Goede kwaliteit deurbeslag

Deurbeslag met cilinder slot gekocht. Bij binnenkomst bleek dat er een verkeerd product was geleverd. Product op kosten van Sadel teruggestuurd en daarna snel het goed product ontvangen. Compleet geleverd met montage materialen en zelfs een inbussleutel.

Uitstekend assortiment/goede prijs

Ik heb een nieuwe set slotcilinders, en extra draaiknop besteld en met extra sleutels. Volgende dag kon ik het al ophalen, snelle service en goede ervaringen uit het verleden. Via mail werd ik goed op de hoogte gehouden.

Goed deurbeslag. Kleine opmerking: er werd gevraagd om de deurdikte, die bedraagt 5,5 cm. De schroeven waren 6cm, met dikte beslag erbij, waren deze te kort.

Beste Patrick, Hartelijk dank voor je review. Daar is inderdaad iets niet goed gegaan. Onze excuses hiervoor. Indien je graag langere schroeven wenst te ontvangen dan vernemen wij dat graag. Klantenservice Safedeliveries

Duidelijke communicatie en correcte levering

Met een sleutel zonder nummer was Sadel in staat een nieuw cilinderslot te maken dat gebruikt wordt voor een hek dat door veel mensen gebruikt wordt. Daardoor was her niet nodig alle sleutels te vervangen.

Snel

En goed

Product voldoet aan mijn wens.

Na het sturen van foto’s kreeg ik goed advies welk garnituur op mijn voordeur paste. Nadat ik de bestelling had geplaatst werd ik toch nog gebeld om zeker te weten of ik de juiste maten had genomen. Na overleg heb ik bestelling gewijzigd en dat bleek uiteindelijk het juiste product te zijn. Prijs van het product is gunstig en zeker als je kijkt wat concurrenten vragen. Prima service !!

nog niet ontvangen

bezorger zou vrijdag onderweg zijn maar bestelling is nog niet (dinsdag) bezorgt.. In tussentijd een universele cylinder gekocht bij een ijzerwaren winkel. Dan maar werken met 2 verschillende sleutels Over een aanbeveling of een waardering betreffende het product kan ik nog niets zeggen Update; cilinder was bezorgd maar bezorger heeft hier geen bericht over gegeven. Cilinders wisselen, zal wel goed werken

Beste Allard, Dank voor je beoordeling. Wij vinden het jammer dat je niet eerst contact met ons heb gezocht om na te vragen wat de status is van je bestelling. Inmiddels hebben wij contact met je opgenomen om aan te geven dat je bestelling al bij het pakketpunt is afgeleverd. Ik hoop dat je veel plezier mag hebben van de cilinder. Mocht er onverhoopt nog iets zijn dan horen wij het graag. Klantenservice Sadel.nl

Makkelijk cilinders bij bestellen, maar

Erg eenvoudig om de cilinders op sleutelnummer te bestellen. Maar de sleutels lopen nog wel wat stroef. Moet nog wat ingewerkt worden denk ik. Levering ook conform afspraak.

Beste Wim, Hartelijk dank voor je review. Goed om te horen dat je het bestelproces als prettig hebt ervaren. Een sleutel die net nieuw is (ongebruikt) kan soms wat stroever in de cilinder gaan, dit komt door nieuwigheid. Bij gebruik van de sleutel slijt de sleutel iets, hierdoor wordt de sleutel en cilinder op elkaar afgestemd, waardoor de sleutel soepel in de cilinder gaat/werkt. Mochten de sleutels na enige tijd nog wat stroef lopen dan kun je contact met ons opnemen zodat wij kunnen kijken naar een oplossing. Ik hoop dat je veel plezier zal hebben van je bestelling. Met vriendelijke groet, De klantenservice

Uitstekend!!

Mijn bestelling werd goed en snel geleverd! Ik werd op de hoogte gehouden omdat er artikelen niet in voorraad waren. Het deurbeslag was van degelijke kwaliteit! Doe zo verder!

Niet beloven maar daadwerkelijk doen.

