Na eenmalig gebruik heel goed.

Vandaag geïnstalleerd, bevinding zeer goed, verder nog ervaring opdoen.

Goed apparaat en uitstekende service.

Het apparaat werkt al bijna 5 jaar zonder haperingen. Vandaag leek er een storing te zijn. Ik werd zelfs op zaterdagmiddag keurig geholpen en de storing ouds weg.

Incontinentie is een handicap. Dankzij Spatoilet kan ik er mee omgaan.

Al enkele jaren heb ik een Spatoilet en ik ben er heeeeel blij mee. Onlangs gebeurde er iets waardoor de bril niet meer goed vastzat en daardoor onbruikbaar was. Ik was wanhopig, want ik voorzag ellende en hoge kosten. Na één telefoontje kwam die aardige man, hij kwam, zag en overwon! Ik kan weer op m’n gemak zitten en doen wat ik moet doen. Kostte mij € 10,00! Hartelijk dank meneer Spatoilet!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Te kort in gebruik om alle punten voldoende te kunnen beoordelen.Zoals het er nu uitziet gaat het allemaal goed komen.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Uitstekende service, ook na afloop garantietermijn

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Snelle levertijd

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

snelle levering en mijn proeftijd kon zonder problemen verlengd worden omdat ik hem niet meteen kon laten plaatsen. Super die service.

bij het pakket zouden jullie wel wat meer verschillende ringetjes mogen doen voor die prijs. Nu moesten we er bij de doe het zelf zaak bij gaan halen.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Het is een zeer klantvriendelijk bedrijf, goede service en laagdrempelig. in 2012 heb ik ook al eenzelfde aanschaf gedaan en nu i.v.m. een verhuizing weer, omdat ik tevreden ben met het product en de service.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

De eigenaar die de zaak installeerde super gezellig man

Gewoon zo doorgaan

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Heb bij mijn vorige spatoilet een keer het deksel stuk gehad. Ik kreeg kosteloos een nieuwe opgestuurd. Ook een keer mijn afstand bediening stuk gehad. Was nieuw niet meer te verkrijgen. Ook weer kosteloos twee tweedehandsjes naar me gestuurd. Kortom geweldige service.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Geweldig product. Voor oudere mensen ideaal. Super snelle installatie en levering.

Verander advertentie. Dit geeft verwarring.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Inmiddels al bijna 2 jaar twee toiletten in twee verschillende huizen. Eentje was een klein probleempje mee. Een telefoontje en binnen een aantal uur werd het probleem professioneel opgelost. Het is een top bedrijf !

Ga zo door , topservice .

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

vriendelijke installateur met kennis van zaken

geen

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

In deze korte termijn nog geen ervaring

nog geen ervaring

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Spullen voor elektra gehaald en aangesloten, de hotelschakelaar naast de toilet was er een met ‘n bruine draad, maar het had ook 3x zwart kunnen zijn! Vanuit de trekdoos toegevoegd 1.20 mrt Groen/grijs en Blauwe draad en tevens de schakelaar vervangen voor een combinatie met randaarde. De leiding van de stortbak, behoefde ik niet af te zagen i.v.m. het T-stukje, dat kon gewoon naar binnen geschoven worden d.m.v. een flexibel buisje wat in de stortbak zat. Het snoer wat "over" was van de Spatoilet heb ik opgerold en vast gezet aan een van de bevestigingsbouten van de Spatoilet met bindbandjes. Mijn vrouw moest direct gebruik maken van de Spatoilet voor een grote boodschap, onwennig, maar met (en op d'r) gemak en een warme bril op laagste stand, toetsjes uitproberen en het ging voor 100% (de bediening en de werking) ze was tevreden. Heb kortelings een Energy Monitor van Alecto (EM-16) gekocht om te zien wat de gebruikskosten zijn en dat is bij gebruik van 2 personen met de verwarming van de bril op stand 1, dus 1 blokje op de monitor/afstandsbediening en het sproeiwater op stand 2 en hierbij zijn de kosten gemiddeld 15 cent per dag / 24 uur. Kortom onze ervaring ZEER prettig, we hebben hem vanaf 6 nov. J.l. in gebruik!

Alles oké.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Snelle levering. 's Morgens gebeld, dezelfde dag geplaatst. Super apparaat! Onze gasten en verzorgenden zijn er erg enthousiast over. Nu nog zoeken naar financiën om ook de 3 andere toiletten aan te passen. Iedere oudere en gehandicapte zou dit ook thuis moeten hebben.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

We hebben het spatoilet nu 2 jaar en zijn nog elke dag erg blij met onze aanschaf. Toen vorige week de spuitmond opeens raar deed en ik opbelde, kwam er meteen dezelfde dag nog iemand kijken en het in orde maken! Wat een service!