slechter dan verwacht

Wat vervelend te vernemen dat u bij ons deze ervaring opgedaan heeft. Wij reageren altijd op alle berichten en hebben dus het vermoeden dat uw bericht niet door ons is ontvangen. Wij willen graag met u in contact komen. Om uw ervaring te bespreken. En tot een oplossing te komen. Ik wil u vragen contact met ons op te nemen. Of anders graag uw ordernummer en telefoon nummer te ontvangen. Wij zijn te bereiken op Tel.: +31 88 133 31 33 Of mail ons naar: Webshop@assem.nl

slechter dan verwacht

Wat vervelend te vernemen dat u bij ons deze ervaring opgedaan heeft. Wij willen graag met u in contact komen. Om uw ervaring te bespreken. En tot een oplossing te komen. Ik wil u vragen contact met ons op te nemen. Of anders graag uw ordernummer en telefoon nummer te ontvangen. Wij zijn te bereiken op Tel.: +31 88 133 31 33 Of mail ons naar: Webshop@assem.nl

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Helaas te kleine schoenen gekocht in de uitverkoop ! Terug gebracht zonder problemen. Vriendelijk personeel en een prima service.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Prachtige sandalen van Unisa ontvangen vandaag. Perfecte pasvorm. Netjes afgeleverd, goed verpakt. Ik ga zeker meer bestellen bij Van den Assem.

Geen.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Ik word er ontzettend fijn geholpen.

voldoende, een redelijke ervaring