Laden reviews...
Laden reviews...
3 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Dit bedrijf is zo star als een loden deur. Bestelling geplaatst en betaald via m'n creditcard. Van Assem stuurt mail dat een gedeelte niet leverbaar is, (artikel stond nog wel op de site), dus er zou een bedrag worden gecrediteerd. In plaats daarvan wordt er weer een bedrag geïncasseerd en staat er nog eentje gereserveerd, allemaal te betalen. Met m'n bank gebeld, die zeggen dat Van Assem er niets van snapt en dat zij dit moeten terugdraaien. Maar Van Assem geeft geen krimp en zegt dat de bedragen waarschijnlijk wel automatisch weer vrijkomen. Nu zijn mijn aankopen automatisch verzekerd via de bank maar ik vindt dit geen klantvriendelijk bedrijf en zal hier dus nooit meer iets kopen.
Beveelt niet aan
25 March 2026
Mariet Teluy
Venlo
In de winkel enkellaarsjes gekocht voor €289,-. Negen dagen later zijn ze 20% afgeprijsd. Ik had ze nog niet gedragen en alle stickers en originele verpakking waren nog aanwezig. Toch mail ik de klantenservice of ze een tegemoetkoming kunnen doen. Hun antwoord was "Nee". Dus ik kan ze gewoon nog terug brengen naar de winkel, direct terug kopen met korting én een recensie over hun slechte klantenservice achterlaten. Ze hadden ook een korting van bijvoorbeeld €20,- kunnen bieden bij mijn volgende aankoop. Maar ze hebben liever slechte recensies. Slechte klantenbinding!
Beveelt niet aan
16 December 2025
Evelien
DEN BOSCH
Laarsjes teruggestuurd via DHL. Daarna niets meer gehoord. na 10 dagen Assem gebeld en gevraagd of zij dit na wilden kijken. Na 3 dagen bericht dat de laarsjes binnen waren en het bedrag zou aan mij teruggestort worden. Na 2 dagen de vraag of ik mijn bankrekening door wilde geven. Dat heb ik direct gedaan waarna ik een mail kreeg dat mijn bericht binnen 5 werkdagen in behandeling zou worden genomen. Weer gebeld, maar helaas, dit is de beslissing van Assem en hier moet ik het mee doen. Gewoon afwachten!!!! Superslechte service, beslist geen aanrader. Hier lopen wij voortaan met een grote boog voorbij!
Beveelt niet aan
27 October 2025
jac
Bleiswijk
Klantenservice gebeld ivm misverstand, was goed en snel bereikbaar. Probleem voorgelegd aan Maud die eea snel en perfect heeft opgelost. Had elk bedrijf maar een Maud in dienst...................
Beveelt aan
18 January 2025
Diana
Zoetermeer
Bestelling geretourneerd via verzendlabel wat op de bestelling zat. Kon met dit label ook retourneren. Volgende dag werd het weer bij mij bezorgd. Gebeld met klantenservice, kon ook via DHL, maar die sturen weer terug omdat het niet bezorgd kan worden. Nu maar afwachten waar mijn pakket is.
Beveelt niet aan
28 November 2024
Nicolet Willemse
Noorbeek
Met zo'n back office gaat de zaak vanzelf een keer failliet. We wachten het geduldig af.
Beveelt niet aan
11 October 2024
Christien
Schiedam
Ik heb een paar slippers gekocht, moest ze helaas terug sturen. Wat ik echt jammer vond want ze waren prachtig en goed van kwaliteit. Service lijn nog gesproken, goed geholpen en heel vriendelijk. Retour gestuurd en naar verwerking, meteen terug betaald gekregen. Aanrader.
Beveelt aan
8 August 2024
Bennieta Ruijschop
Geleen
Vandaag de schoenen best snel na het bestellen ontvangen. Helaas waren ze al gedragen geweest. Ik heb daarover een mail gestuurd met foto's erbij en hoop dat van Assem met een antwoord komt en dat ze dit goed gaan maken. Dit kan toch niet. Als ik 2e hands koop wil ik dat wel graag van te voren weten, dan kan ik daar zelf voor kiezen of niet. Maak foto's van de staat van de schoenen die worden geleverd. Er zijn genoeg mensen die dat geen probleem vinden. Maar, als ik nieuw koop wil ik graag ook nieuw ontvangen!
Beveelt niet aan
29 June 2024
Carola
Wallet
Op maandag schoenen besteld die donderdag geleverd zouden worden. Helaas geen levering ontvangen. Vrijdag zelf contact opgenomen en er werd medegedeeld dat de schoenen later geleverd zouden worden. Nog steeds geen verzendbevestiging ontvangen. Erg vervelend omdat de schoenen een cadeau zijn voor vaderdag. Schandalig dat de levertijd minimaal een week is voor schoenen en er geen contact opgenomen wordt dat de schoenen niet op tijd geleverd kunnen worden…LEVERTIJD MINIMAAL EEN WEEK. Voor een kleine onderneming zou ik daar nog begrip voor hebben, maar voor een grote naam als VD ASSEM absoluut niet!
