Krijg netjes alles snel vergoed. Meestal binnen 2 dagen netjes mail met een goed overzicht. Ik ben erg blij met deze verzekering en onze hond ook!

Dank voor uw compliment

Zo blij verzekerd te zijn....

Na de komst van onze pup getwijfeld of we moesten verzekeren maar gelukkig wel gedaan. Na een gebroken poot en losse knieschijf zijn we 3 operaties verder en dat in het eerste jaar... Reaal doet wat zij beloven. Keurige snelle en duidelijke afhandeling van de operaties. Hopelijk blijven we het verdere hondenleven weg van ellende en mag de hond weer hond zijn en wij blije bazen.

Hopelijk is uw hond weer volledig genezen. Dank voor uw compliment m.b.t. de verzekering

Goede verzekering

Wij hebben nu ruim een jaar deze verzekering voor onze hond en zijn zeer tevreden. Omdat we de hond als pup hebben gekregen hebben we tot nu toe al aardig wat moeten declareren, inclusief een sterilisatie. Uitkering gaat erg snel. Hopelijk hoeven we in de toekomst weinig beroep op de verzekering te doen, dan is de hond ook gezond, maar fijn om de verzekering als vangnet te hebben als er echt iets ernstigs aan de hand is.

Fijn om te lezen dat u tevreden bent.

Niet mee in zee gaan!

In februari de verzekering opgezegd, maar het bedrag werd vervolgens nog steeds maandelijks afgeschreven. Na deze constatering een mail gestuurd, waarop ik binnen 2 weken een reactie zou krijgen, niet gehad en het bedrag is wederom afgeschreven. Na het weekend maar even bellen, ik hoop dat ze überhaupt opnemen;) Als ik 0 sterren kom geven, had ik het gedaan.

Dank voor uw reactie, geeft me de gelegenheid om het toe te lichten. Uw verzekering heeft een looptijd van een jaar. Vandaar dat de verzekering nog doorloopt en ook de premie incasso. In de bevestigingsmail van uw beeindiging is de einddatum aan u doorgegeven. Uw 0-sterren beoordeling is uiteraard uw vrije keuze, inhoudelijk gaat het echter volgesn de afspraken. Nadat de klant 14 dagen de tijd gehad heeft om defnitief te beslissen of hij de verzekering wil behouden geldt er een looptijd van minimaal 12 maanden.

Uitstekende service,alles snel afgehandeld en teruggestort

Onze hond Misty is bijna 13 jaar hier verzekerd geweest, en altijd heel correct hier behandeld. Na haar overlijden hebben we nog een restant premie van die maand terug gehad en een mooie kaart voor het medeleven bij het overlijden. Rede te meer voor ons om onze nieuwe pup Kyra ook weer hier te verzekeren en ook de pup Jax van onze zoon. We zien de toekomst weer vol vertrouwen tegemoet.

Dank voor uw mooie woorden en uw vertrouwen

Pluspunten

Ik erger mij kapot aan de mensen die hier afgeven op een bedrijf omdat ze zelf niet weten waarvoor ze verzekerd zijn. Kunnen deze mensen niet lezen? Waarom wordt dit door dit platform niet verwijderd? Ik heb zelf bijzonder goede ervaringen. Reaal heeft de ruimste dekking en de hoge declaraties worden snel afgehandeld. Minder hoge declaraties konden wel eens ~3 weken duren, maar dat is niet zo'n punt. Voor een gerust hart (en als je IQ iets hoger is dan je schoenmaat zodat je de voorwaarden kunt lezen) is dit een prima verzekering.

Tot nog toe geen.

Dank voor uw recatie c.q. toevoeging. De teleurstelling achteraf komt inderdaad vaak doordat de eigenaar zich onvoldoende verdiept heeft in wat er wel / niet vergoed wordt. Voordat de verzekering defintief is, is er 14 dagen de tijd om de voorwaarden door te nemen. Wij gevven ook altijd aan: bel ons gerust als er iets niet duidelijk is. Ook wij vinden het vervelend als onze klant ontevreden is.

Pluspunten

Op zich gaat het redelijk makkelijk om de verzekering aan te vragen.

Als je meerdere huisdieren hebt moet je per huisdier weer het hele proces doorlopen en al je eigen gegevens ook weer opnieuw invullen

Pluspunten

Alles. Klantvriendelijkheid. Empathie. Transparantie.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Makkelijk indienen nota en snelle uitbetaling

Let op onder preventieve zorg valt ook het consult, dit mag DUIDELIJKER vermeld worden!! Om dit bedrijf aan te bevelen weet ik pas over een jaar om verdere ervaring te krijgen en te lezen.

Dank voor de tip.

Pluspunten

Zeer te vreden! 11,5 jr lang verzekering gehad, declaraties werden snel afgehandelt. Wanneer ik een nieuwe hond aanschaf dan sluit ik zeker weer een verzekering af!

Wat leuk om te lezen dat u zo tevreden bent geweest over Reaal Dier & Zorg

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Geen! Als je ze nodig hebt geven ze niet thuis!

10 jaar ben ik klant geweest. Vroeger kreeg je je pas en polis elk jaar thuis dat is de laatste jaren niet meer. Ineens had mijn kat een gebitsreiniging nodig. Wat blijkt? Die zit er niet bij! Hoe kan ik dat weten? Geen online inzien van polis mogelijk en in al die jaren is er inhoudelijk één en ander gewijzigd zonder mijn medeweten. Al die jaren dus voor niets betaald! Ik adviseer elke maand 20 euro op een rekening voor je huisdier te sparen. Dan weet je zeker dat je je geld niet hebt weggegooid.

