Top !

Kan niet verbeterd worden. Alles ok.

Prima, prijs kwaliteit verhouding!

Goede overzichtelijke website. Ruim assortiment. Snelle verzending. Ik ben zeer tevreden.

Set sloten voor het huis besteld met gelijke cilinders. Snel geleverd. Kort er na viel een van de cilinders uit cq weigerde en is opgestuurd. Binnen enkele dagen is de storing verholpen voor garantie. Kost wel extra verzendkosten...

Perfect artikel

Jammer dat ik zelf even contact op moest nemen om te vragen waar mijn slot bleef. Maar heel vriendelijk en duidelijk antwoord gekregen. Zal hier zeker weer bestellen en heb het aan mijn buurtjes ook doorgegeven om hier te bestellen. (1 heeft er ook al besteld)

netjes, zonder poespas

Ik had een bepaalde slotschroef nodig. Normale bouwmarkten zien dan water branden. Sadel had het wel en prijs van de schroef viel mee. Binnen 2 werkdagen had ik het in de bus. Emailbevestiging ging ook zonder problemen. Enig puntje is de verzendkosten voor dit dingetje. Deze waren € 3,50 en dat is niet mis voor een kleintje jiffybag met 1 postzegel erop (anderen rekenen ook wel € 6,= , daar niet van ). Voor deze mini dingetjes kan het ook wel iets goedkoper lijkt mij.

Prima en snel

Allemaal ok

Top service !

Top service en snelle afhandeling!

Klantenservice uitstekend bereikbaar

Helaas bestelling terug moeten sturen omdat de maat niet goed was. Kwalitatief goede spullen en snelle levering.

Makkelijk bestellen en snel geleverd

Makkelijk bestellen en snel geleverd. Ze doen wat ze beloven en er wordt snel op mail gereageerd

Zeer snelle levering

Zelfs in deze drukke tijd werd mijn bestelling zeer snel geleverd

Fantastisch.

Een goed product. Naar verwachting.

Doen wat je verwacht

slechte ervaring

Ik heb 3 cilinders besteld deze blijken tijdens inbouw vast te zitten en er gaan erg zwaar . Ik heb dit gemeld en de cilinders retour gestuurd. Tot mijn verbazing komt het bedrijf cilinderwebshop met allemaal tegen argumenten die eigenlijk nergens opslaan. Zo als gebruik sporen doosje wat gescheurd is. Ik heb ze gevraagd het bedrag van 164,95 retour te storten dit gaan ze niet doen. Dus ben ik genoodzaakt verder actie te ondernemen. Ik denkt dat ze van een koude kermis thuis zullen komen. Ik zal mijn recht halen

