Goede artikelen en top service. Deskundig!

Mijn eerste indruk was meteen ok. Vakkundige mensen die ook nog eens het geduld hebben om vraagstukken op een fijne duidelijke manier uiteen te zetten. Ik kan hun alleen maar aanbevelen. En wat hun assortiment betreft, voor elk wat wils. Jammer dat ik hun pas enkele dagen heb ontdekt. Echt een uniek bedrijf.

Eerlijk, Vriendelijk betrouwbaar

Mail wordt snel, helder, vriendelijk beantwoord. Als gevolg van een fout bij GLS product later ontvangen. Vragen hierover werden adequaat opgepakt door CV Fishing. Product (iets later) in zeer goede orde ontvangen.

Bedankt voor de uitgebreide feedback Bas. Fijn om te lezen dat het zo goed is bevallen. Tot de volgende keer! Hartelijke groet, Team CV Fishing

Verpakking waar het in wordt bezorgd kan beter.

Na enige vertraging bij vervoerders bedrijf GLS toch aangekomen .

Top, goed om te horen. Bedankt voor de review! Hartelijke groet, Team CV Fishing

Snel en goede kwaliteit

Snelle verzending ook op zondag en tijdens coronatijd woensdag binnen. Tweedehands spullen zijn zoals in de omschrijving

Kijk dat lezen we graag. Bedankt voor je feedback, dat wordt zeer gewaardeerd. Hartelijke groet, Team CV Fishing

Mijn ervaring met dit bedrijf is prima product gied en snel geleverd

Fijn om te horen, bedankt voor de feedback! Hartelijke groet, Team CV Fishing

Super, bedankt weer Armand! Hartelijke groet, Team CV Fishing

gewoon super

echt geweldige service, kleine afwijking na bestelling, maar netjes overlegt en super opgelost. echt toppie

Bedankt voor je feedback, fijn om te lezen. Hopelijk tot de volgende keer :) Hartelijke groet, Team CV Fishing

Service zoals het hoort te zijn

Alles uitstekend verpakt en geleverd zoals afgesproken

Bedankt voor je fijne feedback, dat lezen we graag! U ook nogmaals bedankt voor de bestelling. Hartelijke groet, Team CV Fishing

snel geleverd en goede kwaliteit

artikelen snel in huis, ook goede prijs kwaliteit en ook heel fijn dat zowel nieuw als 2e hands gekocht kan worden

Bedankt voor je review. Dit is waar we bekend om willen zijn, dank je wel dat je dit wilde delen. Én we zien dat je alweer een nieuwe bestelling hebt gedaan, top! Hartelijke groet, Team CV Fishing

Het was een hele zoektocht naar de "oude" versie van de wildriver 10.6". Op de site van St-Croix las ik in de reviews dat de recentere is uitgerust met kleinere oogjes waar ik me liever niet aan zou wagen. Gelukkig vond ik bij jullie nog precies het model waarnaar ik op zoek was. Snelle levering ( naar België ondanks de corona restricties ), hengel was bovendien goed verpakt. Bedankt voor de correcte service! Jack Peelman

Dat is een uitgebreide review, bedankt dat u daar de moeite voor heeft gedaan. Dat waarderen wij enorm. Leuk om te lezen dat u bij ons terecht te komen naar dat gene waar u naar opzoek was. Heel veel plezier van die pracht hengel :D Hartelijke groet, Team CV Fishing

Helemaal prima

Prima heel tevreden

Bedankt voor je review, heel fijn om te horen :) Hartelijke groet, Team CV Fishing

Helemaal geweldig

Snelle levering En goede service

Kijk dat lezen we graag! Bedankt voor de feedback, dat wordt gewaardeerd :D Hartelijke groet, Team CV Fishing

Goede en snelle service

Goed en accurate afhandeling

Top, zo horen wij het graag. Bedankt voor de feedback. Hartelijke groet, Team CV Fishing

Super goed

Snelle levering En product zoals omschreven

Super om te horen, bedankt voor je review. Tot de volgende keer! Hartelijke groet, Team CV Fishing

Al heel lang op zoek naar een Abu cardinal 33 die er nog goed uit Zag. Vond hem bij cv fishing. Geweldig zoals hij staat op mijn Jan schreiner penhengel. Dank

Wat leuk om te horen Jeroen. Dat is inderdaad een prachtige combinatie. Heel veel plezier er van en bedankt voor je review! Hartelijke groet, Team CV Fishing

Goed geholpen, ook de 2dehands spullen zagen er netjes uit.

