Snel antwoord en snelle levering

Na 12 jaar werd de spatoilet lawaaiig. Voor de zekerheid nieuwe besteld. Deze is gelukkig identiek. Dagelijks gebruik, we kunnen deze niet missen. Supersnel antwoord, levering de volgende dag. SERVICE met hoofdletters.

ben zeer tevreden met mijn spatoilet

ben zeer tevreden met mijn spatoilet

Bevalt uitstekend

Heb al diverse mensen ons spatoilet laten zien. Veel zijn enthousiast en gaan er ook over nadenken.

Je ben direct schoon

Een uitkomst voor mij als ALS patient

Easy

Very easy, ordered online and within 2 weeks installed!

Geweldig fijn!!

Ikvind het echt heerlijk, gemakkelijk en bijzonder hygienisch. Dit zou voor alle ouderen mogelijk moeten zijn

uitstekend

uitstekend

Kan niet beter!!!

Wij alle twee 85 plus hebben nu de handen vrij,en dat is een prettig gevoel.

Heerlijk

De toilet is heel mooi omgebouwd. Fijne monteur die de tijd nam om het mooi aan te leggen en vragen te beantwoorden. Water en lucht allebei fijn en helemaal naar wens in te stellen. Deksel klapt soms als je er niet in één keer goed opzit.

werking voldoet aan de verwachting

zouden het niet willen missen

heel erg fijn

Ik zou het niet meer willen missen.

Uitstekend product

Snelle levering, eenvoudige installatie. Uitstekend product, dat zijn prijs waard is.

Een uitstekende keus

Na mijn aanmelding via een formulier werd ik snel teruggebeld en werd vlot een afspraak gemaakt om de mogelijkheden te bekijken. De medewerker was zeer kundig en vriendelijk en kwam een week later het Spatoilet installeren. Ik ben zeer tevreden over deze snelle en klantvriendelijke medewerkers.

Heel positieve ervaring

Heel positieve ervaring

Snelle en goede service

Als titel

Niet meer weg te denken!!!!!!!

Wat een geweldige ervaring, om het spatoilet nu in huis te hebben. Niet meer weg te denken. Erg nette en kundige secure monteur…..Jeffrey, je was geweldig. Dikke tien.

perfect,op tijd ,keurig gewerkt goede uitleg.

Wat fijn als alles goed verloopt,een prettige, kundige monteur met een goed uitgeruste service wagen.Levering en installatie perfect in orde. een dikke tien!!

Dit product is voor ons niet de oplossing

Dit product is voor ons niet de oplossing

Service zeer goed

Hadden na 8 jaar storing in Spa toilet. Binnen een week opgehaald en gerepareerd

Zeker aan te bevelen !!

Je voelt je schoner….

Heel fijn in gebruik

Goede service, had ik veel eerder moeten doen.

Vriendelijk en deskundig advies en een snelle dienstverlening

De klant is na het leveren van de wash-air erg tevreden!

Kan beter.

Waterstraal van 'Wash' mag breder en krachtiger zijn. Zijn waswater mag (antibacteriële en antiseptische) zeepoplossing bevatten. Drooglucht mag krachtiger en warmer zijn.

Heel goed!

Duidelijke beschrijving op internet! Prettig telefonisch contact! En erg vriendelijke behulpzame installateur !