Geen reactie

Bij €51,95 bestellen komen er wel €3,95 verzendkosten bij, terwijl ze zeggen bij bestelling vanaf €50 gratis verzenden. Misleidend!!! :

Hartelijk dank voor uw bericht, en de moeite die u heeft genomen. Wat vervelend dat er bij u onterecht verzendkosten in rekening gebracht zijn. Wij zouden u vriendelijk willen vragen om ons uw ordernummer toe te sturen, zodat wij deze kosten direct naar u over kunnen maken. U kunt ons bereiken via webshop@assem.nl, maar telefonisch staan wij u ook graag te woord ((0)88 133 31 33). Onze oprechte excuses voor deze verwarring, Anne Marie! Wij horen heel graag van u.

Prima bedrijf

Ik heb sneakers besteld en een paar dagen later werden ze al bezorgd. Ik werd dmv mails goed op de hoogte gehouden. De kortingscode werd niet herkent bij het afrekenen. Nadat ik contact heb opgenomen met de klantenservice werd dit bedrag binnen een paar dagen overgemaakt op mijn rekening. Niets dan lof over de klantvriendelijke service. De door mij bestelde schoenen voldoen helemaal aan mijn verwachtingen!

Bedankt voor het mooie compliment, Anny! Fijn om te horen dat we ervoor hebben kunnen zorgen dat u alsnog kunt genieten van de korting! Mochten wij in de dichte of nabije toekomst wellicht nog een iets voor u kunnen betekenen, laat u het ons dan gerust weten. Heel graag tot ziens bij Van Den Assem Schoenen!

Na mijn bestelling las ik pas de reviews en deze waren niet altijd even goed dus was ik best een beetje geschrokken. Maar mijn bestelde laarsjes zijn de volgende dag netjes afgeleverd en zijn erg mooi, ik ben er erg blij mee. Ik weet dat er in deze tijden een hoop mis kan gaan maar bij mij ging het gelukkig allemaal goed. Dat mag ook best een keer gezegd worden. Dus bij deze een positieve review.

Wat aardig dat u de moeite heeft genomen om dit ons te laten weten, dit waarderen we zeer. Veel dank voor uw vertrouwen & uw klandizie, en natuurlijk heel graag tot ziens bij Van Den Assem schoenen!

Hele goede ervaring mee!

De reviews waren niet zo best! Maar ik gokte het erop. Meestal schrijven mensen alleen reviews als er iets vervelends gebeurd. Maar een goede review is ook zeker terecht. Ik ben erg blij met de snelle serves. Duidelijke site.

Bedankt voor uw warme bericht, Thera! We waarderen uw vertrouwen in ons, en we hopen u in de toekomst nog veel vaker blij te mogen maken! Mochten wij u daarbij kunnen helpen of adviseren, mailt of belt u ons dan gerust. We zien u graag terug bij Van Den Assem schoenen!

Voor 2e keer slechte ervaring met online bestelling

Nu al voor de 2e keer een slechte ervaring met online aankoop in de uitverkoop. Artikel besteld bevestiging ontvangen maar uiteindelijk blijkt bij afhalen in één van de filialen het artikel er niet te zijn en wordt er slechts gemeld er is iets mis gegaan. Weinig tot geen excuses. De tweede keer online besteld op black friday bevestiging ontvangen maar geen levering na een week gebeld zouden de laarzen in bestelling staan bij externe partij. Week later nogmaals gebeld nu blijkt de schoen niet meer leverbaar. Product nog wel online bestelbaar. Van Assem schermt met systeem problemen. Verder weinig tot geen excuses of een tegemoetkoming in de vorm van bijvoorbeeld een kortingsbon op volgende aankoop. Valt nog een hoop te doen om jullie systeem op orde te krijgen en aan compensatie voor de klant. Bij andere webshop boden zij een korting aan op volgende aankoop dat is pas service!!

