Niet mee in zee gaan!

In februari de verzekering opgezegd, maar het bedrag werd vervolgens nog steeds maandelijks afgeschreven. Na deze constatering een mail gestuurd, waarop ik binnen 2 weken een reactie zou krijgen, niet gehad en het bedrag is wederom afgeschreven. Na het weekend maar even bellen, ik hoop dat ze überhaupt opnemen;) Als ik 0 sterren kom geven, had ik het gedaan.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Dank voor uw reactie, geeft me de gelegenheid om het toe te lichten. Uw verzekering heeft een looptijd van een jaar. Vandaar dat de verzekering nog doorloopt en ook de premie incasso. In de bevestigingsmail van uw beeindiging is de einddatum aan u doorgegeven. Uw 0-sterren beoordeling is uiteraard uw vrije keuze, inhoudelijk gaat het echter volgesn de afspraken. Nadat de klant 14 dagen de tijd gehad heeft om defnitief te beslissen of hij de verzekering wil behouden geldt er een looptijd van minimaal 12 maanden.

Uitstekende service,alles snel afgehandeld en teruggestort

Onze hond Misty is bijna 13 jaar hier verzekerd geweest, en altijd heel correct hier behandeld. Na haar overlijden hebben we nog een restant premie van die maand terug gehad en een mooie kaart voor het medeleven bij het overlijden. Rede te meer voor ons om onze nieuwe pup Kyra ook weer hier te verzekeren en ook de pup Jax van onze zoon. We zien de toekomst weer vol vertrouwen tegemoet.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Dank voor uw mooie woorden en uw vertrouwen

Pluspunten

Ik erger mij kapot aan de mensen die hier afgeven op een bedrijf omdat ze zelf niet weten waarvoor ze verzekerd zijn. Kunnen deze mensen niet lezen? Waarom wordt dit door dit platform niet verwijderd? Ik heb zelf bijzonder goede ervaringen. Reaal heeft de ruimste dekking en de hoge declaraties worden snel afgehandeld. Minder hoge declaraties konden wel eens ~3 weken duren, maar dat is niet zo'n punt. Voor een gerust hart (en als je IQ iets hoger is dan je schoenmaat zodat je de voorwaarden kunt lezen) is dit een prima verzekering.

Tot nog toe geen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Op zich gaat het redelijk makkelijk om de verzekering aan te vragen.

Als je meerdere huisdieren hebt moet je per huisdier weer het hele proces doorlopen en al je eigen gegevens ook weer opnieuw invullen

Pluspunten

Alles. Klantvriendelijkheid. Empathie. Transparantie.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Makkelijk indienen nota en snelle uitbetaling

Let op onder preventieve zorg valt ook het consult, dit mag DUIDELIJKER vermeld worden!! Om dit bedrijf aan te bevelen weet ik pas over een jaar om verdere ervaring te krijgen en te lezen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Zeer te vreden! 11,5 jr lang verzekering gehad, declaraties werden snel afgehandelt. Wanneer ik een nieuwe hond aanschaf dan sluit ik zeker weer een verzekering af!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Geen! Als je ze nodig hebt geven ze niet thuis!

10 jaar ben ik klant geweest. Vroeger kreeg je je pas en polis elk jaar thuis dat is de laatste jaren niet meer. Ineens had mijn kat een gebitsreiniging nodig. Wat blijkt? Die zit er niet bij! Hoe kan ik dat weten? Geen online inzien van polis mogelijk en in al die jaren is er inhoudelijk één en ander gewijzigd zonder mijn medeweten. Al die jaren dus voor niets betaald! Ik adviseer elke maand 20 euro op een rekening voor je huisdier te sparen. Dan weet je zeker dat je je geld niet hebt weggegooid.

Pluspunten

Absoluut deze verzekering niet nemen!!! Rekeningen van €1200 ingediend, eerst houden ze je ruim 3 weken aan het lijntje, komen met allerlei smoesjes om uiteindelijk €0 uit te keren!! 3 (zware) operaties zitten erbij, en ze doen niks voor je. Allemaal mooi praten en je aan het lijntje houden. Dus deze verzekering absoluut NIET nemen.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Pluspunten

Duidelijk in informatie. Snel bij declareren!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Helemaal niks

Beter de klachten afhandelen die de klant heeft

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Pluspunten

Heldere site en informatie. Overzichtelijk. Polis makkelijk met losse elementen uit te breiden. Prima premie voor een volle verzekering!

Geen. Kind kan de was doen :)

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Vaak binnen 48 uur staat het gedeclareerde op je rekening.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Zeer snelle afhandeling van declaraties. Reageren snel en duidelijk.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Ik heb in 7 maanden tijd 2 katjes verloren eentje van 10 maanden en 3 jaar, de rekeningen waren zeer hoog maar door de verzekering heb ik ze de beste medische zorg kunnen bieden,wat mogelijk was. De afhandeling van de declaraties is zo fijn verlopen en het persoonlijke contact ook. Ik kan Reaal Dier en Zorg een ieder aanraden. Nogmaals Dankjewel jullie zijn toppers. Liefs Karoline

• Zou u ons aanbevelen? Ja

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Uitbetaling gaat vlot

Premie veel te duur voor de kosten die je vergoed krijgt. Slechte communicatie voor vragen.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Snelle declaraties

Er wordt onvoldoende vergoed. Je kunt beter zelf per maand een bedrag wegzetten

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Duidelijke website

Doorloop tijd van verwerking declaratie kan stuk sneller. Ik wacht soms meer dan 30! Dagen.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Declareren duurt ongeveer 4 a 5 week en lees goed de kleine lettertjes. Heb met 1 van onze honden een slechte ervaring met Reaal. 5 dagen voor de wachttijd afliep kreeg onze hond een ongelukje dat niet werd vergoed. Kosten om en nabij de 2500,00. Je laat een dier niet met pijn lopen omdat hij na 5 dagen verzekerd zou zijn. Dit hadden wij volgens Reaal beter wel kunnen doen dan zou het vergoed zijn geweest. Wij hebben daar niet mee gewacht want je laat een dier niet met pijn lopen. Wij hebben 2 honden in de verzekering maar gaan naar een andere verzekering zodra het kan. Jazeker heb ik hier contact over gehad met Reaal. De dierenarts heeft zelfs vermeld dat het een ongeluk is geweest Zij had zich verstapt maar word niet vergoed.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Pluspunten

- snelle afhandeling - uitgebreide verzekering - vriendelijk contact-

- als men meerdere dieren verzekerd heeft een soort kleine korting geven per extra verzekerd dier

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

geen

eigen risico per jaar ipv elke 90 dagen

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Pluspunten

Geen Commentaar

Geen Commentaar

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Zeer fijne honden verzekering en scheelt echt in je portemonnee als je 2 honden hebt

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Fijne service heleboel in de verzekering top

Sneller afhandelen declaratie s.

Over Reaal Dier & Zorg

Filter op Taal