Waardeloos.

Ugg handschoenen besteld,zouden op zijn gestuurd echter post.nl heeft geen pakket ontvangen,dit word ook gemeld bij de verstrekte track&trace. Geen mail ivm late levering,helemaal niets,dit was de eerste en laatste keer dat ik bij deze kruideniers heb besteld!!!

top service

zaterdag avond besteld --> maandag al geleverd : TOP

2 verschillende schoenen geleverd

Op 21 januari een paar Harris schoenen type Liverpool maat 42 1/2 besteld en betaald. De volgende dag netjes op tijd geleverd. Echter toen ik de doos open maakte zaten er tot mijn verbazing 2 verschillende schoenen in, nl. een sneaker Cognac 2892 en een sneaker Liverpool. Direct tel.contact opgenomen en de dame is nog in het magazijn gaan kijken. Echter ze kon geen ander verschillend paar vinden. Mijn opmerking “dan is er nog iemand anders met een zelfde paar, die er mee rond loopt, haar antwoord dit zou kunnen”. De schoenen teruggestuurd en netjes op tijd het geld teruggestort gekregen. Mijn shopervaring aan Mevr. Linda Bruitsman doorgestuurd echter tot op heden geen reactie gehad. Helaas dus niet de gewenste schoenen ontvangen.

Ik begrijp de slechte reviews niet. Ik ben zeer tevreden. Top schoenen. Alles altijd prima in orde. Snelle levering. Prima service.

De tweede keer een slechte ervaring met Van den Assem

Onlangs twee cadeau kaarten gekregen van Van den Assem. Kantoor gebeld om te vragen hoe ik dit moest invullen bij een bestelling. Schoenen besteld en advies opgevolgd. Kreeg een reactie dat de opgegeven code niet actief is. Mailtje gestuurd. Geen reactie op ontvangen. Dag daarna weer gebeld. Moest een foto maken van de kaarten. Antwoord van Van den Assem: kunnen met deze foto de waarde van de cadeau kaarten niet bepalen. Had i helemaal niet gevraagd. Moest op een link drukken: www.assem.nl/cadeaukaart. De mail gaf als antwoord: het spijt ons enz. enz. Wat ontzettend slecht. Nu zit ik met cadeau kaarten ter waarden van € 100,-- en wat kan ik ermee? Dit is de tweede keer dat ik een hele slechte ervaring heb met Van den Assem. Ben heel benieuwd naar jullie reactie en wat ze er aan gaan doen. De beoogde schoenen zijn misschien dan al verkocht.

Mijn bestelde schoenen blijken plots verkocht?!

Een bestelling gedaan bij Assem. Bevestiging van bestelling ontvangen met een foutief betaalverzoek. Ik gebeld dat het bedrag niet de correcte prijs was en zou gecorrigeerd worden met nieuw betaalverzoek. niet gekregen...Vervolgens wederom zélf gebeld dat ik niets meer had gehoord, geen hernieuwd betaalverzoek. Oja...men had het paar schoenen in het magazijn staan en ik zou wederom een betaalverzoek ontvangen per email. Ongelofelijk! Tis dat ik zelf telkens bel! Wederom geen bericht dus wederom zélf gebeld. Wordt er even doodleuk verteld dat de loafers er niet meer zijn. Maar ze waren er nog in het magazijn, vertelde je zojuist Anna?! Oja waarschijnlijk zijn ze dan verkocht? Fout- op fout-op fout, zonder enige excuses. Dit kan echt niet. Ik was notabene zelf degene die telkens moest bellen dat er keer op keer geen bevestiging kwam?! En na drie maal zelf bellen en er achterheen gaan blijken ze dus verkocht. Erg slordig, temeer dat er geen enkele medewerking wordt verleend nog excuses betuigd. Wat een aanfluiting zeg!

Snelle en goede service! Mooie boots!

Voor mijn man 2 paar boots besteld. Hij was redelijk sceptisch dat ik dit digitaal had gedaan. Vanochtend heel vroeg stond de koerier al voor de deur. De Stefano Lauran boots (zwart en bruin) zitten hem als gegoten, mijn man superblij!! Ik uiteraard ook. Deze familiebedrijf maakt hun verhaal waar. Chapeau!

Ronduit slecht

Linkerschoen met schade ontvangen. Direct contact opgenomen met de klantenservice, de jongedame vertelde mij dat ze een nieuw paar schoenen naar het hoofdkantoor in Capelle a/d Ijssel zou sturen zodat er een ruiling plaats kon plaatsvinden. Vandaag contact opgenomen met de klantenservice of de schoenen al aanwezig waren, blijkt dat schoenen niet aanwezig zijn en dat een ruiling helemaal niet mogelijk is. Dan wordt er doodleuk gezegd dat het miscommunicatie is, terwijl er duidelijk is afgesproken dat er een ruiling plaats zou vinden. Ronduit slechte service!

