Nog niet gebruikt

Nog niet gebruikt

Goed!

Makkelijke en duidelijke website Snelle levering

• Beschrijf uw ervaring met het product Goede tentstok

Prima levering

Voldeed aan de verwachting.

• Zou u het product aanbevelen? N.v.t.

Online besteld en betaald, daarna ophalen en spullen lagen klaar

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Ideaal voor daken voor zowel zomer als winter

Vlotte en correcte levering

Zie boven

Erg slechte klantenservice.

Ruim assortiment, als ze het juiste leveren prima zaak, als er iets fout gaat echter zeer slechte afhandeling. Twee keer verkeerde stokken geleverd. Dat kan natuurlijk gebeuren. De manier waarop dit maar niet opgelost werd is echter verbazingwekkend. Vaak gemaild. Eerst werd er gezegd dat de juiste stokken niet meer leverbaar waren terwijl ze wel online stonden. Telefonisch werd er daarna zelfs gezegd dat ik het maar via de webshop moest regelen omdat het te veel werk was voor de geïrriteerde medewerker. Er werd daarna via de mail bevestigd dat de stokken opgestuurd zouden worden. Dit gebeurde wederom niet. Weer gemaild, blijkbaar moest ik de stokken eerst betalen ook al ging het om omruilen van een verkeerde levering, dit werd niet gecommuniceerd. Gelukkig bij een concurrent nu fijn geholpen op tijd voor de vakantie. Ik neem normaal gesproken de moeite niet om een online recensie te schrijven, zeker niet om een paar eenvoudige stokken, maar na toch al zoveel mails te hebben moeten sturen en na het contact met zo’n lakse klantenservice kon ik het nu niet laten.

• Beschrijf uw ervaring met het product Verkeerd product geleverd
  • Zou u het product aanbevelen? Nee

Schnelle Lieferung, höchste Qualität.

Lieferung war gesplittet, Nachfrage wurde sofort beantwortet.

• Eine etwas detailliertere Beschreibung für das Anbringen der Seitenschirme und des Variodachs wäre hilfreich. Aber die Qualität ist absolut überzeugend!
  • Ja

Heel snelle en correcte service !

• Zou u ons aanbevelen? Yes
  • Ok
  • Yes

Snelle levering en handige uitleg op YouTube

• Beschrijf uw ervaring met het product Goed

Keurig

Keurig geleverd, pakket was zoals verwacht. Deze beoordeling is trouwens wel over de top. Kan gerust wat minder. Een beoordeling per product? Niet normaal.

• Zou u het product aanbevelen? Ja

Zeer behulpzaam en uiterst vakkundig

We werden uitgebreid voorgelicht betreffende de best passende materiaalkeuze.

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product We moeten het nog maken maar daarin hebben we alle vertrouwen
  • Zou u het product aanbevelen? Ja

Uitstekende instructie gekregen bij reparatie rits

De schuiver van een rits in onze vouwwagen was kapot. De instructie die ik telefonisch kreeg hoe de schuiver te vervangen was helder en to-the-point. Het nietje achteraan de rits verwijderen en de kapotte schuiver er af, de nieuwe er weer op en dan nietje terugplaatsen. Het was binnen 5 minuten klaar. Nog een tip: het nietje verloor één pinnetje tijdens het terugplaatsen. Is niet heel erg, maar niet helemaal optimaal. Is het niet handig om met een nieuwe schuiver altijd een nieuw nietje mee te sturen?

Snel geleverd goed product

Producten zoals verwacht en snel in huis

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product eenvoudig te monteren

Snelle levering mooi product

• Beschrijf uw ervaring met het product Nog niet gemaakt
  • Zou u het product aanbevelen? Ja

Goed verzorgd en snelle levering

Gewoon goed!

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product goed
  • Zou u het product aanbevelen? Ja

Erg snel, duidelijk en goed

Iets verteld en volgende dag al een verzending gedaan. Super goed

• Beschrijf uw ervaring met het product Goed. Werkt goed

Goed product.

Goede service.

• Beschrijf uw ervaring met het product Mooi
  • Zou u het product aanbevelen? Ja

Duidelijke informatie en levering volgens afspraak

Ik zocht een voortentluifel en de informatie op de website was zo duidelijk dat ik die wel durfde te bestellen. Nette prijs en inderdaad, zoals beloofd, de volgende dag geleverd. Luifel is van prima kwaliteit en voorzien van goede versteviging waar de ringen (zeil kousen) moeten komen. Suggestie: doe er een holpijpje bij om de gaten voor de ringen te maken.

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Is precies wat ik wilde
  • Zou u het product aanbevelen? Ja

Alles geleverd binnen korte tijd, meer kan je niet wensen

• Beschrijf uw ervaring met het product Goed verwerkbaar
  • Zou u het product aanbevelen? Ja

Mooi en goed materiaal ,tijdig geleverd voor een eerlijke prijs

• Zou u ons aanbevelen? Yes
  • Heel goed
  • Yes

Prima op tijd levering, laatst had ik een klacht over een rits die ik in mijn project had gezet, maar die liep niet. Ik heb gebeld en heb direct een nieuwe rits gestuurd gekregen. Top natuurlijk want ik ben qua deadline met mijn project hierdoor niet in de problemen gekomen. Bedankt hiervoor! Mvg Loeki Renne, Atelier Loeki Like

• Beschrijf uw ervaring met het product Top
  • Zou u het product aanbevelen? Ja

Alles netjs en snel geleverd

Allerlei handige accessoires besteld om mijn tent aan te passen. Tentdoek, garen, zeilringen etc. prima tevreden en het project is goed gelukt met behulp van de aanwijzingen op de website.

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product dezelfde tentstof besteld als waar mijn tent van gemaakt is. Zelfde kleur en zelfde kwaliteit. Ik heb de luifel aangepast en een tentzak gemaakt. Het project is goed gelukt.

Zéér slechte ervaring

Had buisclips besteld, volgens de omschrijving 28 / 25 mm. De clips waren 22 mm diameter. Na reclameren bleef men glashard ontkennen een fout gemaakt te hebben. Men bleef volhouden clips geleverd te hebben die op een buis van 28 mm zou passen.

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product past niet
  • Zou u het product aanbevelen? Nee