Besteld en volgende dag geleverd ! Top !!!

Prima schoenen

Prima schoenen, snelle levering, alles geheel volgens verwachting.

Aanrader

Fijne ervaring in de winkel te Rotterdam. Maat niet op voorraad uit service bestelde de verkoopster on line, in de winkel betalen en thuis bezorgd.

Snel bezorgd, beschrijving klopt!

Snelle bezorging al na twee dagen. Goed geïnformeerd via de mail.

Prima product mooi op tijd geleverd

Bestelling netjes en tijdig verwerkt

Goed hoor

Super!!

Geheel naar verwachting

perfect!

Perfect prijs/kwaliteit!

Uitmuntend

Snelle levering..prima service

Super snelle vriendelijke afhandeling

Bestelling klopte niet maar razend snel door de vriendelijke vrouw van de klantenservice recht gezet. Dikke 10

Super snelle levering. Top kwaliteit schoen.

Makkelijke site. Duidelijke foto’s. snelle levering.

Prachtige en fijne schoenen, snel geleverd!

Zie hierboven.

Mooi assortiment, mooie winkel, fijne medewerkers , goed advies

Uitstekend op weg geholpen bij een aankoop via de online winkel toen mijn maat niet meer aanwezig was. Geweldige slippers en tas aangekocht.

prima, snelle bezorging, goed uitziende pantoffels,

Webshop spreekt voor zich en de levering was snel. Retouren is ook kosteloos. Hierdoor bestel je makkelijker iets. Bij webshops waar het retourneren voor eigen rekening is, bestellen wij bijna nooit.

Positief

Beste Erfahrung super schnelle Lieferung und große Auswahl

een goede ervaring

prima !

uitstekend

bij vragen, goed en snel contact met klantenservice, correcte antwoorden. levering en retour ging snel, correct afgehandeld

Prima prijs kwaliteit en goede service

Mooi ruim assortiment. Snelle levering, goede service. Schoenen zijn ook netjes verpakt.

Schoenen besteld, maar zaten wat krap, teruggestuurd en nieuwe schoenen besteld! Snel geregeld!

Top service!

Snelle reacties steeds van websupport en een genereus aanbod bij een probleem met de aanschaf.

Apart

Ik heb 2 paar Uggs besteld, beide groen. Het ging om de hoogte van het model. Enkel en de iets hogere. Krijg ik 2 verschillende kleuren binnen. Contact opgenomen met de klantenservice, mij werd verteld dat voor het ene model Ugg de bruine kleur als groen aanlevert, dat het geen fout is, dus de ietwat hogere ugg, als je die besteld in het groen, krijg je bruine, beetje apart. Voor de rest, mooi enkel laarsje, zit heel lekker, van wat je vd Ugg gewend bent, heel tevreden met de groene kleur, het snelle leveren.