Elke verzekeraar is wettelijk verplicht om klanten te informeren over wijzigingen. Reaal Dier & Zorgt stuurt voordat de verzekering verlengd wordt een voorstel met daarin de eventuele wijzigingen, de voorwaarden en de premie. Dat er wijzigingen geweest zijn dat klopt, dat is vergelijkbaar met de humane zorgverzekering. Voor niets betaald? Integendeel,, al die jaren bent u goed verzekerd geweest. Sparen? Wat te doen als er nog maar 3 maanden gespaard is en de rekening is € 1.000?

Pluspunten

Absoluut deze verzekering niet nemen!!! Rekeningen van €1200 ingediend, eerst houden ze je ruim 3 weken aan het lijntje, komen met allerlei smoesjes om uiteindelijk €0 uit te keren!! 3 (zware) operaties zitten erbij, en ze doen niks voor je. Allemaal mooi praten en je aan het lijntje houden. Dus deze verzekering absoluut NIET nemen.

In algemene zin is het zo dat wij altijd uitgaan van de poliswaarden. Wat niet onder de dekking valt, wordt niet vergoed. Daar is immers ook geen premie voor betaald. Het kan ook voorkomen dat het een behandeling geweest is van een aandoening die al aanwezig was voordat de verzekering inging. Op de uitkeringsspecificatie geven we altijd aan waarom we een behandeling eventueel niet vergoeden. Als u mij op marketing@reaaldierenzorg.nl uw polisnummer mailt, dan kan ik intern nagaan hoe uw declaratie verwerkt is..

Pluspunten

Duidelijk in informatie. Snel bij declareren!

Dank voor uw compliment

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Helemaal niks

Beter de klachten afhandelen die de klant heeft

Kunt u mij misschien op marketing@reaaldierenzorg.nl aanvullende informatie mailen? Ik kan dan intern nagaan wat er gebeurd is, waarvoor mijn dank

Pluspunten

Heldere site en informatie. Overzichtelijk. Polis makkelijk met losse elementen uit te breiden. Prima premie voor een volle verzekering!

Geen. Kind kan de was doen :)

Dit is fijn om te lezen

Pluspunten

Vaak binnen 48 uur staat het gedeclareerde op je rekening.

Dank voor uw reactie. Als de nota volledig en duidelijk is, kunnen we 'm inderdaad snel verwerken

Pluspunten

Zeer snelle afhandeling van declaraties. Reageren snel en duidelijk.

Een mooi compliment. Bedankt.

Pluspunten

Ik heb in 7 maanden tijd 2 katjes verloren eentje van 10 maanden en 3 jaar, de rekeningen waren zeer hoog maar door de verzekering heb ik ze de beste medische zorg kunnen bieden,wat mogelijk was. De afhandeling van de declaraties is zo fijn verlopen en het persoonlijke contact ook. Ik kan Reaal Dier en Zorg een ieder aanraden. Nogmaals Dankjewel jullie zijn toppers. Liefs Karoline

Fijn om te lezen dat we u in deze moeilijke periode goed hebben kunnen helpen.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Uitbetaling gaat vlot

Premie veel te duur voor de kosten die je vergoed krijgt. Slechte communicatie voor vragen.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Snelle declaraties

Er wordt onvoldoende vergoed. Je kunt beter zelf per maand een bedrag wegzetten

Dank voor de reactie. Sparen een goed alternatief voor een verzekering? De rekening van de dierenarts komt altijd onverwachts en kan zo 1.000 euro zijn. Dan moet je al een tijdje aan het sparen zijn......

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Duidelijke website

Doorloop tijd van verwerking declaratie kan stuk sneller. Ik wacht soms meer dan 30! Dagen.

Dat is inderdaad te lang, mijn excuus. Inmiddels hebben we nieuwe collega's erbij en gaat het weer sneller

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Declareren duurt ongeveer 4 a 5 week en lees goed de kleine lettertjes. Heb met 1 van onze honden een slechte ervaring met Reaal. 5 dagen voor de wachttijd afliep kreeg onze hond een ongelukje dat niet werd vergoed. Kosten om en nabij de 2500,00. Je laat een dier niet met pijn lopen omdat hij na 5 dagen verzekerd zou zijn. Dit hadden wij volgens Reaal beter wel kunnen doen dan zou het vergoed zijn geweest. Wij hebben daar niet mee gewacht want je laat een dier niet met pijn lopen. Wij hebben 2 honden in de verzekering maar gaan naar een andere verzekering zodra het kan. Jazeker heb ik hier contact over gehad met Reaal. De dierenarts heeft zelfs vermeld dat het een ongeluk is geweest Zij had zich verstapt maar word niet vergoed.

Heeft u al persoonlijk contact met ons opgenomen? In algemene zin is het namelijk zo dat dat medische kosten t.g.v, een ongeval in de wachttermijn wel vergoed worden.

Pluspunten

- snelle afhandeling - uitgebreide verzekering - vriendelijk contact-

- als men meerdere dieren verzekerd heeft een soort kleine korting geven per extra verzekerd dier

Dank voor de complimenten en de tip

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

geen

eigen risico per jaar ipv elke 90 dagen

Dank voor de tip. In onze huidige verzekering is het nu aangepast naar een eigen risico per jaar

Pluspunten

Geen Commentaar

Geen Commentaar

Met dank