Vriendelijk en veilg

Het gaf mij een goed gevoel na mijn telefoontje wat er gebeurde met mijn certificaat de 2 bestelde extra sleutels kwamen snel en deden hun werk fantastisch

Snel simpel en goed

Sneller ontvangen dan verwacht. Prijs is wel wat aan de hoge kant.

Persoonlijk advies snelle service

Wij wilden een bestaand oplegslot vervangen door een slot dat we ook met onze huidige sleutels (gelijk sluitend) konden gebruiken. Aangezien deze optie niet op de site te vinden was bij de oplegsloten heb ik contact opgenomen met Sadel. Binnen 15 minuten was de optie in de webshop toegevoegd zodat we direct het juiste slot met de juiste cilinder konden bestellen. De levering was daarna erg snel binnen.

Correcte onderneming keurig op tijd geleverd en prima verzorgde aflevering.

Via de makkelijk toegankelijke webshop besteld en keurige en tijdige aflevering.

Snel, efficiënt en correct.

Cilinders op dinsdag besteld en woensdag direct in huis

Lekker snelle levering van cilinderset waarbij ik diverse aanpassingen had laten maken. Helemaal top.

Heel goed geholpen.

Ik ben goed geholpen. Ik wilde een slot bestellen maar wist niet helemaal wat ik nodig had. Safedeliveries heeft me keurig geholpen stap voor stap.

goed, duidelijke uitleg, levering zoals aangegeven

Website kan verbeterd worden, 3 a 4 keer door alle opties heen moeten lopen voor vijf 100% gelijke cilinders is niet handig...

Beste Thomas, Dank voor je review. We snappen je opmerking. Dank daarvoor! Echter bij het plaatsen van de producten op onze website moeten we de keuze maken voor alle cilinders hetzelfde of voor alle cilinders de keuze van maten en opties. De praktijk heeft geleerd dat in minder dan 1 op de 10 gevallen alle cilinders hetzelfde zijn. Bij meer dan 90% van de bestellingen maken onze klanten dus bij de verschillende cilinders verschillende keuzes. Vandaar dat we voor elke cilinder apart vragen de keuzes in te vullen. Overigens is alleen het veld van de cilindermaten verplicht. De andere velden zijn optioneel. Wanneer je die niet aan klikt, hoef je ook geen keuze te maken. Met vriendelijke groet, Bas van Sadel.nl

Prima prijs en super service

Ik had de onjuiste slotplaat (maatvoering) besteld, met hulp van sadel de juiste plaat bepaald.. Deze was zeer netjes verpakt en super snel de spullen ontvangen. Blij mee .

Tot nu toe nog goed

Jammer dat de beoordeling eerder is dan het pakketje

Uitstekende service goed geholpen en snel de sloten binnen . Was alleen niet te spreken over bezorging van UPS we waren er speciaal voor thuis gebleven, maar de koerier had het doosje bij de buren buiten voor de deur gezet. Maar kunnen jullie niets aan doen!

Kerntrek beveiliging gekocht geeft een veilig gevoel

Kerntrek beveiliging gekocht snel geleverd. Beschrijving erbij kan beter. Eerder sloten gekocht ze bewaren er nog één als dikte van de deur bekend is dan maken ze hem op maat super. Vandaag besteld morgen geleverd.

Voldoet aan verwachtingen alleen iets meer dan een week op moeten wachten zal wel verband houden met de vakantie periode

Alles wat ik nodig had om het eea na te bestellen werd/was goed geregeld. Ook de uitvoering van het bestelde ging correct. Alleen de naamgever van deze mail was mij onbekend en bijna bij de SPAM geplaatst. Groet

Vlotte bestelling en levering

Website en bestelling loopt goed.

Gewoon Goed !

We wilden een vervangend slot met het zelfde sleutelnummer als de rest v.d. woning. Het slot was 20 jaar oud en aan de hand v.h. sleutelnummer niet meer te maken. Sleutel opgestuurd. En aan de hand daarvan is er een nieuw slot gemaakt. Past precies en werkt perfect. Vakwerk !

Snelle levering en nette prijs.

Schilden besteld voor buitendeuren. Snelle levering. Goed prijs. Hebben wel het minder bekende merk van Buva ontvangen, maar dat is maar een klein verschil in het logo..

Zeer snel geleverd

Dag na bestelling al afgeleverd

De levering van de artikelen is zeer snel.

De deurkrukverlenging past wat betreft de kleur precies bij de deurkruk. De verlenging met 2 cm is exact goed. Ben zeer tevreden met et produkt.

Goedemorgen Theo, Hartelijk dank voor je bericht. Vermoedelijk is deze beoordeling niet voor ons bedoelt, omdat wij geen rolbandopwinders verkopen. Wij zien dat je bij ons alleen een krukverlengstukje hebt besteld voor je deurbeslag. Wij hopen dat je hiermee wel tevreden bent, anders horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Klantenservice Safedeliveries

Snelle levering, en goede communicatie en top producten.

Verkeerde keuze gemaakt, geen probleem, retour gezonden. En keurig opgelost.

Prima, netjes geleverd. Goede keuze mogelijkheid

Prima website. Voldoende keuzemogelijkheden. Goede levering.

Goede informatie op de website

Goede informatie en duidelijke tekeningen van het product en de maten erbij.

Goed en snel advies, ook voor een product met een lage prijs

Geweldig !

Zeer goede service. Bijbestelde sleutels waren niet goed. Nieuwe cilinders gekregen met 5 sleutels.

Over Sadel.nl

Sadel.nl is een beveiligingsbedrijf die via verschillende webshops hoogwaardige beveiligingsproducten voor woonhuizen verkoopt. Alle adviezen die Sadel.nl geeft worden gegeven volgens beveiligingsrichtlijnen van het Politiekeurmerk Veilig Wonen (PKVW) en de meest verkochte producten zijn daarom ook SKG2 sterren of SKG3 sterren gecertificeerd. De producten die je in onze webshops kunt verwachten zijn cilindersloten, deurbeslag, kerntrekbeveiliging, sleutels, bijzetsloten, inbraakstrips etc.