Beveelt niet aan
14 June 2024
Chantal
Oud-Beijerland
Mooie producten en makkelijk om te retourneren in winkel in Gorinchem
Beveelt aan
4 May 2024
Ingrid
Gorinchem
De schoenen die ik ontving waren eerder gedragen. De vouwen zaten in het leer en de zolen waren vies.
Beveelt niet aan
29 April 2024
Monique
nvt
Jullie hebben mooie collectie
Beveelt aan
29 April 2024
H endrika
Genemuiden
Ben zeer tevreden over service Van den Assem.
Beveelt aan
28 April 2024
Linda
Rotterdam
Top!!!! Snelle levering.
Beveelt aan
28 April 2024
Nicole
Den Haag
Omdat de hakken onjuist zijn gefabriceerd, zijn de schoenen teruggestuurd. Nu blijkt na 10 dagen, dat het geld nog steeds niet op de rekening staat. Dat is naar mijn mening geen goede service.
Beveelt niet aan
28 April 2024
Cor
Veldhoven
delivery on time
Beveelt aan
28 April 2024
Gitana
S-Hertogenbosch
Ik kocht sneaker-Xsensible schoenen om “vederlicht” te kunnen lopen. Volgens de verkoopster zou ik er mogelijk zelfs zonder steunzolen mee vooruit kunnen. Nou niet dus. Goede schoenen blijven ook na enkele maanden goed. Nou niet dus. Er zit een storend gat bovenkant gaas netwerk. Niet dramatisch voor kans op lekkage maar wel een heel lelijk gezicht, helaas. En dit terwijl ze echt niet vaak gedragen heb.
Beveelt niet aan
28 April 2024
Jeroen
Capelle aan den IJssel
Bestelling niet ontvangen, zag in de app van vervoerder dat ze retour gingen ivm beschadiging, na drie maar eens gebeld, na ongeveer 30 minuten werd de telefoon pas opgenomen. Er kon geen nieuw paar verzonden worden krijg wel geld teruggestort en een korting van 5 euro. Nieuw paar besteld tot overmaat van ramp een verkeerd adres ingevuld, conform mail gelijk service afdeling gebeld maar die was al naar huis (waarschijnlijk) want er werd niet meer opgenomen. Nu maar wachten tot maandag en hopen dat ze niet verkeerd bezorgd worden. Voor Van Assem vindt ik de service rond uit belabberd.
Beveelt niet aan
27 April 2024
Silvia
Wateringen
Product werd goed weergegeven op de website en dat was ook wat we snel geleverd kregen. Ze pasten helaas niet helemaal, maar we konden ze snel en makkelijk retourneren
Beveelt aan
27 April 2024
Ingrid
Nijmegen
Helaas niet gekocht/ gehouden, maar service was een 10!
Beveelt aan
27 April 2024
Anita
Rosmalen
Uitgebreide keuze, snelle en goed verzorgde verzending
Beveelt aan
26 April 2024
Annelies
Landgraaf
Komt afspraken na, snelle service en keurig geregeld.
Beveelt aan
26 April 2024
Nicole
Velp
Het bestellen ging er gemakkelijk, bestelling was ook supersnel binnen. Wat ik ook fijn vind zijn de mailtjes met het proces. Helaas moest mijn bestelling retour maar ook dit werd snel en goed geregeld. Kan niet anders zeggen dan top service.
Beveelt aan
26 April 2024
Jessica
Barendrecht
Ben blij dat mijn bestelling snel werd geleverd alleen heb ik het teruggestuurd omdat ik de verkeerde maat had besteld. Ik heb het op 20april geretourneerd en nog steeds (26april) geen mail dat het is ontvangen. Het gaat om bestelnummer ;VDAx000446992,hoop snel wat te horen hierover
Beveelt niet aan
26 April 2024
Sil
Amsterdam
Aan het winkelpersoneel ligt het niet die zijn erg vriendelijk. Heb een paar schoenen thuis laten bezorgen maar de kleur pasten niet. Terug gestuurd en andere kleur besteld. Het tweede paar daar paste mijn steunzolen niet in. Nu zit ik al twee weken te wachten op mijn geld. Het gaat wel om 500 euro. Waarom moet dit zo lang duren. Voor mij dubbele pech
Beveelt niet aan
26 April 2024
Angelique De Vries
HELLEVOETSLUIS
Dalkruidbaan 158
2908 KC Capelle aan den ijssel
Branch
Kleding, Mode
Specializations
Schoenen, Fashion
Overige bedrijven