Tutto perfetto

Abbiamo ordinato dall'italia e l'articolo è arrivato in perfette condizioni. Molto gentili e professionali, hanno chiarito ogni dubbio richiesto. Grazie!

• Ci consiglieresti? Si

!

!

Prima snelle levering en goede kwaliteit

Ik ben kei blij

in een woord goed

zeer tevreden

Heel fijn! Bedankt voor je review. Hartelijke groet, Team CVFishing

Molentjes besteld en ontvangen prima deal!

Molentjes besteld en ontvangen prima deal!

Bedankt voor je review Maarten! Hartelijke groet, Team CVFishing

Great product, great service, great people

Ordered a fishing bag for delivery to the UK. Transaction was seamless and order was delivered within 4 days. Very impressed.

That is great to hear Philip! Thank you so much for your review. Hope to see you again some time. Best regards, Team CVFishing

Al een paar keer kunstaas gekocht aan CV fishing, super en uitstekende service

ik vind het zeer goed dat er keuze is op de site tussen nieuwe producten en tweedehands producten. En vooral de prijzen zijn echt goedkoop en eerlijk. Na aankoop word de verzending goed verzorgd en ik had mijn bestelde producten snel in de bus. mvg Vanhaecke Luc

Dat is nog eens een goed begin van de week! Heel erg bedankt voor je mooie review Luc. Hopelijk tot de volgende keer. Hartelijke groet, Team CVFishing

Snelle verzending

Bedankt voor je review Roy! Hartelijke groet, Team CVFishing

Super service.

Super goede zaak met mooie prijzen. Er was een artikel niet leverbaar en werd netjes gebeld wat ik wilde. Kortom kijk eens op de site.

Wat maak je ons hier blij mee Ron! Heel erg bedankt voor deze mooie review. Hopelijk tot een volgende keer. Hartelijke groet, Team CVFishing

Goede service.

Bedankt voor je review Johan! Hartelijke groet, Team CVFishing

Goed en snel afgehandeld

Goed geregeld bij het afhalen van de bestelling volgens afspraak

Heel fijn om te horen Cyril. Ontzettend bedankt voor je review! Hopelijk tot een volgende keer. Hartelijke groet, Team CVFishing

Prima geregeld

Goede hengels prima kwaliteit voor een redelijke prijs netjes verpakt in doos zoals afgesproken

Bedankt Hans! Heel veel visplezier gewenst. Hartelijke groet, Team CVFishing

Alles in orde

Snelle service. Goede communicatie.

Super! Heel erg bedankt voor je review Jan. Hartelijke groet, Team CVFishing

Volgende dag al in huis!!

Ja vertrouwd kopen hier en super snelle levering.

Dat vinden wij heel fijn om te horen! Bedankt voor je review Leo. Hartelijke groet, Team CVFishing

Parfait livraison

C'est très agréable à entendre. Merci pour votre avis Jean-Bernard! Sincèrement, Team CVFishing

Had het besteld en de volgende dag in huis

Super! Bedankt voor je review Ronald. Hartelijke groet, Team CVFishing

Gewoon doen wat ze beloven

3e bestelling gedaan bij webshop cv fishing wederom correct en snel geleverd (binnen 1 dag)leuke site voor oldskool kunstaas

Hier maak je ons heel blij mee Frans! Bedankt voor je mooie review. Hartelijke groet, Team CVFishing

Zeer nette en goed contact, en snelle service voor dat gene wat ik gekocht hebt.

Heb defecte voorboot gezien bij CV Fishing, heb deze betaald, en kon ik eigenlijk zelfde dag komen halen. Maar heb een man die eigenaar is van koerierdienst, en in de buurt was van Hengelo ( o ) en die heeft hem diezelfde dag nog mee gebracht vanuit Hengelo. Top geregeld, en ook door man van koerierdienst.

Dat was inderdaad top geregeld! Heel erg bedankt voor je mooie woorden Huib! Hartelijke groet, Team CVFishing

Video standaard

Extra moeite gedaan!

Bedankt voor je review Amy! Heel veel succes met jullie project. Hartelijke groet, Team CVFishing

Lightning delivery and good communication

Fast delivery and accurate description of the item.

That is very good te hear Jahn! Thank you for your order and your review. Hope to see you again some time. Kind regards, Team CVFishing

Prima service.

Prima service en snel geleverd.

Bedankt Frank! Dat is erg fijn om te horen. Hartelijke groet, Team CVFishing

Spullen snel , en netjes verpakt

Spullen besteld, netjes bevestiging mail Spullen snel binnen En lekker goedkoop Top

Wat een mooi compliment Gijs. Heel erg bedankt voor je review! Hartelijke groet, Team CVFishing

Goed verzorgd en mooi op tijd

Dat is mooi om te horen! Bedankt voor je review. Hartelijke groet, Team CVFishing

Five stars

You just made our day Marcel. Thank you so much! Kind regards, Team CVFishing

top

alles komt er op neer hoe de levering gedaan wordt ... u mag zo goed mogelijk en zo rap mogelijk verzenden ... het is hoe ik mijn pakje krijg hoe dat ik over jullie winkel gaat denken ... maar de verzending was super ... persoonlijk contact gehad met de leverancier door een sms te krijgen dat mijn pakje mooi en proper in de garage stond ... een dik 10 voor die persoon en bedankt voor de rappe levering ... we zullen zeker nog bestellen bij jullie

Dat is heel fijn om te horen Jeffry! Heel erg bedankt, tot de volgende keer! Hartelijke groet, Team CVFishing

Over CV Fishing

CV Fishing is gespecialiseerd in de inkoop, inruil en verkoop van nieuwe & tweedehands producten. Hier lees je wat onze klanten van ons vinden en met trots worden we al jaren met ruim een 9 gewaardeerd. Klachten, vragen of opmerkingen worden altijd direct opgepakt. Ben jij ook zo blij met onze producten en service? Dan zien we een beoordeling graag tegemoet. Niet tevreden, neem dan direct contact met ons op!