Filters

9

Prima service

Keurig gebeld of de pc maat klopte.

  • Aanbevelen? Ja
1

Verschrikkelijke webshop en dito service

Op 20-01-2022 de Nuki Smartlock 3.0 Pro besteld op deze webshop. Let wel! Bij de afbeelding en in het bestelproces werd geen levertijd vermeld dus verwacht je dat het op zijn minst binnen een week geleverd zal gaan worden. Nou dat is dus niet het geval. Na ongeveer 4 weken gewacht te hebben (zonder update info vanuit Sadel. heb ik voorzichtig gebeld. Toen werd aangegeven dat ze de zending rond het 2e kwartaal verwachten, echter kon men niet precies aangeven wanneer. Begin juni nog maar eens gebeld, echter ze wisten het niet en het zou midden Q2 zijn. Dit staat nu nog op de website: Nuki Smart Lock 3.0 Pro zwart € 269,00 incl. 21% BTW Levertijd: Verwacht midden Q2, neem contact op met onze klantenservice voor de actuele levertijd Nou na nog wat email verkeer is de NUKI geleverd op 16-07-2022. Dolgelukkig het apparaat netjes uit de verpakking gehaald (hierbij het gele stickervel op de draaiknop verwijderd, naar de deur gelopen en het apparaat past niet. Omdat zowel bij NUKI zelf op de site als bij Sadel. er niet wordt aangegeven of gevraagd of de deurkruk boven het cilinderslot zit of onder. In min geval zit het cilinderslot boven de deurkruk en dan is de afstand van cilinder tot deurkruk te klein waardoor het apparaat er niet tussen past. Gemaild naar Sadel. en uitgelegd wat er mis was. Deze wilde foto's hebben van de situatie (geloven ze me niet?) dus die ook nog netjes opgestuurd, Nou dan kom je bij de klantservice terecht bij Sadel. Ze willen dan gaan meedenken naar een oplossing, die in mijn geval was een ander slotvan een ander merk. Ik heb aangegeven dat ik dat niet wil, omdat ik niet voor niets de NUKI had gekozen. Dus het apparaat terug gestuurd. Dit moet trouwens op eigen kosten (€ 9,95) of je moet het apparaat omruilen voor iets anders dan betalen hun de retourkosten Netjes :-( Dus apparaat is bij hun binnengekomen accepteren ze het retour niet, omdat de gele sticker ontbreekt op het apparaat.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Harold, Dank voor uw beoordeling. Wij zien inderdaad dat u op 20-1-2022 een Nuki Smartlock 3.0 Pro hebt besteld. Ook klopt het dat er helaas vanuit Nuki leverproblemen zijn geweest. Tijdens de update hebben wij laten weten dat de Nuki waarschijnlijk rond het 2e kwartaal bij ons binnen zou komen. Helaas kregen wij vanuit Nuki ook geen definitieve leverdatum waardoor wij dit niet konden communiceren naar onze klanten. Ook hebben wij u tijdens deze update een alternatief aangeboden, namelijk de Nuki 3.0 die wel voorradig was. Wellicht was dit een optie voor u geweest. Op 20 juni hebben wij laten weten dat wij die dag de Nuki Pro versies eindelijk konden bestellen. Helaas bleek al snel dat deze binnen zeer korte tijd volledig uitverkocht waren bij de leverancier. Ook hebben wij laten weten dat een witte Nuki Pro wel voorradig was. Op dit bericht hebben wij helaas geen reactie van u vernomen. Nadat u de bestelling had ontvangen heeft u laten weten dat de Nuki Smartlock helaas niet past. Wij hebben inderdaad om foto’s gevraagd zodat wij mee konden kijken naar uw situatie. Dit is niet omdat wij u niet geloven, maar dit doen wij zodat wij mee konden denken naar een andere passende oplossing. Nadat u de foto’s had gestuurd hebben wij laten weten dat u de Nuki retour mag sturen. Ook hebben wij u een alternatief aangeboden van een ander merk. Daar heeft u destijds niet op gereageerd. Enkele dagen later kregen wij de Nuki Smartlock binnen. Helaas bleek dat de gele verzegelingen eraf waren. Doordat de gele verzegelingen eraf zijn is de Nuki geactiveerd. Wij hebben u laten weten dat wij hierdoor het product helaas niet meer als nieuw kunnen verkopen aan een andere klant. Wij hebben gevraagd hoe we dit het beste samen konden oplossen. Echter hebben wij nooit laten weten dat wij de retour niet zouden accepteren, maar probeerden naar een juiste oplossing te zoeken. U heeft vervolgens telefonisch contact met ons opgenomen en aangegeven dat wij de Nuki weer terug naar u mochten sturen aangezien u een passende oplossing had gevonden. In onze retourvoorwaarden staat inderdaad aangegeven dat de kosten voor de retourzending voor eigen rekening zijn. Wij vinden het vervelend dat u de bestelling en levering op deze manier heeft ervaren. Desondanks hopen wij dat u veel plezier zult hebben van uw aankoop. Met vriendelijke groet, De Klantenservice