Het traject vanaf advies naar offerte is zeer kundig, geduldig en de communicatie tot na de aflevering getuigt van een haast vergeten klantvriendelijkheid. In mijn beleving van zeldzame klasse!

Beste, Hartelijk dank voor je mooie review en positieve beoordeling. Dit waarderen wij! Fijn om te horen dat je tevreden bent over het gehele traject. Wij hopen dat je veel plezier hebt van je bestelling. Uiteraard hopen wij je volgende keer weer van dienst te morgen zijn. Met vriendelijke groet, De klantenservice

uitstekend

vriendelijk ,hulpvaardig, goed advies

Goede en snelle service

2 sleutels bijbesteld, volgende dag al in huis

Beste Hans, Hartelijk dank voor je review. Goed om te horen dat je tevreden bent over de snelle levering. Mochten wij je in de toekomst nog ergens mee kunnen helpen dan horen wij het uiteraard graag!

Top !

Kan niet verbeterd worden. Alles ok.

Prima, prijs kwaliteit verhouding!

Goede overzichtelijke website. Ruim assortiment. Snelle verzending. Ik ben zeer tevreden.

Set sloten voor het huis besteld met gelijke cilinders. Snel geleverd. Kort er na viel een van de cilinders uit cq weigerde en is opgestuurd. Binnen enkele dagen is de storing verholpen voor garantie. Kost wel extra verzendkosten...

Perfect artikel

Jammer dat ik zelf even contact op moest nemen om te vragen waar mijn slot bleef. Maar heel vriendelijk en duidelijk antwoord gekregen. Zal hier zeker weer bestellen en heb het aan mijn buurtjes ook doorgegeven om hier te bestellen. (1 heeft er ook al besteld)

netjes, zonder poespas

Ik had een bepaalde slotschroef nodig. Normale bouwmarkten zien dan water branden. Sadel had het wel en prijs van de schroef viel mee. Binnen 2 werkdagen had ik het in de bus. Emailbevestiging ging ook zonder problemen. Enig puntje is de verzendkosten voor dit dingetje. Deze waren € 3,50 en dat is niet mis voor een kleintje jiffybag met 1 postzegel erop (anderen rekenen ook wel € 6,= , daar niet van ). Voor deze mini dingetjes kan het ook wel iets goedkoper lijkt mij.

Prima en snel

Allemaal ok

Top service !

Top service en snelle afhandeling!

Klantenservice uitstekend bereikbaar

Helaas bestelling terug moeten sturen omdat de maat niet goed was. Kwalitatief goede spullen en snelle levering.

Makkelijk bestellen en snel geleverd

Makkelijk bestellen en snel geleverd. Ze doen wat ze beloven en er wordt snel op mail gereageerd

Zeer snelle levering

Zelfs in deze drukke tijd werd mijn bestelling zeer snel geleverd

Fantastisch.

Een goed product. Naar verwachting.

Doen wat je verwacht

slechte ervaring

Ik heb 3 cilinders besteld deze blijken tijdens inbouw vast te zitten en er gaan erg zwaar . Ik heb dit gemeld en de cilinders retour gestuurd. Tot mijn verbazing komt het bedrijf cilinderwebshop met allemaal tegen argumenten die eigenlijk nergens opslaan. Zo als gebruik sporen doosje wat gescheurd is. Ik heb ze gevraagd het bedrag van 164,95 retour te storten dit gaan ze niet doen. Dus ben ik genoodzaakt verder actie te ondernemen. Ik denkt dat ze van een koude kermis thuis zullen komen. Ik zal mijn recht halen