Mooie collectie, snelle levering ;)

zeer goede service

Wow, wat een snelle levering! Om 19H besteld en de volgende dag om 16h reeds geleverd. Ook zeer vriendelijke mevrouw aan de lijn gehad van de klantenservice (had verkeerde postcode ingegeven) Efficientie en hulpvaardigheid ten top!

Slecht!

Schoenen €39,95 duurder geprijsd, bij van den Assem. bij meerdere winkels zijn ze goedkoper. Slechte service mondeling korting beloofd maar niet gekregen.

Supersnel in huis

Gisteravond om 23.00 u besteld zojuist om 20.30 geleverd...Top!!! Maken hun belofte dus waar, chapeau!

Ruime keuze en mooie merken

Ik heb een grote schoenmaat, maar slaag altijd bij van den Assem. Al sinds vele jaren. Meestal bestel ik via de webwinkel maar soms ga ik ook naar de winkel. ALTIJD GOED!

Echt niet de volgende dag in huis

Maandag een bestelling geplaatst voor 23.00 uur want hé volgende dag in huis. Nou mooi niet, de donderdag een standaard mail gekregen dat het niet lukt en ik nog 3 werkdagen mag wachten. Top service!

Goedemorgen, Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend om te vernemen dat u ontevreden bent. Ik zie dat u een bestelling geplaatst heeft afgelopen dinsdag om 21.17. (of bedoelt u een andere bestelling) Helaas kunnen wij niet voor elke bestelling de belofte waar maken voor 23.59 besteld de volgende dag in huis, omdat niet simpelweg alles op voorraad is op ons centrale magazijn. Als u namelijk de gewenste schoenen kiest en de maat aanklikt staat er ook bij binnen 1-3 werkdagen. Volgens staat dit in het winkelmandje ook. En wordt dit in de order bevestiging nog bevestigd. Dat de schoenen zonderen tegenbericht binnen 1-3 werkdagen in huis zijn. Helaas heeft u net de pech gehad dat wij u toch een tegenbericht verstuurd hebben, met daarin de info dat uw bestelling vertraagd is. Ik kan mij goed voorstellen dat dit erg verwarrend, en natuurlijk ook vervelend is. Excuses hiervoor! Het ziet ernaar uit dat uw bestelling vandaag nog verzonden wordt, u ontvangt bericht zodra het pakket is ingepakt en wordt overgedragen aan postNL. Wij zullen bij uw bestelling een klein cadeautje toevoegen, voor het ongemak. Alvast een heel prettig weekend, en veel draag plezier!

Fijne winkel met mooie collectie en vriendelijk personeel.

Ik werd uitstekend geholpen bij van den Assem. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Een gezellig praatje en een kopje koffie en uitermate deskundig. Ik ben heel blij met mijn aankoop.

top winkel

top winkel met top collecties en.......... ga zelf maar eens langs omdat te ontdekken

Vriendelijk en deskundig personeel en ruime keus en voorraad

Klantvriendelijkheid top!

Vandaag bij Van den Assem in Den Bosch geshopt. Echt meer dan super geholpen door Anita en haar collega’s. Wat een inzet, echt top. Omdat ik helaas voorzien ben behoorlijk stevige kuiten is het lastig om laarzen te vinden. Ze hebben echt alles gedaan om me blij te maken. Uiteindelijk is een medewerkster met de laarzen naar de schoenmaker gegaan om te vragen of hij die passend kon maken. En het kon!!! Helemaal super. Dankjewel Anita en collega’s voor jullie inzet. Ook bedankt voor de gastvrije ontvangst, koffie en lekkers. Top team.

Erg prettige sfeer

Je blijft niet onopgemerkt in de winkel en de verkoopsters vind ik erg Aardig niks is teveel voor ze om het artikel te zoeken voor je Ik kom hier al vaker en ook vandaag weer geweest en zal dat zeer zeker blijven doen

Aanrader ,een van de beste webwinkel!

Levering volgens regels, alles is op tijd,exillent ,4,5 steren.

Bestelling tot 2 keer toe geannuleerd

De afgelopen 2 weken heb ik 2 bestellingen geplaatst. Deze zijn tot 2 keer toe geannuleerd omdat het product niet meer op voorraad is, terwijl ik wel een orderbevestiging heb ontvangen. En dan krijg je een standaard excuses mail. Dit is gewoon slechte service en slecht voorraadbeheer. Ik kan bovendien 5 dagen wachten totdat ik mijn geld terug krijg

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

beter schoenenzaak is er volgens mij niet

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Vriendelijk en vakkundig. Behulpzaam. Prachtige collecties . Divers en inspirerend. Altijd de bon wordt extra opgestuurd via de mail voor administratie.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Een professionele partij, met kwalitatieve producten en snelle en flexibele service. Goede hulp gekregen over de best passende maat en heel blij met m'n product. Je voelt je echt klant. Zou ze voor 100% aanraden!

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Eindelijk mooie sandalen gevonden waar ik mijn dikke orthopedische zool kan inleggen .... Ze ogen dan ook nog zeer mooi en met de velcro op de 2 plaatsen gemakkelijk aanpasbaar. Supersnelle levering .... toppie