Slecht

Niets word vergoed vanwege vacht problemen. Hond had zware infectie , lymfeklieren opgezet, open ontstoken poten...afgewezen, zelfs het consult . Wat belachelijk is. Want er staat aanwezige aandoeningen en niet consult word niet vergoed. Net zoals een antivlooienmiddel, terwijl dit wel vergoed word. Ergste is dat ik bijna 4 weken heb moeten wachten voor dat ik een bericht kreeg over de vergoedingen. Slaat totaal nergens op Een ab kuur en consult niet vergoeden. Voel me flink inde ...genomen .

Jammer dat u teleurgesteld bent. Als u ons even belt dan kunnen we u persoonlijk toelichten welke afwegingen we hebben gemaakt bij de beoordeling van uw declaratie

Altijd heel tevreden geweest

Al mijn honden en nu ook mijn kitten heb ik hier verzekerd. Fijn dat alles altijd zo snel geregeld is.

Dank voor het compliment

Snelle afhandeling zonder verrassingen

Erg blij met deze verzekering voor onze Golden Retriever. 90% dekking. Nooit gedoe met betaling. Gemakkelijk te declareren via de website. Tip voor mobiel declareren: zet je browser even op 'desktopsite'.

Dank voor de tip. Onze collega's van de IT afdeling werken overigens aan een verbeterde versie

Uitsluiting huid aandoening vanwege allergie

Heel jammer dat met deze uitsluiting nog steeds ook bijt en steek wonden worden uitgesloten dit heeft mijns inziens niets met huid aandoeningen te maken maar met ongeval,zoals ook in de polis staat ongeval bijtincidenten. Ik vind dit niet kunnen en heb het al eerder vermeld

We willen het graag even met u bespreken, het lukt echter niet om contact met u te krijgen. Kunt u ons even bellen?

als ik 0 sterren kon geven dat deed ik dat

14 jaar lang is mijn hond bij Reaal verzekerd maar door onvolledige telefonische informatie krijg is NIKS vergoed omdat ik mijn hond in België heb laten behandelen, mij is toen gezegd geworden dat het GEEN probleem zou zijn als ik naar België zou gaan maar ze hebben er NIET bij gezegd dat ik de kosten voor mijn hond alleen vergoed zou krijgen als ik een verwijzing had van een dierenarts uit Nederland. En normaal gesproken krijg je ieder jaar een nieuwe polis maar dat doen ze ook allang niet meer, zodat je op de hoogte wordt gehouden van wijzigingen in je verzekering.

We hebben gelukkig inmiddels contact met elkaar gehad en het misverstand is opgelost

Slecht

Vraag van tevoren aan de dierenarts of het geneesmiddel geregistreerd is want anders krijg je niets terug ook al helpt het prima. Betaal al 11 jaar 35 euro in de maand en dien voor de tweede keer iets in en krijg dus het geneesmiddel niet vergoed ook al helpt het prima. Duurde ook nog eens 3 weken voor ik iets terug kreeg voor het consult.

Wat de vergoeding van medicijnen betreft, we hebben ervoor gekozen om geregistreerde medicijnen te vergoeden. Daar is ook de premie op gebaseerd. De afhandeltijd van 3 weken is inderdaad te lang, waarvoor excuus

Krijg netjes alles snel vergoed. Meestal binnen 2 dagen netjes mail met een goed overzicht. Ik ben erg blij met deze verzekering en onze hond ook!

Dank voor uw compliment

Zo blij verzekerd te zijn....

Na de komst van onze pup getwijfeld of we moesten verzekeren maar gelukkig wel gedaan. Na een gebroken poot en losse knieschijf zijn we 3 operaties verder en dat in het eerste jaar... Reaal doet wat zij beloven. Keurige snelle en duidelijke afhandeling van de operaties. Hopelijk blijven we het verdere hondenleven weg van ellende en mag de hond weer hond zijn en wij blije bazen.

Hopelijk is uw hond weer volledig genezen. Dank voor uw compliment m.b.t. de verzekering

Goede verzekering

Wij hebben nu ruim een jaar deze verzekering voor onze hond en zijn zeer tevreden. Omdat we de hond als pup hebben gekregen hebben we tot nu toe al aardig wat moeten declareren, inclusief een sterilisatie. Uitkering gaat erg snel. Hopelijk hoeven we in de toekomst weinig beroep op de verzekering te doen, dan is de hond ook gezond, maar fijn om de verzekering als vangnet te hebben als er echt iets ernstigs aan de hand is.

Fijn om te lezen dat u tevreden bent.

