Wij hebben al een spa toilet sinds een aantal jaren. Die ervaring was goed, vandaar nu een tweede.

Wij hadden de eerste 2 weken tot 3 keer toe na gebruik water onder de toiletpot. Daarna echter geen last meer. Vandaar dat we u ook niet hebben benaderd. Het gaat dus nu goed. We zijn zeer tevreden over uw product.

Geweldige service, erg klantgericht

Enorm behulpzame verkoper met de aandacht op de klant.

livraison rapide et installation facile

livraison rapide et installation facile

Quick response and friendly service

We had expert and professional service, friendly visit and quick delivery, we're very happy!

Na tien jaar brak de deksel af (hardhandige dochter…), maar jullie hebben meteen een vervanging toegestuurd! Hartelijk dank daarvoor.

Elke dag blij mee. Fris en hygiënisch.

Als hierboven omschreven.

Lekker en fris resultaat, zonder geschuurd en gedoe met papier.

Een weldaad voor het je "schoon-weten-gevoel"

10 jaren gebruikten we het eerste Spatoilet met veel genoegen en laatst was het tijd voor een nieuw exemplaar, dat ook snel geleverd werd. De enkele storing die zich voordeed was snel verholpen! Top service, ook bij aanschaf van het huidige systeem. Wij kunnen niet zonder en bevelen het van harte aan!

geweldig ding

hij doet prima wat hij moet doen en werd op een snelle manier gemonteerd en voor een nette prijs.

snelle reactie en plaatsing

Na mijn aanvraag is er snel gereageerd en is de toilet geplaatst. Rekening achteraf. verbazend snelle service

Ik ben er erg blij mee want het is hygiënisch schoon , ik vind heel de wereld moet een bidet hebben dan is iedereen schoon van onder , en dan ruiken veel mensen niet meer zo vies als ze in de lift staan of vlakbij je staan want dan ruik je zogenaamd oude vrouwen luchtje , en denk je brr beetje verder staan die persoon stinkt .en het help heel goed als je even moeilijk een grote boodschap moet doen het gaat gelijk makkelijk, dus heel Nederland neem een bidet

onze ervaringis dat het een heel goede oplossing is t.b.v. de persoonlijke verzorging en zeker voor

Mijn ervaring is dat het een goede oplossing is t.b.v de persoonlijke verzorging dat het voor iedereen , en zeker voor oudere mensen erg aan te bevelen is Bovendien zal het voor velen een betaalbare oplossing zijn

Hij doet wat ik er van verwacht had, positief

Het gat in de bril is aan de krappe kant

Wij zijn er blij mee

Het spa toilet bevalt goed, fijne zit, werkt prima, goed schoon te houden.

Zowel mijn vrouw als ik ervaren dit toilet als een grote vooruitgang.

Met name om hygiënische redenen bevalt het spatoilet zeer goed, En geen eindeloze rollen wc-papier meer nodig.

Uitstekende service bij het plaatsen van spa toilet in verzorgingstehuis.

In het begin even wennen, maar het werkt fantastisch!

Snel en prima handelen

Punt van aandacht. Kosten voor inname en herinzet

Beter dan ik durfde hopen.

Er ontstonden bij mij veel twijfels toen ik me ging verdiepen in een douchetoilet. De prijsverschillen zijn erg groot. Wat zou dan het nadeel kunnen zijn van Spatoilet? Misschien zichtbare snoeren en leidingen? Misschien moeilijker om goed schoon te houden omdat het 'extra'op de toiletpot zit? Maar die zorgen bleken onterecht! Je moet je even de tijd gunnen maar dan werkt het naar behoefte.

Overtreft alle verwachtingen!

Had 10 jaar eerder gemoeten.

Snel en accuraat

Hoge servicegevoeligheid en persoonlijke aandacht

Uitmuntende service, behulpzaam en vriendelijk

We maken al ongeveer 10 jaar gebruik van het Spa toilet en kunnen/willen niet meer zonder. Onlangs werkte het knopje aan de zijkant van het toilet niet meer en heb ik gebeld of ik daar zelf iets aan zou kunnen doen. Afgesproken dat als er eens een monteur in de buurt zou zijn, deze even vrijblijvend zou komen kijken. Vandaag was die dag. Een van de meest vriendelijke en montere monteurs ooit kwam aan de deur met al een reserve onderdeel in de hand. Reparatie zonder kosten! Op mijn vraag wat een nieuwe bril zou kosten (deze was door de schoonmaakster met iets te agressief middel schoongepoetst zodat er vlekken waren ontstaan) belde hij met de zaak en kregen we deze bij wijze van "Kerst geschenk" gratis en voor niets! Ik kan mij, in mijn 50-jarige bestaan, niet heugen ooit zulke uitmuntende service te hebben gehad. Summa cum laude! Alleen al voor de service zou je hier een Spa Toilet moeten kopen.

Wij kunnen dit toilet niet meer missen.

Al ruim 11 jaar gebruiken wij zonder problemen het spatoilet. Wij kunnen dit toilet echt niet meer missen en vinden het inmiddels vies om wc papier te gebruiken. Bovendien krijg je het tussen de billen niet echt schoon. Helaas gaf de föhn, die de billen moeten drogen geen WARME lucht meer. Na het bellen naar de service afdeling kregen wij tot onze verbazing een nieuwe föhn toegestuurd. Bij een apparaat van meer dan 11 jaar heb ik niet eerder zo iets meegemaakt. Van ons krijgt dit bedrijf 5 sterren.

Super en een zeer goede service

Een super oplossing voor mijn vader, die anders niet op zichzelf thuis zou kunnen wonen. Mijn vader is weer een super gelukkig mens om samen met zijn spatoilet zelfstandig te kunnen zijn. En wat ze beloven bij Spa toilet doen ze ook, niks was te veel. Ik beveel Spatoilet dan ook zeker aan. Een prima service , door heel Nederland.

Spatoilet Diamond werkt volledig naar verwachting.

Alle functies werken. De stoelgang is een feest geworden. Maakt toiletpapier ouderwets, achterhaald en onhygienisch.