Goede service en veel keus

Snelle verzending en goede service bij ruiling. Ruim aanbod van goede merken.

Prettige gang van zaken.

Site is overzichtelijk en duidelijk. Mooi assortiment, vlotte levering en duidelijke communicatie. Proces mbt retourzending is prettig geregeld.

Topschoenen van een topwinkel!

Snel geleverd en netjes verpakt! Laatste x wel problemen ervaren met een retourzending; de QR code op de meegeleverde sticker werkte niet waardoor we zelf de verzendkosten van €7,95 moesten betalen. Achteraf gezien hadden we de schoenen via een antwoordnummer terug kunnen sturen, maar daar kwamen we te laat achter… Tip: print gewoon weer het antwoordnummer op de bon voor retourzending, wel zo klantvriendelijk! Verder niets dan lof voor jullie mooie bedrijf!

prima service

schoenen besteld vielen toch kleiner uit snel geruild binnen een paar dagen de goede maat

Prima, betrouwbaar

Je word goed geïnformeerd en op de hoogte gehouden van je retour, Hele fijne winkel met mooie producten.

Mooie collectie kwaliteitsschoenen

Ook via internet is het makkelijk schoenen te bestellen

Snelle service, goede kwaliteit

Snelle service, goede kwaliteit

Ik ben bekend met het merk en durfde daarom ook online bestellen

perfect

Top kwaliteit mag wel wat kosten-;)

prima service

goede ervaring et jullie

Al een paar keer besteld en tot nu toe is het altijd goed gegaan. Hun beoogde levertijd is nooit haalbaar geweest ( volgende dag) maar ik werd netjes geïnformeerd en op de hoogte gehouden en vaak de dag erna wel de levering ontvangen.

Moest een artikel retour sturen omdat de maat net te klein was. Nog voordat ik mijn geld terug had alvast de grotere maat besteld en via ideal betaald. Geld van mijn retourartikel kreeg ik netjes binnen 5 werkdagen terug op mijn rekening gestort.

Mooi assortiment!

Ruim en mooi assortiment. Fijne app en snelle levering.

Snel, makkelijk, vriendelijk

Zeer klantvriendelijk

Zowel het besteltraject als het retourtraject verloopt prima

makkelijke slofjes

het zijn geen schoenen die je overal kan dragen, daar zijn ze te licht voor maar ik draag ze als pantoffels en dat is prima.

Zeer slecht

Mijn aankoop was 2x afgeschreven. Na vele malen bellen en mailen contact gekregen. Toen de dubbele afschrijving aangetoond. Ik kreeg bericht dat ik het geld terug zou krijgen, maar heb er nooit meer iets van gehoord.

Fijn bedrijf

Snel de schoenen gekregen, retour snel verwerkt. Top.

Superleuke schoenen

Ik bestel graag bij van den Assem, mooie en aparte schoenen. Goede service, snelle levering.

Snelle levering goed verpakt, veel keuze, helemaal tevreden

Super snelle levering!

Alles klopt

Een goed geïnformeerde zonder dat t irritant wordt

Goed en snel

Snelle levering, goede prijs

Goede service!

Onlangs had ik voor het eerst een klacht over een paar schoenen en deze is snel en boven mijn verwachting opgelost. Ik ben zeer tevreden!

Dalkruidbaan 158

2908 KC Capelle aan den ijssel