Goed en snel

Mooie duidelijke website met goed spul.

Prima sloten en deurbeslagen voor weinig geld

Prima service, en alles netjes afgeleverd. Als we weer nodig zouden hebben bestellen we zeker weer

Prima, uitleg en levering

Even gebeld voordat ik de bestelling deed. Kreeg heldere uitleg van een van de medewerkers. Bestelling is keurig op tijd bezorgd en naar tevredenheid.

Eenvoudig bestellen met sleutelcertificaat

Ook al had ik verkeerde cilinder besteld, de fout werd snel geconstateerd en gecorrigeerd ander verdere vertraging.

vakkundig

Had wat vragen over de cilinder lengte en werden telefonische goed en vakkundig beantwoord. Levering duurde iets langer dan verwacht, maar wijt dit aan de vakantie periode.

nette en snelle afhandeling.

Korte lijnen en snelle en correcte afhandeling.

Prima en snelle service

Zeer tevreden met de kwaliteit van de website en de service . Bestelde producten werden keurig volgens afspraak geleverd .

snelle en correcte levering

Levering duurde een dag langer dan verwacht; verder prima cilinder

Goede service, snelle levering

Sleutel op certificaat bijbesteld. Niet goedkoop, maar dat weet je bij cylinders met certificaat. Levering was snel.

Levering snel

Verpakking veel te groot voor 2 sleutels had makkelijk in een evelope gegaan.

Goed product, prima service

Ik bestelde deurbeslag in een maat die niet doorsnee is. Binnen 1 uur na plaatsen bestelling ontving ik een telefoontje, ze wilden checken of deze maat daadwerkelijk zou passen op onze deur. Helemaal top, enkele minuten later ontving ik de verzendbevestiging en 1 dag later konden wij het deurbeslag monteren.

Prima duidelijke webshop

Netjes op tijd alles geleverd

Keurig gebeld of de pc maat klopte.

Verschrikkelijke webshop en dito service

Op 20-01-2022 de Nuki Smartlock 3.0 Pro besteld op deze webshop. Let wel! Bij de afbeelding en in het bestelproces werd geen levertijd vermeld dus verwacht je dat het op zijn minst binnen een week geleverd zal gaan worden. Nou dat is dus niet het geval. Na ongeveer 4 weken gewacht te hebben (zonder update info vanuit Sadel. heb ik voorzichtig gebeld. Toen werd aangegeven dat ze de zending rond het 2e kwartaal verwachten, echter kon men niet precies aangeven wanneer. Begin juni nog maar eens gebeld, echter ze wisten het niet en het zou midden Q2 zijn. Dit staat nu nog op de website: Nuki Smart Lock 3.0 Pro zwart € 269,00 incl. 21% BTW Levertijd: Verwacht midden Q2, neem contact op met onze klantenservice voor de actuele levertijd Nou na nog wat email verkeer is de NUKI geleverd op 16-07-2022. Dolgelukkig het apparaat netjes uit de verpakking gehaald (hierbij het gele stickervel op de draaiknop verwijderd, naar de deur gelopen en het apparaat past niet. Omdat zowel bij NUKI zelf op de site als bij Sadel. er niet wordt aangegeven of gevraagd of de deurkruk boven het cilinderslot zit of onder. In min geval zit het cilinderslot boven de deurkruk en dan is de afstand van cilinder tot deurkruk te klein waardoor het apparaat er niet tussen past. Gemaild naar Sadel. en uitgelegd wat er mis was. Deze wilde foto's hebben van de situatie (geloven ze me niet?) dus die ook nog netjes opgestuurd, Nou dan kom je bij de klantservice terecht bij Sadel. Ze willen dan gaan meedenken naar een oplossing, die in mijn geval was een ander slotvan een ander merk. Ik heb aangegeven dat ik dat niet wil, omdat ik niet voor niets de NUKI had gekozen. Dus het apparaat terug gestuurd. Dit moet trouwens op eigen kosten (€ 9,95) of je moet het apparaat omruilen voor iets anders dan betalen hun de retourkosten Netjes :-( Dus apparaat is bij hun binnengekomen accepteren ze het retour niet, omdat de gele sticker ontbreekt op het apparaat.

