zeer tevreden

Door fout op site foute swivels ontvangen even bellen en het wordt netjes opgelost .Wat ik fout had ontvangen mocht ik houden .Top top

Perfect !!!!

Vriendelijke communicatie , snelle verzending , zeer goed verpakt , goedkoop en producten zoals omschreven in nieuwstaat , perfect dus ! Tot binnenkort ! Met vriendelijke groet , Hendri

Top shop!

Verrassend assortiment, goede prijs, snelle en nette levering. Zeer tevreden.

niet zo prettig

ik heb het boek karper van Rini Groothuis besteld, de prijs van € 45 was aan de hoge kant maar voor een "hardback" exemplaar nam ik dat voor lief. Afgelopen maandag ontving ik het boek en tot mijn verbazing was het een boek met een slappe kaft. en daarmee was het boek wel dubbel betaald. Teleur stellende ervaring dus.

Kreeg een kapot product en dit werd zonder gedoe omgeruild kortom netjes

Tuurlijk, zo hoort het. Stom dat we het niet gezien hadden. Bedankt voor je begrip Nick en hopelijk tot de volgende keer. Hartelijke groet, Team CV Fishing

Snelle verzending, goede verpakking.

2 Abu reels gekocht, zagen er prima uit zoals op de foto’s.

Delon (die de foto's maakt) zal de mooie woorden zeer waarderen. Bedankt Henk! Hartelijke groet, Team CV Fishing

Mensen met verstand

Mensen die weten wat ze doen

Mooi woorden John, dat wordt gewaardeerd. Bedankt voor de mooie review. Hartelijke groet, Team CV Fishing

Supersnelle verzending!

Vandaag mijn #6 vliegvishengel binnengekomen. Super netjes en kundig verpakt en snel verzonden. Bedankt jongens en tot gauw! Gr. Onno

Kijk dat lezen we graag! Tot de volgende keer Onno. Dank je wel voor de mooie feedback. Hartelijke groet, Team CV Fishing

excellent service

Great company with regular communication of my purchase and delivery

Dat horen we graag, bedankt! Hartelijke groet, Team CV Fishing

Netjes optijd

Bedankt voor de mooie score Jeroen, fijn dat je tevreden bent! Bedankt voor je review. Hartelijke groet, Team CVFishing

perfect.

Perfect snelle verzending. Reeltjes waren in super conditie zoals beschreven.

Heel fijn Lukas. Mooi dat je tevreden bent! Bedankt voor je review. Hartelijke groet, Team CVFishing

Netjes verpakt en goed bezorgd

Netjes verpakt en goed bezorgd

Fijn om te horen Louis. Bedankt voor je review! Hartelijke groet, Team CVFishing

Super service & advice

Super service & advice, will order again soon

Thank you Joao! Till next time! Kind regards, Team CVFishing

So easy and super fast shipping

Good to hear John, thank you! Kind regards, Team CVFishing

Kindness, expertise and great congeniality.

Positive: good choice for vintage fly fishing enthusiasts and great attention to the quality of the service.

Thank you for your kind words Marco! Kind regards, Team CVFishing

snel vriendelijk prima spullen en prima prijs

Had vliegvisvest nodig. Prima SIMMS vest voor een fractie van de winkelprijs.

Fijn om te horen Eric. Bedankt voor je review! Hartelijke groet, Team CVFishing

perfect!

fast shipping,rod is in very good condition,as described!!!

Thank you for your review Herbert. Very nice to know that you are satisfied. Kind regards, Team CVFishing

Everything is flawless.

Very good seller! Thanks for sending the quick package, I can easily recommend it to everyone!

Thank you Bodnár, that is really great to hear! What a great review, hope to see you again some time. Kind regards, Team CVFishing

great service

The Fly rod is great i realy love him Great job sending the shipment

Very good to hear Todor. Thank you for your review!! Kind regards, Team CVFishing

All work perfect from order to delivery...

I order few lures,,, they come like they should,,, no problem with paying and delivery... Regards Dariusz Kaminski

Thank you so much Dariusz! We really appreciate it. Hartelijke groet, Team CVFishing

Goede service en snelle verzending

Mooie producten voor een faire prijs

Bedankt voor je mooie review André! Hartelijke groet, Team CVFishing

Prima oldskool visspullen voor een prima prijs.

Producten voldoen aan de omschrijving. Helaas miste bij de koelbox twee sluitingen. Dat zag ik thuis pas, en wist de verkoper waarschijnlijk ook niet. Daarom net geen 10!

Bedankt voor het mooie cijfer! Hartelijke groet, Team CVFishing

Over CV Fishing

CV Fishing is gespecialiseerd in de inkoop, inruil en verkoop van nieuwe & tweedehands producten. Hier lees je wat onze klanten van ons vinden en met trots worden we al jaren met ruim een 9 gewaardeerd. Klachten, vragen of opmerkingen worden altijd direct opgepakt. Ben jij ook zo blij met onze producten en service? Dan zien we een beoordeling graag tegemoet. Niet tevreden, neem dan direct contact met ons op!