Het werkt uitstekend

Eenvoudig te plaatsen, hadden we veel eerder moeten aanschaffen maar wisten niet dat zo’n bril bestond.

Spatoilet prima keuze!

De Spatoilet voldoet enorm. De monteur heeft e.e.a. prima aangelegd en de werking goed uitgelegd. Het is zeer comfortabel. Een aanrader!

Uitstekende service en uitleg. Het apparaat werkt zoals ook gesteld, adequaat en goed en met name ook relaxed.

Fantastisch !

Een heel fijn toilet en zeer eenvoudig te bedienen. Zeer kundige en vriendelijke installateur.

Snelle service stevige bril

Eerst gebeld voor informatie erg behulpzaam. Snelle levering. Goede gebruiksaanwijzing. Makkelijk in gebruik een uitkomst voor mensen met een handicap die hulp nodig hebben bij het toilet.

Snel geplaatst

De monteur heeft alles goed uitgelegd

Perfect!

Als ik Spatoilet was, dan zou ik jullie Jeffrey vertroetelen en nooit afscheid van hem nemen. Wat een geweldige knul: beleefd, vrolijk, bescheiden, vakkundig…..SUPER!! O ja, het geleverde product werkt prima.

Tja het kost veel geld,maar dan heb je ook wat. Het is hygiënisch maar ook zeer aangenaam. Je bent schoner dan alleen met toilet papier. Veel mogelijkheden en als je een moeilijke darmen heb dan zal dit extra stimuleren zodat je zelfs bijna geen druk meer nodig heb om je ontlasting kwijt te krijgen. Een absolute aanrader

Verstandige aankoop

Door mijn persoonlijke en fysieke problemen is het niet mogelijk de 100% voordelen te verkrijgen. Echter voldoende profijt om achter de aankoop van het Spatoilet te staan.

Geweldig.

Fantastisch. Goede hygiëne .

Conform afspraak alles geregeld en deskundigheid groots bij monteur. Tevens vriendelijke monteur die relaxt zijn werk deed

Wanneer komt de factuur email aub

Heerlijk

Ik vind het heerlijk fris en je voelt je lekker schoon. Heb nog wel wat vragen maar daar wordt ik nog wel telefonistch benaderd door dhr. Pronk neem ik aan.

Juiste oplossing voor een bestaand toilet

Ik zou hem niet meer willen missen

Ik heb nu denk 7 jaar een Spa toilet en ben zeer te vreden Doet zijn ding prima eenvoudige bediening top

Geweldig. Ik heb mijn 4 vriendinnen uitgenodigd om mijn spatoilet te proberen.

Hun ervaring was, ze vonden het gebruik super. Ze moesten aan te tijdsduur wennen. Nog even twee vragen van mij: Gaat het was gedeelte automatisch over in het droog gedeelte? Wilt u mij nog een keer de rekening toesturen ik ben de eerste kwijt .Doe het maar per e-mail. Met vriendelijke groet Rob Wolff.

GEWELDIG!!!!!!

Ik heb er geen ander woord voor. Ik ben ontzettend blij dat we hebben besloten om zo'n toilet aan te schaffen. Een uiterst vriendelijke, perfecte installateur heeft alles voor ons gedaan. Een aanbeveling hebben we al gedaan bij onze fysiotherapeut.

Snel, degelijk en betrouwbaar

Professionele en toch persoonlijke service. Erg tevreden met het Spa-toilet.

Heerlijk!

Fijn apparaat, eenvoudig in gebruik en werkt al jaren storingsvrij. Goede service

Mijn ervaring is heel goed!

Wij zijn oudere mensen van 83 en 82, dit geef ik aan dat de bediening heel simpel is. Die man die je geeinstaleerd heeft, heel kundig is. Nog één ding als er iets is of jullie dan ook klaar staan. Wat een genot dat Spa toilet. Een aanrader voor jong en oud!! A Schijvenaars Kruisland. NB.

Heerlijk schoon

fantastisch vlot en goed

We hadden in verband met de zorgsituatie thuis met enige spoed behoefte aan een douchetoiletvoorziening beneden. Spatoilet was de enige die dat op korte termijn (al na een paar dagen) voor ons kon regelen. En perfect in orde.

Ik ben erblij mee

Monteur geweldig, goede uitleg, werkte netjes, beleefd.

Zondermeer goed.

Voldoet ruimschoots aan onze verwachting. Toestel met veel keuze-instellingen Handge afstandsbesturing. Goede voorlichting voor aanschaf.

Betrekkelijk

Bij het plassen gaat het erg goed. Maar bij de grote boodschap heb ik problemen