Vlotte bestelling en afhandeling

Site en contact waren prima. Bestelling en levering ging prima. De omschrijving van een der artikelen bleken niet echt goed overeen te komen. Op de site stond `minimale gebruikssporen bij een gebruikte molen. In werkelijkheid blijken er behoorlijke krassen op her en der op de molen te zitten. Net niet genoeg om terug te sturen. Advies, betere foto's op de site zetten om verassing te voorkomen.

Bedank voor de uitgebreide review, dit houdt ons scherp. We hebben het even nagekeken en op de foto's inderdaad te zien dat de molen wat meer krassen heeft dan wij omschreven hadden. Waarvoor ons excuses. Gelukkig niet in slechte staat, maar wel iets minder dat wij omschreven. U mag de molen gerust retour sturen op onze kosten. Hartelijke groet, Coen CV Fishing

Snelle levering goede producten

Snelle levering goede producten

Super, bedankt voor de review!

Goed product

Transporteur is niet mijn favoriet. Deze levert niet in het weekeind en komt nooit op de tijden die wordt aangegeven.

Bedankt voor de feedback. Helaas verschilt dit vooral per lokake bezorger en niet per transporteur. We kunnen hier helaas weinig aan doen. Ook deze transporteur levert weleens op zaterdag, maar niet altijd. Is per regio verschillend. We snappen het helemaal. We doen met alle transporteurs zendingen en met allemaal horen we dezelfde "klachten". Toch bedankt! Hartelijke groet, Coen CV Fishing

Zeer tevreden, goede prijs kwaliteit verhouding..

Zelfs als je tweedehands spullen koopt is de kwaliteit uitstekend, zeker als je naar de prijs kijkt..

Fijn om te horen dat alles zo goed naar wens was! Bedankt voor de feedback een veel plezier van de spullen. Hartelijke groet, Coen CV Fishing

geweldig

mooie site duidelijk fotos kloppen precies snelle levering

Helemaal top

Alles is super netjes gegaan. De prijs was goed en de kwaliteit van mijn visspullen nog beter! Bedankt Visdeal!!!

Kijk dat is super om te horen, bedankt voor de feedback. En ohja, je hebt bedoelt hopelijk CV Fishing ;)

Komt direct vertrouwelijk over

Prijstechnisch zeer goed. Verzending prima geregeld

Bedankt voor je review. Super om te horen :) Tot de volgende keer! Hartelijke groet, Coen Pothelm.nl

Snelle levering, hele goede service

Ik wordt hier altijd perfect geholpen en met inruil komen we er ook altijd uit!

Bedankt voor de review Wim. We doen ons best, fijn om te horen dat het goed bevalt :) Wij komen er inderdaad altijd wel uit.

alles tiptop in orde

snel alles juist beter kan niet groetjes Dannny

Super om te horen Danny. Bedankt voor je review.

Product als omschreven, snel betaald en vlot geleverd, zoals het hoort !

Voor herhaling vatbaar.

Top, tot de volgende keer! Bedankt voor je feedback.

't Is weer met verbetering. Goddank.

Ben een beetje een pechvogel bij CV. Ze doen er evenwel alles aan om alle euvels zo goed mogelijk op te lossen.

En pechvogel is nog zacht uitgedrukt! Gelukkig vinden we altijd weer een oplossing maar wij hopen echt dat het eens veranderd. We frustreren ons echt, wat een pech u heeft! Des ter meer waarderen wij het dat u klant bij ons blijft en blijven we er alles aan doen om dat zo te houden. Ik durf wel te zeggen dat u één van de meest trouwe klanten bent, dat waarderen wij echt enorm. Super bedankt voor de review! Hartelijke groet, Coen CV Fishing

Zeer goede omschrijving en kwaliteit

Leuk om tweedehands spullen te kopen die zeer goed zijn omschreven!

Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat we de verwachtingen waarmaken :) Dankzij uw review weten we dat we goed zitten. Hartelijke groet, Coen

Betrouwbare shop en snelle levering

Prima.

Uitstekende producten voor prima prijs en snelle levering.

Ik heb op een avond een spinhengel,en 3 andere spullen bij CV Fishing gekocht en zij waren 2 dagen later al afgeleverd. Keurig verzorgd.

Bedankt voor uw feedback. Goed om te horen dat alles is bevallen én snel geleverd. Goede vangst gewenst! Hartelijke groet, Coen CV Fishing

snelle levering, voorwerpen degelijk verpakt. Voorwerpen in goede staat zoals beschreven.

Bedankt voor de uitgebreide review, fijn dat alles naar wens was van product tot service! Veel plezier er van. Hartelijke groet, Coen CV Fishing

Fantastisch geholpen, aardig & kundig!

Mijn zoontje had als beginnend vissen visspullen nodig. We zijn heel vriendelijk en kundig geholpen. Alles werd voorgedaan en uitgelegd. Rekening houdend met mijn 7-jarige zoon en zijn onwetende moeder ;) Wij hebben een vaste stek gevonden voor alles rondom vissen!

Top! Bedankt voor de review.

Prima service!

Super, bedankt voor de review!

Tweede hands hengeltje gekocht maar toch precies zoals in advertentie stond omschreven gewoon netjes. En goed Snelle levering Ben er zeer blij mee

Goed om te horen dat het volledig naar verwachting was. Veel plezier er van! Hartelijke groet, Coen CV Fishing

Snel bezorgd en mooie prijzen

Goede spullen en lage prijzen tevens snel bezorgd Duidelijk met email en factuur

Bedankt voor de feedback!

Uitstekende service en snelle levering

Eerst gebeld of de producten in voorraad waren besteld en binnen 24 uur geleverd.

Goed,Snel,Vriendelijk

Goede service, Snelle levering,Goed vriendelijk kontakt, Goede spullen.

Wat SHads besteld van FOX die ik ergens anders niet kon vinden

~Prima levering binnen normale tijd !

prachtige molen gekocht voor bijna de helft

Super online winkel met zeer goede top service

Zeer tevreden over het advies bij aankoop van nieuwe set hengels. Snelle betaling en zeer goede snelle levering waarvan mijn hengels ook zeer goed ingepakt zijn voor vervoer. Heb al vaker bij cv fishing spullen gekocht en nog nooit problemen gehad over iets ben een zeer tevreden klant.

Hallo Hans, Fijn dat u zo de moeite heeft genomen om zo uitgebreid feedback te geven! Super om te horen, vang se met de nieuwe hengels! Hartelijke groet, Coen CV Fishing

Over CV Fishing

CV Fishing is gespecialiseerd in de inkoop, inruil en verkoop van nieuwe & tweedehands producten. Hier lees je wat onze klanten van ons vinden en met trots worden we al jaren met ruim een 9 gewaardeerd. Klachten, vragen of opmerkingen worden altijd direct opgepakt. Ben jij ook zo blij met onze producten en service? Dan zien we een beoordeling graag tegemoet. Niet tevreden, neem dan direct contact met ons op!