Mooie schoenen en snel geleverd

Prima schoenen voor een goede prijs!

Prima schoenen voor een goede prijs!

Erg tevreden over de snelle en correcte afhandeling. Erg blij met het resultaat

Snel geleverd in perfecte status.

Mooie schoenen en heel fijne service

Online en in de winkels zie ik een mooie collectie en vaardige, vriendelijke medewerkers die ook nog eens meedenken om tot een oplossing te komen als ik zelf iets vergeten ben (kortingscode). Ik waardeer dat menselijke aspect echt.

Goed aanbod

Ruime keuze en snelle levering.

Levering netjes! Zo doorgaan!

Snelle levering!

De bestelling werd vlot geleverd en de sneakers zijn precies, wat ik wilde.

Prima website, prima service

Helaas waren de door mij bestelde schoenen anders dan verwacht. Afhandeling: 100% correct.

Top bedrijf

Nadat ik een verkeerde maat had besteld, heb ik contact genomen met de Webshop per telefoon. Binnen 15 min was er de oplossing. Het valt gewoon op hoe goed de service is. Eigenlijk hoort het zo overal te zijn.

Heel snel geleverd. Mooi verpakt. Makkelijke betaling.

Niet tevreden

Bij de eerste bestelling werden de verkeerde schoenen opgestuurd. Bij een tweede bestelling waren ze niet leverbaar ondanks diverse telefoontjes

Top zaak

Goede service en jammer dat er in Oud-Beijerland geen Van den Assem meer is.

Goede service / snelle levering!

Leuke collectie en merken. Fijne ervaring en altijd blij met mijn aankoop!

Ruime keuze. Pakketje snel in huis.

Goede en snelle service.

In 1 adem van Assem

zoals Altijd hoge kwaliteit schoenen op tijd geleverd , en ze zitten als gegoten

Super tevreden

Prachtige schoenen, snelle bezorging, prima verpakking

Mooie schoenen

Snelle levering en erg leuke schoenen

De schoenen zijn super

Topkwaliteit en service met bovenop een snelle verzending

Bij Van den Assem zit je goed !

Ging net even anders dan anders

Eerdere ervaring met Vd Assem zeer positief, maar nu even niet. Bestelling liet op zich wachten; bleef op status ‘opgevraagd in winkel’. Heb zelf moeten informeren wat die status inhield, omdat op de website stond dat het product op voorraad zou zijn. Dat bleek dus niet zo te zijn. Uiteindelijk m’n bestelling na bijna 2 weken wachten gekregen, maar moest er wel zelf naar informeren. Ik zou vd Assem wel aanbevelen, maar wel met een kanttekening

Heb nu 2x online gedragen pumps&laarzen gekregen

Laarzen waren gedragen en beschadigd mocht deze direct terug sturen, goed opgelost. Paar weken geleden pumps besteld .. rechter was gedragen .. en dus ruimer dan links. Zelf opgelost met inleg zooltje maar klacht ingediend en toh nog steeds geen reactie ..

Prachtige schoenen

Prachtige schoenen van heel zacht leer en ook nog eens heel snel geleverd.

Helaas geen fijne ervaring

Kreeg de foute maat schoenen opgestuurd en niemand kon me helpen waar het aan lag. Dus moest ze terugsturen en omdat het anders nog eens zou kunnen voorkomen en noodgedwongen ergens anders bestellen.

Dalkruidbaan 158

2908 KC Capelle aan den ijssel