Geen goed produkt.

Beste mensen, De tentrits die ik bestelde deed er ruim 5 dagen over om bij mij te komen. Dat is veel langer dan de max. 3 dagen die u bij de bestelling zegt. De rits bleek niet afgewerkt te zijn, niet van boven en niet van onderen. Had dus geen stoppers! Daardoor schoot de ritsschoen er een paar keer af. Gelukkig heeft mijn man dat kunnen herstellen, maar ik ben er niet blij mee. De stof van de rits was kwetsbaar bij het inzetten in het horrengaas. Het geeft veel geduld en stress gegeven. Uiteindelijk is het gelukt, maar ik zal niet gauw iets bij u bestellen. Graag op uw website zetten dat de rits geen stoppers heeft.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

perfecte levering en op tijd

tevreden

• Zou u ons aanbevelen? Ja

het materiaal dat ik besteld heb is snel en goed verzorgt algeleverd.

Stof snel geleverd

De kwaliteit van de stof is wat ik verwachtte.

Snel bezorgd. Alles op orde

Zie boven

Top website

Voor de eerste keer hier iets besteld. Korte levertijd en goed product dat goed omschreven staat. Ook bijhorende producten wordt op geattendeerd waardoor het nog makkelijker is om alles bij elkaar te zoeken

Goeie duidelijke webshop

Goeie webshop, duidelijke omschrijving en ook wordt er verwezen naar aanvullende materialen die je nodig zou kunnen hebben. In mijn geval bij de stof ook nog naalden en garen

Topspullen en snel

Kreeg snel antwoord op een vraag, vervolgens snelle levering (naar Frankrijk) en gewoon top materiaal.

Snelle levering. Goed veroakt

Super quick delivery - Great quality product

I needed quality Mosquito mesh urgently and ESVO got it to me in France in less than 3 days AND at standard delivery charge! Product is super quality and good value. Thank you!!

Good service and fabulous item

Our windbreak arrived in good time and it was well packed. We had a little trouble with putting it together, but it's almost always our fault for not reading instructions correctly !! All good, Would recommend and will use again if we can. Dianne

Goede producten voor een redelijke prijs.

Verzending was wat traag en ingewikkeld maar dat is misschien ook wel deels mij eigen schuld.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

eerste maal iets besteld en alles is zeer vlot verlopen.Een aanrader .

zeer goed

Goede service!

Rits besteld Goede kwaliteit Prima advies

Prima! en Snel!

Prima garen voor mijn tentdoek, ontzettend bedankt voor de snelle levering!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Erg handig dat hij alles heeft

Normaal gesproken dat doeken verkoop nooit bij camping winkel. Ik ben blij dat een doek met eigen smaak kleur bij uw bedrijf kan kopen.

Kwaliteit en snelle levering

Mijn bestelling werd snel en netjes verpakt geleverd. De stof die ik heb besteld was niet de goedkoopste maar de kleur is prachtig en de kwaliteit lijkt heel goed (nog geen regen gehad). Ik werd per mail netjes op de hoogte gehouden van bestelling en levering. Prima service, goede producten.

Zeer goed contact

Ik had mostert alu tentstokken besteld deze bleken niet leverbaar,jammer,het stond nog wel vermeld op de site,het betrof de lengte van 200 cm die er niet meer was,ik werd al snel gebeld en op vriendelijke wijze werd excuses geboden en het voorstel of ik ook met 180 cm uit de voeten kon,maar helaas was dat niet het geval,vind het bijzonder dat er zo snel gebeld werd met excuses plus voorstel daarbij was de man erg vriendelijk. Wel 1 ster minder voor verkeerde vermelding op site,liefst had ik hier een halve van gemaakt maar die mogelijkheid bestaat niet. Ik heb al eerder kampeerdingen bestelt en dit is altijd perfect gegaan. Ik zou in zijn totaliteit een dikke 91/2 geven aan deze shop. Met vriendelijke groet Hans alderliesten

overzichtelijke website, snelle levering

overzichtelijke website, snelle levering, goed materiaal

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Onderdelen besteld. Verzonden, maar niet ontvangen. Na telefoontje zonder omwegen opnieuw verstuurd.

Fehlerhafte Beschreibung oder Lieferung

Nylonstoff habe ich bestellt und abweichend von der Beschreibung PVC-beschichteten Stoff mit erheblicher Geruchsbelästigung erhalten.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Sehr geehrter Herr Neumann, Zuallererst: Entschuldigungen. Wir möchten diese Frage gerne möglichst bald lösen. Aber wir haben Ihren Name überprüft in unserem Bestellungensystemen, aber konnten nichts finden unter 'Neumann', 'Matttias Neumann' oder 'Neuenhagen'. Weiterhin haben wir noch niemals Beschwerden hierüber erhalten. Also, können Sie bitte Ihre Bestellungnummer angeben, damit wir gleich kontrollieren können und in Verbindung treten können mit Ihnen? Im voraus dankend, m. fr. Gruss, ESVO Campingshop BV

keurig netjes

De bestelling lag keurig te wachten om opgehaald te worden

Schnell,zuverlässig,günstig.Gerne wieder.

Noch keine Erfahrung. Habe bis jetzt erst einmal bestellt.

Schnell, zuverlässig, gute Qualität

Leider passen die bestellten Ösen nicht für den dicken Stoff...

Snel, goed en goedkoop

Top, snel geleverd