Hartelijk dank voor de moeite die u heeft genomen om uw feedback met ons te delen. We betreuren het dat u tweemaal zo'n slechte ervaring heeft gehad bij Van Den Assem. We hebben inderdaad te kampen gehad met problemen in ons systeem, maar daar zou u absoluut niet de dupe van mogen zijn. Wij zouden u met alle liefde willen compenseren door middel van een mooie voucher. Mogen wij dit wellicht telefonisch met u bespreken? U kunt ons bereiken op telefoonnummer +31 (0)88 133 31 33, en u kunt vragen naar: Mandy. Mocht u het fijner vinden om dit via de mail te bespreken is dat uiteraard ook helemaal goed, wij zijn bereikbaar via webshop@assem.nl. Wij horen graag van u, Ilonka! Voor nu een hele fijne dag gewenst.

Niet zo'n goede ervaring

Paar weken geleden heel dure schoenen gekocht met Afterpay. Op het moment van koop waren de schoenen 359,95. Toen ik ze wilde gaan betalen, zag ik dat de prijs inmiddels 287,95 was. Aanzienlijk verschil dus binnen een paar weken. Contact gezocht met de klantenservice. Kreeg een onduidelijk verhaaltje via de mail terug met de conclusie, dat ze niets voor mij konden doen. Dit is ook al eens eerder voor gekomen. Toen gewoon de nieuwe, dus lagere prijs, betaald. Nu dus niet. Kan begrijpen dat je daar bij heel goedkope schoenen niet aan kunt beginnen, maar bij dergelijke prijzen zou wat meer service toch wel mogen. Service is aanzienlijk verslechterd in een aantal jaren tijd.

Zeer goede verkoopster

Ben op 23 nov 2021 erg goed geholpen,door Els. Zij gaf goed advies en niets was haar teveel. Ik hoop dat zij nog lang in fil. Hillegersberg werkt. Carla Nelisse

Bedankt voor het mooie compliment, Carla! We zullen dit doorgeven aan onze collega Els. Heel graag tot ziens in onze winkel in Hillegersberg!

Slechte webshop

De webshop werkt niet naar behoren, betaling met creditcard werkt niet, aanmelden voor de wachtlijst werkt niet, retour aanmelden via de webshop werkt niet. Kortingscode toevoegen werkt ook niet . Volgens de klantenservice werd er aan gewerkt door IT . Ik had er meer van verwacht.

Erg slecht! Koop hier niet!

Ik had 7 paar schoenen besteld en kreeg er 6 binnen. Wel 7 op de Klarna factuur. 2x gebeld. Het werd pas verwerkt bij de retour en nu klopt de Klarna factuur nog steeds niet! Reageerden ook niet op mijn mailtje. Ook erg slecht dat jullie de schoenen liefdeloos in dozen flikkeren. Doe iets extra's voor de klant! Mij zien jullie niet meer terug. Ordernummer VDAx000007701

Slechte service

Schoenen zijn niet goed. Terug gestuurd. Krijg pas ander paar als eerste retour zijn ontvangen. Nieuw paar heeft precies hetzelfde mankement als eerste. Zou compensatie krijgen. Moeten nabellen. En uiteindelijk is bedrag lager dan in mail staat. Het enige positieve, ze reageren snel per mail. Maar klantvriendelijkheid kan echt stuk beter.

Fantastisch!

Super service. Er ging wat mis bij een bestelling en dit werd direct opgelost! Medewerkers zijn erg vriendelijk en denken goed mee!

Complimenten

Van Assem schoenen gekocht in Gorinchem. Op de kassabon staat Van Assem, maar de aankopen worden niet op de klantenpas bijgeschreven. Contact opgenomen met de klantenservice, de punten werden bijgeschreven. Ze namen netjes contact met mij op en alles werd rechtgetrokken. Ik ben er super blij mee!

Beste Iwona, Wij zien dat het gelukkig toch allemaal is opgelost en dat uw account weer helemaal up-to-date is. Als wij u nog ergens mee kunnen helpen horen wij dat uiteraard erg graag. Voor nu wens ik u een heel mooi weekend en graag tot ziens!

