Alle jaren een betrouwbare leverancier

Schoenen en sneakers bestellen is klantvriendelijk, voor de keer dat ik moest retourneren was hiervan verliep de afhandeling snel En uiterst correct. Met super tevreden met dit alles

Snel en makkelijk bestellen en leveren

Mooie schoenen, makkelijke bestellen en snelle levering

Snelle levering,prima en goed bereikbare service

Online prijs was anders dan prijs op artikel

Tot mijn verbazing zag ik dat mijn sloffen €10 goedkoper waren op het prijskaartje op de slof dan dat ik er online voor heb betaald. Ik hou daar niet van en heb ondanks dat ze mij die €10 wilde terugbetalen meteen retour gezonden.

Mooie schoenen super snel geleverd

Snel geleverd Snel terug betaald

Jammer dat als je maat 39 besteld hebt er maat 40 in de doos zit

Netjes geholpen door ff medewerkers!

Perfect. Optijd geleverd. Fantastisch bedrijf

Fantastisch schoen Harris maat 47 snelle levering

Fantastisch Schoen merk Harris maat 47 snelle leveringen

Snelle en goede service

De keuze voor schoenen is goed. En de schoenen worden volgens bestelling geleberd.

Helemaal goed

Snelle bezorging product is prima

Van order to delivery 100% tevreden

Gewoon

Reactie op een vraag gebeurde snel en de uitleg was zeer goed Jammer dat mijn schoenen enkele dagen later met 20% korting verkocht werden op de website. Ik voel me bedot. Ik had ze kunnen terugsturen en opnieuw bestellen….

De bestelling was heel snel ben blij met mijn aankoop

Fantastische producten en top service

Snelle levering, helaas waren de schoenen te ruim

Zoals altijd goede communicatie en snelle verzending, ga zo door!

Super snelle levering en bij retour ook snelle afhandeling, top.

Een verkeerd artikel geretourneerd en het goede besteld. 2 dagen later al binnen en ook betaling meteen prima verwerkt.

Geweldige laarzen

Ik zag deze laars te koop voor 369,95, toen ik verder ging kijken zag ik dat ze bij van Assem in de aanbieding waren en 215,95 kosten. Dat is een super groot prijsverschil! Ik heb ze meteen in 2 kleuren gekocht. Supersnelle levering en de laarzen lopen als pantoffels! Ik ga voortaan eerst kijken bij van de Assem!

Goede service en vriendelijk

lieve verkoopster

De verkoopster was top. ze luisterde goed en gaf advies wanneer ik er om vroeg. Ze was geen verkoopster die aan het pushen was. Ik heb Xsensible schoenen gekocht, inprincipe lopen ze echt top, maar ik vind de kwaliteit bij de neus van de schoen kwetsbaar. Van den Assem is een schoenenzaak waarbij jezelf goed moet kijken of de schoen genoeg kwaliteiten heeft versus wat je ervoor betaalt /wat jij het waard vindt.

Topservice

Super service. Zalige schoenen. Top. Doe zo voort