Het is even zoeken hoe het voor mij het beste werkt

Zie hierboven

ZEER TEVREDEN .

EEN HELE VRIENDELIJKE ERVAREN MONTEURDIE ERG VLUG EN BEKWAAM HET SPATOILET INSTALLEERDE IK BEN ZEER TEVREDEN EN HOOP DAT DE SERVICE OOK GOED ZAL ZIJN MOCHT DAT OOIT NODIG ZIJN .MET VRIENDELIJKE GROET

toilet goed,

het toilet functioneert goed, maar we wachten al enkele maanden op de service-medewerker om de afstandsbediening te verplaatsen.

Wij genoten dagelijks van ons spatoilet en zouden niet zonder meer kunnen.

Goede en snelle service

We hebben kwalitatief goed product geleverd gekregen. Goede en snelle service

voldoet voledig aan de verwachting

de plaatsing is perfect prima uitleg van de werking precies zoals in de reclame beloofd word geen verborgen ja maar

Keurig aangesloten en bevalt uitstekend in het gebruik.

Heerlijk voor ouderen in het gebruik.

bevalt goed

BeVALT GO0ED

bevalt ons goed

Voldoet aan de verwachtingen

Fijne dagelijkse ervaring

Een spa toilet geeft dagelijks een fijne ervaring. Het is een meerwaarde van het toiletgebruik. Prima service van spatoilet.

Goede service, fijn iemand die hem is komen installeren

Zeer prettig ervaren. Monteur allervriendelijkst en bij even een accidentje gelijk actie en rust. En alles werkt naar behoren. Top bedrijf. En een top wcbril

Door mijn reuma werken mijn handen niet altijd goed. Een Spatoilet is voor mij een uitkomst.

Ik heb het spatoilet al enkele maanden en het gebruik ervaar ik als heel prettig, hygiënisch en gemakkelijk. Geen ingewikkelde handelingen om het spatoilet te bedienen. Echt een aanrader.

ideale oplossing voor mijn probleem

voldoet aan alle verwachtingen om dat ik mijn arm niet voldoende kan bewegen en ideale oplossing bij toiletbezoek

geweldig resultaat

.mijn ziekte lichen sclerore isniet verder gegaan dank zij spa-toilet

Je krijgt wat wordt beloofd

Netjes geïnstalleerd Service nadien ook goed

Dat had ik veel eerder moeten doen!

Het spatoilet werkt uitstekend en is makkelijk in te stellen.

Zeer positief

Ik heb mijn spatoilet nu alweer ruim een half jaar. En ik moet zeggen: ik ben zeer tevreden. Geen spijt dat ik hem heb aangeschaft. Sterker nog: ik zou iedereen aanraden om een Spatoilet aan te schaffen. Er wordt keurig werk afgeleverd en dat vind ik ook heel belangrijk!

Fijn en betrouwbaar

Service is super goed.

Redelijk, maar spoelt niet zo schoon als mijn vorige spatoilet

Ik heb al eerder een spatoilet gehad voor mijn man, heeft hem 2 jaar thuis gebruikt, daarna 3 jaar in de Molenberg (verzorgingshuis), daarna is hij niet meer gebruikt omdat mijn man overleden was. Nu heb ik een nieuwe spatoilet maar werkt niet zo goed als de vorige. De vorige kon je , door de langere zit, beter op zitten .Het toilet was groter, de zitopening was groter. Hij werkte prima. Deze is goed maar voor sommige mensen geeft hij problemen. de zitting is klein, het water is en blijft te heet. Ik weet niet meer waar de vorige vandaan kwam, maar om eerlijk te zijn, was de vorige beter dan deze.

Prettig!

Het spatoilet werkt prima en is fantastisch aangelegd. Enig nadeel: mannen die zittend plassen, plassen soms tussen toilet en bril door en dat is dus dweilen.

Top product en bedrijf

Goed product, werkt goed waarvoor bedoelt is. Duidelijke uitleg op locatie door monteur die heeft geplaatst. Tijdens offertetraject goed geholpen voor beste eindresultaat. Oma is goed (mee) geholpen.

Super ook de service

Zeer aan te bevelen