snelle en adequate service!

Ik bestel al lang mijn wol via Hobbydoos.nl De service is snel en adequaat. Vragen worden ook snel beantwoord!

Helemaal Top!

Uitstekende materialen, snelle levering en uitstekende ser ice!

Gewoon, geweldig!

Vlotte en snelle afhandeling. Ook het beantwoorden van E-mail gaat vlot en goed. Bedankt voor het leuke garen ook het patroon was fijn uitgeprint.

Zeer tevreden en een snelle levering

Alles perfect

ik brei het met breinaalden dus ik hoop dat het lukt en als die klaar is geef ik wel bericht

Snel en goed verzorgd verzonden

Zoals altijd prima in orde!

Supersnel, goede prijs, veel op voorraad. Dank je wel Renske!

prima website, duidelijk, goede prijzen en snelle levering

prima website, duidelijk, goede prijzen en snelle levering

Ruime keuze, vlotte communicatie

Ruime keuze wol aan een goede prijs. Snel antwoord op mijn vragen.

Het juiste product

Ik had nog nooit van Hobbydoos gehoord maar ben supercontent met de service. Zowel kwaliteit als kwantiteit voor de beste prijs. Dankjewel

Snelle goede levering

Netjes verpakt. Goede informatie

Heel tevreden over Hobbydoos

Goede en snelle levering ...

correcte bestelling en heel netjes verpakt. zeer snelle levering, de volgende dag al! zal zeker nog bestellingen doen en ook anderen aanraden om bij Hobbydoos.nl te bestellen.

Top sevice

Snelle levering van de bestelde goederen. Was vergeten om gratis patroon bij te bestellen. Na een mailtje werd dit probleem snel opgelost. Zeer tevreden van de service.

Uniek!!!!

Je hebt nog niet bedacht, wat je wilt gaan maken of je hebt het al in huis! Altijd snel en verzorgd geleverd. Mooie kwaliteit garens. Top!!!!

ruime keuze en supersnelle levering

Enig minpuntje is de keuzestress.... Als je die overwonnen hebt, krijg je de garens supersnel geleverd.

super

super snel ontvangen en mooi kwaliteit materiaal.

Prima leveringen

Heel snel en accuraat

Altijd correcte levering .mooie patroontjes en wol

Ik ben fan van hobbydoos!!

Een goed werkende overzichtelijke website. Veel keuze met aantrekkelijke prijzen en en snelle levering. Daar hou ik van!

Fantastisch.

Hobbydoos heeft een hele goede service en een snelle levering, ik bestel regelmatig garen bij hun.

Snel geleverd en alles prima verzorgd

Fijne prijzen en mooi snel in huis.

Als altijd: perfect!

Snelle correcte levering!

prima service

Alles netjes en snel geleverd

Over Hobbydoos.nl

Hobbydoos.nl is een online winkel die gespecialiseerd is in handwerkbenodigdheden en biedt een uitgebreid assortiment aan garens, brei- en haaknaalden, borduurpakketten, quiltstoffen en andere hobbymaterialen. Het is een winkel voor iedereen die van handwerken houdt, van beginners tot gevorderden en van jong tot oud. Het assortiment van Hobbydoos.nl omvat garens van verschillende materialen en diktes, waaronder wol, katoen, acryl en zijde. Er zijn garens verkrijgbaar in diverse kleuren en patronen, zodat er voor iedere smaak en project wel iets te vinden is. Ook biedt Hobbydoos.nl een ruim aanbod aan brei- en haaknaalden in diverse maten en materialen, waaronder bamboe, kunststof en aluminium. Naast breien en haken biedt Hobbydoos.nl ook een ruime keuze aan borduurpakketten. Deze pakketten bevatten alles wat nodig is om een borduurwerk te maken, waaronder borduurstoffen, borduurnaalden, garens en instructies. Er zijn borduurpakketten verkrijgbaar in diverse stijlen en thema's, zoals klassiek, modern, bloemen en dieren. Ook voor quilters heeft Hobbydoos.nl een uitgebreid assortiment. Er zijn diverse quiltstoffen verkrijgbaar in diverse kleuren, patronen en thema's. Ook biedt Hobbydoos.nl diverse quiltpakketten aan, waarmee je direct aan de slag kunt met een leuk en creatief project. Naast het ruime assortiment aan hobbymaterialen biedt Hobbydoos.nl ook diverse instructieboeken en patronen aan. Deze boeken en patronen zijn geschikt voor zowel beginners als gevorderden en bieden inspiratie en instructies voor diverse handwerktechnieken.