Supersnel in huis

Gisteravond om 23.00 u besteld zojuist om 20.30 geleverd...Top!!! Maken hun belofte dus waar, chapeau!

Ruime keuze en mooie merken

Ik heb een grote schoenmaat, maar slaag altijd bij van den Assem. Al sinds vele jaren. Meestal bestel ik via de webwinkel maar soms ga ik ook naar de winkel. ALTIJD GOED!

Echt niet de volgende dag in huis

Maandag een bestelling geplaatst voor 23.00 uur want hé volgende dag in huis. Nou mooi niet, de donderdag een standaard mail gekregen dat het niet lukt en ik nog 3 werkdagen mag wachten. Top service!

Goedemorgen, Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend om te vernemen dat u ontevreden bent. Ik zie dat u een bestelling geplaatst heeft afgelopen dinsdag om 21.17. (of bedoelt u een andere bestelling) Helaas kunnen wij niet voor elke bestelling de belofte waar maken voor 23.59 besteld de volgende dag in huis, omdat niet simpelweg alles op voorraad is op ons centrale magazijn. Als u namelijk de gewenste schoenen kiest en de maat aanklikt staat er ook bij binnen 1-3 werkdagen. Volgens staat dit in het winkelmandje ook. En wordt dit in de order bevestiging nog bevestigd. Dat de schoenen zonderen tegenbericht binnen 1-3 werkdagen in huis zijn. Helaas heeft u net de pech gehad dat wij u toch een tegenbericht verstuurd hebben, met daarin de info dat uw bestelling vertraagd is. Ik kan mij goed voorstellen dat dit erg verwarrend, en natuurlijk ook vervelend is. Excuses hiervoor! Het ziet ernaar uit dat uw bestelling vandaag nog verzonden wordt, u ontvangt bericht zodra het pakket is ingepakt en wordt overgedragen aan postNL. Wij zullen bij uw bestelling een klein cadeautje toevoegen, voor het ongemak. Alvast een heel prettig weekend, en veel draag plezier!

Fijne winkel met mooie collectie en vriendelijk personeel.

Ik werd uitstekend geholpen bij van den Assem. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Een gezellig praatje en een kopje koffie en uitermate deskundig. Ik ben heel blij met mijn aankoop.

top winkel

top winkel met top collecties en.......... ga zelf maar eens langs omdat te ontdekken

Vriendelijk en deskundig personeel en ruime keus en voorraad

Klantvriendelijkheid top!

Vandaag bij Van den Assem in Den Bosch geshopt. Echt meer dan super geholpen door Anita en haar collega’s. Wat een inzet, echt top. Omdat ik helaas voorzien ben behoorlijk stevige kuiten is het lastig om laarzen te vinden. Ze hebben echt alles gedaan om me blij te maken. Uiteindelijk is een medewerkster met de laarzen naar de schoenmaker gegaan om te vragen of hij die passend kon maken. En het kon!!! Helemaal super. Dankjewel Anita en collega’s voor jullie inzet. Ook bedankt voor de gastvrije ontvangst, koffie en lekkers. Top team.

Erg prettige sfeer

Je blijft niet onopgemerkt in de winkel en de verkoopsters vind ik erg Aardig niks is teveel voor ze om het artikel te zoeken voor je Ik kom hier al vaker en ook vandaag weer geweest en zal dat zeer zeker blijven doen

Aanrader ,een van de beste webwinkel!

Levering volgens regels, alles is op tijd,exillent ,4,5 steren.

Bestelling tot 2 keer toe geannuleerd

De afgelopen 2 weken heb ik 2 bestellingen geplaatst. Deze zijn tot 2 keer toe geannuleerd omdat het product niet meer op voorraad is, terwijl ik wel een orderbevestiging heb ontvangen. En dan krijg je een standaard excuses mail. Dit is gewoon slechte service en slecht voorraadbeheer. Ik kan bovendien 5 dagen wachten totdat ik mijn geld terug krijg

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

beter schoenenzaak is er volgens mij niet

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Vriendelijk en vakkundig. Behulpzaam. Prachtige collecties . Divers en inspirerend. Altijd de bon wordt extra opgestuurd via de mail voor administratie.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Een professionele partij, met kwalitatieve producten en snelle en flexibele service. Goede hulp gekregen over de best passende maat en heel blij met m'n product. Je voelt je echt klant. Zou ze voor 100% aanraden!

