Top organisatie!

Perfect gestroomlijnd traject tussen bestellen en ontvangen. Daarnaast ook de verpakking en handeling informatie, top.

Goede service en communicatie

Heel tevreden over hele bestelproces

Altijd fin en snelle service

Deze keer niet gelukt,maar ook daan snelle afhandeling...keurig bedrijf

Bestelling sneller verstuurd dan vooraf aangegeven. Helaas waren schoenen te klein, het retourproces verliep ook perfect. In 1 woord, Top.

Goed maar te laat geleverd

Bestelde schoenen waren goed maar werden te laat geleverd.

Mooie sale aanbieding erg blij mee.

Betrouwbaar & snel

Goede service én snelle levering.

Snelle en prima verzorgde levering

Heel blij met de mooie schoenen

Snel geleverd en ook snel een retour verwerkt.Goede betalingsmogelijkheden en je wordt steeds op de hoogte gehouden van het verloop van je order.

Snel verstuurd groot assortiment

Fijne en betrouwbare winkel

Snelle afwikkeling

Snelle toezending, maar ook heel goed het retour geregeld en geld terug ontvangen van de schoenen die jammer genoeg niet pasten en ook niet in een andere maat meer verkrijgbaar waren.

Hele goede klantenservice

Goed geholpen door klantenservice

Snelle levering kapotte verpakking

De levering was correct, ik werd keurig op de hoogte gehouden, maar de vervoerder heeft blijkbaar met de doos gesmeten, hij was aan één kant helemaal open, de spuitbus met schoenonderhoud was er net niet uit gevallen. Een aandachtspunt voor de winkel. De doos aan alle zijden dichtplakken

Fijne ervaring

Het is niet de volgende dag in huis maar dat is niet storend.

Goed berijkbaar

Via post nl bezorgd snel en in winkel geruild

Goede klantenservice

Ik had ING punten gekocht die ik kon inwisselen. Er ging wat mis, waardoor de bestelling niet slaagde. Gebeld met een medewerker. Die heeft alles telefonisch afgehandeld!

Hele fijne winkel! Vandaag besteld en morgen in huis. Top!!

Probleem met levering

Had schoenen besteld via bol.com Eerst werd er gezegd dat ze geleverd waren ,daarna verkeerd geleverd. Toen werd er gezegd dat ik ze alsnog zou krijgen. Niks gehoord. Toen ik klaagde zeiden ze bestel ze maar opnieuw, maar toen waren ze niet meer leverbaar, wat ik heel jammer vind.

Snelle service en de nieuwste trends!

Top zaak

Wordt prima gecommuniceerd…

Was jammer dat de schoenen te groot waren .. 1 retour is betaald, maar wacht nog op 600 euro .. Tis te gelijk opgestuurd ! Graag controle..

Correcte directe levering

Correcte directe levering

Mooie schoenen en snel geleverd

Prima schoenen voor een goede prijs!

Prima schoenen voor een goede prijs!

Dalkruidbaan 158 2908 KC Capelle aan den ijssel

+31 88 133 31 33