Beste Jan, Wat ontzettend jammer te vernemen dat je niet tevreden bent over de gang van zaken. Dit betreuren wij. Vorige week ontvingen wij van jou het bericht dat je de cilinders teruggestuurd hebt omdat "ze zwaar werken en de sleutels er niet goed in gaan". We hebben hierop keurig gereageerd dat je cilindersloten, een set van 3 cilinders met 5 sleutels, een maatwerkbestelling betreft, dat we deze op maat voor je gemaakt hebben en dat je deze niet zomaar terug kunt sturen maar dat we graag met je willen kijken wat er niet goed is aan de cilinders en uiteraard als er een technisch gebrek aan de cilinders zouden zijn dat we dit dan voor je zouden oplossen. Je reageerde toen dat je alles al had teruggestuurd en je geld terug wilde. Enkele dagen later ontvingen we je cilinders terug. De origineleverpakking van de cilinders had je niet mee teruggestuurd, de zakjes waar de cilinders in horen te zitten waren weg, een van de cilinders had zwart bruine drap/smeer op de meenemer zitten en gebruikssporen en ook van de RVS borgschroeven die we naar je opgestuurd hebben ontbrak er 1. We hebben je hierop gewezen en aangegeven dat dit zo niet kan en dat we de retour zo niet in kunnen accepteren. Los daarvan hebben we de cilinder getest en geen enkel technisch probleem kunnen constateren. De genoemde "klachten" kunnen wij helaas dan ook niet ontdekken. In de hoop dat je daarop zou reageren om te kijken of we elkaar nog ergens konden vinden, heb je zelf besloten direct negatief te reviewen en de geschillencommissie in te schakelen. Terwijl wij nog in de veronderstelling zijn er samen toch uit te komen, heb je hiermee duidelijk een signaal doorgegeven dat we er helaas niet uit gaan komen. We zullen nadere berichtgeving dan ook verder afwachten. Huizen in Nederland hebben tegenwoordig allemaal verschillende deuren. Houten deuren, aluminium deuren, Kunststof deuren, schuifpuien etc. Allemaal worden deze gemaakt in verschillende deurdiktes. Voor de juiste werking moeten cilindersloten in de juiste lengte worden gemaakt en geleverd zodat deze passen op de specifieke deurdikte van de woning. De cilinderset die jij hebt gekozen bestaat uit 3 cilinders. Per cilinder heb je de keuze uit 110 verschillende maten, 11 opties en 3 keuren. Totaal zijn ca. 79 miljard keuzemogelijkheden voor deze cilinderset. Deze kunnen we onmogelijk allemaal als standaard artikel op voorraad leggen. Vandaar dat wij voor iedere klant en iedere bestelling elke cilinderset weer opnieuw conform de keuzes en wensen van de klant op maat maken. Hierbij gaat helaas ook wel eens iets mis. Daarbij proberen we altijd te zoeken naar de voor de klant zo voordelig mogelijke oplossing maar in de praktijk komt het ook voor dat een klant met een verkeerde cilindermaat echt een nieuwe cilinder moet bestellen omdat de cilinder in de verkeerde maat niet meer aan te passen is. Het is namelijk zo bij cilindersloten dat als eenmaal een sleutelcode in een cilinder zit, dat deze er niet weer uit te halen is. Een cilinder met een code erin kunnen kunnen we ook niet meer verkopen aan iemand anders. Dan zouden we de sleutels nogmaals moeten uitgeven en dat is onwenselijk. Niemand wil immers dat nog iemand anders sleutels van zijn/haar huis heeft. Met andere woorden: een cilinder met een code erin is niet meer bruikbaar en onverkoopbaar. Dit alles bij elkaar maakt dat een cilinderset daarom onder maatwerk valt en helaas buiten het herroepingsrecht valt.

snelle service

Snel geleverd, keurig met retourinstructies (niet nodig gehad), degelijk verpakt

Super advies en hulp bij aanschaf

Dank voor het advies en meekijken met onze situatie. 2e huis wat we beveiligd hebben met behulp van Sadel/Safedeliveries. Top geregeld.

super

mijn ervaring is dat ik snel en deskundig ben geholpen ook toen er iets niet klopte is dit snel opgepakt en keurig opgelost .ik ben zeer tevreden hoe het proces is verlopen en zou zo weer bestelling plaatsen

doen wat ze beloven

De van te voren aangegeven aanlevertijd werd keuriggehaald. Goed ingepakt en goede kwaliteit!

Ivm vragen diverse keren kontakt gehad. Prima geholpen en ook terug gebeld. Zending netjes binnen de toegezegde levertijd ontvangen.

snelle reactie, snelle levering

Zeer goed geholpen om de juiste sleutels op de juiste manier te bestellen.

Goede meedenkende online klantenservice

Online chat service van Safedeliberiers.nl is top. Beantwoord al mijn vragen geduldig. Ze geven goede aanbevelingen en denken goed mee.

Makkelijk online extra sleutel besteld met scan identipicatiepas

Sleutel was snel klaar. Kon met zelf afhalen omdat ik in de buurt woon van Berkel en Rodenrijs.

Snelle reactie op vragen en snel volgens afspraak geleverd.

De set met cilinders en sleutels zijn na goed overleg besteld en werden snel en compleet geleverd. Goede kwaliteit.

Knopcilinder besteld, precies volgens afspraak geleverd, word ook goed meegedacht welke uitvoering!

Snel, prima geprijsd

Netjes verpakt, snel geleverd. Top

Prima bedrijf

Slot in eerste instantie verkeerd geleverd. Snel opgelost via telefonisch contact.

Over Sadel.nl

Sadel.nl is een beveiligingsbedrijf die via verschillende webshops hoogwaardige beveiligingsproducten voor woonhuizen verkoopt. Alle adviezen die Sadel.nl geeft worden gegeven volgens beveiligingsrichtlijnen van het Politiekeurmerk Veilig Wonen (PKVW) en de meest verkochte producten zijn daarom ook SKG2 sterren of SKG3 sterren gecertificeerd. De producten die je in onze webshops kunt verwachten zijn cilindersloten, deurbeslag, kerntrekbeveiliging, sleutels, bijzetsloten, inbraakstrips etc.