Beste Jan, Wat ontzettend jammer te vernemen dat je niet tevreden bent over de gang van zaken. Dit betreuren wij. Vorige week ontvingen wij van jou het bericht dat je de cilinders teruggestuurd hebt omdat "ze zwaar werken en de sleutels er niet goed in gaan". We hebben hierop keurig gereageerd dat je cilindersloten, een set van 3 cilinders met 5 sleutels, een maatwerkbestelling betreft, dat we deze op maat voor je gemaakt hebben en dat je deze niet zomaar terug kunt sturen maar dat we graag met je willen kijken wat er niet goed is aan de cilinders en uiteraard als er een technisch gebrek aan de cilinders zouden zijn dat we dit dan voor je zouden oplossen. Je reageerde toen dat je alles al had teruggestuurd en je geld terug wilde. Enkele dagen later ontvingen we je cilinders terug. De origineleverpakking van de cilinders had je niet mee teruggestuurd, de zakjes waar de cilinders in horen te zitten waren weg, een van de cilinders had zwart bruine drap/smeer op de meenemer zitten en gebruikssporen en ook van de RVS borgschroeven die we naar je opgestuurd hebben ontbrak er 1. We hebben je hierop gewezen en aangegeven dat dit zo niet kan en dat we de retour zo niet in kunnen accepteren. Los daarvan hebben we de cilinder getest en geen enkel technisch probleem kunnen constateren. De genoemde "klachten" kunnen wij helaas dan ook niet ontdekken. In de hoop dat je daarop zou reageren om te kijken of we elkaar nog ergens konden vinden, heb je zelf besloten direct negatief te reviewen en de geschillencommissie in te schakelen. Terwijl wij nog in de veronderstelling zijn er samen toch uit te komen, heb je hiermee duidelijk een signaal doorgegeven dat we er helaas niet uit gaan komen. We zullen nadere berichtgeving dan ook verder afwachten. Huizen in Nederland hebben tegenwoordig allemaal verschillende deuren. Houten deuren, aluminium deuren, Kunststof deuren, schuifpuien etc. Allemaal worden deze gemaakt in verschillende deurdiktes. Voor de juiste werking moeten cilindersloten in de juiste lengte worden gemaakt en geleverd zodat deze passen op de specifieke deurdikte van de woning. De cilinderset die jij hebt gekozen bestaat uit 3 cilinders. Per cilinder heb je de keuze uit 110 verschillende maten, 11 opties en 3 keuren. Totaal zijn ca. 79 miljard keuzemogelijkheden voor deze cilinderset. Deze kunnen we onmogelijk allemaal als standaard artikel op voorraad leggen. Vandaar dat wij voor iedere klant en iedere bestelling elke cilinderset weer opnieuw conform de keuzes en wensen van de klant op maat maken. Hierbij gaat helaas ook wel eens iets mis. Daarbij proberen we altijd te zoeken naar de voor de klant zo voordelig mogelijke oplossing maar in de praktijk komt het ook voor dat een klant met een verkeerde cilindermaat echt een nieuwe cilinder moet bestellen omdat de cilinder in de verkeerde maat niet meer aan te passen is. Het is namelijk zo bij cilindersloten dat als eenmaal een sleutelcode in een cilinder zit, dat deze er niet weer uit te halen is. Een cilinder met een code erin kunnen kunnen we ook niet meer verkopen aan iemand anders. Dan zouden we de sleutels nogmaals moeten uitgeven en dat is onwenselijk. Niemand wil immers dat nog iemand anders sleutels van zijn/haar huis heeft. Met andere woorden: een cilinder met een code erin is niet meer bruikbaar en onverkoopbaar. Dit alles bij elkaar maakt dat een cilinderset daarom onder maatwerk valt en helaas buiten het herroepingsrecht valt.

Over Sadel.nl

Sadel.nl is een beveiligingsbedrijf die via verschillende webshops hoogwaardige beveiligingsproducten voor woonhuizen verkoopt. Alle adviezen die Sadel.nl geeft worden gegeven volgens beveiligingsrichtlijnen van het Politiekeurmerk Veilig Wonen (PKVW) en de meest verkochte producten zijn daarom ook tenminste SKG2 sterren of SKG3 sterren gecertificeerd. De producten die je in onze webshops kunt verwachten zijn cilindersloten, deurbeslag, kerntrekbeveiliging, sleutels, bijzetsloten, inbraakstrips etc.