TOP !!

Fijne en zeer goede srvice!

Keurig ontvangen

Snel en keurig ontvangen Vriendelijke personeel

Heel fijn om te horen, wordt zeer gewaardeerd, bedankt! Hartelijke groet, Team CVFishing

Goede snelle levering.

Bedankt Dirk, Hopelijk tot een volgende keer! Hartelijke groet, Team CVFishing

Snel , goed bij prijs en leuke items

Een goede ervaring bij deze winkel !!

Daar worden we blij van Jan! Bedankt voor uw mooie review. Hartelijke groet, Team CVFishing

Very good service! 5 stars if the product I ordered was available.

Very good communication. I was called two times, 1) to be sure that my order was real, they were not sure about the credit card number 2) in order to replace an item that I ordered that was not in stock My only complaint is that the item I ordered was not actually available.

Hi Jeremy, Once again our apologies. Unfortunately, we did indeed have a stock error. Despite that, thank you very much for your nice review! Hope to see you again some time. Kind regards, Team CVFishing

Jammer

Het door mij bestelde artikel was niet zoals beschreven. Het betrof een reel + reservespoel, de spoel was helaas van een ander model dus onbruikbaar. Een fout van CV dus. Ik had afgesproken dat ik ook de door mij betaalde verzendkosten zou terugkrijgen, dat is niet gebeurd. Daarnaast was de retourprocedure niet duidelijk genoeg waardoor ik ook de kosten voor het retour zenden heb betaald. Kortom, de onoplettendheid van CV heeft mij, naast tijd en teleurstelling ook nog €13,75 aan verzendkosten gekost. Jammer!

Dag Eddie, Wat spijtig om te lezen. Het was inderdaad een fout van onze kant, nogmaals onze excuses hiervoor! We hebben u inmiddels het geld inclusief verzendkosten teruggeboekt. We vinden het ook jammer om te horen dat ons retourproces voor u niet duidelijk was. U had ons altijd mogen bellen, dan hadden wij u verder kunnen helpen. Mocht u nog tips hebben voor ons hoe wij het duidelijker kunnen maken, dan horen wij dat graag! Hartelijke groet, Team CVFishing

d

alles perfect .. de volgende bestelling

Goed om te horen! Bedankt voor uw review Gabriele. Hartelijke groet, Team CVFishing

Prima spul

Ik kom graag op deze site. Met name de oudere spullen hebben mijn aandacht. Nog wel een suggestie. Bij het aangeven van de specificaties ook afmetingen weergeven of de foto's maken met een referentie maat.

Dat is zeker een goede suggestie Gerrit. Bedankt hiervoor en bedankt voor uw review! Hopelijk tot een volgende keer. Hartelijke groet, Team CVFishing

geweldige mogelijkheden in deze winkel

het is mij op gevallen t.o.v andere winkels dat zij doen wat ze beloven. heb in korte tijd 2 bestellingen gedaan en het werd beide keren de volgende dag bezorgd. ook is cv Fishing goedkoper als andere winkels Toppy

Bedankt Joop! Dat waarderen wij enorm. Fijn dat u zo tevreden bent. Hartelijke groet, Team CVFishing

Top bedrijf

Snel geleverd, product voldoet aan de verwachtingen.

Goed om te horen. Bedankt hiervoor! Hartelijke groet, Team CVFishing

Content

Goeie service

Bedankt voor je review Alain! Hartelijke groet, Team CVFishing

Bedankt Ewoud! Veel visplezier gewenst! Hartelijke groet, Team CVFishing

Een webshop waar ik blij van word.

Verrassend aanbod. Goede service en snelle levering. Absolute aanrader.

Hier worden wij blij van Dominique. Super bedankt voor je mooie review! Hartelijke groet, Team CVFishing

Leuke vintage hengelsportspullen

Vintage molen aangeschaft voor mijn eveneens vintage Hema glasfiber stokkie! Binnenkort de polder in om met een oud Ondex spinnerke een hopelijk bejaarde dame te verschalken. Snelle verzending, ik zeg goed bezig! Vang ze ;-)

Wat een leuke review Marcel. Bedankt hiervoor! Veel plezier ermee en hopelijk tot een volgende keer. Hartelijke groet, Team CVFishing

goed, en snelle levering

ervaring was goed. echter een tip bij sommige artikelen zoals de kettinkjes die ik had besteld is het mischien wel handig om te vermelden welke schroefdraad ze hebben, of op welke merken de kettinkjes passen. want kon zelf niets met de kettinkjes doen omdat ze bijv niet op solar/matrix passen

Bedankt voor de uitgebreide review. Wij adviseren altijd om alleen het merk aan te houden waar de rest van de producten ook van zijn. Het is niet meer bij te houden inmiddels wat wel of niet op past. Snap helemaal wat u bedoelt. U mag ze uiteraard retour sturen en uw geld terug krijgen. Hartelijke groet, Team CV Fishing

goede service, snelle levering, fijne prijzen

zie boven

Bedankt Maarten! Heel veel visplezier gewenst. Hartelijke groet, Team CVFishing

super , zeer goed voord geholpen , en heel vriendelijke dame aan de telefoon

heel goed super serves , voor herhaling vatbaar , en men aller beste wensen in het nieuwe jaar !!!!!

Wat een mooie review Francine! Heel erg bedankt hiervoor. Hopelijk tot een volgende keer. U ook de aller beste wensen! Hartelijke groet, Team CVFishing

Mooie overzichtelijke site

Verschillende bestellingen gedaan. En altijd keurig optijd mijn spulletjes ontvangen

Zeer fijn om te horen Aad! Heel veel visplezier gewenst en de beste wensen! Hartelijke groet, Team CVFishing

Helemaal top.

Tweedehands hengel in zeer goede staat, zoals beschreven, voor een mooie prijs. Snelle levering en heel goed verpakt.

Super om te horen Rob. Bedankt voor je mooie review en veel visplezier gewenst! Fijne feestdagen! Hartelijke groet, Team CVFishing

Top Ware

Schnelle Lieferung, Top Ware, gerne wieder.

Was für eine schöne Rezension. Danke dafür Markus. Schöne Ferien! Grüße, Team CVFishing

Fijne mensen, goede authentieke spullen en topservice, aanrader!

Fijne mensen, goede authentieke spullen en topservice, aanrader!

Onze dag is weer helemaal goed Eric. Super bedankt voor je mooie review! Hopelijk tot een volgende keer. Hartelijke groet, Team CVFishing

Topservice

Prima klantendienst!

Bedankt Tom! Hopelijk tot een volgende keer. Hartelijke groet, Team CVFishing

Very good

Very fast delivery and REALLY well packed!!! The condition of the rod, sold as used, is brilliant! Highly recommended seller!

You're making us very happy Michael. Thank you for your great review! Kind regards, Team CVFishing

perfect

Geleverd op hele korte tijd.

Dat is goed om te horen. Bedankt voor je top review Stefan! Hartelijke groet, Team CVFishing

Good :)

all goes well!

Thank you very much Jere! Great to hear everything went well. Kind regards, Team CVFishing

Over CV Fishing

CV Fishing is gespecialiseerd in de inkoop, inruil en verkoop van nieuwe & tweedehands producten. Hier lees je wat onze klanten van ons vinden en met trots worden we al jaren met ruim een 9 gewaardeerd. Klachten, vragen of opmerkingen worden altijd direct opgepakt. Ben jij ook zo blij met onze producten en service? Dan zien we een beoordeling graag tegemoet. Niet tevreden, neem dan direct contact met ons op!