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Eindelijk mooie sandalen gevonden waar ik mijn dikke orthopedische zool kan inleggen .... Ze ogen dan ook nog zeer mooi en met de velcro op de 2 plaatsen gemakkelijk aanpasbaar. Supersnelle levering .... toppie

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Erg goede ervaring met Van den Assem. Ik wilde een pump in de sale bestellen, maar hiervan was er nog maar één in mijn maat beschikbaar. Ik had een cadeaubon van €25 gewonnen via Instagram dus die kon ik mooi gebruiken. Echter, ik had deze voucher nog niet ontvangen en zou het zonde vinden als de pumps in de tussentijd door iemand anders zouden worden besteld. Contact opgenomen met de klantenservice van Van den Assem en zij hebben mij aangeraden de bestelling gewoon te plaatsen en achteraf de voucher te verwerken op de bestelling. Vervolgens binnen twee dagen de pumps ontvangen en contact opgenomen met de klantenservice t.a.v. de voucher. Dit is toen meteen (binnen 15 minuten!) geregeld. Echt een top service ontvangen van Britt, mijn complimenten. Ik kom hier zeker terug bij Van den Assem!

slechter dan verwacht

Pluspunten

Leveren wat je besteld.

Bij klachten over je bestelling laat van den assem niks meer van zich horen en reageert niet op je bericht. erg slecht dus.

Wat vervelend te vernemen dat u bij ons deze ervaring opgedaan heeft. Wij reageren altijd op alle berichten en hebben dus het vermoeden dat uw bericht niet door ons is ontvangen. Wij willen graag met u in contact komen. Om uw ervaring te bespreken. En tot een oplossing te komen. Ik wil u vragen contact met ons op te nemen. Of anders graag uw ordernummer en telefoon nummer te ontvangen. Wij zijn te bereiken op Tel.: +31 88 133 31 33 Of mail ons naar: Webshop@assem.nl

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

VANDAAG LANGS GEWEEST MET EEN PAAR LAARSJES WAAR BIJ EEN DE RITS NIET GOED WAS, ZE WAREN 2 MAAND OUD. ZONDER ENIG PROBLEEM OMGERUILD VOOR EEN NIEUW PAAR. DIT IS ONGEKENDE SERVICE. TOP BEDRIJF EN ZEER VRIENDELIJK PERSONEEL !!!

GA ZO DOOR !

slechter dan verwacht

"Niet leverbaar kortings lokkertje" Ruim een week geleden mail ontvangen dat het door mij besteld en betaald product niet geleverd kan worden...ondertussen staat het betreffende item nog steeds op de website. Klantenservice gebeld om ze hierop te attenderen, maar het staat er desondanks nog op.

Wat vervelend te vernemen dat u bij ons deze ervaring opgedaan heeft. Wij willen graag met u in contact komen. Om uw ervaring te bespreken. En tot een oplossing te komen. Ik wil u vragen contact met ons op te nemen. Of anders graag uw ordernummer en telefoon nummer te ontvangen. Wij zijn te bereiken op Tel.: +31 88 133 31 33 Of mail ons naar: Webshop@assem.nl

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Helaas te kleine schoenen gekocht in de uitverkoop ! Terug gebracht zonder problemen. Vriendelijk personeel en een prima service.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Prachtige sandalen van Unisa ontvangen vandaag. Perfecte pasvorm. Netjes afgeleverd, goed verpakt. Ik ga zeker meer bestellen bij Van den Assem.

Geen.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Ik word er ontzettend fijn geholpen.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Goede collectie Super goede en snelle klantenservice

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Veel keus, Makkelijk te bestellen en goede levering!

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Uitgebreid assortiment. Goede service.

goede service, goed behandeld

Pluspunten

bij de laarsjes die ik online heb gekocht , miste ik de breedtemaat van de laarsjes.