Pluspunten

Zeer te vreden! 11,5 jr lang verzekering gehad, declaraties werden snel afgehandelt. Wanneer ik een nieuwe hond aanschaf dan sluit ik zeker weer een verzekering af!

Wat leuk om te lezen dat u zo tevreden bent geweest over Reaal Dier & Zorg

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Geen! Als je ze nodig hebt geven ze niet thuis!

10 jaar ben ik klant geweest. Vroeger kreeg je je pas en polis elk jaar thuis dat is de laatste jaren niet meer. Ineens had mijn kat een gebitsreiniging nodig. Wat blijkt? Die zit er niet bij! Hoe kan ik dat weten? Geen online inzien van polis mogelijk en in al die jaren is er inhoudelijk één en ander gewijzigd zonder mijn medeweten. Al die jaren dus voor niets betaald! Ik adviseer elke maand 20 euro op een rekening voor je huisdier te sparen. Dan weet je zeker dat je je geld niet hebt weggegooid.

Elke verzekeraar is wettelijk verplicht om klanten te informeren over wijzigingen. Reaal Dier & Zorgt stuurt voordat de verzekering verlengd wordt een voorstel met daarin de eventuele wijzigingen, de voorwaarden en de premie. Dat er wijzigingen geweest zijn dat klopt, dat is vergelijkbaar met de humane zorgverzekering. Voor niets betaald? Integendeel,, al die jaren bent u goed verzekerd geweest. Sparen? Wat te doen als er nog maar 3 maanden gespaard is en de rekening is € 1.000?

Pluspunten

Absoluut deze verzekering niet nemen!!! Rekeningen van €1200 ingediend, eerst houden ze je ruim 3 weken aan het lijntje, komen met allerlei smoesjes om uiteindelijk €0 uit te keren!! 3 (zware) operaties zitten erbij, en ze doen niks voor je. Allemaal mooi praten en je aan het lijntje houden. Dus deze verzekering absoluut NIET nemen.

In algemene zin is het zo dat wij altijd uitgaan van de poliswaarden. Wat niet onder de dekking valt, wordt niet vergoed. Daar is immers ook geen premie voor betaald. Het kan ook voorkomen dat het een behandeling geweest is van een aandoening die al aanwezig was voordat de verzekering inging. Op de uitkeringsspecificatie geven we altijd aan waarom we een behandeling eventueel niet vergoeden. Als u mij op marketing@reaaldierenzorg.nl uw polisnummer mailt, dan kan ik intern nagaan hoe uw declaratie verwerkt is..

Pluspunten

Duidelijk in informatie. Snel bij declareren!

Dank voor uw compliment

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Helemaal niks

Beter de klachten afhandelen die de klant heeft

Kunt u mij misschien op marketing@reaaldierenzorg.nl aanvullende informatie mailen? Ik kan dan intern nagaan wat er gebeurd is, waarvoor mijn dank

Pluspunten

Heldere site en informatie. Overzichtelijk. Polis makkelijk met losse elementen uit te breiden. Prima premie voor een volle verzekering!

Geen. Kind kan de was doen :)

Dit is fijn om te lezen

Pluspunten

Vaak binnen 48 uur staat het gedeclareerde op je rekening.

Dank voor uw reactie. Als de nota volledig en duidelijk is, kunnen we 'm inderdaad snel verwerken

Pluspunten

Zeer snelle afhandeling van declaraties. Reageren snel en duidelijk.

Een mooi compliment. Bedankt.

Pluspunten

Ik heb in 7 maanden tijd 2 katjes verloren eentje van 10 maanden en 3 jaar, de rekeningen waren zeer hoog maar door de verzekering heb ik ze de beste medische zorg kunnen bieden,wat mogelijk was. De afhandeling van de declaraties is zo fijn verlopen en het persoonlijke contact ook. Ik kan Reaal Dier en Zorg een ieder aanraden. Nogmaals Dankjewel jullie zijn toppers. Liefs Karoline

Fijn om te lezen dat we u in deze moeilijke periode goed hebben kunnen helpen.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Uitbetaling gaat vlot

Premie veel te duur voor de kosten die je vergoed krijgt. Slechte communicatie voor vragen.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Snelle declaraties

Er wordt onvoldoende vergoed. Je kunt beter zelf per maand een bedrag wegzetten

Dank voor de reactie. Sparen een goed alternatief voor een verzekering? De rekening van de dierenarts komt altijd onverwachts en kan zo 1.000 euro zijn. Dan moet je al een tijdje aan het sparen zijn......

