Telleurstellend!

Om kwart voor 8 kwamen wij met z’n 4e de winkel in om voor 2 mannen schoenen te kopen. Nadat het eerste paar gepakt was, wilde we een maat groter proberen … en zei de verkoopster doodleuk we sluiten om 20:00 …. (Het was 5 voor 8) Kortom, ik wil ze nog wel even pakken maar eigenlijk gaan we sluiten. Veel te jong en onervaren … geen hart voor de zaak maar snel naar huis!!

Beste Madeleine, Wat fijn dat je ons je ervaring deelt, deze feedback gaan wij zeker meenemen! Nu kan ik natuurlijk allemaal excuses verzinnen waarom je nog voor het sluiten om 20u op de tijd werd geattendeerd maar die zijn er uiteraard gewoon niet, het winkelen bij ons moet altijd een feestje zijn. Ik hoop oprecht dat we je negatieve ervaring om kunnen zetten naar een ouderwetse positieve en begroeten je graag! Nathalie

Kostenretour niet ok

Snelle en correcte levering. De gekochte schoenen waren echter te klein en het maatje groter niet beschikbaar. Zending retour gestuurd. Terugbetaling netjes op tijd gekregen, doch merk ik dat er 6,50 euro werd ingehouden voor kosten retourzending. Op de website staat nochtans vermeld dat er gratis wordt verzonden en geretourneerd ( kosten indien het aankoopbedrag onder 50 euro is, zijn 3,50 euro, wordt gemeld). Nergens op de site sprake van 6,50 euro retourkosten. Niet netjes. Op het einde van de rit heeft men mij dus én de kosten verzending én de kostenretour aangerekend ( terwijl het aankoopbedrag 83 euro bedroeg). Ontgoocheld dus….

Hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons uw feedback te sturen, hier kunnen wij altijd wat mee! Wij hebben met u meegekeken en wij zien dat uw retour vanuit België is gekomen, wellicht heeft u het over het hoofd gezien maar u kunt op onze site lezen dat de retourkosten vanuit het buitenland voor de klant zijn. Als wij u ergens mee kunnen helpen horen wij dat uiteraard graag en wij hopen u toch weer eens te begroeten. Nathalie

Heb goede ervaring, maar eens kijken of dat zo blijft, want…

Ik heb Floris van Bommel dames sandalen bij van Assem gekocht. Ze zien er mooi uit, maar mijn teleurstelling is erg groot want de rechter schoen kraakt heel erg tijdens het lopen. Ik heb ze nog maar 1 x gedragen. Ik heb een klacht ingediend en wacht op de reactie.

Hartelijk bedankt dat je de tijd hebt genomen om de klacht te melden, wij nemen deze graag in behandeling. Graag ontvangen wij uw aankoop retour om de situatie beter te beoordelen en om voor u een passende oplossing te vinden. Je kan je aankoop voorzien van een korte toelichting o.v.v. je ordernummer kosteloos opsturen naar: Van den Assem Schoenen Antwoordnummer 336 2900 VB CAPELLE AAN DEN IJSSEL Zodra wij je aankoop hebben ontvangen, wordt deze beoordeeld en nemen wij contact met je op omtrent de verdere afwikkeling. Als ik nog iets voor je kan betekenen hoor ik dat graag, voor nu wens ik je een hele mooie avond! Nathalie

Uitstekende ervaring bij van den Assem

Ik had suède espadrilles besteld bij van den Assem. Nou was ik zo slim om er vloeibare boter over te morsen. Dit was voor van den Assem geen enkel probleem want ik mocht ze gratis retourneren en ze werden zelfs gratis gerepareerd. Ik raad dan ook ten zeerste aan om hier te kijken voor een nieuw paar schoenen.

Bedankt voor je positieve reactie Rogier! Zojuist heb ik de schoenen weer ingepakt en ik gok dat je net zo verrast bent over het resultaat als ik. Je compliment ga ik ook delen met onze schoenmaker Cor Zee want deze beste man heeft echt weer vakwerk afgeleverd. Fijn weekend en graag tot ziens, Nathalie Team Webcare Van Den Assem Schoenen.

Super zaak super merken!!!

Super zaak, super merken, al jaren cliënt!!!