Snelle service, alleen twee verschillende maten

Dacht leuke taupe boots te hebben besteld, was het laatste paar online maat 43. Hele mooie boots, maar helaas linkerboot maat 43 de goede, rechterboot maat 44. Stuur ze retour , hoop wel dat ik nog een paar maat 43 krijg opgestuurd, kan ze niet meer online bestellen, zijn uitverkocht. Ordernummer VDAM8327476

Wat fijn dat u de tijd heeft genomen om contact met ons op te nemen want een onpaartje had natuurlijk nooit verstuurd mogen worden, er heeft duidelijk iemand niet goed opgelet tijdens de controle. Nu heb ik voor u het hele magazijn doorgespit om toch nog een correct paartje te pakken te krijgen maar helaas is de maat 43 echt helemaal uitverkocht en ook in de doos van maat 44 zat het tegenpaartje niet. Uiteraard zullen wij er voor zorgen dat na ontvangst de factuur van Afterpay zo spoedig mogelijk komt te vervallen. Mijn oprechte excuses voor het ongemak, als ik nog iets voor u kan betekenen hoor ik dat graag! Nathalie

Prima webshop

Duidelijke webshop,goede aanbiedingen en een super vriendelijke klantenservice

Wat ontzettend fijn dat u de tijd heeft genomen om ons een compliment te geven, hier worden wij uiteraard ontzettend blij van! We begroeten u graag een volgende keer en als wij nog iets voor u kunnen betekenen horen wij dat graag. Nathalie

Misleiding

Er wordt gesuggereerd dat er Tods in de sale staan met 50% korting. Niets van dat alles is waar. Zijn normaal geprijsd.

Wat fijn dat u de tijd heeft genomen om een berichtje te sturen via dit platform. Wij hebben het vermoeden dat u via Google op een oudere door cookies vastgezette advertentie van ons terecht bent gekomen want wij zullen nooit iets suggereren wat wij niet waar kunnen maken. Om teleurstellingen in het vervolg te voorkomen kan u het beste altijd rechtstreeks naar onze site gaan via www.assem.nl, daar vindt u onze actuele collectie met de juiste prijzen. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben horen wij dat uiteraard graag! Nathalie

Telleurstellend!

Om kwart voor 8 kwamen wij met z’n 4e de winkel in om voor 2 mannen schoenen te kopen. Nadat het eerste paar gepakt was, wilde we een maat groter proberen … en zei de verkoopster doodleuk we sluiten om 20:00 …. (Het was 5 voor 8) Kortom, ik wil ze nog wel even pakken maar eigenlijk gaan we sluiten. Veel te jong en onervaren … geen hart voor de zaak maar snel naar huis!!

Beste Madeleine, Wat fijn dat je ons je ervaring deelt, deze feedback gaan wij zeker meenemen! Nu kan ik natuurlijk allemaal excuses verzinnen waarom je nog voor het sluiten om 20u op de tijd werd geattendeerd maar die zijn er uiteraard gewoon niet, het winkelen bij ons moet altijd een feestje zijn. Ik hoop oprecht dat we je negatieve ervaring om kunnen zetten naar een ouderwetse positieve en begroeten je graag! Nathalie

Kostenretour niet ok

Snelle en correcte levering. De gekochte schoenen waren echter te klein en het maatje groter niet beschikbaar. Zending retour gestuurd. Terugbetaling netjes op tijd gekregen, doch merk ik dat er 6,50 euro werd ingehouden voor kosten retourzending. Op de website staat nochtans vermeld dat er gratis wordt verzonden en geretourneerd ( kosten indien het aankoopbedrag onder 50 euro is, zijn 3,50 euro, wordt gemeld). Nergens op de site sprake van 6,50 euro retourkosten. Niet netjes. Op het einde van de rit heeft men mij dus én de kosten verzending én de kostenretour aangerekend ( terwijl het aankoopbedrag 83 euro bedroeg). Ontgoocheld dus….

Hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons uw feedback te sturen, hier kunnen wij altijd wat mee! Wij hebben met u meegekeken en wij zien dat uw retour vanuit België is gekomen, wellicht heeft u het over het hoofd gezien maar u kunt op onze site lezen dat de retourkosten vanuit het buitenland voor de klant zijn. Als wij u ergens mee kunnen helpen horen wij dat uiteraard graag en wij hopen u toch weer eens te begroeten. Nathalie

Heb goede ervaring, maar eens kijken of dat zo blijft, want…

Ik heb Floris van Bommel dames sandalen bij van Assem gekocht. Ze zien er mooi uit, maar mijn teleurstelling is erg groot want de rechter schoen kraakt heel erg tijdens het lopen. Ik heb ze nog maar 1 x gedragen. Ik heb een klacht ingediend en wacht op de reactie.

Hartelijk bedankt dat je de tijd hebt genomen om de klacht te melden, wij nemen deze graag in behandeling. Graag ontvangen wij uw aankoop retour om de situatie beter te beoordelen en om voor u een passende oplossing te vinden. Je kan je aankoop voorzien van een korte toelichting o.v.v. je ordernummer kosteloos opsturen naar: Van den Assem Schoenen Antwoordnummer 336 2900 VB CAPELLE AAN DEN IJSSEL Zodra wij je aankoop hebben ontvangen, wordt deze beoordeeld en nemen wij contact met je op omtrent de verdere afwikkeling. Als ik nog iets voor je kan betekenen hoor ik dat graag, voor nu wens ik je een hele mooie avond! Nathalie

Uitstekende ervaring bij van den Assem

Ik had suède espadrilles besteld bij van den Assem. Nou was ik zo slim om er vloeibare boter over te morsen. Dit was voor van den Assem geen enkel probleem want ik mocht ze gratis retourneren en ze werden zelfs gratis gerepareerd. Ik raad dan ook ten zeerste aan om hier te kijken voor een nieuw paar schoenen.

Bedankt voor je positieve reactie Rogier! Zojuist heb ik de schoenen weer ingepakt en ik gok dat je net zo verrast bent over het resultaat als ik. Je compliment ga ik ook delen met onze schoenmaker Cor Zee want deze beste man heeft echt weer vakwerk afgeleverd. Fijn weekend en graag tot ziens, Nathalie Team Webcare Van Den Assem Schoenen.

Super zaak super merken!!!

Super zaak, super merken, al jaren cliënt!!!

Beste Lizzy, Wat leuk om te horen dat u al zo lang klant bij ons bent, daar doen we het voor. Bedankt voor de leuke review! Vriendelijke groet, Team van den Assem

Super servive

Snel, vriendelijk, pro actief. Een model klantenservice. En ze hebben een hoop mooie merken. Na een geweldige afknapper bij de Bijenkorf, helemaal happy met Van den Assem

Vandaag sneakers gekocht in Den Bosch. Super goed geholpen door hele vriendelijke verkoopsters!

Top service en top sneakers: win win situatie dus

Ik was op zoek naar kwalitatief hele goede sneakers die er ook nog eens geweldig uit moesten zien. Van den Assem staat erom bekend dat ze kwalitatief goede schoenen verkopen en zo ging ik op hun duidelijke site rondneuzen. Ik kwam uit op Red Rags, die alles hadden waar ik naar op zoek was: goed leer, ritsen voor het gemak en een goede pasvorm. Nou .... ze lopen als pantoffeltjes! Zelfs met blote voeten. En ze zijn snel bezorgd: binnen twee dagen na de bestelling in huis.

Waardeloos.

Ugg handschoenen besteld,zouden op zijn gestuurd echter post.nl heeft geen pakket ontvangen,dit word ook gemeld bij de verstrekte track&trace. Geen mail ivm late levering,helemaal niets,dit was de eerste en laatste keer dat ik bij deze kruideniers heb besteld!!!

top service

zaterdag avond besteld --> maandag al geleverd : TOP