Duidelijke site, leuke producten

Bedankt voor de mooie review Gerard! Fijn om te horen dat u tevreden was over de levering, onze website én producten :) Veel plezier met uw bestelling! Hartelijke groet, Team CVFishing

Mooi product.

Bedankt voor de mooie beoordeling H Sluiter! Goed om te horen dat u tevreden bent over ons product :) Veel plezier met uw bestelling! Hartelijke groet, Team CVFishing

Geweldig geweest.

Geweldig geweest.

Bedankt voor de mooie review Rene! Fijn om te horen dat u een geweldige ervaring met ons heeft gehad :) Veel plezier met uw bestelling! Hartelijke groet, Team CVFishing

No Problems!

Thank you very much for your nice review Sven! Great to hear that you are satisfied :) Enjoy your new order! Best regards, Team CVFishing

supersnel

Supersnel geleverd. Beschrijving van het product in de webwinkel is echter beperkt. Daardoor foute koop. Terugsturen is echter niet de moeite waard. Toch kom ik nog regelmatig kijken.

Bedankt voor de mooie beoordeling Hugo! Vervelend om te horen dat u niet het juiste product heeft gekocht. We proberen de productinformatie zo goed mogelijk weer te geven op onze website, oprechte excuses dat dit voor u te beperkt was. Gelukkig was u verder wel tevreden over de snelle levering ;) Hopelijk tot de volgende keer! Hartelijke groet, Team CVFishing

Snelle probleemloze bezorging en uitstekende service

Ik ben Prima geholpen bij het beantwoorden van verschillende vragen. Een lange hengelkoker werd voor een uiterst faire prijs, en zeer goed verpakt opgestuurd. Complimenten!

Bedankt voor de mooie review en complimenten Gustav! Fijn om te horen dat onze service en levering goed zijn bevallen. We geven de complimenten door aan het magazijn personeel voor de verpakking ;) Veel plezier met uw bestelling! Hartelijke groet, Team CVFishing

Heel fijn geregeld

Bedankt voor de mooie beoordeling Erwin! Veel plezier met uw bestelling! Hartelijke groet, Team CVFishing

Prima materiaal maar niet perse voordelig

Fijn om het gewenste en beproefde rigmateriaal hier te vinden, aankoopprijs echter te hoog. Ik zou alleen positief aanbevelen als je wat op het oog hebt niet elders kan vinden.

Bedankt voor de beoordeling Rogier! Fijn om te horen dat u wel heeft gevonden wat u zocht. Veel plezier met uw bestelling! Hartelijke groet, Team CVFishing

Zeer goed verpakt de volgende dag in huis

Ik kwam deze site onverwacht tegen. Meestal ben ik wat huiverig met sites die ik niet ken, maar hier toch de gok genomen. Naast een goede prijsstelling is ook het verpakken en snel versturen dik in orde. Top! Zal hier zeker weer bestellen

Bedankt voor de mooie beoordeling en woorden Erik! Fijn om te horen dat onze service en het product goed zijn bevallen, ook was het voor uw een gokje ;) Hopelijk zien we u snel weer :) Veel plezier met uw bestelling! Hartelijke groet, Team CVFishing

Goede en snelle service en levering

Top produkt voor een mooie prijs.

Bedankt voor de mooie review Roger! Fijn om te horen dat onze service en het product goed zijn bevallen :) Veel plezier met uw bestelling! Hartelijke groet, Team CVFishing

Netjes en snelle levering

Top! Nette en snelle levering Zal zeker nog eens op de site kijken als ik iets zoek

Bedankt voor de mooie beoordeling Frank! Fijn om te horen dat onze service goed is bevallen. Hopelijk tot de volgende keer ;) Veel plezier met uw bestelling! Hartelijke groet, Team CVFishing

Duidelijk en helder site

Een set van drie hengels bij hun gekocht en ben over CV zeer te spreken. En zal hun dan ook aanbevelen bij iedere sportvisser. Zelf had ik al twee hengels van Piet Vogel uur 2014 en heb nu drie identieke hengels er bij.

