Wij zijn er blij mee

Het spa toilet bevalt goed, fijne zit, werkt prima, goed schoon te houden.

Zowel mijn vrouw als ik ervaren dit toilet als een grote vooruitgang.

Met name om hygiënische redenen bevalt het spatoilet zeer goed, En geen eindeloze rollen wc-papier meer nodig.

Uitstekende service bij het plaatsen van spa toilet in verzorgingstehuis.

In het begin even wennen, maar het werkt fantastisch!

Snel en prima handelen

Punt van aandacht. Kosten voor inname en herinzet

Beter dan ik durfde hopen.

Er ontstonden bij mij veel twijfels toen ik me ging verdiepen in een douchetoilet. De prijsverschillen zijn erg groot. Wat zou dan het nadeel kunnen zijn van Spatoilet? Misschien zichtbare snoeren en leidingen? Misschien moeilijker om goed schoon te houden omdat het 'extra'op de toiletpot zit? Maar die zorgen bleken onterecht! Je moet je even de tijd gunnen maar dan werkt het naar behoefte.

Overtreft alle verwachtingen!

Had 10 jaar eerder gemoeten.

Snel en accuraat

Hoge servicegevoeligheid en persoonlijke aandacht

Uitmuntende service, behulpzaam en vriendelijk

We maken al ongeveer 10 jaar gebruik van het Spa toilet en kunnen/willen niet meer zonder. Onlangs werkte het knopje aan de zijkant van het toilet niet meer en heb ik gebeld of ik daar zelf iets aan zou kunnen doen. Afgesproken dat als er eens een monteur in de buurt zou zijn, deze even vrijblijvend zou komen kijken. Vandaag was die dag. Een van de meest vriendelijke en montere monteurs ooit kwam aan de deur met al een reserve onderdeel in de hand. Reparatie zonder kosten! Op mijn vraag wat een nieuwe bril zou kosten (deze was door de schoonmaakster met iets te agressief middel schoongepoetst zodat er vlekken waren ontstaan) belde hij met de zaak en kregen we deze bij wijze van "Kerst geschenk" gratis en voor niets! Ik kan mij, in mijn 50-jarige bestaan, niet heugen ooit zulke uitmuntende service te hebben gehad. Summa cum laude! Alleen al voor de service zou je hier een Spa Toilet moeten kopen.

Wij kunnen dit toilet niet meer missen.

Al ruim 11 jaar gebruiken wij zonder problemen het spatoilet. Wij kunnen dit toilet echt niet meer missen en vinden het inmiddels vies om wc papier te gebruiken. Bovendien krijg je het tussen de billen niet echt schoon. Helaas gaf de föhn, die de billen moeten drogen geen WARME lucht meer. Na het bellen naar de service afdeling kregen wij tot onze verbazing een nieuwe föhn toegestuurd. Bij een apparaat van meer dan 11 jaar heb ik niet eerder zo iets meegemaakt. Van ons krijgt dit bedrijf 5 sterren.

Super en een zeer goede service

Een super oplossing voor mijn vader, die anders niet op zichzelf thuis zou kunnen wonen. Mijn vader is weer een super gelukkig mens om samen met zijn spatoilet zelfstandig te kunnen zijn. En wat ze beloven bij Spa toilet doen ze ook, niks was te veel. Ik beveel Spatoilet dan ook zeker aan. Een prima service , door heel Nederland.

Spatoilet Diamond werkt volledig naar verwachting.

Alle functies werken. De stoelgang is een feest geworden. Maakt toiletpapier ouderwets, achterhaald en onhygienisch.

Zeer comfortabele en super hygiënische toilet douche!

Snelle installatie, zeer klantvriendelijke service en uitstekend product. Ook ideaal en luxe alternatief voor mensen van Indonesische komaf die fles water gebruiken!! Heel gebruiksvriendelijk en eenvoudig te gebruiken, eigenlijk perfect voor jong en oud, gebrekkig en gezond, kortom iedereen die van fris en schoon houdt. Ook de prijs is aanmerkelijk lager dan je verwacht van zoiets.... Enkele maanden bij ons geïnstalleerd door zeer vriendelijke eigenaar bedrijf met zijn schoonzoon die eea op termijn gaat overnemen, wij zouden niet meer zonder spatoilet willen! We zijn fan geworden van dit product, hebben zelfs foldertjes gevraagd die wij aan geïnteresseerden geven en kunnen spatoilet oprecht van harte aanbevelen!

super!!

Wat een geweldig product en wat een geweldige service. Wij gebruiken al 9 jaar onze SpaToilet en zijn daar zeer tevreden over. Nu we gaan verhuizen heb ik gevraagd om advies: renoveren of nieuw aanschaffen? Hun eerlijke antwoord was: je hoeft geen nieuwe aan te schaffen, ga lekker door naar de volgende 9 jaar! Dat gaan we zeker doen........

Snelle en geweldige service

Tot volle tevredenheid maken wij al vijf jaar gebruik van een spatoilet. Op onze vraag of het mogelijk was om het spuitgedeelte te vervangen kregen wij twee mogelijkheden aangeboden, het hele "pijpje" of alleen het voorste gedeelte vernieuwen. Ons leek het voorste gedeelte voldoende om te vervangen, en dat gedeelte werd gratis aan ons verstuurd, zelfs de verzendkosten werden niet in rekening gebracht...over service gesproken. Top.

uitstekend

uitstekende service.

Zeer goed Spatoilet. Bijzonder vriendelijk en vakbekwaam personeel met een uitstekende garantie. Zeer klantvriendelijk. Uitermate tevreden. Een echte aanrader.

Fijn Spa toilet

Doet waar hij voor nodig is en meer nog.

Uitstekend product en service

Nadat ik deze toiletten in Japan voor het eerst geprobeerd had, wilde ik thuis ook deze in huis hebben. In Nederland bjna 10 jaar geleden de Spa toilet gekocht. Af en toe zijn er storingen geweest. Rem reageert heel snel om deze op te lossen. Een paar weken geleden besloot ik om een spa toilet voor mijn tweede toilet te kopen want iedereen in huis wilt liever de spa toilet gebruiken. Rem reageerde snel op berichten en in een ochtend telefonisch gebeld hierover, en zou over twee dagen geïnstalleerd zijn. Later werd ik gebeld dat iemand in de buurt was en als ik het wilde kon het over een paar uur bij mij geïnstalleerd worden. Super service, uitstekend product.

Goede en snelle service.

Vriendelijk. Komt snel bij storing.

veel functies

Na negen jaar intensief gebruik trad storing op. Ik veronderstelde dat het Spatoilet wel aan vervanging toe zou zijn.gebeld en binnen 2 dagen was de oude vervangen zodat ik niet zonder zou zitten. De oude teruggestuurd en deze zal nu nagekeken worden voor eventueel verder gebruik.

Top top top zeer tevreden ! En zal.ook zeker hier weer bestellen als.het weer nodig is

5 jaar geen storing!

Na eenmalig gebruik heel goed.

Vandaag geïnstalleerd, bevinding zeer goed, verder nog ervaring opdoen.