Bestelt en snel ontvangen! Schoenen zaten goed :)

Goede en snelle service

Overzichtelijke website, snelle levering en moderne schoenen.

Prima bedrijf

Al vaker gekocht maar nooit online.

Niet tevreden met PostNL

Ik ben zeer tevreden met Van den Assem en met de schoenen. Ik was niet tevreden met PostNL. Ze lieten me uren wachten. Nadat de status veranderde naar: ‘het gaat vandaag niet lukken’, heb ik via chat vernomen dat mijn schoenen niet eens aan een chauffeur waren overhandigd! Dat was na 8 uur wachten.

Service is goed,en de sneakers zijn te gek!

Geweldige service

Schoenen besteld en dezelfde avond bezorgd! Geweldige service

Top service.

Resumé keuze en mooie condities. Snelle levering

Mooi assortiment & snel bezorgd

Erg tevreden met de afhandeling vd bestelling en (helaas) ook afhandeling v retourneren.

Besteld, snel geleverd, helaas retour gestuurd, snel afgehandeld. Ga zeker weer bestellen.

Heel goed.

Jammer dat ik de schoenen moest retourneren. Maar de service en terugbetaling was snel en uitstekend.

Prima ,terugsturen zonder extra kosten. Mt kleiner opnieuw besteld snelle levering

prima service zoals altijd

zoals verwacht

Altijd goed

Koop graag mijn schoenen bij van der Assem; ook fijn dat als ze eens niet bevallen het geen probleem is, geld wordt vrij snel weer terug gestort op je rekening.

Altijd netje verpakt en op tijd bezorgd aan jullie service kan menig winkel nog wat van leren

fantastisch

fantastisch , goed geregeld

Nvt

verkeerde schoenen geleverd

verkeerde schoenen geleverd, levering duurde al lang en retour betaling ook. Je bent 2 weken je geld kwijt, ik heb er over opgebeld en dan kan het bedrag binnen 5 minuten retour. de schoenen en de hulp in de winkel zijn wel goed, maar webshop is traag.

Verkeerde schoenen geleverd

Service in de winkel was erg goed en zeer behulpzaam. Juiste schoenen zijn besteld door de medewerkster. Levering was zeer slecht. Duurde langer dan aangegeven en de verkeerde schoenen zijn geleverd. Dus helaas gedoe achteraf.

Prima keuze mogelijkheden en snelle levering

de klantenservice is meer dan prima

Klantenservice is snel. vriendelijk en accuraat. helemaal top

Prima snelle service

Goede prima service!

prima, volgens afspraak

groot assortiment schoenen, goede service. snelle levering

Goed geholpen en goed geslaagd.

Goeie service snel geleverd