Helaas geen fijne ervaring

Kreeg de foute maat schoenen opgestuurd en niemand kon me helpen waar het aan lag. Dus moest ze terugsturen en omdat het anders nog eens zou kunnen voorkomen en noodgedwongen ergens anders bestellen.

Keurig bedrijf

Nette service Zeer tevreden

Snelle correcte levering van topschoenen die ook nog afgeprijsd zijn.

Zorgvuldig en correct

Grote selectie van stijlvolle en hippe schoenen

Had outlet-schoenen "live" IN de winkel besteld. Kreeg te horen dat het misschien kamer duurt dan gebruikelijk voordat ik ze zou ontvangen. Daarom met opzet aangeven deze pas over 1 week te willen ontvangen. Kreeg 1 dag later al door dat ze vandaag nog zouden worden bezorgd op huisadres. Kwam mijn totaal niet uit. Aangeven dat ze dan maar naar een post.nl locatie zouden moeten. ZOU volgens post.nl reeds onderweg zijn en eind vd dag aankomen....(uiteindelijk pas 4 dagen later OP GOED GELUK langs gegaan want had nog steeds geen ontvangstbevestiging gekregen dus FOUT van post.nl). HELAAS de mooie schoenen retour gestuurd omdat ze te smal waren. Zijn volgens post.nl reeds 11 april bij jullie aangekomen. Krijg NU (5 dagen later) dat ze binnen zijn en dat ik over 5 werkdagen het geld terug krijg. Dit proces duurt wel ERG lang...

Uitstekend!

Heb vaker bij Van den Assem schoenen gekocht. Betrouwbare winkel. Snelle levering. Ook een eventuele retourzending wordt zorgvuldig en correct afgehandeld. Top!

Steeds naar behoren diensten geleverd

Heel tevreden van de werkwijze en heel eenvoudig te bedienen website

Netjes

Ondanks de een feestdag toch snel geleverd en keurig verpakt

Ben zeer tevreden hoe ik geholpen ben

Naar alle tevredeheid

Altijd goed

Goede shop ervaring

Goede webshop en snelle / verzorgde verzending.

Uitstekende levering

Snel geleverd. Mooi produkt van Nubikk.

Snelle levering maar ook snelle afhandeling van retouren

kwaliteit en service

goede en mooie schoenen, ook veel keuze aan schoenen waar de eigen losse steunzolen in kunnen.

Zeer goeie kwaliteit

Zeer goeie kwaliteit, naar verwachting.

Pasvorm ok, model ook!

Zie bovenstaand

Na bestelling online werden ze de volgende dag al afgeleverd!

Prima!!

Snelle levering en snelle corrsete afhandeling

Goede website. Goede service

Steeds het juiste artikel, ook bij retourneren perfect in orde. Ook de betalingsmogelijkheden zijn ideaal

Great !! Thanks!!

Een fijn en betrouwbaar bedrijf

Een fijn en betrouwbaar bedrijf met een mooie collectie. Helaas zit er geen winkel bij mij in de buurt.

Betrouwbaar en kwaliteit

Heel fijne online winkel. De merken die ze voeren staan voor kwaliteit. Bestellen gaat probleemloos. Verzending goed ingepakt. Retourneren weet ik niet. Was nog niet nodig.

Verzenddatum niet gerespecteerd

Als je in kunt geven dat je 5 dagen later pas de verzending wenst, leef dat dan na.

goede service

fijne schoenen gekocht, helaas terug moeten sturen vanwege de kleur. Keurig het geld retour ontvangen.

Dalkruidbaan 158

2908 KC Capelle aan den ijssel