Satisfied

Very good service. Installation was done very well

Goede telefonische antwoorden op vragen

Omdat we voor deze toilet bril een andere douche toilet hadden was het even wennen. Waar we aan moesten wennen was: - dat de opening van de bril kleiner was. - de afstandsbediening uitgebreider was. Maar na een tijdje van gebruik de meerdere mogelijkheden als prettig ervaren zijn.

Zakelijk en snel goede aanbieding.

Zeven jaar tevreden gebruik gemaakt van het geleverde product, een enkele keer dat ik een vraag had werd ik snel en vakkundig te woord gestaan. Tot mijn verrassing ontving ik een klein onderdeeltje geheel gratis in mijn brievenbus. Nu, naar zeven jaar toch een probleem, door eigen schuld veroorzaakt. Even een belletje en jawel, we hebben weer een nieuwe gekocht. Zakelijk en to the point bedrijf, daar hou ik van. Henk Willemsen

super

maar mijn spatoilet spettert over de bril verder is het een uitkomst En ik wacht nog voor een andere pot Maar het is een aanrader niet alleen voor oudere mensen, maar voor iedereen, heb je klachten , het vermindert echt je probleem.

Moet nog wennen.

Monteur Jeffrey heeft het perfect aangelegd

Voortreffelijk

Een geweldige spa wc bril. Wil nooit meer zonder. Installeren was gemakkelijk en afstandsbediening werkt prima met veel instelmogelijkheden. Kortom perfect.

Een prachtige uitvinding

Werkt heel fijn en is een groot gemak

Had dit jaren geleden moeten doen

geweldig

zowel plaatsing als gebruik erg goed

Blij mee

Ben er blij mee, maar "plak"poep wordt niet helemaal schoon.

Zeer gewaardeerd, elk jaar dat je wacht met installeren is 1 te laat.

geeft veel hygiëne en bescherming tegen infectie. Bij een eventuele storing zeer correcte en snelle reactie.

Zeer tevreden over product

Zowel over product als over plaatsing zeer tevreden. Aardige monteur, die erg netjes wekte.

Uitermate tevreden over het spatoilet.

Het bedieningspaneel is een aantal keren op de grond gevallen en raakte het scherm defect. Ook het deksel van de wc-bril raakte defect na 3 jaar gebruik. Na 2 dagen had ik de nieuwe spullen voor €70 in huis en 5 minuten later was alles weer in nieuwstaat tegen een zeer schappelijke prijs.

Goed en snel geholpen.

snelle en prettige service

uitstekend!

Top alleen de droger moet warm zijn.

Heel goede en vriendelijke service

Heb het Spatoilet drie weken op proef gehad en besloot ervan af te zien. Er werd niet aangedrongen, er werd niet geprobeerd mij om te praten. Alles wat in de advertentie werd beloofd werd waargemaakt. Heel jammer dat het product voor mij niet noodzakelijk was, want anders had ik het graag gekocht. Ik kan niet anders zeggen dan dat u een zeer betrouwbaar bedrijf bent.

Uitstekend en snel geholpen

Vervangen van defecte toilet bril door zeer kundige monteur prima geholpen voor een zeer schappelijke prijs.

super fijn toilet bril.

ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van het toiletbril snelle reactie en service en prettig contact helemaal top. groetjes Rob VONDERS.

Bevalt goed

Zeer vriendelijke en deskundige monteur Na 2 weken gratis uitproberen had ik wel verwacht dat men zou informeren hoe de spatoilet bevalt.

Export Schweiz - Absolut tolles Produkt

Die SpaToilet ist schlicht genial - ein tolles Produkt, dass mit einigen Handgriffen fertig installiert ist. Die Funktionen sind besser als viele massiv teurere Produkte. Wirklich SPA! Beim Export in die Schweiz wird die MWST im Shop ausgewiesen. Es lohnte sich mit dem Lieferanten in Kontakt zu treten. Schnelle und zuverlässige Kommunikation. Die Rechnung wurde umgehend angepasst. Fazit: Das Produkt ist auf jeden Fall eine Empfehlung - Top!

Zou er niet meer zonder kunnen, een min puntje , hij droogt niet helemaal .en dat kost mij , met mijn slijtage in de schouders toch nog wat moeite. Maar ik ben er blij mee .

Goede service na verkoop

Aardig en snelle oplossing

Tevredenheid

Het toilet werkt prima en doet waar het voor bestemd is.

had het veel eerder moeten doen.

zeer kundig en prettige monteur, goed te bedienen , zeer duidelijk uitgelegd voor mij een fantastische uitkomst.