Bedankt voor review, fijn om te lezen dat het aan de wensen voldoet. Tot de volgende keer. Hartelijke groet, Team CV Fishing

Snel en goede verzorgt binnen gekregen

Wat ik zocht op de site stond voor helft van de prijs ook nog daar heb ik het niet voor gedaan Ben gewoon op zoek naar die balletjes Gauw binnen Ha van mij ook met post nl gemogen ben iet zo gek op gls

Bedankt voor de uitgebreide feedback. Dat was een leuke meevaller dan ;) Hartelijke groet, Team CV Fishing

Komen afspraak na en vlotte verzending.

Komen afspraak na en vlotte verzending.

Simpel maar krachtige feedback. Heel fijn om te horen. Bedankt hiervoor, dat wordt gewaardeerd. Hartelijke groet, Team CV Fishing

Excellent.

Based in Scotland, from ordering to delivery very good experience. Will definitely be using you again.

Thank you for the feedback Chris, we really appriate it. Till next time than! Best regards, Team CV Fishing

Cv fishing is ok, vervoeder gls slecht

Krijg zonder bericht een niet thuis melding terwijl ik nota bene vrij heb genomen om het pakket aan te nemen, GLS is gewoon niet langs geweest op vrijdag en mailt doodleuk dat je niet thuis bent

Bedankt voor de feedback. Dat is niet netjes inderdaad. Helaas kunnen we voor hengels geen gebruik maken van andere vervoerders, die nemen geen lange kokers aan. Toch bedankt! Hartelijke groet, Team CV Fishing

Prima service.

Prima service. Snelle afhandeling en verzending.

Super, bedankt voor je feedback! Hartelijke groet, Team CV Fishing

Top top top top

De zitkist is binnen (de Doos waar hij in zat was wel erg beschadigd maar zal zeker door de vervoerder komen) de kist en toebehoren waren erg goed in plastic en foam verpakt .. goed gedaan Tom .. nu kan ik na tijden weer gaan (wedstrijd) vissen .. vorige complete visset was gestolen .. Mannen bedankt voor de snelle verzending Ik kom zeker terug Groet Robert

Wat een top review, hier worden we blij van. We hebben met z'n allen je feedback gelezen. Heel graag gedaan en ga er lekker van genieten na zo'n lange periode van "niet-vissen" omdat je spullen zijn gestolen, verschrikkelijk. Tot de volgende keer, maar dan hoop ik wel om een andere reden voor u ;) Hartelijke groet, Team CV Fishing

Had een prima tweede handse tent bestelt. Er werd aangegeven dat er geen grondzeil bij zat, maar ontving de tent ook zonder haringen. Enige minpunt was dus onvolledig informatie. Verder snel verzonden.

We hebben direct contact met je opgenomen en de bivvy pegs nagestuurd. Foutje van ons inderdaad, maar gelukkig opgelost en u weer blij :D Bedankt voor de feedback! Hartelijke groet, Team CV Fishing

Gewoon super, snelle levering en spullen van kwaliteit.

Nu twee keer wat gekocht cv fisching, ben zeer te vreden. Zal de laatste keer ook niet zijn. Zal mijn vismaten jullie aan bevelen. Groetjes Tonny jansen apeldoorn

Bedankt voor je review weer Tonny, top om te horen. We zullen er alles aan doen om het zo te houden :D Tot de volgende keer! Hartelijke groet, Team CV Fishing

Over CV Fishing

CV Fishing is gespecialiseerd in de inkoop, inruil en verkoop van nieuwe & tweedehands producten. Hier lees je wat onze klanten van ons vinden en met trots worden we al jaren met ruim een 9 gewaardeerd. Klachten, vragen of opmerkingen worden altijd direct opgepakt. Ben jij ook zo blij met onze producten en service? Dan zien we een beoordeling graag tegemoet. Niet tevreden, neem dan direct contact met ons op!