Beste Harold, Dank voor uw beoordeling. Wij zien inderdaad dat u op 20-1-2022 een Nuki Smartlock 3.0 Pro hebt besteld. Ook klopt het dat er helaas vanuit Nuki leverproblemen zijn geweest. Tijdens de update hebben wij laten weten dat de Nuki waarschijnlijk rond het 2e kwartaal bij ons binnen zou komen. Helaas kregen wij vanuit Nuki ook geen definitieve leverdatum waardoor wij dit niet konden communiceren naar onze klanten. Ook hebben wij u tijdens deze update een alternatief aangeboden, namelijk de Nuki 3.0 die wel voorradig was. Wellicht was dit een optie voor u geweest. Op 20 juni hebben wij laten weten dat wij die dag de Nuki Pro versies eindelijk konden bestellen. Helaas bleek al snel dat deze binnen zeer korte tijd volledig uitverkocht waren bij de leverancier. Ook hebben wij laten weten dat een witte Nuki Pro wel voorradig was. Op dit bericht hebben wij helaas geen reactie van u vernomen. Nadat u de bestelling had ontvangen heeft u laten weten dat de Nuki Smartlock helaas niet past. Wij hebben inderdaad om foto’s gevraagd zodat wij mee konden kijken naar uw situatie. Dit is niet omdat wij u niet geloven, maar dit doen wij zodat wij mee konden denken naar een andere passende oplossing. Nadat u de foto’s had gestuurd hebben wij laten weten dat u de Nuki retour mag sturen. Ook hebben wij u een alternatief aangeboden van een ander merk. Daar heeft u destijds niet op gereageerd. Enkele dagen later kregen wij de Nuki Smartlock binnen. Helaas bleek dat de gele verzegelingen eraf waren. Doordat de gele verzegelingen eraf zijn is de Nuki geactiveerd. Wij hebben u laten weten dat wij hierdoor het product helaas niet meer als nieuw kunnen verkopen aan een andere klant. Wij hebben gevraagd hoe we dit het beste samen konden oplossen. Echter hebben wij nooit laten weten dat wij de retour niet zouden accepteren, maar probeerden naar een juiste oplossing te zoeken. U heeft vervolgens telefonisch contact met ons opgenomen en aangegeven dat wij de Nuki weer terug naar u mochten sturen aangezien u een passende oplossing had gevonden. In onze retourvoorwaarden staat inderdaad aangegeven dat de kosten voor de retourzending voor eigen rekening zijn. Wij vinden het vervelend dat u de bestelling en levering op deze manier heeft ervaren. Desondanks hopen wij dat u veel plezier zult hebben van uw aankoop. Met vriendelijke groet, De Klantenservice

Nette levering en duidelijke communicatie

Slot wat ik besteld had duurde wat langer dan de bedoeling was, maar ik werd daarover netjes geïnformeerd.

De juiste en goede materialen aangeleverd

De aanloop was iets minder, maar de verdere afwerking was prima.

Goede klantenservice, snelle levering

Wij zijn erg tevreden over de klantenservice en levering van Sadel. Wij wilden een nieuwe cilinder hebben, maar hadden de verkeerde geselecteerd. Dit werd opgemerkt en netjes aan ons doorgegeven. Ook met een ander probleem dat wij hadden zijn wij perfect geholpen!

Snel en goed advies

Nieuwe cilinders gekocht met extra korting omdat de oude cilinders niet meer gemaakt werden . Binnen 24 uur geleverd

Snel en correct

Makkelijk te bestellen en snelle service

Cilinderslot M&C

Afspraken worden nagekomen

Makkelijke opgave van de diverse verschillende cilinders.

Waardeloos!

Ik heb tot op heden mijn bestelling niet ontvangen.

Beste Miranda, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Vanwege een storing bij de vervoerder is helaas uw bestelling ontraceerbaar geweest. Eind vorige week heeft u laten weten dat uw pakketje niet bij het Pakketpunt lag. Indien een pakketje niet traceerbaar is betreuren wij dit enorm en nemen wij dit heel serieus. Wij hebben naar aanleiding van uw bericht direct een onderzoek laten starten bij de vervoerder. Vandaag hebben wij zelf contact opgenomen met het pakketpunt. Ze geven bij het pakketpunt aan dat het pakket daar voor u klaarligt. Helaas hebben wij u telefonisch niet kunnen bereiken. Wij hebben u daarom hierover een mail gestuurd. Wij vinden deze situatie ontzettend vervelend en hopen dat u het pakketje snel mag ontvangen. Met vriendelijke groet, Klantenservice

Vakkundig geholpen en altijd goed geïnformeerd

Bij het opstellen van een sluitplan ben ik uitstekend geholpen. Hoewel de levering is langer duurde dan verwacht ben ik tussentijds steeds geinformeerd. De geleverde produkten zijn perfect en precies wat ik ervan had verwacht.

Over Sadel.nl

Cilindersloten.nl B.V. is een beveiligingsbedrijf die via verschillende webshops hoogwaardige beveiligingsproducten voor woonhuizen verkoopt. Alle adviezen die Sadel.nl geeft worden gegeven volgens beveiligingsrichtlijnen van het Politiekeurmerk Veilig Wonen (PKVW) en de meest verkochte producten zijn daarom ook tenminste SKG2 sterren of SKG3 sterren gecertificeerd. De producten die je in onze webshops kunt verwachten zijn cilindersloten, deurbeslag, kerntrekbeveiliging, sleutels, bijzetsloten, inbraakstrips etc.