Goede service / snelle levering!

Leuke collectie en merken. Fijne ervaring en altijd blij met mijn aankoop!

Ruime keuze. Pakketje snel in huis.

Goede en snelle service.

In 1 adem van Assem

zoals Altijd hoge kwaliteit schoenen op tijd geleverd , en ze zitten als gegoten

Super tevreden

Prachtige schoenen, snelle bezorging, prima verpakking

Mooie schoenen

Snelle levering en erg leuke schoenen

De schoenen zijn super

Topkwaliteit en service met bovenop een snelle verzending

Bij Van den Assem zit je goed !

Ging net even anders dan anders

Eerdere ervaring met Vd Assem zeer positief, maar nu even niet. Bestelling liet op zich wachten; bleef op status ‘opgevraagd in winkel’. Heb zelf moeten informeren wat die status inhield, omdat op de website stond dat het product op voorraad zou zijn. Dat bleek dus niet zo te zijn. Uiteindelijk m’n bestelling na bijna 2 weken wachten gekregen, maar moest er wel zelf naar informeren. Ik zou vd Assem wel aanbevelen, maar wel met een kanttekening

Heb nu 2x online gedragen pumps&laarzen gekregen

Laarzen waren gedragen en beschadigd mocht deze direct terug sturen, goed opgelost. Paar weken geleden pumps besteld .. rechter was gedragen .. en dus ruimer dan links. Zelf opgelost met inleg zooltje maar klacht ingediend en toh nog steeds geen reactie ..

Prachtige schoenen

Prachtige schoenen van heel zacht leer en ook nog eens heel snel geleverd.

Helaas geen fijne ervaring

Kreeg de foute maat schoenen opgestuurd en niemand kon me helpen waar het aan lag. Dus moest ze terugsturen en omdat het anders nog eens zou kunnen voorkomen en noodgedwongen ergens anders bestellen.

Keurig bedrijf

Nette service Zeer tevreden

Snelle correcte levering van topschoenen die ook nog afgeprijsd zijn.

Zorgvuldig en correct

Grote selectie van stijlvolle en hippe schoenen

Had outlet-schoenen "live" IN de winkel besteld. Kreeg te horen dat het misschien kamer duurt dan gebruikelijk voordat ik ze zou ontvangen. Daarom met opzet aangeven deze pas over 1 week te willen ontvangen. Kreeg 1 dag later al door dat ze vandaag nog zouden worden bezorgd op huisadres. Kwam mijn totaal niet uit. Aangeven dat ze dan maar naar een post.nl locatie zouden moeten. ZOU volgens post.nl reeds onderweg zijn en eind vd dag aankomen....(uiteindelijk pas 4 dagen later OP GOED GELUK langs gegaan want had nog steeds geen ontvangstbevestiging gekregen dus FOUT van post.nl). HELAAS de mooie schoenen retour gestuurd omdat ze te smal waren. Zijn volgens post.nl reeds 11 april bij jullie aangekomen. Krijg NU (5 dagen later) dat ze binnen zijn en dat ik over 5 werkdagen het geld terug krijg. Dit proces duurt wel ERG lang...

Uitstekend!

Heb vaker bij Van den Assem schoenen gekocht. Betrouwbare winkel. Snelle levering. Ook een eventuele retourzending wordt zorgvuldig en correct afgehandeld. Top!

Steeds naar behoren diensten geleverd

Heel tevreden van de werkwijze en heel eenvoudig te bedienen website

Netjes

Ondanks de een feestdag toch snel geleverd en keurig verpakt

Ben zeer tevreden hoe ik geholpen ben

Naar alle tevredeheid

Altijd goed

Goede shop ervaring

Goede webshop en snelle / verzorgde verzending.

Uitstekende levering

Snel geleverd. Mooi produkt van Nubikk.

Snelle levering maar ook snelle afhandeling van retouren

kwaliteit en service

goede en mooie schoenen, ook veel keuze aan schoenen waar de eigen losse steunzolen in kunnen.

Zeer goeie kwaliteit

Zeer goeie kwaliteit, naar verwachting.