Alles bestens - gerne wieder!!!

Ich kannte die Seite gar nicht. Auf Empfehlung eines Freundes habe ich eine top gebrauchte Picker Rute zu einem sensationell günstigen Preis bestellt und schon nach 3 Tagen erhalten. Die Rute ist spitze!!!! Verpackung und Versand sehr vorbildlich. Ganz klar eine Seite, die ich künftig des Öfteren besuchen werde!!!

Snel bezorg en super service

mijn ervaring is erg goed . Coen beantwoorden je vragen snel en help gelijk en spullen worden snel en netjes verzorgd geleverd. En mooie prijzen klassen alles op de site

Een zeer tevreden klant

Heel verzorgde levering. Verhouding prijs/kwaliteit is uitstekend.

Mooi hengel goed verzonden zal er veel visplezier aan beleven

Very good

Very good service

Thanks for the feedback! Best regards, Coen CV Fishing

goed en netjes zoals altijd

altijd goed

We doen ons best in ieder geval om het "altijd goed" te regelen. Bedankt voor je feedback, dat wordt gewaardeerd. Hartelijke groet, Coen CV Fishing

Het pakketje had een beetje vertraging maar dit begrijp ik volkomen omdat er de feestdagen tussen

Perfect geleverd .

Bedankt voor de review. Het was afgelopen feestdagen periode niet best inderdaad..... Fijn om te horen dat u zo geduldig bent, dat wordt zeer gewaardeerd :) Hartelijke groet, Coen CV Fishing

Prima levering

Super, doen we het voor! Hartelijke groet, Coen CV Fishing

Top service!

Na de aankoop meerdere mails mogen ontvangen waarmee ik perfect op de hoogte gehouden werd over de verzending welke volgens afspraak is afgeleverd. 👍🏻

Bedankt voor de uitgebreide feedback. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. U ook nogmaals dank! Hartelijke groet, Coen CV Fishing

Prachtige vis trui en onderkleding gekocht voor een prikkie.

Goede en betrouwbare service

Snelle orderverwerking goeder prijsstelling

Just a great experience!

The article I purchased was as described or even better!!! Communication with CVFishing-Team was super quick - the guys are very friendly and helpful. Package couldn’t be more safe, shipping was fast, and cheap as well. 5 stars from a happy customer who only can recommend CVFishing!

Zeer snelle verzending

2 x besteld,product ligt zeer snel op de deurmat. Producten zijn goed.

goed geregeld

Na vertraging in de levering door ups, goed opgepakt door de mannen van CVfishing en snel opgelost de goederen als altijd netjes verpakt. bedankt,

supersnelle correcte levering

Mijn zo goed als nieuwe tweedehands werpreel voldoet uitstekend.

Gewoon goed

Snel geleverd Goede productenj

Wel wat problemen gehad met het transportbedrijf Maar uiteindelijk is de bestelling netjes afgeleverd

Very pleased quick delivery at a very busy time of year

Very happy with my purchase I struggled to find the jrc storm poles in England no one seemed to have any in stock so I went wider afield and CV fishing had what I wanted I had no problems with whatsoever and would gladly use again thank you

Goede service , snelle levering netjes verpakt.

lange verzendtijd naar Belgie

Alles is correct verlopen , maar waarschijnlijk te wijten aan de nieuwjaar periode wel 7 dagen moeten wachten op mijn pakketje.

Bedankt voor de feedback. Ja sommige pakketjes naar België duurden lang door de ongunstig vallende feestdagen en omdat er alleen op enkele werkdagen geleverd werd. Fijn om te horen dat u het pakketje inmiddels heeft ontvangen. Tot de volgende keer! Hartelijke groet, Coen CV Fishing

Goed materiaal, fantastische service!

Zoals altijd alles volgens afspraak, helemaal super!

Dat is top om te horen, bedankt voor de feedback! Zo horen we het graag. Hartelijke groet, Coen CV Fishing

zeer goed

communicatie was zeer goed reel na dokter spelen terug als nieuw

Bedankt voor de feedback, fijn om te horen dat het reeltje weer als nieuw is. Goede vangst gewenst. Hartelijke groet, Coen CV Fishing

Zocht wat ik heb gevonden. Perfect!

Zocht wat ik heb gevonden. Perfect!

Super Service

Klasse Händler. Zügige Abwicklung und sehr schneller Versand. Die bestellten Artikel sind auch super. Werde hier gerne wieder bestellen.

Over CV Fishing

CV Fishing is gespecialiseerd in de inkoop, inruil en verkoop van nieuwe & tweedehands producten. Hier lees je wat onze klanten van ons vinden en met trots worden we al jaren met ruim een 9 gewaardeerd. Klachten, vragen of opmerkingen worden altijd direct opgepakt. Ben jij ook zo blij met onze producten en service? Dan zien we een beoordeling graag tegemoet. Niet tevreden, neem dan direct contact met ons op!