Niet mee in zee gaan!

In februari de verzekering opgezegd, maar het bedrag werd vervolgens nog steeds maandelijks afgeschreven. Na deze constatering een mail gestuurd, waarop ik binnen 2 weken een reactie zou krijgen, niet gehad en het bedrag is wederom afgeschreven. Na het weekend maar even bellen, ik hoop dat ze überhaupt opnemen;) Als ik 0 sterren kom geven, had ik het gedaan.

Dank voor uw reactie, geeft me de gelegenheid om het toe te lichten. Uw verzekering heeft een looptijd van een jaar. Vandaar dat de verzekering nog doorloopt en ook de premie incasso. In de bevestigingsmail van uw beeindiging is de einddatum aan u doorgegeven. Uw 0-sterren beoordeling is uiteraard uw vrije keuze, inhoudelijk gaat het echter volgesn de afspraken. Nadat de klant 14 dagen de tijd gehad heeft om defnitief te beslissen of hij de verzekering wil behouden geldt er een looptijd van minimaal 12 maanden.

Uitstekende service,alles snel afgehandeld en teruggestort

Onze hond Misty is bijna 13 jaar hier verzekerd geweest, en altijd heel correct hier behandeld. Na haar overlijden hebben we nog een restant premie van die maand terug gehad en een mooie kaart voor het medeleven bij het overlijden. Rede te meer voor ons om onze nieuwe pup Kyra ook weer hier te verzekeren en ook de pup Jax van onze zoon. We zien de toekomst weer vol vertrouwen tegemoet.

Dank voor uw mooie woorden en uw vertrouwen

perfect, zeker aan te bevelen

Dank voor uw recatie c.q. toevoeging. De teleurstelling achteraf komt inderdaad vaak doordat de eigenaar zich onvoldoende verdiept heeft in wat er wel / niet vergoed wordt. Voordat de verzekering defintief is, is er 14 dagen de tijd om de voorwaarden door te nemen. Wij gevven ook altijd aan: bel ons gerust als er iets niet duidelijk is. Ook wij vinden het vervelend als onze klant ontevreden is.

slechter dan verwacht

Excuus dat de beeindiging van uw verzekering niet goed gegaan is. Alles nu wel goed afgerond? Sparen een alterantief? Wat doet na bijv. 3 maanden sparen en de dierenartsnota is € 897,20?

voldoende, een redelijke ervaring

Dank voor uw tip. Dit moet inderdaad beter. Ik ga het bespreken met mijn collega's

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Geen

Alles. Klantvriendelijkheid. Empathie. Transparantie.

slechter dan verwacht

Dank voor de tip.

Wat leuk om te lezen dat u zo tevreden bent geweest over Reaal Dier & Zorg

zeer slecht, onaanvaardbaar

Elke verzekeraar is wettelijk verplicht om klanten te informeren over wijzigingen. Reaal Dier & Zorgt stuurt voordat de verzekering verlengd wordt een voorstel met daarin de eventuele wijzigingen, de voorwaarden en de premie. Dat er wijzigingen geweest zijn dat klopt, dat is vergelijkbaar met de humane zorgverzekering. Voor niets betaald? Integendeel,, al die jaren bent u goed verzekerd geweest. Sparen? Wat te doen als er nog maar 3 maanden gespaard is en de rekening is € 1.000?

zeer slecht, onaanvaardbaar

In algemene zin is het zo dat wij altijd uitgaan van de poliswaarden. Wat niet onder de dekking valt, wordt niet vergoed. Daar is immers ook geen premie voor betaald. Het kan ook voorkomen dat het een behandeling geweest is van een aandoening die al aanwezig was voordat de verzekering inging. Op de uitkeringsspecificatie geven we altijd aan waarom we een behandeling eventueel niet vergoeden. Als u mij op [email protected] uw polisnummer mailt, dan kan ik intern nagaan hoe uw declaratie verwerkt is..

Dank voor uw compliment

zeer slecht, onaanvaardbaar

Kunt u mij misschien op [email protected] aanvullende informatie mailen? Ik kan dan intern nagaan wat er gebeurd is, waarvoor mijn dank

Dit is fijn om te lezen

Pluspunten

Vaak binnen 48 uur staat het gedeclareerde op je rekening.

Dank voor uw reactie. Als de nota volledig en duidelijk is, kunnen we 'm inderdaad snel verwerken

goede service, goed behandeld

Een mooi compliment. Bedankt.

perfect, zeker aan te bevelen

Fijn om te lezen dat we u in deze moeilijke periode goed hebben kunnen helpen.