perfect

Snelle levering. Zeer mooie cilinders geleverd

Eenvoudige manier van bestellen

Goede prijs, eenvoudige manier van bestellen en goede/ vriendelijke manier van communiceren.

Mooi produkt. Vlot en verzorgd geleverd.

Gebeld en advies gekregen en top snelle levering

Het sluit hermetisch

Oude slot eruit, nieuwe erin, alleen slotgat in deur iets ruimen. Klusje van niks maar wel oude sleutel weggooien en nieuwe aan de sleutelbos.

Goede service, vriendelijk geholpen, snel geleverd, goed contact!

Door zelf al ons sluitwerk te vervangen hebben we flink bespaard en konden we betere kwaliteit cilinders kopen. Onze vragen werden goed en snel beantwoord en de levering was sneller dan gedacht. Ook de retour en nazending door een meetfoutje van mijn kant was zo opgelost. Top bedrijf!

Goede webshop en advies

snel de gewenste en goede cylinder

extra cylinder bijpassend, in een hand omdraai.

Prima nieuw slot voor mijn eensleutelsysteem

Ondanks corona en de Kerstperiode werd het nieuwe slot nog redelijk snel ontvangen. En het werkt prima, ook met alle oude sleutels

Goede communicatie en advies

Goede communicatie en advies

Ik ben zeer tevreden van de snelle service

Een aanrader

Goed geregeld

Het was wel bijzonder om 2 sleutels te ontvangen in bizar grote doos.... wellicht iets om over na te denken, veel fust afval, ruimte in de bus van de bezorger, ruimte bij het afhaalpunt dus daar valt logistiek en voor de afvalverwerking winst te behalen. Succes met uw onderneming.

Na goed alles gelezen te hebben nieuwe cilinders en buitendeur beslagen besteld. Zelf natuurlijk een beginnersfout gemaakt. Contact opgenomen met de klantenservice en ben toen zeer goed geholpen en hersteld tegen een zeer kleine meerprijs. Alles is geleverd zoals is aangegeven. Tip: kom je er niet uit of twijfel je neem contact met de klantenservice op dan wordt je zeer deskundig en vriendelijk geholpen. Al met al raad ik safedeliveries.nl zeker aan!!

Vertraagde levering maar duidelijke communicatie

Hoewel op de website werd aangegeven dat het product voorradig was, bleek dit na bestelling niet het geval te zijn. Hierdoor heb ik behoorlijk wat langer op mijn bestelling moeten wachten. Wel is het zo dat ik hierover snel werd geïnformeerd. Het alternatief dat geboden werd (een kwalitatief minder goed slot - model lager) vond ik persoonlijk bijzonder. Communicatie verliep verder prettig. Bestelling is uiteindelijk netjes geleverd.

Beste E., Dank voor je beoordeling. Terecht punt. Op onze website stond op het moment van bestellen dat het product beschikbaar was, en dat was op dat moment niet zo. Heel vervelend, onze excuses hiervoor. Wij streven ernaar onze levertijd informatie altijd actueel te hebben. In dit specifieke geval hebben wij, ondanks duidelijke afspraken met de leverancier, helaas pas op de dag van bestellen te horen gekregen, dat het product, een M&C Move cilinder welke we op maat laten maken, niet voorradig was en daardoor een langere levertijd had. We zijn hierover met M&C in gesprek om te voorkomen dat dit in de toekomst weer gebeurd. Een artikel wat een wat langere levertijd heeft, dient ook als zodanig op onze website gepresenteerd te worden zodat we geen foute verwachtingen geven. Op het moment dat er iets gebeurt, waardoor we onze leverbelofte niet kunnen nakomen zoals door ons op de website aangeboden, proberen we altijd in contact te komen met de klant om te zoeken naar een oplossing. Een alternatief product kan voor sommige klanten een oplossing zijn. In dit geval vond u dat niet prettig. Dat betreuren wij. Wij danken u in ieder geval voor uw vertrouwen en zijn blij dat u uw bestelling in goede orde heeft ontvangen. Met vriendelijke groet, Bas van mc-sloten.nl

Keurig geleverd wat ik had besteld. Ben er zeer tevreden mee.

Snel makkelijk en prijskwaliteit verhouding goed

Snelle levering tegen zeer goede prijs

Kwaliteits sloten (cilinders) tegen zeer gunstige prijs met snelle levering

Prima totaal ervaring

Heldere webshop, zeer concurrerende prijzen. Via de site is het eenvoudig bestellen. Levering conform afspraak via speciale koerier die tevoren contact opneemt en middels sms geschatte tijdstip levering aankondigt. Allemaal prima verlopen!

Snelle levering inde brievenbus

Duidelijke communicatie en snel geleverd

Gewoon goed

Via Sadel direct bij DOM een cilinder op sleutel laten namaken. Redelijk gunstige prijs en makkelijk bestelproces. Nieuwe cilinder binnen 2 weken geleverd (had deze ook niet met spoed nodig).

Goed geholpen door de medewerkster op zoek naar het juiste product.

Prettig contact Goed geïnformeerd en begeleid bij het bestelproces Snelle opvolging na de bestelling en snelle levering vd producten Al met al was dit een Uitstekende procedure van begin tot eind

goede prijs en top service

Onlangs nieuwe sloten gekocht bij safedeliveries en naast dat de prijs zeer scherp was ben ik ook meermaals goed en snel geholpen door de klantenservice!

Zeer snelle levering, product klopt

Ik had een cilinder gekocht, hij kwam snel aan. De cilinder vertoont een goede kwaliteit.

Uitstekend geholpen!

In het verleden heb ik al iets eerder besteld bij dit bedrijf en dit was erg goed bevallen. Vandaar dat ik wederom een bestelling had geplaatst en wederom is alle perfect verlopen. Heel erg tevreden over de producten en over de dienstverlening!

tevreden, maar terugkoppeling kan beter.

Bij Sadel een extra cilinder besteld van DOM RN, bestelling goed vlot. Na bestelling krijg je de instructies om de sleutel op te sturen, zodat het juiste cilinder gemaakt kan worden. Ook deze instructies zijn duidelijk en overzichtelijk. De levertijd zou 2 a 5 werkdagen zijn, helaas is het hier niet helemaal goed gegaan, het duurde echter 13 werkdagen. Dit was Sadel niet aan te merken, maar DOM. Echter ik moest wel zelf contact opnemen met Sadel over de status van de bestelling, wat dan weer vlot en correct ging. Al met al wel tevreden over Sadel.

Over Sadel.nl

Sadel.nl is een beveiligingsbedrijf die via verschillende webshops hoogwaardige beveiligingsproducten voor woonhuizen verkoopt. Alle adviezen die Sadel.nl geeft worden gegeven volgens beveiligingsrichtlijnen van het Politiekeurmerk Veilig Wonen (PKVW) en de meest verkochte producten zijn daarom ook SKG2 sterren of SKG3 sterren gecertificeerd. De producten die je in onze webshops kunt verwachten zijn cilindersloten, deurbeslag, kerntrekbeveiliging, sleutels, bijzetsloten, inbraakstrips etc.