Prachtig, mooie kwaliteit, snelle levering

Heerlijk dik ligbedkussen van goede kwaliteit. Snelle levering met prettig berichtgeving door bezorger.

Mooi kussen, snel geleverd

Zwart kussen voor de lounge bank besteld, de dag erna geleverd. Prima!

Mijn ervaring is minder

Zoals reeds gemeld ben ik teleurgesteld. Adverteert men met vandaag voor 15.00u besteld morgen in huis gaat echt niet op. Vrijdag besteld en als het goed is worden ze vandaag (op donderdag ) bezorgd. En de snelle levering was voor mij net een reden om bij jullie te bestellen.

snel geleverd en goede kwaliteit

snel geleverd en goede kwaliteit

Was gewoon goed als besteld en opvtijd geleverd

Was gewoon goed als besteld en opvtijd geleverd

Prima ..snelle levering

Tevreden met product.. zou alleen wat meer kleur keus willen zien

Heel tevreden snelle levering

Heel blij met mijn mooie tuinbank kussens precies zoals op de foto's

Correcte en snelle levering!

Palletkussens donderdag avond besteld. Zaterdag eerste deel, en op maandag tweede deel van de kussens ontvangen. Mooie en degelijke kwaliteit! Een echte aanrader.

Perfect service.

Ik wilde mijn tuinset pimpen. De bovenste kussens waren verduurd. Op donderdagnamiddag bestelde ik mijn kussens en op vrijdag had ik ze. De kussens zijn mooi en van prima kwaliteit. Ik raad dit bedrijf dus echt aan!

Precies wat ik zocht en nog snel geleverd ook!top

Snelle levering Overzichtelijke site Super kwaliteit Goed verpakt Blij

Snel geleverd en mooie kussens

Veel keus uit verschillende soorten mooi afgewerkte kussens. Goede kwaliteit prijs verhouding. Zeer tevreden en ze staan prachtig.

Jammer, maar heel goed afgehandeld

8 tuinkussens besteld en betaald, niet de volgende dag levering, maar druk momenteel, dus niet zo vreemd, echter na een paar dagen geinformeerd en toen bleek deze serie uitverkocht te zijn ! Excuses en terugbetaling was snel, jammer volgende keer beter

Snel geleverd. Super product

Goed verpakt bij verzenden. Kussen ziet er goed en mooi uit. Tevreden.

Correcte en snelle levering

Een heel snelle levering. Goed verpakt. Artikel voldoet aan verwachtingen.

Netjes geholpen

Nadat PostNL mijn bestelling niet bezorgde na 4x contackt met jullie gehad en de andere dag alsnog de kussens in huis. Ben super goed geholpen... mijn dank daarvoor. Mvg E.T.H van der Gaag de Vries Leliestraat 48 3202HK Spijkenisse [email protected] 0620381034

super service

perfecte service , mooie en stevige kussens

Snelle levering, zelfs een dag eerder in overleg. Kussens zijn van uitstekende kwaliteit.

Omdat wij het moeilijk vonden om van een plaatje via internet te bestellen omdat dan de kwaliteit en de dikheid van de kussens niet echt is te controleren hebben we gebeld met de vraag of we even mochten langs komen. Dit was geen probleem en op basis daarvan hebben wij meteen de dikste palletkussens besteld. (10cm) Deze zakken als je erop zit echt maar een paar cm in waardoor je nooit hard zit. Dit betekent dan ook automatisch dat ze waarschijnlijk wel een paar jaar mee gaan. Prijstechnisch zijn ze daarom wel wat duurder maar het zeker wel waard.

super gemakkelijk en overzichtelijk

Mijn bankkussen werd supersnel geleverd. Dank je

Tuinkussengigant top. Postnl pff

Vrijdag wat besteld. Voor 15 uur besteld is de volgende dag in huis. Mooi niet dus als het aan post.nl ligt. Het is nu woensdag en ik heb nog niks. Gebeld met de tuinkussengigant, ze zijn supervriendelijk maar kunnen hier helaas niks aan doen.

Supersnelle levering en mooie kussens!

Vlak voor 15:00 uur besteld en dezelfde dag nog verstuurd. Super.

Aanrader!!

Overzichtelijke site, heel veel keuze qua kleur. En nette snelle levering! Wij zijn er erg blij mee!

Super tuinstoel kussens!

Wij zijn erg tevreden met de mooie kwaliteit kussens die wij besteld hebben.

Super.

Heb heel lang gezocht om de juiste maat te vinden en eindelijk ben ik bij jullie terecht gekomen . Past perfect op onze nieuwe houten ligbedden. Taupe. De juiste kleur met de andere tuinstoelen. Juiste prijs

Goede kwaliteit en snelle levering

Ik had vorig jaar al kussens besteld, toen beviel de kleur niet en kom ik heel makkelijk deze omwisselen voor een andere kleur. Dit jaar nog een set bijbesteld en wederom tevreden over de kwaliteit en snelle levering.

Snelle levering en goede kwaliteit

Ik heb een kussen besteld voor een pallet, past precies en kwaliteit is goed! Het product werd snel gelevers. Erg blij mee