Beste Lizzy, Wat leuk om te horen dat u al zo lang klant bij ons bent, daar doen we het voor. Bedankt voor de leuke review! Vriendelijke groet, Team van den Assem

Super servive

Snel, vriendelijk, pro actief. Een model klantenservice. En ze hebben een hoop mooie merken. Na een geweldige afknapper bij de Bijenkorf, helemaal happy met Van den Assem

Vandaag sneakers gekocht in Den Bosch. Super goed geholpen door hele vriendelijke verkoopsters!

Top service en top sneakers: win win situatie dus

Ik was op zoek naar kwalitatief hele goede sneakers die er ook nog eens geweldig uit moesten zien. Van den Assem staat erom bekend dat ze kwalitatief goede schoenen verkopen en zo ging ik op hun duidelijke site rondneuzen. Ik kwam uit op Red Rags, die alles hadden waar ik naar op zoek was: goed leer, ritsen voor het gemak en een goede pasvorm. Nou .... ze lopen als pantoffeltjes! Zelfs met blote voeten. En ze zijn snel bezorgd: binnen twee dagen na de bestelling in huis.

Waardeloos.

Ugg handschoenen besteld,zouden op zijn gestuurd echter post.nl heeft geen pakket ontvangen,dit word ook gemeld bij de verstrekte track&trace. Geen mail ivm late levering,helemaal niets,dit was de eerste en laatste keer dat ik bij deze kruideniers heb besteld!!!

top service

zaterdag avond besteld --> maandag al geleverd : TOP

2 verschillende schoenen geleverd

Op 21 januari een paar Harris schoenen type Liverpool maat 42 1/2 besteld en betaald. De volgende dag netjes op tijd geleverd. Echter toen ik de doos open maakte zaten er tot mijn verbazing 2 verschillende schoenen in, nl. een sneaker Cognac 2892 en een sneaker Liverpool. Direct tel.contact opgenomen en de dame is nog in het magazijn gaan kijken. Echter ze kon geen ander verschillend paar vinden. Mijn opmerking “dan is er nog iemand anders met een zelfde paar, die er mee rond loopt, haar antwoord dit zou kunnen”. De schoenen teruggestuurd en netjes op tijd het geld teruggestort gekregen. Mijn shopervaring aan Mevr. Linda Bruitsman doorgestuurd echter tot op heden geen reactie gehad. Helaas dus niet de gewenste schoenen ontvangen.

Ik begrijp de slechte reviews niet. Ik ben zeer tevreden. Top schoenen. Alles altijd prima in orde. Snelle levering. Prima service.

De tweede keer een slechte ervaring met Van den Assem

Onlangs twee cadeau kaarten gekregen van Van den Assem. Kantoor gebeld om te vragen hoe ik dit moest invullen bij een bestelling. Schoenen besteld en advies opgevolgd. Kreeg een reactie dat de opgegeven code niet actief is. Mailtje gestuurd. Geen reactie op ontvangen. Dag daarna weer gebeld. Moest een foto maken van de kaarten. Antwoord van Van den Assem: kunnen met deze foto de waarde van de cadeau kaarten niet bepalen. Had i helemaal niet gevraagd. Moest op een link drukken: www.assem.nl/cadeaukaart. De mail gaf als antwoord: het spijt ons enz. enz. Wat ontzettend slecht. Nu zit ik met cadeau kaarten ter waarden van € 100,-- en wat kan ik ermee? Dit is de tweede keer dat ik een hele slechte ervaring heb met Van den Assem. Ben heel benieuwd naar jullie reactie en wat ze er aan gaan doen. De beoogde schoenen zijn misschien dan al verkocht.

Mijn bestelde schoenen blijken plots verkocht?!

Een bestelling gedaan bij Assem. Bevestiging van bestelling ontvangen met een foutief betaalverzoek. Ik gebeld dat het bedrag niet de correcte prijs was en zou gecorrigeerd worden met nieuw betaalverzoek. niet gekregen...Vervolgens wederom zélf gebeld dat ik niets meer had gehoord, geen hernieuwd betaalverzoek. Oja...men had het paar schoenen in het magazijn staan en ik zou wederom een betaalverzoek ontvangen per email. Ongelofelijk! Tis dat ik zelf telkens bel! Wederom geen bericht dus wederom zélf gebeld. Wordt er even doodleuk verteld dat de loafers er niet meer zijn. Maar ze waren er nog in het magazijn, vertelde je zojuist Anna?! Oja waarschijnlijk zijn ze dan verkocht? Fout- op fout-op fout, zonder enige excuses. Dit kan echt niet. Ik was notabene zelf degene die telkens moest bellen dat er keer op keer geen bevestiging kwam?! En na drie maal zelf bellen en er achterheen gaan blijken ze dus verkocht. Erg slordig, temeer dat er geen enkele medewerking wordt verleend nog excuses betuigd. Wat een aanfluiting zeg!

Snelle en goede service! Mooie boots!

Voor mijn man 2 paar boots besteld. Hij was redelijk sceptisch dat ik dit digitaal had gedaan. Vanochtend heel vroeg stond de koerier al voor de deur. De Stefano Lauran boots (zwart en bruin) zitten hem als gegoten, mijn man superblij!! Ik uiteraard ook. Deze familiebedrijf maakt hun verhaal waar. Chapeau!

Ronduit slecht

Linkerschoen met schade ontvangen. Direct contact opgenomen met de klantenservice, de jongedame vertelde mij dat ze een nieuw paar schoenen naar het hoofdkantoor in Capelle a/d Ijssel zou sturen zodat er een ruiling plaats kon plaatsvinden. Vandaag contact opgenomen met de klantenservice of de schoenen al aanwezig waren, blijkt dat schoenen niet aanwezig zijn en dat een ruiling helemaal niet mogelijk is. Dan wordt er doodleuk gezegd dat het miscommunicatie is, terwijl er duidelijk is afgesproken dat er een ruiling plaats zou vinden. Ronduit slechte service!

Mooie collectie, snelle levering ;)

zeer goede service

Wow, wat een snelle levering! Om 19H besteld en de volgende dag om 16h reeds geleverd. Ook zeer vriendelijke mevrouw aan de lijn gehad van de klantenservice (had verkeerde postcode ingegeven) Efficientie en hulpvaardigheid ten top!

Slecht!

Schoenen €39,95 duurder geprijsd, bij van den Assem. bij meerdere winkels zijn ze goedkoper. Slechte service mondeling korting beloofd maar niet gekregen.

Supersnel in huis

Gisteravond om 23.00 u besteld zojuist om 20.30 geleverd...Top!!! Maken hun belofte dus waar, chapeau!

Ruime keuze en mooie merken

Ik heb een grote schoenmaat, maar slaag altijd bij van den Assem. Al sinds vele jaren. Meestal bestel ik via de webwinkel maar soms ga ik ook naar de winkel. ALTIJD GOED!

Echt niet de volgende dag in huis

Maandag een bestelling geplaatst voor 23.00 uur want hé volgende dag in huis. Nou mooi niet, de donderdag een standaard mail gekregen dat het niet lukt en ik nog 3 werkdagen mag wachten. Top service!

Goedemorgen, Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend om te vernemen dat u ontevreden bent. Ik zie dat u een bestelling geplaatst heeft afgelopen dinsdag om 21.17. (of bedoelt u een andere bestelling) Helaas kunnen wij niet voor elke bestelling de belofte waar maken voor 23.59 besteld de volgende dag in huis, omdat niet simpelweg alles op voorraad is op ons centrale magazijn. Als u namelijk de gewenste schoenen kiest en de maat aanklikt staat er ook bij binnen 1-3 werkdagen. Volgens staat dit in het winkelmandje ook. En wordt dit in de order bevestiging nog bevestigd. Dat de schoenen zonderen tegenbericht binnen 1-3 werkdagen in huis zijn. Helaas heeft u net de pech gehad dat wij u toch een tegenbericht verstuurd hebben, met daarin de info dat uw bestelling vertraagd is. Ik kan mij goed voorstellen dat dit erg verwarrend, en natuurlijk ook vervelend is. Excuses hiervoor! Het ziet ernaar uit dat uw bestelling vandaag nog verzonden wordt, u ontvangt bericht zodra het pakket is ingepakt en wordt overgedragen aan postNL. Wij zullen bij uw bestelling een klein cadeautje toevoegen, voor het ongemak. Alvast een heel prettig weekend, en veel draag plezier!

Fijne winkel met mooie collectie en vriendelijk personeel.

Ik werd uitstekend geholpen bij van den Assem. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Een gezellig praatje en een kopje koffie en uitermate deskundig. Ik ben heel blij met mijn aankoop.

top winkel

top winkel met top collecties en.......... ga zelf maar eens langs omdat te ontdekken

Vriendelijk en deskundig personeel en ruime keus en voorraad