goede servis

Bedankt voor de uitgebreide feedback. We doen sinds kort zaken met fietskoerier, omdat we graag CO2-vrij pakketten willen leveren. Maar ze moeten natuurlijk wel op tijd leveren. Dus we zijn blij dat u het aan ons doorgeeft. Vervelend om te horen, we houden het in de gaten. Wel goed om te horen dat u goed op de hoogte wordt gehouden. Hartelijke groet, Coen CV Fisihing

Hallo Kevin, Bedankt voor de zeer uitgebreide beoordeling. Altijd fijn om te lezen dat onze moeite zo gewaardeerd wordt. Ook weer bedankt voor je inruil! Als er verder verbeterpunten zijn in de toekomst horen we het graag natuurlijk. Tot de volgende keer. Hartelijke groet, Coen CV Fishing

Bedankt voor de uitgebreide feedback. We doen met alle pakketdiensten zaken. Onze ervaring is dat het niet aan het bedrijf ligt maar de bezorger. Deze problemen doen zich helaas voor bij alle pakketdiensten. Heel vervelend om te horen in ieder geval!

Over CV Fishing

CV Fishing is gespecialiseerd in de inkoop, inruil en verkoop van nieuwe & tweedehands producten. Hier lees je wat onze klanten van ons vinden en met trots worden we al jaren met ruim een 9 gewaardeerd. Klachten, vragen of opmerkingen worden altijd direct opgepakt. Ben jij ook zo blij met onze producten en service? Dan zien we een beoordeling graag tegemoet. Niet tevreden, neem dan direct contact met ons op!

Filter op Taal