super

heel vlotte levering was heel niet de juiste kleur

Altijd netjes geleverd.

Mooi ingepakt en snel verzonden .

Zeer goede en snelle service

Bestelde schoenen binnen 24 uur in huis. Helaas retour moeten sturen i.v.m. te smal voor mijn voeten. Ook tijdens retourprocedure weer goede service en snelle terugbetaling. Bij Van den Assem durf ik zo weer te bestellen.

Alleen maar goed. Super snel.

Goede service, snelle levering

Goede service, snelle levering.

Een prima service!

Alhoewel ik de bestelde sandalen heb teruggestuurd omdat ze me niet bevielen, was de lever- en terugzendservice prima!

Altijd mooie collectie en goede service!

Supersnelle levering van topkwaliteit schoenen!

Twee paar prachtige schoenen uitgezocht, ook nog eens allebei met een flinke korting. Dat ze dan ook nog eens binnen twee dagen bij mij thuis bezorgd worden maakt dat ik er extra blij mee ben!

Zeer prettig en vlot

Vlotte en plezierige manier van afhandeling Aankoop goed ontvangen

Italiaans design van Santoni voor een perfecte prijs

Keurige snelle verzending en met leuke korting 3 paar prachtige schoenen !

Snelle levering. Helaas waren de schoenen te klein, makkelijk retour en snel het geld teruggestort. Beter kan niet!

ruimte keuze, goede service

Snelle levering, dag na bestelling.

Kan niet beter !

Vriendelijk mail-verkeer ! Vlotte verwerking.

geweldig

Hele snelle levering en mooie kwaliteit schoenen. Blij mee.

Zeer slecht

Ik kreeg schoenen opgestuurd die duidelijk zichtbaar gedragen waren. De (witte) zool was aan de onder zijde zwart door gebruik op straat, het “papier” in de schoenen ontbrak alsmede de standaard meegeleverde reserve veters (schoenen van het merk Santoni) Hierover een klacht ingediend. Ik kreeg hierop excuses en een minimale korting aangeboden. Ik verwonder mij erover dat er niet is gezorgd voor een nieuw goed paar terwijl mijn maat in de webshop nog wel beschikbaar was. Teleurstellende ervaring.

levering maar ook retournering klopt altijd

na bestellen volgt altijd een snelle levering die altijd keurig wordt verzorgd. mocht het zo zijn dat een artikel niet bevalt is ook retourneren snel en gemakkelijk. Kortom, online winkelen klopt hier altijd!

Snelle levering en goede service

Levering is snel en volgens afspraak. Goede service bij retourzending en snelle teruggave aankoopsom

Uitstekend.

Ik ben al ruim 30 jaar klant. Eerst in Rotterdam en later online. Mijn ervaring online is uitstekend. Site is gebruiksvriendelijk, productomschrijving duidelijk. Dienstverlening (ik heb weleens contact met de medewerkers) is beter dan in de winkel. Compliment. Ik ben fan van Peter kaiser en weet meestal wat mij past zonder te hoeven passen waardoor ik zelden fout bestel. Ik ben een tevreden klant.

Niet zo goed

Op site stond maat 39 aangegeven en had deze maat 39 besteld, maar kreeg maat 40 toegestuurd. Het retourneren was snel geregeld en het bedrag snel terug betaald.

Prima service!

Netjes verpakt verzonden. Bij retourzending geld retour geen probleem.

Veel sortering en mooie merken.

Ruim assortiment, Snelle levering en uitstekende service.