Prima service, alles snel en volgens afspraak

Alles snel en netjes geleverd.

snelle en nette verzorging van het product

Mooie schoenen

Prima service!

Goed advies een prettige winkel en personeel.

Hele fijne service

Goede service, snel geleverd

prima service, snelle levering en uitstekende retourafhandeling.

Retourneren ging super snel

Ik bestel niet vaak online, maar voor trouw schoenen heb ik toch een uitzondering gemaakt. De schoenen waren allereerst heel snel binnen! Helaas had ik me verkeken op de hoogte van de hak en heb ik ze teruggestuurd, op vrijdag middag. Dinsdag had ik mijn geld alweer terug gestort gekregen! Echt super snel

uitstekende service

prima website - na bestelling werden de schoenen , zoals toegezegd, de volgende dag bezorgd.

Kwaliteit gecombineerd met kennis en trends

Goede kennis van de schoenen en mijn hielspoor probleem. Ik goed en eerlijk geholpen. Heel blij mee

Betrouwbare webshop in alle opzichten.

Prettige webshop, heldere communicatie, snelle levering, groot aanbod, prachtige schoenen en leuke sale. Mijn favoriete schoenwinkel online maar ga er ook als eerste naar toe als ik in Rotterdam ben.

Teleurgesteld

Ik bestel instappers en krijg een laarsje gestuurd :-((

Snelle levering, prima service

Heerlijke sneaker, fijne pasvorm en mooie kleur

Fijne sloffen

Prima sloffen. Snel geleverd. Normale prijs.

Goed advies in de winkel

Ik wilde een bepaald type van de hoff sneaker die was niet meer op voorraad. Daarna heb ik een aantal dezelfde type gepast en was ik eruit met de maat. En op advies de oorspronkelijke in de juiste maat online besteld en gratis thuisbezorgd. Top

Sneaker besteld. Heb ze geretourneerd ik me bedacht. Retourproces ging heel snel! Zou er zeker weer bestellen.

Mooi!

Mooie collectie schoenen bij Van den Assem!

Bestelt en snel ontvangen! Schoenen zaten goed :)

Goede en snelle service

Overzichtelijke website, snelle levering en moderne schoenen.

Prima bedrijf

Al vaker gekocht maar nooit online.

Niet tevreden met PostNL

Ik ben zeer tevreden met Van den Assem en met de schoenen. Ik was niet tevreden met PostNL. Ze lieten me uren wachten. Nadat de status veranderde naar: ‘het gaat vandaag niet lukken’, heb ik via chat vernomen dat mijn schoenen niet eens aan een chauffeur waren overhandigd! Dat was na 8 uur wachten.

Service is goed,en de sneakers zijn te gek!

Geweldige service

Schoenen besteld en dezelfde avond bezorgd! Geweldige service

Top service.

Resumé keuze en mooie condities. Snelle levering

Mooi assortiment & snel bezorgd

Erg tevreden met de afhandeling vd bestelling en (helaas) ook afhandeling v retourneren.