Pluspunten

Vaak binnen 48 uur staat het gedeclareerde op je rekening.

Dank voor uw reactie. Als de nota volledig en duidelijk is, kunnen we 'm inderdaad snel verwerken

Pluspunten

Zeer snelle afhandeling van declaraties. Reageren snel en duidelijk.

Een mooi compliment. Bedankt.

Pluspunten

Ik heb in 7 maanden tijd 2 katjes verloren eentje van 10 maanden en 3 jaar, de rekeningen waren zeer hoog maar door de verzekering heb ik ze de beste medische zorg kunnen bieden,wat mogelijk was. De afhandeling van de declaraties is zo fijn verlopen en het persoonlijke contact ook. Ik kan Reaal Dier en Zorg een ieder aanraden. Nogmaals Dankjewel jullie zijn toppers. Liefs Karoline

Fijn om te lezen dat we u in deze moeilijke periode goed hebben kunnen helpen.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Uitbetaling gaat vlot

Premie veel te duur voor de kosten die je vergoed krijgt. Slechte communicatie voor vragen.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Snelle declaraties

Er wordt onvoldoende vergoed. Je kunt beter zelf per maand een bedrag wegzetten

Dank voor de reactie. Sparen een goed alternatief voor een verzekering? De rekening van de dierenarts komt altijd onverwachts en kan zo 1.000 euro zijn. Dan moet je al een tijdje aan het sparen zijn......

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Duidelijke website

Doorloop tijd van verwerking declaratie kan stuk sneller. Ik wacht soms meer dan 30! Dagen.

Dat is inderdaad te lang, mijn excuus. Inmiddels hebben we nieuwe collega's erbij en gaat het weer sneller

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Declareren duurt ongeveer 4 a 5 week en lees goed de kleine lettertjes. Heb met 1 van onze honden een slechte ervaring met Reaal. 5 dagen voor de wachttijd afliep kreeg onze hond een ongelukje dat niet werd vergoed. Kosten om en nabij de 2500,00. Je laat een dier niet met pijn lopen omdat hij na 5 dagen verzekerd zou zijn. Dit hadden wij volgens Reaal beter wel kunnen doen dan zou het vergoed zijn geweest. Wij hebben daar niet mee gewacht want je laat een dier niet met pijn lopen. Wij hebben 2 honden in de verzekering maar gaan naar een andere verzekering zodra het kan. Jazeker heb ik hier contact over gehad met Reaal. De dierenarts heeft zelfs vermeld dat het een ongeluk is geweest Zij had zich verstapt maar word niet vergoed.

Heeft u al persoonlijk contact met ons opgenomen? In algemene zin is het namelijk zo dat dat medische kosten t.g.v, een ongeval in de wachttermijn wel vergoed worden.

Pluspunten

- snelle afhandeling - uitgebreide verzekering - vriendelijk contact-

- als men meerdere dieren verzekerd heeft een soort kleine korting geven per extra verzekerd dier

Dank voor de complimenten en de tip

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

geen

eigen risico per jaar ipv elke 90 dagen

Dank voor de tip. In onze huidige verzekering is het nu aangepast naar een eigen risico per jaar

Pluspunten

Geen Commentaar

Geen Commentaar

Met dank

Pluspunten

Zeer fijne honden verzekering en scheelt echt in je portemonnee als je 2 honden hebt

Een mooi compliment, dank u wel

Pluspunten

Fijne service heleboel in de verzekering top

Sneller afhandelen declaratie s.

Dank voor uw reactie, we werken er hard aan om de declaraties zo snel mogelijk af te handen. Dat is voor iedereen het prettigste

Pluspunten

Met dank voor uw hoge waardering

Pluspunten

Snel en duidelijk.

Met dank, we gaan er voor zorgen dat dit ook in de toekomst zo blijft

Pluspunten

Ben al heel lang klant bij reaal dier en zorg en raad t het iedere diereneigenaar aan. Ze zijn erg professioneel en snel met declaringen terug storten

Dank voor de mooie woorden en het vertrouwen

Pluspunten

Zeer snelle en accurate afhandeling van ingediende declaraties!

Fijn om te lezen dat u tevreden bent.

Pluspunten

Beloofd wat het doet. Snelle uitkering van gemaakte kosten. Zeer tevreden!

Dank voor het compliment

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Negatief was tevreden met Protec Heb door goedkoper inshare verkozen en heeft het zelfde resultaat als reaal hoor ook alleen klachten bij dieren bezitters.

stop met dieren te verzekeren.

Ik vind het jammer om dit te lezen. Heeft u al direct contact met ons opgenomen? Misschien kunnen we u nog van dienst zijn

Pluspunten

Correcte benadering, goede uitleg bij vragen, goed bereikbaar, snele afhandeling declaratie.

Leuk om te lezen dat dit gewaardeerd wordt. Mocht het een keer anders zijn, laat ons dat dan ook gerust weten.

Pluspunten

Snelle en goede afhandeling

Geen is goed

Met dank, hier doen we het voor

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Na meerdere pogingen om in te loggen. Is het mij geluk op de derde dag. Wat er precies aan de hand was ... Ja wie weet. Ik heb niks anders ingevoerd. Bellen heb ik niet gedaan ivm werklocatie in Arizona Amerika. Belkosten en 9 uren tijdverschil.

Heeft u al telefonisch contact met ons gehad?

Pluspunten

Zeer snelle en correcte afhandeling

Met dank voor de complimenten

Met dank

Pluspunten

Word snel afgehandeld en de meest voorkomende dingen worden gewoon vergoed. Heb al 4x eerder een dier(kat) in de verzekering hier gehad en nog nooit problemen gehad met vergoeden.

Gewoon zo door gaan.

Met dank voor het compliment en het vertrouwen

Pluspunten

Scahde afwikkeling is snel

De nieuwe verzekering ook aanbieden voor bestaande betalende klanten. En niet de lopende klachten uitsluiten die nu ook al verzekerd zijn.

Dank voor uw verbetertip. Ik ga het intern bespreken