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Duidelijke website

Doorloop tijd van verwerking declaratie kan stuk sneller. Ik wacht soms meer dan 30! Dagen.

Dat is inderdaad te lang, mijn excuus. Inmiddels hebben we nieuwe collega's erbij en gaat het weer sneller

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Declareren duurt ongeveer 4 a 5 week en lees goed de kleine lettertjes. Heb met 1 van onze honden een slechte ervaring met Reaal. 5 dagen voor de wachttijd afliep kreeg onze hond een ongelukje dat niet werd vergoed. Kosten om en nabij de 2500,00. Je laat een dier niet met pijn lopen omdat hij na 5 dagen verzekerd zou zijn. Dit hadden wij volgens Reaal beter wel kunnen doen dan zou het vergoed zijn geweest. Wij hebben daar niet mee gewacht want je laat een dier niet met pijn lopen. Wij hebben 2 honden in de verzekering maar gaan naar een andere verzekering zodra het kan. Jazeker heb ik hier contact over gehad met Reaal. De dierenarts heeft zelfs vermeld dat het een ongeluk is geweest Zij had zich verstapt maar word niet vergoed.

Heeft u al persoonlijk contact met ons opgenomen? In algemene zin is het namelijk zo dat dat medische kosten t.g.v, een ongeval in de wachttermijn wel vergoed worden.

Pluspunten

- snelle afhandeling - uitgebreide verzekering - vriendelijk contact-

- als men meerdere dieren verzekerd heeft een soort kleine korting geven per extra verzekerd dier

Dank voor de complimenten en de tip

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

geen

eigen risico per jaar ipv elke 90 dagen

Dank voor de tip. In onze huidige verzekering is het nu aangepast naar een eigen risico per jaar

Pluspunten

Geen Commentaar

Geen Commentaar

Met dank

Pluspunten

Zeer fijne honden verzekering en scheelt echt in je portemonnee als je 2 honden hebt

Een mooi compliment, dank u wel

Pluspunten

Fijne service heleboel in de verzekering top

Sneller afhandelen declaratie s.

Dank voor uw reactie, we werken er hard aan om de declaraties zo snel mogelijk af te handen. Dat is voor iedereen het prettigste

Pluspunten

Met dank voor uw hoge waardering

Pluspunten

Snel en duidelijk.

Met dank, we gaan er voor zorgen dat dit ook in de toekomst zo blijft

Pluspunten

Ben al heel lang klant bij reaal dier en zorg en raad t het iedere diereneigenaar aan. Ze zijn erg professioneel en snel met declaringen terug storten

Dank voor de mooie woorden en het vertrouwen

Pluspunten

Zeer snelle en accurate afhandeling van ingediende declaraties!

Fijn om te lezen dat u tevreden bent.

Pluspunten

Beloofd wat het doet. Snelle uitkering van gemaakte kosten. Zeer tevreden!

Dank voor het compliment

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Negatief was tevreden met Protec Heb door goedkoper inshare verkozen en heeft het zelfde resultaat als reaal hoor ook alleen klachten bij dieren bezitters.

stop met dieren te verzekeren.

Ik vind het jammer om dit te lezen. Heeft u al direct contact met ons opgenomen? Misschien kunnen we u nog van dienst zijn

Pluspunten

Correcte benadering, goede uitleg bij vragen, goed bereikbaar, snele afhandeling declaratie.

Leuk om te lezen dat dit gewaardeerd wordt. Mocht het een keer anders zijn, laat ons dat dan ook gerust weten.