Slechte service

Schoenen zijn niet goed. Terug gestuurd. Krijg pas ander paar als eerste retour zijn ontvangen. Nieuw paar heeft precies hetzelfde mankement als eerste. Zou compensatie krijgen. Moeten nabellen. En uiteindelijk is bedrag lager dan in mail staat. Het enige positieve, ze reageren snel per mail. Maar klantvriendelijkheid kan echt stuk beter.

Fantastisch!

Super service. Er ging wat mis bij een bestelling en dit werd direct opgelost! Medewerkers zijn erg vriendelijk en denken goed mee!

Complimenten

Van Assem schoenen gekocht in Gorinchem. Op de kassabon staat Van Assem, maar de aankopen worden niet op de klantenpas bijgeschreven. Contact opgenomen met de klantenservice, de punten werden bijgeschreven. Ze namen netjes contact met mij op en alles werd rechtgetrokken. Ik ben er super blij mee!

Beste Iwona, Wij zien dat het gelukkig toch allemaal is opgelost en dat uw account weer helemaal up-to-date is. Als wij u nog ergens mee kunnen helpen horen wij dat uiteraard erg graag. Voor nu wens ik u een heel mooi weekend en graag tot ziens!

Snelle service, alleen twee verschillende maten

Dacht leuke taupe boots te hebben besteld, was het laatste paar online maat 43. Hele mooie boots, maar helaas linkerboot maat 43 de goede, rechterboot maat 44. Stuur ze retour , hoop wel dat ik nog een paar maat 43 krijg opgestuurd, kan ze niet meer online bestellen, zijn uitverkocht. Ordernummer VDAM8327476

Wat fijn dat u de tijd heeft genomen om contact met ons op te nemen want een onpaartje had natuurlijk nooit verstuurd mogen worden, er heeft duidelijk iemand niet goed opgelet tijdens de controle. Nu heb ik voor u het hele magazijn doorgespit om toch nog een correct paartje te pakken te krijgen maar helaas is de maat 43 echt helemaal uitverkocht en ook in de doos van maat 44 zat het tegenpaartje niet. Uiteraard zullen wij er voor zorgen dat na ontvangst de factuur van Afterpay zo spoedig mogelijk komt te vervallen. Mijn oprechte excuses voor het ongemak, als ik nog iets voor u kan betekenen hoor ik dat graag! Nathalie

Prima webshop

Duidelijke webshop,goede aanbiedingen en een super vriendelijke klantenservice

Wat ontzettend fijn dat u de tijd heeft genomen om ons een compliment te geven, hier worden wij uiteraard ontzettend blij van! We begroeten u graag een volgende keer en als wij nog iets voor u kunnen betekenen horen wij dat graag. Nathalie

Misleiding

Er wordt gesuggereerd dat er Tods in de sale staan met 50% korting. Niets van dat alles is waar. Zijn normaal geprijsd.

Wat fijn dat u de tijd heeft genomen om een berichtje te sturen via dit platform. Wij hebben het vermoeden dat u via Google op een oudere door cookies vastgezette advertentie van ons terecht bent gekomen want wij zullen nooit iets suggereren wat wij niet waar kunnen maken. Om teleurstellingen in het vervolg te voorkomen kan u het beste altijd rechtstreeks naar onze site gaan via www.assem.nl, daar vindt u onze actuele collectie met de juiste prijzen. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben horen wij dat uiteraard graag! Nathalie

Telleurstellend!

Om kwart voor 8 kwamen wij met z’n 4e de winkel in om voor 2 mannen schoenen te kopen. Nadat het eerste paar gepakt was, wilde we een maat groter proberen … en zei de verkoopster doodleuk we sluiten om 20:00 …. (Het was 5 voor 8) Kortom, ik wil ze nog wel even pakken maar eigenlijk gaan we sluiten. Veel te jong en onervaren … geen hart voor de zaak maar snel naar huis!!

Beste Madeleine, Wat fijn dat je ons je ervaring deelt, deze feedback gaan wij zeker meenemen! Nu kan ik natuurlijk allemaal excuses verzinnen waarom je nog voor het sluiten om 20u op de tijd werd geattendeerd maar die zijn er uiteraard gewoon niet, het winkelen bij ons moet altijd een feestje zijn. Ik hoop oprecht dat we je negatieve ervaring om kunnen zetten naar een ouderwetse positieve en begroeten je graag! Nathalie

Kostenretour niet ok

Snelle en correcte levering. De gekochte schoenen waren echter te klein en het maatje groter niet beschikbaar. Zending retour gestuurd. Terugbetaling netjes op tijd gekregen, doch merk ik dat er 6,50 euro werd ingehouden voor kosten retourzending. Op de website staat nochtans vermeld dat er gratis wordt verzonden en geretourneerd ( kosten indien het aankoopbedrag onder 50 euro is, zijn 3,50 euro, wordt gemeld). Nergens op de site sprake van 6,50 euro retourkosten. Niet netjes. Op het einde van de rit heeft men mij dus én de kosten verzending én de kostenretour aangerekend ( terwijl het aankoopbedrag 83 euro bedroeg). Ontgoocheld dus….

Hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons uw feedback te sturen, hier kunnen wij altijd wat mee! Wij hebben met u meegekeken en wij zien dat uw retour vanuit België is gekomen, wellicht heeft u het over het hoofd gezien maar u kunt op onze site lezen dat de retourkosten vanuit het buitenland voor de klant zijn. Als wij u ergens mee kunnen helpen horen wij dat uiteraard graag en wij hopen u toch weer eens te begroeten. Nathalie

Heb goede ervaring, maar eens kijken of dat zo blijft, want…

Ik heb Floris van Bommel dames sandalen bij van Assem gekocht. Ze zien er mooi uit, maar mijn teleurstelling is erg groot want de rechter schoen kraakt heel erg tijdens het lopen. Ik heb ze nog maar 1 x gedragen. Ik heb een klacht ingediend en wacht op de reactie.

Hartelijk bedankt dat je de tijd hebt genomen om de klacht te melden, wij nemen deze graag in behandeling. Graag ontvangen wij uw aankoop retour om de situatie beter te beoordelen en om voor u een passende oplossing te vinden. Je kan je aankoop voorzien van een korte toelichting o.v.v. je ordernummer kosteloos opsturen naar: Van den Assem Schoenen Antwoordnummer 336 2900 VB CAPELLE AAN DEN IJSSEL Zodra wij je aankoop hebben ontvangen, wordt deze beoordeeld en nemen wij contact met je op omtrent de verdere afwikkeling. Als ik nog iets voor je kan betekenen hoor ik dat graag, voor nu wens ik je een hele mooie avond! Nathalie

Uitstekende ervaring bij van den Assem

Ik had suède espadrilles besteld bij van den Assem. Nou was ik zo slim om er vloeibare boter over te morsen. Dit was voor van den Assem geen enkel probleem want ik mocht ze gratis retourneren en ze werden zelfs gratis gerepareerd. Ik raad dan ook ten zeerste aan om hier te kijken voor een nieuw paar schoenen.

Bedankt voor je positieve reactie Rogier! Zojuist heb ik de schoenen weer ingepakt en ik gok dat je net zo verrast bent over het resultaat als ik. Je compliment ga ik ook delen met onze schoenmaker Cor Zee want deze beste man heeft echt weer vakwerk afgeleverd. Fijn weekend en graag tot ziens, Nathalie Team Webcare Van Den Assem Schoenen.

Super zaak super merken!!!

Super zaak, super merken, al jaren cliënt!!!

Beste Lizzy, Wat leuk om te horen dat u al zo lang klant bij ons bent, daar doen we het voor. Bedankt voor de leuke review! Vriendelijke groet, Team van den Assem

Super servive

Snel, vriendelijk, pro actief. Een model klantenservice. En ze hebben een hoop mooie merken. Na een geweldige afknapper bij de Bijenkorf, helemaal happy met Van den Assem

Vandaag sneakers gekocht in Den Bosch. Super goed geholpen door hele vriendelijke verkoopsters!

Top service en top sneakers: win win situatie dus

Ik was op zoek naar kwalitatief hele goede sneakers die er ook nog eens geweldig uit moesten zien. Van den Assem staat erom bekend dat ze kwalitatief goede schoenen verkopen en zo ging ik op hun duidelijke site rondneuzen. Ik kwam uit op Red Rags, die alles hadden waar ik naar op zoek was: goed leer, ritsen voor het gemak en een goede pasvorm. Nou .... ze lopen als pantoffeltjes! Zelfs met blote voeten. En ze zijn snel bezorgd: binnen twee dagen na de bestelling in huis.

Waardeloos.

Ugg handschoenen besteld,zouden op zijn gestuurd echter post.nl heeft geen pakket ontvangen,dit word ook gemeld bij de verstrekte track&trace. Geen mail ivm late levering,helemaal niets,dit was de eerste en laatste keer dat ik bij deze kruideniers heb besteld!!!

top service

zaterdag avond besteld --> maandag al geleverd : TOP

2 verschillende schoenen geleverd

Op 21 januari een paar Harris schoenen type Liverpool maat 42 1/2 besteld en betaald. De volgende dag netjes op tijd geleverd. Echter toen ik de doos open maakte zaten er tot mijn verbazing 2 verschillende schoenen in, nl. een sneaker Cognac 2892 en een sneaker Liverpool. Direct tel.contact opgenomen en de dame is nog in het magazijn gaan kijken. Echter ze kon geen ander verschillend paar vinden. Mijn opmerking “dan is er nog iemand anders met een zelfde paar, die er mee rond loopt, haar antwoord dit zou kunnen”. De schoenen teruggestuurd en netjes op tijd het geld teruggestort gekregen. Mijn shopervaring aan Mevr. Linda Bruitsman doorgestuurd echter tot op heden geen reactie gehad. Helaas dus niet de gewenste schoenen ontvangen.

