Fantastische leverancier

Robuust deurbeslag tegen aantrekkelijke prijs. Vlotte levering.

overzichtelijk en gemakkelijk.

Doen wat ze zeggen.

Prima ervaring met Sadel via Safedeliveries. Al eerder sloten besteld en nu sleutels bijbesteld. Prima service en snelle levering.

Snelle juiste service

eenvoudige bestelprocedure, geleverd wat besteld werd.

Prima! na een klein foutje bij fabrikant goed opgelost.

Zoals eerder omschreven Prima!

Helaas 1 hangslot kapot

Wij, de vereniging WSV te Herkingen hebben bij u 3 hangsloten gekocht,maar een is op de grond gevallen en lag helemaal uit elkaar. Garantie op die sloten?

Beste WSV Herkingen Jammer te vernemen dat een van de hangsloten kapot is gegaan. Nu zijn de sloten ook niet gemaakt om op de grond te laten vallen, maar wellicht dat als jullie contact met ons opnemen en foto's van het kapotte slot en de onderdelen opsturen, dat we in overleg met de fabrikant toch iets van garantie of coulance kunnen toepassen. Dit na oordeel van de fabrikant. Ik verzoek je daarom contact op te nemen met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Bas Sadel.nl

Goed materiaal

Er was veel keus en heb snel kunnen vinden wat ik zocht. Wat ik besteld had was van goede kwaliteit en leek mij voor een zeer redelijke prijs.

Deskundig advies.

Denkt mee, en verdiept zich in de mogelijkheden.

Snel geleverd, goed product

Goed advies, snelle levering

Snelle en correcte levering

Goede prijs en snelle levering

Top! Meedenkend en oplossingsgericht

De bestelde sloten waren snel binnen en er werd meegedacht om een fout van mijn kant samen op te lossen.

Probleem voorgelegd met cilinder en telefonisch goed geholpen.

Moest een los onderdeel hebben voor een cilinder van M&C hij ging voor me kijken en werd na half uur terug gebeld dat hij dat kon regelen. Keurig afgehandeld en gelijk verstuurd .

prima geregeld

prima informatie op de site, eenvoudig en begrijpelijk bestelsysteem, logische vertraging verwerking order i.v.m. koningsdag, dus alles prima. Over de courier DHL, die krijgt zeker niet die vijf sterren, maar alles toch nog binnen vier dagen ontvangen. product prima in orde (MC cilindersloten) goed gedaan, ga zo door!.

Klantvriendelijk en deskundig

Geweldig klantvriendelijke inzet van Bas Koolhaas. Zijn werkwijze zorgt ervoor dat we vervolg bestellingen plaatsen.

Snelle deskundig persoonlijk advies

Het bedrijf was goed bereikbaar via telefoon. Geen lange wachttijden en een deskundig persoonlijk advies.

Vlotte en nette service

Ondanks dat het nabestelde cilinderslot niet paste met de originele sleutel is het na kort mailverkeer vlot opgelost. Het omruilen gaat vrij vlot waarna deze wel werkt met de originele sleutels. Top!

Uitmuntende klantenservice

Dit bedrijf onderscheidt zich van andere webshops op zeer positieve manier. Heb hier 2x in korte tijd een bestelling gedaan. Rond kerst zou de verzending vertraging oplopen volgens website. Toch bleek dat men kennelijk op een vrije dag nog sleutelservice had verricht waardoor pakket eerder kon worden verzonden. Tweede ervaring was bij de volgende bestelling gecombineerde sloten met zelfde sleutelbediening. Ik had hier iets besteld wat later problemen zou opleveren. Bleek dat bedrijf na de bestellingen hier op controleerde en mij belde om eea. te bespreken. Later had ik nog een montage vraag en belde daarover. Dit moest even intern besproken worden, omdat het nogal complex was. Ik melde dat ik nog even het te vervangen slot zou demonteren om zo zeker te weten of we juiste mogelijkheden hadden en daarna zou terugbellen. Werd echter kort daarna weer door het bedrijf teruggebeld en werd de juiste oplossing aangegeven. Kortom een zeer service gericht bedrijf.

Alles in orde

uitstekend

snelle levering. goed verpakt. goed spul. gewoon goed

Super bedrijf. Doet wat ze beloven.

Had een aantal jaar terug verschillende sloten besteld, maar wel met dezelfde sleutel. Ik had laatst 2 extra sleutels nodig. Ze konden in hun systeem zien welke sleutels dat waren. Ik heb alleen een kopie van mijn veiligheidscard moeten sturen en zij hebben de rest gedaan. Snelle levering!

Zeer prettig bedrijf

Ben zeer goed geholpen en erg tevreden over de gekochte producten.

Positieve instelling.

Doen er alles aan om de levering goed af te ronden.

Beste Jos, Hartelijk dank voor je beoordeling. Je pakketje is nog bij DHL in het sorteerproces omdat je pakketje niet afgeleverd kon worden op het aangegeven afleveradres, aldus DHL (kapperszaak #Corona). We zijn nu in contact met DHL om het pakketje te traceren en te voorzien van een nieuw afleveradres waarna deze opnieuw naar je verzonden zal worden. Wij houden je op de hoogte. Met vriendelijke groet, Klantenservice Safedeliveries

Allemaal goed gegaan zeer tevreden

Nvt

Goede en snelle levering

Aanvullende sleutels besteld; makkelijk op de site en snelle levering

Product kennis en uitstekende prijsstelling

Had ter vervanging direct een voordeur slot nodig en bij dit bedrijf in voorraad.

Over Sadel.nl

Sadel.nl is een beveiligingsbedrijf die via verschillende webshops hoogwaardige beveiligingsproducten voor woonhuizen verkoopt. Alle adviezen die Sadel.nl geeft worden gegeven volgens beveiligingsrichtlijnen van het Politiekeurmerk Veilig Wonen (PKVW) en de meest verkochte producten zijn daarom ook SKG2 sterren of SKG3 sterren gecertificeerd. De producten die je in onze webshops kunt verwachten zijn cilindersloten, deurbeslag, kerntrekbeveiliging, sleutels, bijzetsloten, inbraakstrips etc.