Ik zou hem niet meer willen missen

Ik heb nu denk 7 jaar een Spa toilet en ben zeer te vreden Doet zijn ding prima eenvoudige bediening top

Geweldig. Ik heb mijn 4 vriendinnen uitgenodigd om mijn spatoilet te proberen.

Hun ervaring was, ze vonden het gebruik super. Ze moesten aan te tijdsduur wennen. Nog even twee vragen van mij: Gaat het was gedeelte automatisch over in het droog gedeelte? Wilt u mij nog een keer de rekening toesturen ik ben de eerste kwijt .Doe het maar per e-mail. Met vriendelijke groet Rob Wolff.

GEWELDIG!!!!!!

Ik heb er geen ander woord voor. Ik ben ontzettend blij dat we hebben besloten om zo'n toilet aan te schaffen. Een uiterst vriendelijke, perfecte installateur heeft alles voor ons gedaan. Een aanbeveling hebben we al gedaan bij onze fysiotherapeut.

Snel, degelijk en betrouwbaar

Professionele en toch persoonlijke service. Erg tevreden met het Spa-toilet.

Heerlijk!

Fijn apparaat, eenvoudig in gebruik en werkt al jaren storingsvrij. Goede service

Mijn ervaring is heel goed!

Wij zijn oudere mensen van 83 en 82, dit geef ik aan dat de bediening heel simpel is. Die man die je geeinstaleerd heeft, heel kundig is. Nog één ding als er iets is of jullie dan ook klaar staan. Wat een genot dat Spa toilet. Een aanrader voor jong en oud!! A Schijvenaars Kruisland. NB.

Heerlijk schoon

fantastisch vlot en goed

We hadden in verband met de zorgsituatie thuis met enige spoed behoefte aan een douchetoiletvoorziening beneden. Spatoilet was de enige die dat op korte termijn (al na een paar dagen) voor ons kon regelen. En perfect in orde.

Ik ben erblij mee

Monteur geweldig, goede uitleg, werkte netjes, beleefd.

Zondermeer goed.

Voldoet ruimschoots aan onze verwachting. Toestel met veel keuze-instellingen Handge afstandsbesturing. Goede voorlichting voor aanschaf.

Betrekkelijk

Bij het plassen gaat het erg goed. Maar bij de grote boodschap heb ik problemen

prima spoelen, drogen wat minder, bril wat klein

Installatie prima en snel uitgevoerd, bril wat aan de kleine kant, spoelen is prima, drogen wat minder, duurt lang.

superb

schoon , en besparend

Heel goed alleen de zit mocht aan de voorkant iets breder.

Fantastisch apparaat en een uitstekende service

Onze SPATOILET begaf het, na 13 jaar trouwe dienst. Na telefonische melding kwam een medewerker die het apparaat aan de praat probeerde te helpen. Dat lukte niet. Hij heeft het meegenomen maar ook op de werkplaats bleek het toilet toch ter ziele te zijn. Nieuwe is geleverd met korting!! Dit SPATOILET functioneert prima. Het is heel hygiënisch en laat een heerlijk fris gevoel achter.

Prettig goedwerkende toilet

Via mijn zus hoorde ik hoe blij zij met haar aangekochte Spatoilet was. Door haar enthousiasme ben ik er ook toe over gegaan om het toilet aan te schaffen. Ik gebruik het naar volle tevredenheid. Wat ook prettig is te weten dat er 3 jaar garantie op staat.

Very satsfied, what an improvement!

As a woman and from Portugal, having a bidet is as common as having a toilet in the bathroom. So the spa toilet is a very welcomed improvement in my daily higyene! Rem provides outstanding service and support!

Mijn spatoilet geeft mij een comfortabel en hygiënisch gevoel.

Een warme toiletbril en de warme spoelingen vind ik prettig. De dryer geeft voor mij teveel warmte af, dus die gaat een tandje lager.

super

Dit Spa-toilet had ik jaren eerder moeten aanschaffen. Wat een gemask en wat een hygiene . en dat voor die prijs!

Dit is mijn 2e spatoilet. (Ik ga verhuizen. ) Dat zegt eigenlijk al genoeg!

prima gebruiksvriendelijk product

zieboven

Spatoilet: top!

Ik gebruik maar de helft van de mogelijkheden die er allemaal in zitten en ben er toch ontzettend blij mee. En er zit zelfs meer in dan ik ervan dacht, zoals bijv. de stankafdrijving. Reinigt goed en ook de "klysma"functie is geweldig extra. Mijn darmen werken prima, maar ik denk dat dit een uitkomst kan zijn voor mensen die bijv. last hebben van obstipatie. Heel blij dat ik het laten installeren. Netjes gewerkt en prima oplossingen bedacht door de monteur.

Prettige service

Niets op aan te merken. Goede service

Gopede, vriendelijke monteur die zijn werk prima heeft gedaan en goed overleg.

Als boven!

SPIJT dat ik niet eerder dit Spa toilet heb aangeschaft!

Allereerst de snelheid en zorgvuldigheid waarmee bestelling, planning en installatie heeft plaatsgevonden: subliem! Als monteur Jeffrey het visitekaartje van het bedrijf moet zijn en het imago van dat bedrijf moet uitdragen, dan is hij daarin voor 100 % geslaagd.