Goed bedrijf

Duidelijk communicatie en prima levering

Mooi om te horen Enno. Bedankt voor je review! Hartelijke groet, Team CVFishing

Excellent

Snel en makkelijk

Super! Bedankt voor je review. Hartelijke groet, Team CVFishing

ottimo venditore.. consigliato

ottima gestione degli ordini.. spedizione puntuale

• Ci consiglieresti? Si

Che bella recensione, grazie mille per questo Marco! Cordiali saluti, Team CVFishing

Prima prijs kwaliteit

Snelle verzending, schappelijke prijzen. Aardige verkoper ook

Daar maak je ons blij mee Stefan, Bedankt voor je review! Hartelijke groet, Team CVFishing

Top bedrijf

Alles duidelijk vermeld op jullie site en mooie prijzen. Snelle levering in stevige verpakking

Wat een complimenten! Ontzettend bedankt hiervoor Frans. Hopelijk tot een volgende keer. Hartelijke groet, Team CVFishing

Product snel ontvangen , goede service

Heel fijn Wilfred, Bedankt voor je review! Hartelijke groet, Team CVFishing

Prima goed surves

Ik heb hier soul nero karperhengels gekocht snel bezorgd en onbeschadigd echt een aanrader CV fisching

snelle levering en goed verpakt super

Super Ron! Heel erg bedankt voor je review. Hartelijke groet, Team CVFishing

Keurig en snel afgehandeld

Ik kreeg bericht dat de hengels weer leverbaar waren heb er meteen 2 besteld ,die ik al heel snel binnen kreeg . waar ik erg blij mee ben .

Dat vinden wij heel fijn om te horen. Bedankt voor je mooie review Roel! Vang ze! Hartelijke groet, Team CVFishing

Excellent product, good price, friendly seller, quick shipping.

Excellent product, good price, friendly seller, quick shipping. Five star.

You just made us very happy Niels. What a great review, thank you for this! Best regards, Team CVFishing

Geen gezeur. Gewoon een goede service

Netjes mijn bestelling zoals beloofd bezorgd.

Dat is mooi om te horen Peter. Bedankt voor je review! Hartelijke groet, Team CVFishing

Prima hengel voor een leuke prijs

Mooi assortiment, snel geleverd.

Super Rene, Bedankt voor je review! Hartelijke groet, Team CVFishing

Zeer tevreden client !

Heb toch een vraag op wat plekken laat het sealband los. Hoe lossen wij dat op? Met hulp van jullie ? Verder past het prima. Dank je wel, Coen. Groet van Ruud uit Gouderak.

Fijn om te horen Ruud! We gaan je even mailen, gaan we samen naar een oplossing kijken. Ontzettend bedankt voor je review! Hartelijke groet, Team CVFishing

perfecte service

snelle levering/ goede service precies wat ik zocht.

Wat fijn om te horen Willem. Bedankt voor je mooie review! Hartelijke groet, Team CVFishing

Via marktplaats gevonden en netjes ingepakt.

Bedankt voor je review Jan, Hopelijk tot een volgende keer! Hartelijke groet, Team CVFishing

Duidelijke fotos

Super! Bedankt voor je review. Hartelijke groet, Team CVFishing

Snel en product goed omschreven

Mooi om te horen. Bedankt voor je review! Hartelijke groet, Team CVFishing

Snelle levering .. goeie prijs

Bedankt voor je review Jimmy! Hartelijke groet, Team CVFishing

Goede product omschrijving, mooie prijs, snelle service

Blij met m'n ontvangen product

Geweldig om te horen Thomas. Heel erg bedankt voor je mooie review! Hartelijke groet, Team CVFishing

Goede

Van dag besteld En een dag later in huis

Top Hendrie! Bedankt voor je review. Hartelijke groet, Team CVFishing

Top service mijn product was er niet meer kreeg een gelijkwaardig product opgestuurd maar werd van te voren netjes gebeld en alles werd uitgelegd en overlegd

Wat een mooie review Jarno! Ontzettend bedankt hiervoor. Nogmaals onze excuses, fijn dat we het samen hebben kunnen oplossen zo. Hartelijke groet, Team CVFishing

Vlotte levering

Snelle en goede service

Wat fijn om te horen Bertus. Heel erg bedankt voor je review. Hartelijke groet, Team CVFishing

very quick processing with a personal phone call to clear a snag processing my order

I was so pleased that a very friendly person phoned me to explain a glitch with processing my purchase and presnting an alternative to me.

Hi Michael, Thank you for your kind words! Again our apologies for our stock error. Thank you for your understanding. We wish you all the best and hopefully till next time! Kind regards, Team CVFishing

Super snelle levering

Snelle levering en goede informatie!

Bedankt voor je mooie review Dennis! Veel visplezier gewenst. Hartelijke groet, Team CVFishing

Snelle en correcte levering

Makkelijk besteld en snel in huis. Daar kan ik vaker bestellen

Dat is goed om te horen Erik. Bedankt voor je mooie review. Tot de volgende keer en veel visplezier gewenst! Hartelijke groet, Team CVFishing

Over CV Fishing

CV Fishing is gespecialiseerd in de inkoop, inruil en verkoop van nieuwe & tweedehands producten. Hier lees je wat onze klanten van ons vinden en met trots worden we al jaren met ruim een 9 gewaardeerd. Klachten, vragen of opmerkingen worden altijd direct opgepakt. Ben jij ook zo blij met onze producten en service? Dan zien we een beoordeling graag tegemoet. Niet tevreden, neem dan direct contact met ons op!