Ik begrijp de slechte reviews niet. Ik ben zeer tevreden. Top schoenen. Alles altijd prima in orde. Snelle levering. Prima service.

De tweede keer een slechte ervaring met Van den Assem

Onlangs twee cadeau kaarten gekregen van Van den Assem. Kantoor gebeld om te vragen hoe ik dit moest invullen bij een bestelling. Schoenen besteld en advies opgevolgd. Kreeg een reactie dat de opgegeven code niet actief is. Mailtje gestuurd. Geen reactie op ontvangen. Dag daarna weer gebeld. Moest een foto maken van de kaarten. Antwoord van Van den Assem: kunnen met deze foto de waarde van de cadeau kaarten niet bepalen. Had i helemaal niet gevraagd. Moest op een link drukken: www.assem.nl/cadeaukaart. De mail gaf als antwoord: het spijt ons enz. enz. Wat ontzettend slecht. Nu zit ik met cadeau kaarten ter waarden van € 100,-- en wat kan ik ermee? Dit is de tweede keer dat ik een hele slechte ervaring heb met Van den Assem. Ben heel benieuwd naar jullie reactie en wat ze er aan gaan doen. De beoogde schoenen zijn misschien dan al verkocht.

Mijn bestelde schoenen blijken plots verkocht?!

Een bestelling gedaan bij Assem. Bevestiging van bestelling ontvangen met een foutief betaalverzoek. Ik gebeld dat het bedrag niet de correcte prijs was en zou gecorrigeerd worden met nieuw betaalverzoek. niet gekregen...Vervolgens wederom zélf gebeld dat ik niets meer had gehoord, geen hernieuwd betaalverzoek. Oja...men had het paar schoenen in het magazijn staan en ik zou wederom een betaalverzoek ontvangen per email. Ongelofelijk! Tis dat ik zelf telkens bel! Wederom geen bericht dus wederom zélf gebeld. Wordt er even doodleuk verteld dat de loafers er niet meer zijn. Maar ze waren er nog in het magazijn, vertelde je zojuist Anna?! Oja waarschijnlijk zijn ze dan verkocht? Fout- op fout-op fout, zonder enige excuses. Dit kan echt niet. Ik was notabene zelf degene die telkens moest bellen dat er keer op keer geen bevestiging kwam?! En na drie maal zelf bellen en er achterheen gaan blijken ze dus verkocht. Erg slordig, temeer dat er geen enkele medewerking wordt verleend nog excuses betuigd. Wat een aanfluiting zeg!

Snelle en goede service! Mooie boots!

Voor mijn man 2 paar boots besteld. Hij was redelijk sceptisch dat ik dit digitaal had gedaan. Vanochtend heel vroeg stond de koerier al voor de deur. De Stefano Lauran boots (zwart en bruin) zitten hem als gegoten, mijn man superblij!! Ik uiteraard ook. Deze familiebedrijf maakt hun verhaal waar. Chapeau!

Ronduit slecht

Linkerschoen met schade ontvangen. Direct contact opgenomen met de klantenservice, de jongedame vertelde mij dat ze een nieuw paar schoenen naar het hoofdkantoor in Capelle a/d Ijssel zou sturen zodat er een ruiling plaats kon plaatsvinden. Vandaag contact opgenomen met de klantenservice of de schoenen al aanwezig waren, blijkt dat schoenen niet aanwezig zijn en dat een ruiling helemaal niet mogelijk is. Dan wordt er doodleuk gezegd dat het miscommunicatie is, terwijl er duidelijk is afgesproken dat er een ruiling plaats zou vinden. Ronduit slechte service!

Mooie collectie, snelle levering ;)

zeer goede service

Wow, wat een snelle levering! Om 19H besteld en de volgende dag om 16h reeds geleverd. Ook zeer vriendelijke mevrouw aan de lijn gehad van de klantenservice (had verkeerde postcode ingegeven) Efficientie en hulpvaardigheid ten top!

Slecht!

Schoenen €39,95 duurder geprijsd, bij van den Assem. bij meerdere winkels zijn ze goedkoper. Slechte service mondeling korting beloofd maar niet gekregen.