Bedankt voor de mooie beoordeling Ron. Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze site en de hengels. Veel plezier met uw nieuwe set hengels en een goede vangst gewenst ;) Hartelijke groet, Team CVFishing

Het was prima

Het was voor mij de eerste keer en vind dat het prima is gegaan ik zal zeker een volgende bestelling plaatsen

Bedankt voor de mooie score Theo. Fijn om te horen dat u tevreden bent over uw eerste ervaring met ons ;). Veel plezier met uw nieuwe bestelling én hopelijk tot de volgende keer! Hartelijke groet, Team CVFishing

Helemaal super

De bestelde producten waren netjes verpakt en werden snel geleverd. Helemaal super

Bedankt voor de mooie beoordeling Mario. Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service en levering. We zullen de complimenten doorgeven aan ons magazijn personeel ;) Veel plezier met uw nieuwe bestelling! Hartelijke groet, Team CVFishing

Fantastic.....

No problems . Fast and efficient.

Thank you very much for your nice review Raymond! Great to hear that you are satisfied about our service and delivery :) Enjoy your new order! Best regards, Team CVFishing

Snel, sympathiek, en goed

Prettig en snel zaken doen

Bedankt voor de mooie beoordeling Cor. Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service :) Veel plezier met uw nieuwe bestelling! Hartelijke groet, Team CVFishing

Prima ervaring

Snelle levering. Er was een beschadiging aan één van de plugjes. We zijn tot een nette oplossing gekomen. Bedankt, voor herhaling vatbaar.

Bedankt voor de mooie score David! Fijn om te horen dat u tevreden bent over de levering en onze service. Veel plezier met uw nieuwe bestelling én hopelijk tot de volgende keer! Hartelijke groet, Team CVFishing

Mooie spullen en snelle levering

Heb al diverse artikelen gekocht en elke keer weer kwaliteit. Makkelijk zoeken op de site en snel geleverd. Als ik weer iets nodig mocht hebben ga ik zeker eerst hier kijken.

Bedankt voor de mooie beoordeling Willem. Fijn om te horen dat u zo tevreden over ons bent en al meerdere keren artikelen bij ons heeft besteld. Veel plezier met uw nieuwe bestelling en hopelijk tot de volgende keer! Hartelijke groet, Team CVFishing

klaar en duidelijk

item besteld zoals beschreven klaar en duidelijk verzending en communicatie top

Bedankt voor de mooie score Jean Pierre. Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service en levering. Veel plezier met uw nieuwe bestelling! Hartelijke groet, Team CVFishing

Klote

Gaten in mijn product oud en vies

Beste Willem, Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent. Wij geven bij onze tweedehands producten altijd aan in welke staat deze verkeren, bij dit product stond ook aangegeven dat deze vies is en gaatjes bevat. Wij proberen onze klanten altijd zo goed mogelijk te informeren over de staat van onze tweedehands producten. Nogmaals onze excuses dat we u niet blij hebben kunnen maken met ons product. Hopelijk kunnen we u in de toekomst wel voorzien van een gewenst product. Hartelijke groet, Team CVFishing

Ik ben zeer tevreden en ga nog aankopen doen in de toekomst vlugge service

Bedankt voor de mooie score Marleen! Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service. Heel veel plezier met uw nieuwe bestelling en hopelijk tot snel ;) Hartelijke groet, Team CVFishing

Goede afhandeling

Bedankt voor de mooie beoordeling Hans! Hartelijke groet, Team CVFishing

Kreeg verkeerde product

Ik kreeg verkeerde product eindstand een retourlabel en zouden ze de andere verzenden als ik het bij visdealshop of zunnebeld had besteld dan had ik het product mogen houden of me geld terug gehad of de juiste product gehad slechte ervaring

klasse

een vlotte afwerking van de bestelling ben zeer tevreden vind het alleen jammer dat de armen van het schepnet ongelijke lang waren

Bedankt voor de mooie beoordeling Rinaldo! Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service. Heel veel plezier met uw nieuwe bestelling! Hartelijke groet, Team CVFishing

Goed gestroomlijnd

Bedankt voor de goede score Rob, veel plezier met uw nieuwe bestelling! Hartelijke groet, Team CVFishing

Over CV Fishing

CV Fishing is gespecialiseerd in de inkoop, inruil en verkoop van nieuwe & tweedehands producten. Hier lees je wat onze klanten van ons vinden en met trots worden we al jaren met ruim een 9 gewaardeerd. Klachten, vragen of opmerkingen worden altijd direct opgepakt. Ben jij ook zo blij met onze producten en service? Dan zien we een beoordeling graag tegemoet. Niet tevreden, neem dan direct contact met ons op!