Vriendelijk geholpen

Goed geholpen wist om welk product het ging en nog apart gehouden voor mij

Sterke prijs en vlugge afhandeling

Product was nergens meer te vinden behalve op jullie site. Prijs was zeer sterk en 2 dagen later al geleverd.

Perfect.

Top service weer pakket was kwijt geraakt door GLS een bericht en ze ondernemen meteen actie.

Hi Alex, Helaas kan dit inderdaad voorkomen, wat voor beide erg vervelend is. Gelukkig hebben we het kunnen oplossen! Bedankt voor je geduld en voor je review. Hartelijke groet, Team CVFishing

Tevreden met producten.

kunstaas was zoals omschreven. Vlotte verzending. Netjes een mailtje dat 1 onderdeel van de bestelling er niet meer was, dit bedrag is in mindering gebracht. Prima afgehandeld

Fijn dat we het zo hebben kunnen oplossen. Bedankt voor je bestelling én voor je review! Hartelijke groet, Team CVFishing

Mijn bestelling ( shimano broek ) kwam snel binnen . Ik heb hem gepast , xxl , maar hij bleek te klein . Mail verstuurd en kreeg alsnel antwoord . “ dat kan gebeuren met kledingb” De volgende dag al de retour bon gekregen en de broek afgeleverd bij een dpd adres . Kreeg al snel een track en trace . Ik hoop dat de terugbetaling net zo snel geschiedt . Tot nu toe zeer tevreden .

Goed om te lezen Wen! Zodra we je retour binnen hebben, zullen wij de bestelling terug betalen! Bedankt voor je review. Hartelijke groet, Team CVFishing

Een en al bagger

Veeeeeeels te laat binnen

Beste JanWillem, Wat jammer dat u niet begrijpt dat wij daar helaas geen grip op hebben. Helaas leveren al weken alle pakketbedrijven de pakketten met veel vertraging. Heel vervelend natuurlijk voor ons allebei, maar helaas gaat dat niet over onze service. Hartelijke groet, Team CV Fishing

Super webshop met super klantenservice

Zeer overzichtelijke webshop met goede prijs/kwaliteits verhouding. Klantenservice is ook top, denken met je mee.. Verzending is ook top. Maandag besteld, Dinsdag in Huis.

Wat een mooie review! Heel erg bedankt hiervoor Kevin. Hartelijke groet, Team CVFishing

Ik werd erg prettig geholpen met de vragen die ik had

Mooi dat we je hebben kunnen helpen! Hopelijk tot een volgende keer. Hartelijke groet, Team CVFishing

Het product is zo als op foto

Ben zeer tevreden over jullie

Wat goed om te horen! Bedankt Ad. Hartelijke groet, Team CVFishing

Op tijd en product voldoet aan de omschrijving

Makkelijk en snel

Fijn Sander! Bedankt voor je review. Hartelijke groet, Team CVFishing

Goed geregeld

Helaas was het product op de website verkeerd opgemeten. Geen probleem na één belletje gelijk een retourbon gemaild gekregen. Een paar dagen later netjes het bedrag retour gekregen.

Hi Leon, Nogmaals onze excuses hiervoor. Fijn dat we het samen hebben kunnen oplossen! Bedankt voor je review. Hartelijke groet, Team CVFishing

Cerco professionalità e disponibilità e quí posso trovarla

Ottima esperienza,team sempre presente.

• Ci consiglieresti? Si

Che belle parole! Grazie mille Simone. Saluti, Team CVFishing

Zoals t hoort

Gekregen wat word beloofd, ook de 2e hands producten

Bedankt voor je review Hans! Hartelijke groet, Team CVFishing

Zie boven

Super! Bedankt Henk. Hartelijke groet, Team CVFishing

Abominabel!

Ik had graag een bod gekregen van CV-Fishing voor een verzameling zeevisspullen (3 molens + 5 hengels) van topkwaliteit zowel licht gebruikt als nieuw, waaronder een Shimano Stella SW5000 B. Ik kreeg voor de hele set een bod van 500 euro.... :-( Oplichters zijn het, zeker als je weet wat ze soms zelf durven te vragen voor hun 2de hands-rommel!

Zeer goede service, mooie vintages hengels en molens. Prachtig!

Zeer goede ervaring. Mooie oude hengelspullen! Een mooi warm gevoel terug te kunnen gaan naar een tijd van karaktervolle hengels en molens met liefde gemaakt.

Hier doen we het voor Kris! Wij krijgen er precies hetzelfde gevoel van. Bedankt voor je mooie woorden. Hartelijke groet, Team CVFishing

Goede prijs kwaliteit verhouding , snelle levering TOP.

Zeer positieve ervaring . Kan het zeker aanbevelen.

Bedankt Henri! Hier worden wij heel blij van. Hartelijke groet, Team CVFishing

A good shop

Staffs are kind. Mail response is immediate.

Good to hear Yoshio. Thanks for your review! Kind regards, Team CVFishing

Geweldige zaak!

CV Fishing is een geweldige zaak waar service hoog in het vaandel staat! Niets veranderen, gewoon doorgaan met het aanbieden van mooie en goed geprijsde visspullen.

Wat een mooie woorden Ton! Bedankt en hopelijk tot de volgende keer. Hartelijke groet, Team CVFishing

Super service en flexibel

Top! Bedankt voor je review Patrick. Hartelijke groet, Team CVFishing

Gewoon goed

Op tijd geleverd voor een mooie prijs en van goede kwaliteit

Wat mooi om te lezen. Bedankt voor je review Erik! Hartelijke groet, Team CVFishing

Niet zo goed

Een ding van mijn bestelling was niet compleet i

Dag Peter, Dat is niet zo mooi om te horen en is natuurlijk niet de bedoeling. Zou je contact met ons kunnen opnemen? Dan zoeken we samen naar een oplossing! Hartelijke groet, Team CVFishing

leuk winkelen als je het 'betere' materiaal zoekt uit vroeger tijden v.w.b. vintage visgerei

Uitstekende service!

Goede kwaliteit prijs verhouding!

Top Rudy, bedankt! Hartelijke groet, Team CVFishing

The transaction was successful.

I am pleased with the cooperation with CV Fishing. I have received the goods in accordance with the offer and description. The product was delivered in a very short time. I recommend shopping at CV Fishing.

Great to hear! Thank you for your purchase and thanks for your review! Hope to see you again sometime. Kind regards, Team CVFishing

Over CV Fishing

CV Fishing is gespecialiseerd in de inkoop, inruil en verkoop van nieuwe & tweedehands producten. Hier lees je wat onze klanten van ons vinden en met trots worden we al jaren met ruim een 9 gewaardeerd. Klachten, vragen of opmerkingen worden altijd direct opgepakt. Ben jij ook zo blij met onze producten en service? Dan zien we een beoordeling graag tegemoet. Niet tevreden, neem dan direct contact met ons op!