sérieux et rapide !

Livraison rapide.

Snel geleverd goede producten

Helemaal top zeer snelle levering en de spullen precies zoals beschreven

Wat ontzettend goed om te horen. Bedankt voor je woorden Marcel! Hartelijke groet, Team CVFishing

Alles volgens afspraak prima geregeld en mooie spullen

Na twee telefoontjes was alles snel en goed geregeld top

Bedankt Rene! Fijn dat we je hebben kunnen helpen. Hartelijke groet, Team CVFishing

Gewoon goed

Geen verassingen, goede foto’s en snelle levering.

Daar doen we ons best voor, Henry. Bedankt voor je mooie review. Hartelijke groet, Team CVFishing

Snelle levering en top...Prima bedrijf....

Goede communicatie...indien nodig

Heel mooi om te horen! Bedankt Charles. Hartelijke groet, Team CVFishing

snelle reactie per mail bij probleem over verzonden artikel, in dit geval een plug

Service hierbij is oplossingsgericht!

Fijn dat je tevreden bent Willem. Bedankt voor je review. Hartelijke groet, Team CVFishing

Dik tevreden!!!

Na een aantal sites vergeleken te hebben, heb ik een nieuwe tas gekocht op CV Fishing. Dik tevreden. Supersnelle levering voor een goede prijs. Mijn man zal heel blij zijn met zijn cadeau.

Wat een mooi cadeau Andrea! Bedankt voor je uitgebreide review. Hartelijke groet, Team CVFishing

Super service mooi spul en alles netjes.

1ste keer dat ik er wat gekocht heb maar zeker niet de laatste keer ik ben zeer tevreden.

Hier maak je ons heel blij mee Jeffrey, We zien je graag terug! Bedankt. Hartelijke groet, Team CVFishing

Goede ervaring

Top verpakt en goed bezorgd

Mooi om te horen, bedankt! Hartelijke groet, Team CVFishing

klasse service, biedt een uitstekende follow-up aan de bestelling

Mitchell 308A besteld, een voorzien van de juiste communicatie

Bedankt voor je mooie woorden Theo. Hopelijk tot een volgende keer! Hartelijke groet, Team CVFishing

Interessant aanbod en snel geleverd.

Eendelige castinghengel aangeschaft bij CV Fishing. Gebruikt maar bijna nieuwstaat. Accurate info op site, snelle en prettig werkende pakketservice. Hengel was ook uitstekend verpakt.

Bedankt voor je woorden Jochem. Goed om te horen dat je tevreden bent! Hartelijke groet, Team CVFishing

Prima en snel afgeleverd

Ik heb twee artikelen besteld en die zijn allebei top.

Altijd fijn om te horen. Bedankt Lars! Hartelijke groet, Team CVFishing

Ottimo

Ho trovato persone molto disponibili

• Ci consiglieresti? Si

Thank you for your kind words! Grazie per le tue belle parole! Kind regards, Team CVFishing

Geen enkel probleem op tijd geleverd goed verpakt

Top! Bedankt voor je review Corné. Hartelijke groet, Team CVFishing

gewoon top spullen voor goede prijzen

ik had een molen besteld en een hengel en het is heel goed verpakt

Mooi om te horen Lars, bedankt. Heel veel plezier met je hengel en molen! Hartelijke groet, Team CVFishing

Uitstekend geholpen

Je wordt keurig te woord gestaan aan de telefoon, alles wordt goed uitgelegd als je vragen hebt en je kunt je spullen ook ophalen

Fijn om te horen dat je tevreden bent Rene! Bedankt voor je review en tot de volgende keer. Hartelijke groet, Team CV Fishing

Great experience, dealing with C. V. and Coen

Great products , service very professional , can find great deals and good people

This makes us very happy Eduardo, Thank you for your great words! See you next time. Kind regards, Team CV Fishing

waarheidsgetrouwe weergave van staat van vintage vismolen

de aankoop van de vintage tweedehands vismolen garcia mitchell 330 automatisch werd exact geleverd in prima staat zoals medegedeeld

Goed om te horen Jean. Hier doen we ook ons best voor! Hartelijke groet, Team CV Fishing

Prima voor elkaar !

Mooie overzichtelijke site goede beschrijvingen van de producten jullie hebben er weer een klant bij

Hier worden wij heel blij van! Tot de volgende keer Frank, bedankt! Hartelijke groet, Team CV Fishing

Altijd bereid voor uit leg en goede prijzen

Klopt helemaal Leroy, wij staan onze klanten graag te hulp! Bedankt voor je review. Hartelijke groet, Team CV Fishing

Netjes...keurige afhandeling

Fijn om te lezen Heinz, Bedankt! Hartelijke groet, Team CV Fishing

Schnelle Lieferung hohe Qualität

Super schnelle Lieferung. Die Jacke von fox ist von sehr hoher Qualität und für die kalte Jahreszeit bestens geeignet!

Gut zu hören! Viel Spaß mit dem Mantel Andreas. Mit freundlichen Grüßen, Team CV Fishing

Katapult gekocht voor heel weinig en na 10keer pellets schieten op de voerplek een heel dikke winde gevangen

Dat zijn nou mooie verhalen die we graag horen! Bedankt Gerrit Jan, hier worden wij heel blij van. Hartelijke groet, Team CV Fishing

Ontvangen wat ik had verwacht

Site gehad via famillielid heeft er al jaren ervaring mee

Altijd goed om te horen dat we worden aanbevolen. Bedankt Faried! Hartelijke groet, Team CV Fishing

Goede prijs, prima op tijd in huis, goed verpakt dik tevreden.

Goede ervaring dikke duim.

Dat lezen we graag! Bedankt voor je review Ronald. Hartelijke groet, Team CV Fishing

Over CV Fishing

CV Fishing is gespecialiseerd in de inkoop, inruil en verkoop van nieuwe & tweedehands producten. Hier lees je wat onze klanten van ons vinden en met trots worden we al jaren met ruim een 9 gewaardeerd. Klachten, vragen of opmerkingen worden altijd direct opgepakt. Ben jij ook zo blij met onze producten en service? Dan zien we een beoordeling graag tegemoet. Niet tevreden, neem dan direct contact met ons op!