Heerlijk schoon

fantastisch vlot en goed

We hadden in verband met de zorgsituatie thuis met enige spoed behoefte aan een douchetoiletvoorziening beneden. Spatoilet was de enige die dat op korte termijn (al na een paar dagen) voor ons kon regelen. En perfect in orde.

Ik ben erblij mee

Monteur geweldig, goede uitleg, werkte netjes, beleefd.

Zondermeer goed.

Voldoet ruimschoots aan onze verwachting. Toestel met veel keuze-instellingen Handge afstandsbesturing. Goede voorlichting voor aanschaf.

Betrekkelijk

Bij het plassen gaat het erg goed. Maar bij de grote boodschap heb ik problemen

prima spoelen, drogen wat minder, bril wat klein

Installatie prima en snel uitgevoerd, bril wat aan de kleine kant, spoelen is prima, drogen wat minder, duurt lang.

superb

schoon , en besparend

Heel goed alleen de zit mocht aan de voorkant iets breder.

Fantastisch apparaat en een uitstekende service

Onze SPATOILET begaf het, na 13 jaar trouwe dienst. Na telefonische melding kwam een medewerker die het apparaat aan de praat probeerde te helpen. Dat lukte niet. Hij heeft het meegenomen maar ook op de werkplaats bleek het toilet toch ter ziele te zijn. Nieuwe is geleverd met korting!! Dit SPATOILET functioneert prima. Het is heel hygiënisch en laat een heerlijk fris gevoel achter.

Prettig goedwerkende toilet

Via mijn zus hoorde ik hoe blij zij met haar aangekochte Spatoilet was. Door haar enthousiasme ben ik er ook toe over gegaan om het toilet aan te schaffen. Ik gebruik het naar volle tevredenheid. Wat ook prettig is te weten dat er 3 jaar garantie op staat.

Very satsfied, what an improvement!

As a woman and from Portugal, having a bidet is as common as having a toilet in the bathroom. So the spa toilet is a very welcomed improvement in my daily higyene! Rem provides outstanding service and support!

Mijn spatoilet geeft mij een comfortabel en hygiënisch gevoel.

Een warme toiletbril en de warme spoelingen vind ik prettig. De dryer geeft voor mij teveel warmte af, dus die gaat een tandje lager.

super

Dit Spa-toilet had ik jaren eerder moeten aanschaffen. Wat een gemask en wat een hygiene . en dat voor die prijs!

Dit is mijn 2e spatoilet. (Ik ga verhuizen. ) Dat zegt eigenlijk al genoeg!

prima gebruiksvriendelijk product

zieboven

Spatoilet: top!

Ik gebruik maar de helft van de mogelijkheden die er allemaal in zitten en ben er toch ontzettend blij mee. En er zit zelfs meer in dan ik ervan dacht, zoals bijv. de stankafdrijving. Reinigt goed en ook de "klysma"functie is geweldig extra. Mijn darmen werken prima, maar ik denk dat dit een uitkomst kan zijn voor mensen die bijv. last hebben van obstipatie. Heel blij dat ik het laten installeren. Netjes gewerkt en prima oplossingen bedacht door de monteur.

Prettige service

Niets op aan te merken. Goede service

Gopede, vriendelijke monteur die zijn werk prima heeft gedaan en goed overleg.

Als boven!

SPIJT dat ik niet eerder dit Spa toilet heb aangeschaft!

Allereerst de snelheid en zorgvuldigheid waarmee bestelling, planning en installatie heeft plaatsgevonden: subliem! Als monteur Jeffrey het visitekaartje van het bedrijf moet zijn en het imago van dat bedrijf moet uitdragen, dan is hij daarin voor 100 % geslaagd.

Spa toilet douchetoilet

Spatoilet netjes, voordelig en snel geplaatst met 14 dagen uitproberen. Bleek voor mij achteraf toch wat tekort en na een aantal weken toch niet helemaal te voldoen aan hetgeen mijn lijf nodig had. Een reuze compliment voor Spa toilet die , ook na een na bijna 2 maanden, zonder mankeren aanbod de douchetoiletbril gratis op te halen en het aankoopbedrag te retourneren. Een dergelijke houding en coulance is heden ten dage bijna niet meer voor te stellen. Het terug te storten bedrag stond zelfs al op mijn rekening nog vòòr dat de toiletzitting was opgehaald. Een groot complement voor Spatoilet. Een onderneming waarmee een mens met een gerust hart zaken kan doen!

Ik zou niet zonder m’n spatoilet kunnen

Mr Pronk doet zijn job uitstekend en is supervriendelijk

Op tijd, netjes gewerkt en alles opgeruimd.

Wij zijn zeer content met de snelle reparatie / plaatsen van een nieuwe föhn. Het gebeurde correct en binnen een dag. Mvrgr, Hofsink, Zwolle

Service oké

Vriendelijk en goed geholpen. Snelle reacties en levering.

perfect apparaat en hygienisch

zou iedereen willen adviseren dit aan te schaffen.

Schollenbrugstraat 10

1091 EZ Amsterdam