Zeer comfortabele en super hygiënische toilet douche!

Snelle installatie, zeer klantvriendelijke service en uitstekend product. Ook ideaal en luxe alternatief voor mensen van Indonesische komaf die fles water gebruiken!! Heel gebruiksvriendelijk en eenvoudig te gebruiken, eigenlijk perfect voor jong en oud, gebrekkig en gezond, kortom iedereen die van fris en schoon houdt. Ook de prijs is aanmerkelijk lager dan je verwacht van zoiets.... Enkele maanden bij ons geïnstalleerd door zeer vriendelijke eigenaar bedrijf met zijn schoonzoon die eea op termijn gaat overnemen, wij zouden niet meer zonder spatoilet willen! We zijn fan geworden van dit product, hebben zelfs foldertjes gevraagd die wij aan geïnteresseerden geven en kunnen spatoilet oprecht van harte aanbevelen!

super!!

Wat een geweldig product en wat een geweldige service. Wij gebruiken al 9 jaar onze SpaToilet en zijn daar zeer tevreden over. Nu we gaan verhuizen heb ik gevraagd om advies: renoveren of nieuw aanschaffen? Hun eerlijke antwoord was: je hoeft geen nieuwe aan te schaffen, ga lekker door naar de volgende 9 jaar! Dat gaan we zeker doen........

Snelle en geweldige service

Tot volle tevredenheid maken wij al vijf jaar gebruik van een spatoilet. Op onze vraag of het mogelijk was om het spuitgedeelte te vervangen kregen wij twee mogelijkheden aangeboden, het hele "pijpje" of alleen het voorste gedeelte vernieuwen. Ons leek het voorste gedeelte voldoende om te vervangen, en dat gedeelte werd gratis aan ons verstuurd, zelfs de verzendkosten werden niet in rekening gebracht...over service gesproken. Top.

uitstekend

uitstekende service.

Zeer goed Spatoilet. Bijzonder vriendelijk en vakbekwaam personeel met een uitstekende garantie. Zeer klantvriendelijk. Uitermate tevreden. Een echte aanrader.

Fijn Spa toilet

Doet waar hij voor nodig is en meer nog.

Uitstekend product en service

Nadat ik deze toiletten in Japan voor het eerst geprobeerd had, wilde ik thuis ook deze in huis hebben. In Nederland bjna 10 jaar geleden de Spa toilet gekocht. Af en toe zijn er storingen geweest. Rem reageert heel snel om deze op te lossen. Een paar weken geleden besloot ik om een spa toilet voor mijn tweede toilet te kopen want iedereen in huis wilt liever de spa toilet gebruiken. Rem reageerde snel op berichten en in een ochtend telefonisch gebeld hierover, en zou over twee dagen geïnstalleerd zijn. Later werd ik gebeld dat iemand in de buurt was en als ik het wilde kon het over een paar uur bij mij geïnstalleerd worden. Super service, uitstekend product.

Goede en snelle service.

Vriendelijk. Komt snel bij storing.

veel functies

Na negen jaar intensief gebruik trad storing op. Ik veronderstelde dat het Spatoilet wel aan vervanging toe zou zijn.gebeld en binnen 2 dagen was de oude vervangen zodat ik niet zonder zou zitten. De oude teruggestuurd en deze zal nu nagekeken worden voor eventueel verder gebruik.

Top top top zeer tevreden ! En zal.ook zeker hier weer bestellen als.het weer nodig is

5 jaar geen storing!

Na eenmalig gebruik heel goed.

Vandaag geïnstalleerd, bevinding zeer goed, verder nog ervaring opdoen.

Goed apparaat en uitstekende service.

Het apparaat werkt al bijna 5 jaar zonder haperingen. Vandaag leek er een storing te zijn. Ik werd zelfs op zaterdagmiddag keurig geholpen en de storing ouds weg.

Incontinentie is een handicap. Dankzij Spatoilet kan ik er mee omgaan.

Al enkele jaren heb ik een Spatoilet en ik ben er heeeeel blij mee. Onlangs gebeurde er iets waardoor de bril niet meer goed vastzat en daardoor onbruikbaar was. Ik was wanhopig, want ik voorzag ellende en hoge kosten. Na één telefoontje kwam die aardige man, hij kwam, zag en overwon! Ik kan weer op m’n gemak zitten en doen wat ik moet doen. Kostte mij € 10,00! Hartelijk dank meneer Spatoilet!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Te kort in gebruik om alle punten voldoende te kunnen beoordelen.Zoals het er nu uitziet gaat het allemaal goed komen.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Uitstekende service, ook na afloop garantietermijn

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Snelle levertijd

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

snelle levering en mijn proeftijd kon zonder problemen verlengd worden omdat ik hem niet meteen kon laten plaatsen. Super die service.

bij het pakket zouden jullie wel wat meer verschillende ringetjes mogen doen voor die prijs. Nu moesten we er bij de doe het zelf zaak bij gaan halen.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Het is een zeer klantvriendelijk bedrijf, goede service en laagdrempelig. in 2012 heb ik ook al eenzelfde aanschaf gedaan en nu i.v.m. een verhuizing weer, omdat ik tevreden ben met het product en de service.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

De eigenaar die de zaak installeerde super gezellig man

Gewoon zo doorgaan