Filters

8

Tot nu toe nog goed

Jammer dat de beoordeling eerder is dan het pakketje

  • Aanbevelen? Ja
10

Tevreden

Uitstekende service goed geholpen en snel de sloten binnen . Was alleen niet te spreken over bezorging van UPS we waren er speciaal voor thuis gebleven, maar de koerier had het doosje bij de buren buiten voor de deur gezet. Maar kunnen jullie niets aan doen!

  • Aanbevelen? Ja
8

Kerntrek beveiliging gekocht geeft een veilig gevoel

Kerntrek beveiliging gekocht snel geleverd. Beschrijving erbij kan beter. Eerder sloten gekocht ze bewaren er nog één als dikte van de deur bekend is dan maken ze hem op maat super. Vandaag besteld morgen geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
7

Goed

Voldoet aan verwachtingen alleen iets meer dan een week op moeten wachten zal wel verband houden met de vakantie periode

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed

Alles wat ik nodig had om het eea na te bestellen werd/was goed geregeld. Ook de uitvoering van het bestelde ging correct. Alleen de naamgever van deze mail was mij onbekend en bijna bij de SPAM geplaatst. Groet

  • Aanbevelen? Ja
7

Vlotte bestelling en levering

Website en bestelling loopt goed.

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon Goed !

We wilden een vervangend slot met het zelfde sleutelnummer als de rest v.d. woning. Het slot was 20 jaar oud en aan de hand v.h. sleutelnummer niet meer te maken. Sleutel opgestuurd. En aan de hand daarvan is er een nieuw slot gemaakt. Past precies en werkt perfect. Vakwerk !

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering en nette prijs.

Schilden besteld voor buitendeuren. Snelle levering. Goed prijs. Hebben wel het minder bekende merk van Buva ontvangen, maar dat is maar een klein verschil in het logo..

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer snel geleverd

Dag na bestelling al afgeleverd

  • Aanbevelen? Ja
5

De levering van de artikelen is zeer snel.

De deurkrukverlenging past wat betreft de kleur precies bij de deurkruk. De verlenging met 2 cm is exact goed. Ben zeer tevreden met et produkt.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Goedemorgen Theo, Hartelijk dank voor je bericht. Vermoedelijk is deze beoordeling niet voor ons bedoelt, omdat wij geen rolbandopwinders verkopen. Wij zien dat je bij ons alleen een krukverlengstukje hebt besteld voor je deurbeslag. Wij hopen dat je hiermee wel tevreden bent, anders horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Klantenservice Safedeliveries

10

Snelle levering, en goede communicatie en top producten.

Verkeerde keuze gemaakt, geen probleem, retour gezonden. En keurig opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima, netjes geleverd. Goede keuze mogelijkheid

Prima website. Voldoende keuzemogelijkheden. Goede levering.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede informatie op de website

Goede informatie en duidelijke tekeningen van het product en de maten erbij.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Goed en snel advies, ook voor een product met een lage prijs

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig !

Zeer goede service. Bijbestelde sleutels waren niet goed. Nieuwe cilinders gekregen met 5 sleutels.

  • Aanbevelen? Ja
6

Verkeerde bezorgdienst en vervolgens zoek

Goed en deskundig advies gekregen over de aanschaf van cilinderslot. Super! Voor de optie verzenden met DHL gekozen. Het slot wordt vervolgens via de brievenbuspost van PostNL verzonden. Wel een track & trace ontvangen, maar geen slot, verzending is vertraagd. Vervolgens is de zending zoek online en niet meer te traceren. Alsnog later gelukkig het cilinderslot ontvangen, maar wel met de nodige twijfels en bezorgstress. Dit alles doet enorme afbreuk aan de beleving & ervaring. De shop leek top (Mits jullie de aangeboden opties welke verzender je wil, ook aanhouden)...de bezorgdienst PostNL flop. Ik beveel jullie aan, echter een 10 is nu een 6 geworden.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Sander, Bedankt voor je beoordeling en fijn om te horen dat je tevreden bent over het gekregen advies. Zoals al eerder aangegeven hebben wij ervoor gekozen je bestelling z.s.m. te laten bezorgen. Aangezien M&C alleen levert met PostNL is je pakket daarom verstuurt met PostNL. Zodra het pakketje bij de pakketbezorger is hebben wij geen grip meer op de levering. Door de drukte bij M&C en bezorgdiensten kan vertraging helaas voorkomen. Gelukkig is je pakket alsnog de volgende dag afgeleverd. Wij willen je ieder geval bedanken voor het vertrouwen en zijn blij dat je je bestelling in goede orde hebt ontvangen. Met vriendelijke groet / Kind regards, Stephanie van der Burg

10

Uitstekende service, snelle levering

Mooie kwaliteit spullen, snel geleverd met uitstekende klantenservice.

  • Aanbevelen? Ja
9

Uitstekende producten voor een goede prijs

Div. hang en sluitwerk met 3 gelijk sluitende cilinders van m&c en alles past en werkt perfect snelle levering en goede service.

  • Aanbevelen? Ja
10

top

order zeer snel geleverd

  • Aanbevelen? Ja
10

Betrouwbaar en klantvriendelijk

Heel fijne ervaring, waarbij goed werd meegedacht bij de uitdaging/mijn probleem.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en duidelijk

Snel en duidelijk

  • Aanbevelen? Ja
9

Webshop duidelijk en goed te begrijpen!

Cilinder op sleutel nummer besteld, deze kan je makkelijk en duidelijk samenstellen zoals je die wilt hebben. En de levering duurder echt niet te lang.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Super bedrijf

  • Aanbevelen? Ja
9

Super

Nadat de levering niet goed ging bij DHL en de afleverlocatie. Zijn ze heel adrem het probleem gaan oplossen. Super.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top en snel geregeld.

Snel, makkelijk en goed geregeld.

  • Aanbevelen? Ja

Over Sadel.nl

Sadel.nl is een beveiligingsbedrijf die via verschillende webshops hoogwaardige beveiligingsproducten voor woonhuizen verkoopt. Alle adviezen die Sadel.nl geeft worden gegeven volgens beveiligingsrichtlijnen van het Politiekeurmerk Veilig Wonen (PKVW) en de meest verkochte producten zijn daarom ook SKG2 sterren of SKG3 sterren gecertificeerd. De producten die je in onze webshops kunt verwachten zijn cilindersloten, deurbeslag, kerntrekbeveiliging, sleutels, bijzetsloten, inbraakstrips etc.

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd