perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

beter schoenenzaak is er volgens mij niet

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Vriendelijk en vakkundig. Behulpzaam. Prachtige collecties . Divers en inspirerend. Altijd de bon wordt extra opgestuurd via de mail voor administratie.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Een professionele partij, met kwalitatieve producten en snelle en flexibele service. Goede hulp gekregen over de best passende maat en heel blij met m'n product. Je voelt je echt klant. Zou ze voor 100% aanraden!

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Eindelijk mooie sandalen gevonden waar ik mijn dikke orthopedische zool kan inleggen .... Ze ogen dan ook nog zeer mooi en met de velcro op de 2 plaatsen gemakkelijk aanpasbaar. Supersnelle levering .... toppie

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Erg goede ervaring met Van den Assem. Ik wilde een pump in de sale bestellen, maar hiervan was er nog maar één in mijn maat beschikbaar. Ik had een cadeaubon van €25 gewonnen via Instagram dus die kon ik mooi gebruiken. Echter, ik had deze voucher nog niet ontvangen en zou het zonde vinden als de pumps in de tussentijd door iemand anders zouden worden besteld. Contact opgenomen met de klantenservice van Van den Assem en zij hebben mij aangeraden de bestelling gewoon te plaatsen en achteraf de voucher te verwerken op de bestelling. Vervolgens binnen twee dagen de pumps ontvangen en contact opgenomen met de klantenservice t.a.v. de voucher. Dit is toen meteen (binnen 15 minuten!) geregeld. Echt een top service ontvangen van Britt, mijn complimenten. Ik kom hier zeker terug bij Van den Assem!

slechter dan verwacht

Pluspunten

Leveren wat je besteld.

Bij klachten over je bestelling laat van den assem niks meer van zich horen en reageert niet op je bericht. erg slecht dus.

Wat vervelend te vernemen dat u bij ons deze ervaring opgedaan heeft. Wij reageren altijd op alle berichten en hebben dus het vermoeden dat uw bericht niet door ons is ontvangen. Wij willen graag met u in contact komen. Om uw ervaring te bespreken. En tot een oplossing te komen. Ik wil u vragen contact met ons op te nemen. Of anders graag uw ordernummer en telefoon nummer te ontvangen. Wij zijn te bereiken op Tel.: +31 88 133 31 33 Of mail ons naar: Webshop@assem.nl

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

VANDAAG LANGS GEWEEST MET EEN PAAR LAARSJES WAAR BIJ EEN DE RITS NIET GOED WAS, ZE WAREN 2 MAAND OUD. ZONDER ENIG PROBLEEM OMGERUILD VOOR EEN NIEUW PAAR. DIT IS ONGEKENDE SERVICE. TOP BEDRIJF EN ZEER VRIENDELIJK PERSONEEL !!!

GA ZO DOOR !

slechter dan verwacht

"Niet leverbaar kortings lokkertje" Ruim een week geleden mail ontvangen dat het door mij besteld en betaald product niet geleverd kan worden...ondertussen staat het betreffende item nog steeds op de website. Klantenservice gebeld om ze hierop te attenderen, maar het staat er desondanks nog op.

Wat vervelend te vernemen dat u bij ons deze ervaring opgedaan heeft. Wij willen graag met u in contact komen. Om uw ervaring te bespreken. En tot een oplossing te komen. Ik wil u vragen contact met ons op te nemen. Of anders graag uw ordernummer en telefoon nummer te ontvangen. Wij zijn te bereiken op Tel.: +31 88 133 31 33 Of mail ons naar: Webshop@assem.nl

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Helaas te kleine schoenen gekocht in de uitverkoop ! Terug gebracht zonder problemen. Vriendelijk personeel en een prima service.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Prachtige sandalen van Unisa ontvangen vandaag. Perfecte pasvorm. Netjes afgeleverd, goed verpakt. Ik ga zeker meer bestellen bij Van den Assem.

Geen.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Ik word er ontzettend fijn geholpen.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Goede collectie Super goede en snelle klantenservice

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Veel keus, Makkelijk te bestellen en goede levering!

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Uitgebreid assortiment. Goede service.

Pluspunten

bij de laarsjes die ik online heb gekocht , miste ik de breedtemaat van de laarsjes.

goede service, goed behandeld

Pluspunten

ruime keuze medewerkwerkers denken goed mee met mij/de klant

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Snelle levering en mooie kwaliteit

Prive

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Mooie verpakking, op tijd geleverd Goede webshop

voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Mooie kwaliteit schoenen; een echt mens heeft om gegevens gemaild en gaf antwoord op mijn vraag.

Levering ging wat rommelig; huisnummer niet helemaal (23 ipv 234) goed op de doos waardoor ik bijna zonder pakje ben weggegaan uit het afhaalpunt

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Mooie schoenen Goed verpakt Snelle service Op de hoogte van bestelstatus

Bij de levering zou een gratis kaars zitten maar die zat niet bij het pakket. Jammer!

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Prima levering

goede service, goed behandeld

Pluspunten

goede website en heldere opvolging per email

als zaken niet de volgende dag geleverd kunnen worden dan beter aangeven bij het product

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Snelle service. Wat beloofd wordt, wordt waar gemaakt