Snelle levering, zelfs een dag eerder in overleg. Kussens zijn van uitstekende kwaliteit.

Omdat wij het moeilijk vonden om van een plaatje via internet te bestellen omdat dan de kwaliteit en de dikheid van de kussens niet echt is te controleren hebben we gebeld met de vraag of we even mochten langs komen. Dit was geen probleem en op basis daarvan hebben wij meteen de dikste palletkussens besteld. (10cm) Deze zakken als je erop zit echt maar een paar cm in waardoor je nooit hard zit. Dit betekent dan ook automatisch dat ze waarschijnlijk wel een paar jaar mee gaan. Prijstechnisch zijn ze daarom wel wat duurder maar het zeker wel waard.

super gemakkelijk en overzichtelijk

Mijn bankkussen werd supersnel geleverd. Dank je

Tuinkussengigant top. Postnl pff

Vrijdag wat besteld. Voor 15 uur besteld is de volgende dag in huis. Mooi niet dus als het aan post.nl ligt. Het is nu woensdag en ik heb nog niks. Gebeld met de tuinkussengigant, ze zijn supervriendelijk maar kunnen hier helaas niks aan doen.

Supersnelle levering en mooie kussens!

Vlak voor 15:00 uur besteld en dezelfde dag nog verstuurd. Super.

Aanrader!!

Overzichtelijke site, heel veel keuze qua kleur. En nette snelle levering! Wij zijn er erg blij mee!

Super tuinstoel kussens!

Wij zijn erg tevreden met de mooie kwaliteit kussens die wij besteld hebben.

Super.

Heb heel lang gezocht om de juiste maat te vinden en eindelijk ben ik bij jullie terecht gekomen . Past perfect op onze nieuwe houten ligbedden. Taupe. De juiste kleur met de andere tuinstoelen. Juiste prijs

Goede kwaliteit en snelle levering

Ik had vorig jaar al kussens besteld, toen beviel de kleur niet en kom ik heel makkelijk deze omwisselen voor een andere kleur. Dit jaar nog een set bijbesteld en wederom tevreden over de kwaliteit en snelle levering.

Snelle levering en goede kwaliteit

Ik heb een kussen besteld voor een pallet, past precies en kwaliteit is goed! Het product werd snel gelevers. Erg blij mee

goed product en snelle levering

Keurige tuinbankkussen

Snelle levering Past prima op onze tuinbank van 180cm Het kussendeel zou iets dieper mogen. De bank is 50 diep en het kussen deel is tussen 47 en 49 cm.

Top winkel. Eerlijk en zelfs in deze tijd heel snel met leveren.

Prachtige kussens!

Palletkussens besteld voor onze nieuwe bankjes. Levering volgens afspraak, kleur goed, zitten lekker. Regenbuitje Kunnen ze goed aan.

Snelle levering.

Ik had een hele goede ervaring. Had snel kussens nodig vanwege het mooie weer. Ik vond het kussen wat ik wilde en deze voldeed aan mijn verwachtingen!! Woensdagavond besteld. Vrijdagochtend in huis. Super!

Heel tevreden

Super snelle levering en mooie kwaliteit kussens.

Kussens van goede kwaliteit. Zeer snelle levering!

Top service!

Een uiterst klantvriendelijke service, zelden zo correct verwerkt! Doe zo verder...

Heel tevreden van bestelling en zeer snelle service.

We zijn heel tevreden met de kussens voor onze palletbank.

Top kwaliteit goede prijs

Goede levering goede kwaliteit

Snelle levering, goede kwaliteit

Hele snelle levering super product heel erg blij mee !

Prijs kwaliteit Vlugge bestelling

Mooie palletkussen erg tevreden

Product werd snel geleverd en duidelijk van goede kwaliteit. Stevig en sterk materiaal. Het staat super! Erg blij mee

Snelle levering, kwaliteit boven verwachting

Loungekussens besteld, kwalitatief zeer goed en snel geleverd

Mooi product

Goeie kwaliteit