Goed bedrijf

Reageren snel en servicegericht als er een probleem is

Netjes kundig en snel

Netjes kundig en snel

Het toilet bevalt heel goed!

Het gebruik van het spatoilet vind ik zeer comfortabel. Minder tijd nodig voor de persoonlijke verzorging aan het eind van de dag, want dat gebeurt al bij iedere toiletgang. Montage verliep perfect. Alles is mooi afgewerkt! Superblij mee dus! Voor jong en oud een aanrader.

Snel en correct geleverd.

Binnen 2 dagen na bestelling in huis. Alles correct geleverd.

Geweldig toestel!!.

Reeds 12 jaar hebben wij van onze eerste SPATOILET genoten en nu in 2023 hebben wij ons 2de exemplaar geïnstalleerd. Dit is een geweldig toestel waar wij niet meer zonder kunnen. Bedankt SPATOILET voor de vlotte levering van ons nieuw toestel, Jullie zijn een aanrader!!.

Heerlijk hygiënisch schoon

Werkt goed, bestellen bezorgen verliep prima.

Snelle levering en goede installatie

Sinds 2010 gebruik ik een Spatoilet en na ruim 12 jaar was ik na de renovatie van mijn toilet toe aan een tweede exemplaar. Donderdag 29 december 2022 heb ik die besteld, de dag erop kwam Rem een nieuw Spatoilet brengen. Installatie en aansluiten op een aanwezig stroom- en waterleidingpunt waren in no-time gepiept. Bedankt, Rem! Ik heb het idee dat er verbeteringen zijn doorgevoerd. Zo lijkt het erop dat de toiletzitting is verbeterd, het indicatorlampje compacter is geworden en de waterstraal uit de douche-arm milder en zachter is.

Geweldige, snelle service!

Vriendelijk contact en snel een probleem opgelost.

Snel en zeer correct!

Top service.

Top service.

Mooi apparaat, eenvoudig te monteren

Snelle reactie op e-mails en stonden zeer snel op de stoep bij ons! Medewerker kwam eerst thuis bij ons kijken en liet een bril achter om een paar weken te proberen. Zelf gemonteerd, kregen wij er nog extra doppen bij om de bril te monteren, erg nuttig! Daardoor werd montage een simpele klus. Voor deze bril dus water en stroom aansluiten. De gebruiker is bijzonder tevreden over de bril.

Voldoende

Het product voldoet aan de verwachtingen. De aankoop wordt echter overschaduwd door de de hoogte van de installatiekosten. Woordvoerder spatoilet reageerde op mijn argumenten onzakelijk en zelfs vilein. Het bleek niet mogelijk om voor aangepaste installatiekosten te gaan. Dit vind ik zeer vreemd omdat iedere situatie anders is. Aanbeveling: JA, mits van te voren goede afspraken zijn te maken over de hoogte van de installatiekosten.

Snelle reactie.

Mijn verzoek om een spoel/föhn installatie te verwijderen werd snel opgepakt en ik werd ook netjes op de hoogte gehouden. Ook de cliënt was zeer tevreden.

uitstekend

Alles wat ik ervan verwachtte, komt uit.

Super wc bril

Zeer vriendelijk personeel. Je word direct geholpen als je hun belt.

aan te bevelen

In de korte tijd na plaatsing nog geen ervaring met alle functies. Tot nu toe wel een heel goede ervaring. Wat verbeterd kan is het administratieve aspect. Geen bevestiging van de betaling gekregen en geen e.mail over de komst van de monteur. Ik wacht nog steeds op een officiële rekening voor de eigen administratie. Over de monteur niets dan lof: enthousiast en kundig in zoverre ik dat kan beoordelen.

Snel en vakkundig

Snelle service, goede installatie en heldere uitleg.

Goed.

Snelle plaatsing en goede service.

Aanvraag wordt goed opgevolgd, snelle reactie en goede service.

goede service

geplaatst in een nieuw huis, nog niet gebruikt.

Vakkundig en vriendelijk geplaatst.

Dat er nog een kleine 200€ bij kwam voor het plaatsen was mij van te voren niet duidelijk. spatoilet bevalt zeer goed.

Ik voel mij na iedere toiletgang fris en schoon. Een aanrader.

De meeste mensen wachten totdat ze erg oud en krakkemikkig zijn. Ik pleit ervoor om privé een spatoilet aan te schaffen. Wacht niet totdat je bijna in een verpleegtehuis zit. Je mag ook eerder al genieten.

Prima product, perfecte service

Mijn gehandicapte dochter die aangewezen is op een spatoilet ging verhuizen van de ene zorgstichting naar een andere. Binnen een week werd het toilet geleverd en geïnstalleerd door een zeer vriendelijke en behulpzame monteur. Chapeau voor de service, met het product waren we al langer bekend.

Even wennen daarna vanzelf