Gedegen service. Markplaats is gevoelsmatig met mogelijkheid tot biedingen. Dat is echter niet het geval indeze (staat ook niet vermeld).

Ik ben tevreden

Super! Bedankt voor je review André. Hartelijk groet, Team CVFishing

Top site

Mooie foudraal besteld snel en goed afgeleverd

Goed om te horen John! Veel plezier ermee. Hartelijk groet, Team CVFishing

Nette vlugge levering

Vlugge levering artikel goed verpakt aan - gekomen . Aanrader goed verkoper.

Bedankt Marcel, Dat waarderen wij enorm! Hartelijke groet, Team CVFishing

Swift delivery!

Uncomplicated order process! Swift and tansparent delivery!

Wauw Marina, very good to hear! Thank you for your review. Kind regards, Team CVFishing

Vriendelijke mensen

Bedankt voor je review Armand! Hartelijke groet, Team CVFishing

Bedankt Peter! Hartelijke groet, Team CVFishing

God Job guys

Well, no photo extra, quickly email answer, correct description, good delivery from Holland to Italy in 8 days. Well done!

Thanks for your review! We appreciate it. Kind regards, Team CVFishing

Die is goed, werd snel op de hoogte gebracht over hoe het met mijn bestelling ging.

Ik zou alleen voor een ander transportbedrijf gaan.

Bedankt voor de tip Rob! Onze excuses voor de vertraging. Hartelijke groet, Team CVFishing

Zeer mooie website

Veel keus als je vintage ervaring wil maar ook veel nieuwe vis spullen gewoon een verademing

Hier worden wij blij van Jan. Bedankt voor je woorden! Hartelijke groet, Team CVFishing

Reel aankoop

Heel nauwkeurig, genoeg snel.

Super! Bedankt voor je review. Hartelijke groet, Team CVFishing

Ik had de spullen afgehaald en om een beetje advies gevraagd.. dat was super

Mooi dat we je hebben kunnen helpen Martijn. Bedankt voor je review! Hartelijke groet, Team CVFishing

Bestelling keurig verpakt en snel geleverd ik bestel zeker weer dank voor de goede service

Dat vinden we heel mooi om te horen. Bedankt voor je review Henk! Tot een volgende keer. Hartelijke groet, Team CVFishing

Duurt lang

Mijn bestelling is nog altijd niet toegekomen is 10 dagen geleden besteld.

Dag Bram, Heel vervelend om te horen. We hebben u zojuist een mail gestuurd met meer informatie over je pakketje. Hopelijk arriveert hij snel en bij verdere vragen mag u altijd contact met ons opnemen. Hartelijke groet, Team CVFishing

Goede producten!

Ik kon de producten afhalen en nog goed controleren voordat ik de koop had afgerond en alles was super! Twee dagen later met me nieuwe hengel een par mooie vissen gevangen.

Dit is toch fantastisch Ruben. Hier worden wij heel blij van. Bedankt voor je review en hopelijk tot een volgende keer! Hartelijke groet, Team CVFishing

Toppie geregeld prima spullen

Goed geholpen

Super Arie, mooi dat we hebben kunnen helpen. Bedankt voor je review! Hartelijke groet, Team CVFishing

Good service

Goods arrived quickly and in good order, very pleased and will be using again. Will be recommending you to the 3 clubs i belong to.

Wow Alan, that is great to hear. Thank you so much, we really appreciate it. Hope to see you again soon. Kind regards, Team CVFishing

Een aanbeveling waard.

Top goede snelle service.

Bedankt Dick, dit waarderen wij enorm! Hartelijke groet, Team CVFishing

SLECHT

ONLANGS EEN BESTELLING GEDAAN DATUM LEVERING OKE IK WACHT OP DE DAG MAAR NIKS ONTVANGEN VERVOLGENS CONTACT GEHAD MAAR WERD AF GEDAAN DAT HET BIJ ME IS AF GEGEVEN DAT IS HET GEVAL ZEKER NIET GEEN BRIEFJE IN DE BRIEVEN BUS HELEMAAL NIKS JULLIE HEBBEN NA VRAAG GEDAAN BIJ CHAUFFEUR KWAM MET DE MEDEDELING DAT HIJ HET ECHT AAN ME HEEFT GEGEVEN EN DAT SCHOOT MIJ IN HET VERKEERDE KEELGAT EN DAT JULLIE TEGEN MIJ GAAN ZEGGEN DAN MOET JE MAAR EVEN BIJ BUREN VRAGEN IK Heb GEEN GOED CONTACT MET BUREN ZIJN NET KOMEN WONEN EN ZEKER HEB IK NA VRAAG GEDAAN EN WAS ZEKER OP EEN PAAR DEUREN VERDER AAN GEKOMEN BIJ MIJ was GEEN BRIEFJE IN DE BRIEFEN BUS GEDAAN door het pakket mannetje NIKS helemaal niks en het kwam over dat ik loog over me bestelling ik heb zelf moeten zoeken waar me bestelling was de persoon die de bestelling binnen kreeg kon makkelijk tegen me zeggen nee hier is niks aan gekomen en daar stond ik dan met lege handen ik moet er wel ook bij zeggen na heel lang aan dringen werd er mailtje gestuurd nou hartelijk bedankt bedank fijn ik wens jullie veel geluk met jullie bedrijf mazzel

Dag David, Wat ontzettend vervelend. Helaas ligt dat buiten onze handen en hebben wij geen kijk op de aflevering van de vervoerder. Erg spijtig dat er geen briefje is achtergelaten. Dit is natuurlijk wel de bedoeling. Onze excuses voor dit ongemak. Zoals ik het nu lees is het pakketje uiteindelijk toch bij u aangekomen, wat erg fijn is, maar helaas niet via de goede weg. Hopelijk zal het in de toekomst niet meer fout gaan bij u. Hartelijke groet, Team CVFishing

Prima site. Snel geleverd! Betaalbare priducten!!

Netjes en snel geleverd.

Netjes en snel geleverd.

Very positive

I bought some reels and I must say that the description is always correct, so there are no surprises or photographic tricks. Cv Fishing is therefore a very reliable reference

GEWELDIG

Fijn dat ik deze bestelling zelf af kon halen bij jullie! snel geholpen goed klantencontact!

Wat mooi om te horen Felix. Heel erg bedankt voor je review. Hopelijk tot een volgende keer! Hartelijke groet, Team CVFishing

Mooi product snel geleverd

Zocht een stevige stok om voldoende afstand te overbruggen. Toevallig was ik bekend met de makers (winkel) van de hengel. Ondanks leeftijd van het materiaal was dit kennelijk goed onderhouden. Vandaag prima gevist met mn aanwinst.

Fijn Ronald. Mooi dat je tevreden bent. Bedankt voor je woorden! Hartelijke groet, Team CVFishing

Hele mooie vistas gekocht voor een mooie prijs. Snel geleverd en goed verpakt

Dit vinden we fijn om te lezen! Bedankt hiervoor Paul. Hartelijke groet, Team CVFishing

Over CV Fishing

CV Fishing is gespecialiseerd in de inkoop, inruil en verkoop van nieuwe & tweedehands producten. Hier lees je wat onze klanten van ons vinden en met trots worden we al jaren met ruim een 9 gewaardeerd. Klachten, vragen of opmerkingen worden altijd direct opgepakt. Ben jij ook zo blij met onze producten en service? Dan zien we een beoordeling graag tegemoet. Niet tevreden, neem dan direct contact met ons op!