Goed product, zoals verwacht en snel geleverd

Product werd goed weergegeven op de website en dat was ook wat we snel geleverd kregen. Ze pasten helaas niet helemaal, maar we konden ze snel en makkelijk retourneren

Hele proces verliep zoals ik het verwachtte

Helaas niet gekocht/ gehouden, maar service was een 10!

Uitgebreide keuze, snelle en goed verzorgde verzending

Uitstekende service en snel

Komt afspraken na, snelle service en keurig geregeld.

Snelle en goede service

Het bestellen ging er gemakkelijk, bestelling was ook supersnel binnen. Wat ik ook fijn vind zijn de mailtjes met het proces. Helaas moest mijn bestelling retour maar ook dit werd snel en goed geregeld. Kan niet anders zeggen dan top service.

Tevreden, door snelle levering

Ben blij dat mijn bestelling snel werd geleverd alleen heb ik het teruggestuurd omdat ik de verkeerde maat had besteld. Ik heb het op 20april geretourneerd en nog steeds (26april) geen mail dat het is ontvangen. Het gaat om bestelnummer ;VDAx000446992,hoop snel wat te horen hierover

Teleurgesteld

Aan het winkelpersoneel ligt het niet die zijn erg vriendelijk. Heb een paar schoenen thuis laten bezorgen maar de kleur pasten niet. Terug gestuurd en andere kleur besteld. Het tweede paar daar paste mijn steunzolen niet in. Nu zit ik al twee weken te wachten op mijn geld. Het gaat wel om 500 euro. Waarom moet dit zo lang duren. Voor mij dubbele pech

Heel tevreden

Bestelling Uggs zomersandalen volgende dag bezorgd, keurig netjes verpakt en ik werd op de hoogte gehouden hoe laat de bezorging zou plaatsvinden. Top!

Snelle afhandeling van mijn bestelling

Ik heb goede ervaring met van Assem schoenen. De bestelling wordt netjes afgehandeld en gezorgd. Een aanbeveling waard!

Snelle levering Bij retour snel geld terug

Geen communicatie

Slechte communicatie tussen klant en Van Assem. Moeten wachten op mijn retourlabel en nu wacht ik nog steeds op mijn centen!

Service was prima, maar de schoenenmaat niet goed; ik had 41 besteld en kreeg 40+ Dat is wel jammer.

Zeer middelmatig

Ik heb nog niets gehoord van m’n retour

Snelle nette service

Heb m’n schoenen keurig en snel ontvangen. Ben heel tevreden

Goede zaak, speciaal voor mij de xensibel schoenen. Komt op de afgesproken tijd. Heel eenvoudig.

Top organisatie!

Perfect gestroomlijnd traject tussen bestellen en ontvangen. Daarnaast ook de verpakking en handeling informatie, top.

Goede service en communicatie

Heel tevreden over hele bestelproces

Altijd fin en snelle service

Deze keer niet gelukt,maar ook daan snelle afhandeling...keurig bedrijf

Bestelling sneller verstuurd dan vooraf aangegeven. Helaas waren schoenen te klein, het retourproces verliep ook perfect. In 1 woord, Top.

Goed maar te laat geleverd

Bestelde schoenen waren goed maar werden te laat geleverd.

Mooie sale aanbieding erg blij mee.

Betrouwbaar & snel

Goede service én snelle levering.

Snelle en prima verzorgde levering

Heel blij met de mooie schoenen

Snel geleverd en ook snel een retour verwerkt.Goede betalingsmogelijkheden en je wordt steeds op de hoogte gehouden van het verloop van je order.