Zeer Goede kwaliteit

Snelle afhandeling en verzending. Een voorbeeld voor andere bedrijven. Goede kwaliteit. Alle klein kinderen krijgen er een. Neem er zelf ook een paar voor de tuin.

Snelle levering, goed verpakt!

Snelle afhandeling en verzending. Bij contact wordt men goed en netjes te woord gestaan. Een voorbeeld voor andere bedrijven dus een aanrader. Daarbij levert men hele goede kwaliteit.

Snelle levering!

Snelle levering, gemakkelijk onze zitzak bijgevuld met de handige zak waarin de EPS korrels werden geleverd. Een aanrader!

Snel

Snelle levering.mooi product

Superschneller Service

Abwicklung, Umsetzung Schnelligkeit super - Dafür 5 fette Sterne Nur der Versand nach Deutschland, bzw. ab Deutschland dann mit Hermes Paketdienst ist immer nicht gut. Hermes kündigt die Lieferung an für Samstag, will dann Dienstags zwischen 12 und 15 Uhr zustellen, bei Rückfragen kann keiner helfen und stellt dann nachdem die Ware schon 1 Woche in Deutschland ist bzw. bei Hermes endlich Freitags mal zu. Unglaublich. Aber die Kritik gilt nur dem PaketdienstHermes. Euer Job war sonst Mega und Top = 5 Sterne. Nur wenn dann mit Hermes versendet wird, muss ich leider einen Stern abziehen. Sorry

2 zitzakken besteld voor onze staffords. Na bijna een jaar beginnen ze slijtage te vertonen, wat geheel normaal is zoals de honden erop spelen.

Tevreden!

Snelle levering. Bij de tweede bestelling was de verpakking beschadigd. De palletkussens zijn we heel erg blij mee!

Snelle levering, goede kwaliteit

We hadden een kussen nodig voor een ligstoel in de maat 180x50. Een prachtige kussen gevonden die eigenlijk bedoeld is voor een bank maar past prefect en de kwaliteit is prima. Nu kunnen we heerlijk relaxen. Produkt werd snel geleverd in goede stevige doos.

Goede kwaliteit en goede service.

De door mij gekozen kleuren combinatie viel me wat tegen. Gemeld via site en ik kreeg een retour sticker en andere kleuren combinatie toegestuurd. Top geregeld.

Good quality product

The product quality was as expected and the delivery was fast.

Palletkussen mooi en stevig! Vond alleen de kleur gemêleerd zwart niet de juiste omschrijving op de site!

Super zaak. Mooie spullen

Bestelt. En vlot in huis

correcte en snelle levering precies zoals afgesproken

Na telefonisch overleg de juiste kleur en het juiste product supersnel geleverd!

Zeer klantvriendelijk

Snelle levering van kwalitatief goed product.

Snel geleverd. Kussens zijn van goede kwaliteit.

Doet wat hij doen moet

Kijken, bestellen, betalen en leveren zoals afgesproken. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Goede service, snelle levering

Precies de kleur zoals de site aangeeft. Zeer tevreden met de palletkussens!

Goede service, snelle levering

Alles naar tevredenheid afgeleverd. Goede service .

De kussens die we gekocht hebben waren er gelijk de volgende dag. Keurig verpakt. Heldere website. Aan te bevelen voor verdere kopers.

Pluspunten

Fantastisch aanbod en uitstekende keuzemogelijkheid.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Goede en snelle levering

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Goede communicatie Alles kan. Snelle levering

Top bedrijf! Volgende keer zéker weer!

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Hele mooie kussen en super snel geleverd, ontzettend blij mee