10

Nette levering en duidelijke communicatie

Slot wat ik besteld had duurde wat langer dan de bedoeling was, maar ik werd daarover netjes geïnformeerd.

  • Aanbevelen? Ja
8

De juiste en goede materialen aangeleverd

De aanloop was iets minder, maar de verdere afwerking was prima.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede klantenservice, snelle levering

Wij zijn erg tevreden over de klantenservice en levering van Sadel. Wij wilden een nieuwe cilinder hebben, maar hadden de verkeerde geselecteerd. Dit werd opgemerkt en netjes aan ons doorgegeven. Ook met een ander probleem dat wij hadden zijn wij perfect geholpen!

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en goed advies

Nieuwe cilinders gekocht met extra korting omdat de oude cilinders niet meer gemaakt werden . Binnen 24 uur geleverd

  • Aanbevelen? Ja
8

Snel en correct

Makkelijk te bestellen en snelle service

  • Aanbevelen? Ja
10

Cilinderslot M&C

Goede service

  • Aanbevelen? Ja
10

Afspraken worden nagekomen

Makkelijke opgave van de diverse verschillende cilinders.

  • Aanbevelen? Ja
1

Waardeloos!

Ik heb tot op heden mijn bestelling niet ontvangen.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Miranda, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Vanwege een storing bij de vervoerder is helaas uw bestelling ontraceerbaar geweest. Eind vorige week heeft u laten weten dat uw pakketje niet bij het Pakketpunt lag. Indien een pakketje niet traceerbaar is betreuren wij dit enorm en nemen wij dit heel serieus. Wij hebben naar aanleiding van uw bericht direct een onderzoek laten starten bij de vervoerder. Vandaag hebben wij zelf contact opgenomen met het pakketpunt. Ze geven bij het pakketpunt aan dat het pakket daar voor u klaarligt. Helaas hebben wij u telefonisch niet kunnen bereiken. Wij hebben u daarom hierover een mail gestuurd. Wij vinden deze situatie ontzettend vervelend en hopen dat u het pakketje snel mag ontvangen. Met vriendelijke groet, Klantenservice

9

Vakkundig geholpen en altijd goed geïnformeerd

Bij het opstellen van een sluitplan ben ik uitstekend geholpen. Hoewel de levering is langer duurde dan verwacht ben ik tussentijds steeds geinformeerd. De geleverde produkten zijn perfect en precies wat ik ervan had verwacht.

  • Aanbevelen? Ja
10

Supersnelle levering

We hadden snel extra M&S Condor sleutels nodig. Die werden de volgende werkdag al geleverd!

  • Aanbevelen? Ja
10

super

alles vlot en goed verlopen

  • Aanbevelen? Ja
8

tevreden prima zaak

mijn bestelling klopte wat ik had op gegeven netjes te word gestaan via telefoon had nog wat te vragen dat ging ook fijn het ene wat ik wat minder vond bij open van de post lagen de cilinders uit de verpakking en sleutels ook misschien nog niets beter verpakken dat is al sloten heb ik nu al paar dagen prima in gebruik twee keer per jaar in spuiten met slot-spray die ik ook had besteld ik ben zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima product voor een prima prijs!

Op zoek naar een mooi, degelijk en betrouwbaar deurslot kwam ik terecht bij Sadel, en dat beviel wonderwel!

  • Aanbevelen? Ja
8

Levering prima

Bestelling en uitgestelde levering (wegens nog niet in productie.) verliepen goed. Alleen het betalen op het moment dat de deellevering in productie was kon niet zonder de prima helpdesk worden ingwvuld.

