Uitstekend product en service

Nadat ik deze toiletten in Japan voor het eerst geprobeerd had, wilde ik thuis ook deze in huis hebben. In Nederland bjna 10 jaar geleden de Spa toilet gekocht. Af en toe zijn er storingen geweest. Rem reageert heel snel om deze op te lossen. Een paar weken geleden besloot ik om een spa toilet voor mijn tweede toilet te kopen want iedereen in huis wilt liever de spa toilet gebruiken. Rem reageerde snel op berichten en in een ochtend telefonisch gebeld hierover, en zou over twee dagen geïnstalleerd zijn. Later werd ik gebeld dat iemand in de buurt was en als ik het wilde kon het over een paar uur bij mij geïnstalleerd worden. Super service, uitstekend product.

Goede en snelle service.

Vriendelijk. Komt snel bij storing.

veel functies

Na negen jaar intensief gebruik trad storing op. Ik veronderstelde dat het Spatoilet wel aan vervanging toe zou zijn.gebeld en binnen 2 dagen was de oude vervangen zodat ik niet zonder zou zitten. De oude teruggestuurd en deze zal nu nagekeken worden voor eventueel verder gebruik.

Top top top zeer tevreden ! En zal.ook zeker hier weer bestellen als.het weer nodig is

5 jaar geen storing!

Na eenmalig gebruik heel goed.

Vandaag geïnstalleerd, bevinding zeer goed, verder nog ervaring opdoen.

Goed apparaat en uitstekende service.

Het apparaat werkt al bijna 5 jaar zonder haperingen. Vandaag leek er een storing te zijn. Ik werd zelfs op zaterdagmiddag keurig geholpen en de storing ouds weg.

Incontinentie is een handicap. Dankzij Spatoilet kan ik er mee omgaan.

Al enkele jaren heb ik een Spatoilet en ik ben er heeeeel blij mee. Onlangs gebeurde er iets waardoor de bril niet meer goed vastzat en daardoor onbruikbaar was. Ik was wanhopig, want ik voorzag ellende en hoge kosten. Na één telefoontje kwam die aardige man, hij kwam, zag en overwon! Ik kan weer op m’n gemak zitten en doen wat ik moet doen. Kostte mij € 10,00! Hartelijk dank meneer Spatoilet!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Te kort in gebruik om alle punten voldoende te kunnen beoordelen.Zoals het er nu uitziet gaat het allemaal goed komen.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Uitstekende service, ook na afloop garantietermijn

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Snelle levertijd

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

snelle levering en mijn proeftijd kon zonder problemen verlengd worden omdat ik hem niet meteen kon laten plaatsen. Super die service.

bij het pakket zouden jullie wel wat meer verschillende ringetjes mogen doen voor die prijs. Nu moesten we er bij de doe het zelf zaak bij gaan halen.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Het is een zeer klantvriendelijk bedrijf, goede service en laagdrempelig. in 2012 heb ik ook al eenzelfde aanschaf gedaan en nu i.v.m. een verhuizing weer, omdat ik tevreden ben met het product en de service.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

De eigenaar die de zaak installeerde super gezellig man

Gewoon zo doorgaan

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Heb bij mijn vorige spatoilet een keer het deksel stuk gehad. Ik kreeg kosteloos een nieuwe opgestuurd. Ook een keer mijn afstand bediening stuk gehad. Was nieuw niet meer te verkrijgen. Ook weer kosteloos twee tweedehandsjes naar me gestuurd. Kortom geweldige service.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Geweldig product. Voor oudere mensen ideaal. Super snelle installatie en levering.

Verander advertentie. Dit geeft verwarring.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Inmiddels al bijna 2 jaar twee toiletten in twee verschillende huizen. Eentje was een klein probleempje mee. Een telefoontje en binnen een aantal uur werd het probleem professioneel opgelost. Het is een top bedrijf !

Ga zo door , topservice .

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

vriendelijke installateur met kennis van zaken

geen