Snelle levering, en goede communicatie en top producten.

Verkeerde keuze gemaakt, geen probleem, retour gezonden. En keurig opgelost.

Prima, netjes geleverd. Goede keuze mogelijkheid

Prima website. Voldoende keuzemogelijkheden. Goede levering.

Goede informatie op de website

Goede informatie en duidelijke tekeningen van het product en de maten erbij.

Goed en snel advies, ook voor een product met een lage prijs

Geweldig !

Zeer goede service. Bijbestelde sleutels waren niet goed. Nieuwe cilinders gekregen met 5 sleutels.

Verkeerde bezorgdienst en vervolgens zoek

Goed en deskundig advies gekregen over de aanschaf van cilinderslot. Super! Voor de optie verzenden met DHL gekozen. Het slot wordt vervolgens via de brievenbuspost van PostNL verzonden. Wel een track & trace ontvangen, maar geen slot, verzending is vertraagd. Vervolgens is de zending zoek online en niet meer te traceren. Alsnog later gelukkig het cilinderslot ontvangen, maar wel met de nodige twijfels en bezorgstress. Dit alles doet enorme afbreuk aan de beleving & ervaring. De shop leek top (Mits jullie de aangeboden opties welke verzender je wil, ook aanhouden)...de bezorgdienst PostNL flop. Ik beveel jullie aan, echter een 10 is nu een 6 geworden.

Beste Sander, Bedankt voor je beoordeling en fijn om te horen dat je tevreden bent over het gekregen advies. Zoals al eerder aangegeven hebben wij ervoor gekozen je bestelling z.s.m. te laten bezorgen. Aangezien M&C alleen levert met PostNL is je pakket daarom verstuurt met PostNL. Zodra het pakketje bij de pakketbezorger is hebben wij geen grip meer op de levering. Door de drukte bij M&C en bezorgdiensten kan vertraging helaas voorkomen. Gelukkig is je pakket alsnog de volgende dag afgeleverd. Wij willen je ieder geval bedanken voor het vertrouwen en zijn blij dat je je bestelling in goede orde hebt ontvangen. Met vriendelijke groet / Kind regards, Stephanie van der Burg

Uitstekende service, snelle levering

Mooie kwaliteit spullen, snel geleverd met uitstekende klantenservice.

Uitstekende producten voor een goede prijs

Div. hang en sluitwerk met 3 gelijk sluitende cilinders van m&c en alles past en werkt perfect snelle levering en goede service.

order zeer snel geleverd

Betrouwbaar en klantvriendelijk

Heel fijne ervaring, waarbij goed werd meegedacht bij de uitdaging/mijn probleem.

Snel en duidelijk

Snel en duidelijk

Webshop duidelijk en goed te begrijpen!

Cilinder op sleutel nummer besteld, deze kan je makkelijk en duidelijk samenstellen zoals je die wilt hebben. En de levering duurder echt niet te lang.

Super bedrijf

Nadat de levering niet goed ging bij DHL en de afleverlocatie. Zijn ze heel adrem het probleem gaan oplossen. Super.

Top en snel geregeld.

Snel, makkelijk en goed geregeld.

Vriendelijk en snel geholpen

Op mijn vraag of ik mijn bestaande cilinder kon vervangen voor een cilinder met panieksluiting en gebruik kon blijven maken van dezelfde sleutel werd snel gereageerd, toen eenmaal bleek dat dat kon was de bestelling snel gedan.

Erg behulpzaam, vriendelijk en kennis van zaken!

Leveren top kwaliteit voor zeer goede prijs, waren ook erg bereid om meerdere keren te helpen met goed advies op afstand, en goede after-service.

Waar voor je geld

Via prima site van Sadel de juiste maat gevonden van mooi en degelijk voordeurbeslag uit de jaren '80. Dat is bij de bekende bouwmarkten niet te koop. Afgehaald in Berkel en Rodenrijs en aanvullend advies gekregen. TOP.

Goed advies en snelle service

Ik moeste speciale sleutels laten bijmaken op basis van een certificaat. Dat was na goed advies eenvoudig besteld en snel geleverd. Ik zou deze site zeker aanraden.

Overeenkomstig verwachting

Bij mail vragen snelle reactie.

Goed bedrijf

Snelle levering, goed product

Vlot meewerken van de backoffice, super.

De benodigde door mij afmeting van de gelijksluitende dubbelprofiecilinder stond niet in de digitale bestelomgeving. In een mail gevraagd of de betreffende leverancier, mogelijk wel de benodigde afmeting kan leveren? Mijn vraag werd doorgezet naar de leverancier en ik kreeg vlot weer antwoord. De leverancier kon de benodigde afmeting leveren, dus per mail de bestelling geplaatst. De bestelling werd na 14 dagen geleverd, allemaal top.

M en c cilinder besteld prima verlopen

vlotte service

Snel en constructieve antwoorden op mijn aanvullende vragen.

Over Sadel.nl

Sadel.nl is een beveiligingsbedrijf die via verschillende webshops hoogwaardige beveiligingsproducten voor woonhuizen verkoopt. Alle adviezen die Sadel.nl geeft worden gegeven volgens beveiligingsrichtlijnen van het Politiekeurmerk Veilig Wonen (PKVW) en de meest verkochte producten zijn daarom ook SKG2 sterren of SKG3 sterren gecertificeerd. De producten die je in onze webshops kunt verwachten zijn cilindersloten, deurbeslag, kerntrekbeveiliging, sleutels, bijzetsloten, inbraakstrips etc.