  • Aanbevelen? Ja
6

Trage levering

10-6 een vervangend cilinderslot besteld waarvan de cylinder pas gemaakt moest worden op de bestaande sleutel. Al met al heeft het 3 weken geduurd waarbij er ook geen verzend bericht of trac en trace van DPD kwam. Uiteindelijk lag het bij een DPD ophaalpunt. Geen tussentijdse update over de voortgang. Je moet zelf bellen. Het slot paste wel. De aanbeveling is positief maar alleen als je geen haast hebt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles zonder problemen

prima bedrijf

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldige klantenservice

Er was vanuit de fabriek iets niet in orde met het deurbeslag. Na een telefoontje had ik de volgende dag de ontbrekende onderdelen op de mat liggen.

  • Aanbevelen? Ja
9

Perfect

Op en top bedrijf Contact met het bedrijf is echt super Afspraak is afspraak

  • Aanbevelen? Ja
10

makkelijk en snel

Dom sleutels besteld bij Dom.nl .. deskundige telefonische informatie, eenvoudig bestellen, duidelijke website, levering binnen termijn, makkelijk en snel.

  • Aanbevelen? Ja
1

Erg laat bezorgt en geen contact te krijgen met sadel.nl

Slecht uiteindelijk wel geleverd.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Klaas Jan, Dank voor uw beoordeling. We hebben onze systemen zowel telefoon als email nagekeken en zien helaas geen enkele inkomende e-mail of telefoon van u. Bij Sadel en haar webshops zijn diverse medewerkers dagelijks aan het werk om alle inkomende e-mail en telefoon te verwerken. Ook bij ons is het wel eens iets te druk waardoor een e-mail niet dezelfde dag wordt beantwoord, maar een dag later zou er dan alsnog een antwoord moeten komen. Helaas van u hebben we geen bericht ontvangen en dus ook niet kunnen beantwoorden. Op 31-5jl. heeft u bij ons een cilinderset besteld. Deze cilinderset met verschillende maten is direct op 1-6 in productie genomen. Hierover hebben we u een e-mail gestuurd dat de cilinderset in productie is genomen en binnen 2-5 werkdagen naar u wordt verzonden. Na de productie is de cilinderset daadwerkelijk direct verzonden. Helaas is de zending in het verkeerde distributienetwerk terecht gekomen. De zending welke verzonden is met PostNL heeft hierdoor een enorme vertraging opgelopen. Dit hebben wij op 15-6 geconstateerd en u hierover ook direct per e-mail geïnformeerd. We hebben Mauer op 16-6 direct opdracht gegeven een nieuwe cilinderset voor u te produceren welke op 17-6 door PostNL is opgehaald. Of de duvel ermee speelde heeft de zending vervolgens opnieuw vertraging opgelopen in het distributieproces van PostNL waardoor de zending niet zoals u had mogen verwachten op 18-6 maar uiteindelijk pas op 23-6 bij u is afgeleverd. Een zending van Amersfoort naar Barneveld. Het zou toch niet zo lang mogen duren. Daarom onze oprechte excuses dat u zolang op uw zending heeft moeten wachten. Ondanks deze leveringsvertraging hopen we dat we u in de toekomst weer mogen verwelkomen in een van onze webshops. Eerder heeft u ook al eens een bestelling geplaatst in onze webshop. Toen vermoedelijk naar volle tevredenheid waardoor u nu voor een 2e keer deze bestelling heeft geplaatst. Mocht u vragen hebben, dan kunt u ons altijd bellen of mailen. Ons team van medewerkers staat altijd klaar om u te woord te staan. Mvg. Bas Sadel.nl

10

geweldige zaak, service zoals service kan zijn

3 x spullen besteld, laatste keer certificaat vergeten mee terug te sturen, direct actie van hun kant, gecertificeerde sleutels BINNEN 24 uur in huis, in een doosje verpakt, niet in een enveloppe gefrommeld. gewoon een hele fijne betrouwbare zaak om zaken mee te doen!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer klant/service gericht.

Echt bij voortduring een fijne ervaring

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed geslaagd en geleverd wat ik had besteld

Goede ervaring. Snelle en correcte levering.

  • Aanbevelen? Ja

Over Sadel.nl

Sadel.nl is een beveiligingsbedrijf die via verschillende webshops hoogwaardige beveiligingsproducten voor woonhuizen verkoopt. Alle adviezen die Sadel.nl geeft worden gegeven volgens beveiligingsrichtlijnen van het Politiekeurmerk Veilig Wonen (PKVW) en de meest verkochte producten zijn daarom ook tenminste SKG2 sterren of SKG3 sterren gecertificeerd. De producten die je in onze webshops kunt verwachten zijn cilindersloten, deurbeslag, kerntrekbeveiliging, sleutels, bijzetsloten, inbraakstrips etc.

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd