Zeer correct

Correct en zeer behulpzaam

Gewoon geweldig goed en zeer snel en keurig verpakt geleverd

Heb de herensloffen aangeschoten en ze zitten als gegoten. Bravo

Netjes, snel, professioneel

Het leveren van mijn schoenen ging snel, nette aflevering en de correspondentie verliep keurig. Een dikke pluim voor van Assem.

Snel en correct

Naar wens

Leuke schoenen

Snelle bezorging

Ruime keuze

Enorme keuze en snelle verzending

Betrouwbare service

mooie schoenen.

Derde paar inmiddels van mooie speakers. Vanwege het lakgedeelte. Jammer dat ze in een wat vaak geopende/ gesloten doos zaten. Ik dacht even: zijn ze misschien al even gebruikt?

Toffe schoenen

Fijn zittende espadrilles! Goede service en snel leverbaar.

Snelle levering, super schoenen

Snelle levering en de schoenen zijn van zeer hoge kwaliteit! Hier haal ik vaker mijn schoenen

Mooie collectie, goed retour beleid

Ruime keuze uit een mooie selectie! Helaas waren de sandlaen te klein, maar heb ze teruggestuurd en binnen no time stond het geld weer op mijn rekening.

super goed

fijne website, snelle levering, juiste informatie.

Snelke levering

Prima webshop. Schoenen pasten helaas niet. Terugsturen ging perfect. Kreeg per mail bevestiging van ontvangst en snel mijn geld retour.

Ik was in de winkel en daar hadden ze maar wel maar niet de kleur. Verkoopster ging naar jullie side vond weliswaar niet de kleur maar wel een andere kleur die ik super vond, heeft ze besteld en na een paar dagen in huis. Heel blij mee ga ze nog wel een keer showen in de winkel. Je wordt altijd leuk geholpen in Hillegersberg.

Makkelijke site en snelle levering. Mooie schoenen....alleen "beleg" hak dubbel en moeilijk goed te krijgen.....

In eerste instantie te kleine maat schoenen besteld. De retourinstructie was eenvoudig en de restitutie was snel geregeld. De juiste maat is inmiddels binnen.

Schoenen snel geleverd toch te groot en weer retour alles goed voorbereid

Snel en niet duur

Pakketje was snel binnen en de schoenen voldeden aan de verwachting

Super ervaring

Netjes verzonden, prachtige schoenen

Mooie kwalitatief goede schoenen

Kwaliteit naar geld, goede en mooie schoenen. Doorgaans snel bezorgd, nu alleen 6 dagen ertussen.

Schoenen snel verzonden en ontvangen. Helaas niet mijn maat en dus retour. Ook dit supersnel afgehandeld door Van den Assem. Top service!

Mooi aanbod, goede service, en veel aanbiedingen

Meerdere keren besteld en altijd erg tevreden.

Service en klantgerichtheid is top!

Uiterst vriendelijk geholpen, fijn advies!

Oké

Fijn winkelen

Snel geleverd en prima schoenen

Binnen twee dagen geleverd en ik kon snel mijn nieuwe schoenen aan, super!