Mooie zitzak gekocht die snel geleverd werd. Prima!

Snelle levering prima service

Besteld en snel geleverd! Tuinkussens zitten héérlijk!

Snelle levering, goede kwaliteit!

2 sets palletkussens besteld. Snel geleverd op de vooropgestelde datum via PostNl. Kwalitatieve kussens en kleuren zijn waarheidsgetrouw.

Top kussens, snel geleverd! Dank

Top kussens, snel geleverd! Dank

De kwaliteit overtrof mijn verwachtingen

Goed, snelle levering

Zitkussen is precies goed qua maat en kleur. Had graag wat meer informatie willen hebben over de stof (olefin en dura) en de stof van de kussens en de vullingen. Ook eventueel informatie over het onderhoud en eventueel aanwezige ritsen. De kleuren zijn prachtig.

Snelle en volgens de verwachtingen levering.

Snelle en correcte levering.. de zitkussens zijn van zeer goede kwaliteit, goed afgewerkt en alles volgens mijn verwachtingen. Prima

Heel blij met mijn kussens

Heel goede qualiteit en heel mooie kleuren. Ben erg blij met mijn rode kussen!

Mooi produkt en vlot geleverd

Zeer goede prijs /kwaliteit verhouding. Helemaal top, keurig verpakt niets beschadigd.

Geweldige kussens, prima prijs, goede service

Tuinstoelkussens van goede kwaliteit en betaalbaar. Per ongeluk 2 sets kussens uit verschillende stijlen bij elkaar besteld. Klantenservice belt ons op met de vraag of we ons niet vergist hebben en helpt de fout te herstellen. Geweldig! Snel geleverd

Zoals verwacht en gehoopt

Snel en correct geleverd. Zee mooie en degelijke kussens. Passen perfect. Alles top dus

Prima ervaring, snelle leveringen een mooie producten.

Ze gaan niet bij de pakken neerzitten. Maar pakken alles snel in voor een zeer snelle verzending, top

fantastisch

Duidelijke site, betrokken en meedenkende leverancier, uitstekende service en snelle levering. Kwaliteitsprodukten.

Super snelle service!

Ik belde met vragen en de meneer aan de telefoon kon mij heel goed helpen, kende de website en nu ben ik een tevreden klant met mooie kussens op de loungebank.

Snelle service en goede kwaliteit

Makkelijk te bestellen, stevig kussen, goede kwaliteit. Snel geleverd.

Product zoals omschreven, goed verpakt, snelle levering. Spijtig dat mijn bestelling in 2 keer kwam ipv alles tegelijk, 1 pakket op zaterdag en het volgende op maandag. Maar het voornaamste is dat alles zeer snel werd geleverd.

Prima service, prima kussen

De levering is prima verlopen en een mooi dikstevig kussen voor onze tuinbank

Goeie en snelle service

Goeie communicatie en snelle service en prima producten

Snelle service.

Stevig kussen, makkelijk te bestellen en snel in huis.

mooi bankkussen in mooie kleur

mooi kussen, mooie dikte zodat je er een tijd lekker op kan zitten

Juiste product betreffende afmetingen. Ligt goed.

Goede informatie, goede kwaliteit kussens en snelle levering. Helemaal top!!

Fantastische service

Nadat de eerste zending met 6 kussens was zoek geraakt bij PostNl werd snel een tweede zending verstuurd.

Mooie ligbedkussens en zeer snel geleverd Binnen 2 dagen