Vriendelijk gesprek en snelle service. BEDANKT.

Zeer goede afhandeling.netjes ingepakt en vriendelijke mensen.

Er werd goed omgegaan met mijn wensen

Er werd goed omgegaan met mijn wensen.

Het gewenste product op tijd ontvangen

Het gewenste product op tijd ontvangen.

Aanrader!

Goed en uitgebreid advies. Snelle service. Hier zal ik zeer waarschijnlijk nogmaals terugkomen.

Fijne service en begeleiding. Wel extreem trage levering

Fijne service en begeleiding per mail. Wel extreem trage levering van nieuwe cilinder op basis van aangeleverde losse oude sleutel

Beste Rick, Hartelijk dank voor je review. Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze service. Wat betreft de levering: dit heeft inderdaad langer geduurd dan gepland helaas. Onze excuses hiervoor. Zoals wij je per mail hebben laten weten had dit te maken met de drukte bij de leverancier waardoor je bestelling vertraging heeft opgelopen. Wij hopen dat je alsnog veel plezier mag hebben van je bestelling. Met vriendelijke groet, De klantenservice

Snelle levering en super goede service

Sloten waren snel geleverd. Bij het oplegslot bleek de cilinder defect maar dit is door de klantenservice direct opgepakt en werd snel na geleverd. Erg goede en vriendelijke medewerkers!!

Mijn product was snel geleverd

Produkt kan beter, wel mooie prijs

De borging van de stift aan de buitenzijde is ontworpen met een "klemmend" plastic borgring. Bij een klemmende deur trek je de stift uit het slot omdat de borgring er van af glijdt. Ook lijmen van deze plastic borgring bood geen soelaas. Dus zelf een gat in de stift geboord en een pennetje in het gat gesoldeerd. Nu is is het dus perfect. Dus alleen kopen als je dit zelf kan.

Beste Rens, Hartelijk dank voor je review. Dit zou niet de bedoeling moeten zijn, maar het is fijn om te horen dat het is gelukt. Anders hadden we dit graag van je vernomen zodat wij dit hadden kunnen oplossen. Veel plezier gewenst met je bestelling. Met vriendelijke groet, De Klantenservice

Goede communicatie, snel respons op emails

In 1 woord top !!! Zeer tevreden over het verloop van bestelljng tot levering !

Simpele site maar toch betrouwbaar

Snelle levering en goede track & Trace

Goed advies

Goed en gedegen advies

Geweldige service

Heel snel en vriendelijk geholpen

Komen hun afspraken na, telefonisch goed bereikbaar bereikbaar

Geven snelle reactie en lossen problemen snel op. Top

Hele goede service

Het contact en service is heel goed. Heel vriendelijk, denken met je mee, en weten waar ze over praten.

een aanrader

Was eerst sceptisch over de websites maar uiteindelijk toch besteld. Alles correct aangekomen, duidelijke communicatie alsook snelle levering. Aanrader!

juiste slot besteld voor bestaande sleutel

Eenvoudig te kiezen, merk/ cylinder/ afmetingen en 2 mogelijkheden om het sleutelnummer door te geven

M&C sleutel bij besteld , iets goedkoper dan andere OL webshop en binnen 1 dag thuis geleverd. Top service

gewoon goed

erg vriendelijk en kundig te woord gestaan en snel geholpen ivm eerdere verkeerde bestelling. Dus ik had snel het juiste cilinderslot nodig.... Helaas was de bezorging door DPD minder snel.

Overzichtelijke website, snelle service

Mijn vaste leveranciers voor M&C producten

Prima service, vlotte afhandeling van de bestelling

Prima service, vlotte afhandeling van de bestelling

Goede website, leveren kan sneller (dropshipper)

De levertijd is soms wat langer dan we ondertussen gewend zijn. Niet dat 5-7 werkdagen erg is, maar wel handig om te weten dat ze geen "vandaag besteld morgen in huis" snelheid ondersteunen.

Beste H., Dank voor je review. Wat betreft de levertijd van onze producten: Voor alle standaard voorraad artikelen hanteren wij net als de meeste andere webshops: vandaag besteld, morgen bezorgd. In jouw geval heb je een speciale cilinder op maat besteld, welke ook nog eens moest passen op je bestaande sleutels. Een cilinder als deze van het merk Winkhaus, bestellen wij rechtstreeks bij de fabriek in Duitsland/Polen. Daar gaan helaas enkele dagen overheen alvorens je bestelling dan bezorgd wordt. Daarbij maken we zoveel mogelijk gebruik van dropshipments (rechtstreekse levering van de fabriek aan de klant) om zoveel mogelijk tijd te besparen. Ondanks dat heeft de fabriek enkele werkdagen verwerkingstijd en heeft ook de vervoerder (in dit geval GLS) enkele werkdagen nodig om het pakket vanuit Polen of Duitsland in Nederland te krijgen. De verwachte levertijd bij dergelijke producten, laten we op de product pagina zien, onder de [selecteer opties] knop, zodat voor iedereen vóór het afronden van de bestelling inzichtelijk is wat de verwachte levertijd is. Vervolgens bevestigen we de bestelling waarbij we opnieuw de levertijd per e-mail door onze klantenservice aan iedere klant bevestigen. Mocht je twijfelen over een levertijd, dan kan je altijd contact opnemen met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Bas Slotencilinder.nl

Zeer goede service,nette reactie op je vraag en je word goed op de hoogte gehouden met betrekking op je order!

duidelijke site, snelle levering

Mooie duidelijke site en er werd snel geleverd.

Zeer goede en snelle service

Heb een cilinder op sleutel besteld en de communicatie was goed en service geweldig.

slot besteld op vrijdag en keurig op maandag geleverd.

Correcte levering van een op vrijdagmiddag geleverd slot. Er werd een uitstekend vervangend slot geleverd omdat het bestelde slot niet meer leverbaar was.

Over Sadel.nl

Cilindersloten.nl B.V. is een beveiligingsbedrijf die via verschillende webshops hoogwaardige beveiligingsproducten voor woonhuizen verkoopt. Alle adviezen die Sadel.nl geeft worden gegeven volgens beveiligingsrichtlijnen van het Politiekeurmerk Veilig Wonen (PKVW) en de meest verkochte producten zijn daarom ook tenminste SKG2 sterren of SKG3 sterren gecertificeerd. De producten die je in onze webshops kunt verwachten zijn cilindersloten, deurbeslag, kerntrekbeveiliging, sleutels, bijzetsloten, inbraakstrips etc.