Vlotte levertje, goede uitleg. Een fijn product,

Een goede plaatsing. Gee nbreekwerk, simpel. In gebruik.

Prima service, vlotte levering, uitstekende prijs\kwaliteitverhouding.

gemak dient de mens.

Je hebt wel even de gebruiksaanwijzing de eerste keren nodig. Maar het funkioneerd prima. Maar twee verbeterpunten als aanbeveling. a. de toiletbril aanpassen aan het gemiddelde hollandse achterwerk. De huidige is toch wat meer ontworpen voor de in het algemeen rankere aziatische bilpartij. b. de föhn wat versterken en ook wat hogere (warme) blaastemperatuur

Een fantastische aankoop .

Dit is mijn 2e Spatoilet De 1e ging maar liefst ruim 7 jaar mee. Het is een genot om van niemand afhankelijk te zijn.

Had ik eerder moeten doen!

Het spoeltoilet werkt prima. Zeker als je zoals ik flink ouder bent en bepaalde bewegingen niet meer kunnen. Bijkomend voordeel : 2 minuten extra rust of bezinning

Ik had er veel eerder een aan moeten schaffen.

Hij werkt perfect

De beste manier om jezelf te reinigen na een toiletbezoek.

Door de eeuwen heen maakten mensen hun achterwerk schoon met o.a. zeespons, puimsteen, mos, Was er water in de buurt, dan maakten mensen hun vingers nat en boenden daarmee hun achterwerk schoon. Bij gebrek aan water ‘poetsten’ mensen hun billen ook nog wel met bladeren, takken, schapenwol, gras of sneeuw. En tot in de jaren ‘60 hier en daar in Nederland ook nog wel met repen krantenpapier in het ‘kakhuusje’. Allemaal niet erg fris, hygiënisch en doeltreffend. Fijn dat dit een stukje geschiedenis is. Maar gelukkig is er het SPA toilet voor iedereen die wel graag goed en hygiënisch wil reinigen. En dat doet het. Voor mensen die moeite hebben met zelf nog de nodige handelingen verrichten, is de SPA toilet een uitkomst. Mede dankzij de duidelijke afstandsbediening. Toiletpapier niet meer nodig. Hooguit om een beetje na te drogen. ‘Aanschaf van een SPA toilet had ik veel eerder moeten doen’ , lees je regelmatig is de reviews. Dat is geheel terecht. Ik kan daar helemaal bij aansluiten. Je wilt niet meer zonder, als je er ervaring mee hebt opgedaan In landen als Japan, Korea en Turkije is deze manier van reinigen heel gebruikelijk. Dus niet iets om lacherig over te doen. Alleen met papier ‘reinigen’ is niet voldoende. Zo simpel is het. Het is een aanschaf dat wel maar ik vind het echt de moeite waard. Zeker als je, vanwege bijv. ziekte en / of medicatie ook nog eens meermaals op een dag naar het toilet moet. Tot slot; de contacten met het bedrijf zijn goed. Ze reageren snel. En de monteur, Jeffrey, die de bril bij mij kwam installeren verdient een groot compliment. Vriendelijk, behulpzaam, werkt precies en netjes, legt de boel goed uit. Kortom een prima jongeman, die heel klantgericht werkt. Zoals het hoort. Goed ‘visitekaartje’ voor het bedrijf.

Goede aankoop

Zodoende blijf ik onafhankelijk !

Het werkt geweldig vooral als je last van aambeien hebt!!

Had ik veel eerder moeten doen

Installatie perfect verlopen, eenvoudige bediening. Werkt perfect. Had ik jaren eerder moeten hebben !

heel goede service

heel goede service!

Doet meer dan ik had verwacht.

Ik ben erg tevreden over het comfort en de makkelijke bediening. Ook de aansluiting is professioneel en zeer correct gedaan door Jeffrey.

Wij hadden al een douche wc in onze koopwoning. Wij zijn verhuist en hebben in onze huurwoning informatie gevraagd en gelijk laten plaatsen. Mijn echtgenote heeft een moeilijke stoelgang en is heel goed te spreken over uw SPATOILET.

Prima .

Zeer nette regeling goede sevice omdat ik 81 jaar ben en de koop op de 50+ beurs gedaan heb kreeg ik een mede deling dat ik niet niet zelf hoeft te zeulen.zik boden aan om het gratis op te sturen.deandre dag al ontvangen Om dat ik nog geen factuur had gezien heb ik vandag op gebeld zij sturen direct veer een mail Ik heb direct betaald. Groet W Breddels

Met zorg geïnstalleerd,werkt prima. Duidelijke handleiding. Geeft een heerlijk fris gevoel.

Wat men beloofd komt het bedrijf ook na,alle lof voor de montage en advies

Goede uitleg over installatie en montage

Werkt perfect,en heel professioneel aangesloten de aansluiter was een vakman ook vriendelijk en behulpzaam en netjes

Doet wat het moet doen

Goede service en snel geplaats geen lange wachttijden voor het Plaatsen

Erg goed

Eenvoudige bestelling bij vriendelijke meneer die direct een afspraak Kon maken voor montage

Snel, goed en prijstechnisch interessant

Na telefonisch contact direct afspraak voor installatie binnen 3 werkdagen. Keurig werk geleverd, prima product (maand in gebruik). Vriendelijke en nette bejegening op alle momenten.

Prima aanschaf en goede service.

Doet wat het moet doen Snelle reactie (hulp) bij vragen en advies. Zeer prettige ervaring.

Absoluut geweldig

Installatie perfect en snel gedaan. Niets op aan te merken. Gebruik is gemakkelijk en functioneert geweldig. Een aanrader.

Prima bedrijf

Prima produkt, uitstekende service ook.

zeer goed

zeer prettige , integere installateur , zeer emphatisch in de uitleg Jeffrey dank hiervoor.

top service,