Een goede keus als je van vissen houdt.

Topbedrijf. Goede zaken, fijne prijzen. Goede communicatie en afspraken die korrekt na worden gekomen. Kortom een zaak om te onthouden.

Wauw wat een mooie review Johan. Ontzettend bedankt hiervoor en hopelijk tot een volgende keer! Hartelijke groet, Team CVFishing

Item came quickly, as described

I wasn’t sure about placing an overseas order. With customs and shipping the way it is and all…I ordered a reel and watched it through the tracking CV provided me and about a week later, the reel arrived, in great shape and packed well enough to have a car drive over it. I’ll buy from them again for sure.

This makes us very happy Jeffrey. Thank you so much for your very kind words and great review. Till next time! Kind regards, Team CV Fishing

goede prijs snel verzonden

super

Bedankt Bert voor je mooie review! Hartelijke groet, Team CVFishing

goed ontvangen

snel en goed overleg snelle levering

Dat is heel erg fijn om te horen Wim. Bedankt voor je review. Hartelijke groet, Team CV Fishing

Goeie communicatie en komt afspraken na

Goeie communicatie en komt afspraken na

Daar doen wij ons best voor Marinus. Heel erg bedankt voor je review! Hartelijke groet, Team CV Fishing

Hoed geholpen. Zeer goede service. Vriendelijke medewerkers.

Ik ben zeer tevreden over de vriendelijkheid, behulpzaamheid en zeer goede service!

Dat zijn prachtige woorden om te horen! Ontzettend bedankt hiervoor Ado en hopelijk tot een volgende keer. Hartelijke groet, Team CV Fishing

top

doet wat het belooft

En zo hoort het, dank u wel voor de feedback! Hartelijke groet, Team CV Fishing

Good service

I just order a few hooks and I'm happy with the shipping

Great to hear that. Thank you for the nice review :) Best regards, Team CV Fishing

Ik ben blij met cv Fishing ook de medewerkers zijn echte top omdat ik ben iemand dit heeft ervaring met online de CV Fidhing zijn de beste ik ben bij ik wil een het toekomst bij CV Fishing koppen ook ik laat mij familie vrienden kennissen bij hun komen kijken. Groetjes, LAMRID.

Ongelooflijk dat wij zo'n mooie review van u krijgen. Er ging véél te veel mis bij uw bestelling en dan toch zo tevreden. Dat vinden we echt fantastisch. Heel erg bedankt voor de prachtige review en hopelijk tot de volgende keer! Hartelijke groet, Team CV Fishing

het product voldeed aan de verwachting

meer kan ik er niet overzeggen, wel dat het zeer zorgvuldig was verpakt (hengel) ben er dan ook zeer tevreden mee

Meer hoeft u er ook niet over te zeggen, dit is een mooie review! Hier worden we blij van. Hartelijke groet, Team CV Fishing

Super geholpen

Bedankt voor de korte, maar krachtige review. Dat wordt zeer gewaardeerd! Hartelijke groet, Team CV Fishing

Goedkoop en zekers kwaliteit

En daarom ben ik naar jullie gegaan omdat het niet altijd duur hoef te zijn en goed geregeld.

Dat is inderdaad precies de reden waarom wij er zijn; visspullen hoefen niet duur te zijn! Fijn om te horen Henk, dank je wel. Hartelijke groet, Team CV Fishing

Perfect product

Zeer snelle bezorging

Goed om te horen, bedankt! Hartelijke groet, Team CV Fishing

Prima service!

Mijn voorraad shads kunnen aanvullen, goede service en scherpe prijzen voor kwaliteit materiaal.

Dat horen we graag. Nu nog een dikke lading roofvis ;) Bedankt voor de review! Hartelijke groet, Team CV Fishing

Goed.

Prima service. Snel verzonden.

Super, bedankt voor de review. Dat wordt gewaardeerd! Hartelijke groet, Team CV Fishing

Gewoon super

Een vintage vis sponning reel perfect als omschreven nu nog even gebruiksklaar maken en vissen maar ben echt nieuwsgierig! Een jaren 50 molentje!

Bedankt voor de leuke, uitgebreide review! Zo te horen is de molen bij de juiste persoon terecht gekomen. veel plezier er van! Hartelijke groet, Team CV Fishing

Snelle levering en reacties

Gewoon een goede en snelle reactie en je kan het ook ophalen

Bedankt voor mooie woorden Jan. Hopelijk tot de volgende keer! Hartelijke groet, Team CV Fishing

Je komt leuke spullen tegen, goede service.

Je komt leuke spullen tegen, goede service.

Wat een leuke review Hans, dat waarderen we zeer! Hartelijke groet, Team CV Fishing

Voldeed maar toch te verbeteren

Omslag was gescheurd en pilkertje uit doosje los in omslag Kreeg bericht dat de levering onderweg was nadat de levering al gebeurd was

Ochja dat is niet de bedoeling inderdaad van de verpakking. Dat is wel bijzonder inderdaad, zoiets hebben we nog nooit meegemaakt. U krijgt namelijk het bericht dat het onderweg is letterlijk als het hier net in de vrachtwagen vertrekt. Maar we zijn blij dat u in ieder geval thuis was. Hartelijke groet, Team CV Fishing

Aanrader

Bestelling snel en goed afgewerkt en geleverd

Daar worden wij blij van! Bedankt voor je review. Hartelijke groet, Team CVFishing

Goede service duure verzendkosten

Overwegend positief producten keurig geleverd toch verwagt ik bij een zending van 400 euro gratis verzending of dan wrl goedkooper dan de heudige prijs.

Dag Jonne, We begrijpen je reactie heel goed. Wij vragen altijd om verzendkosten, omdat veel van onze producten afwijkende afmetingen hebben en niet in een standaard pakketje passen. Hierdoor worden de verzendkosten helaas ook hoger. Wel willen we je bedanken voor het mooie cijfer en natuurlijk je review! Hartelijke groet, Team CVFishing

goedkoop en snel

mijn bestelling is snel geleverd

Dat is fijn om te horen! Bedankt voor je review Gerard. Hartelijke groet, Team CVFishing

arrived early well packed fair price

1st time user in uk. ordered a replacement product no longer sold in uk, but found by searching internet. arrived well boxed up, arrived early, trackable package. price was fair. recommended trader

What an amazing review. Thank you so much Gareth. Hope to see you again some time! Kind regards, Team CVFishing

Best thanks

Im happy that l found my Tod who lm was to looked .

Thank you for your review Mehmet! Hope to see you again some time. Kind regards, Team CVFishing

Good

It's a first time experience. I value it as good.

That is great to hear! Thank you for you review Barbera. Kind regards, Team CVFishing

Over CV Fishing

CV Fishing is gespecialiseerd in de inkoop, inruil en verkoop van nieuwe & tweedehands producten. Hier lees je wat onze klanten van ons vinden en met trots worden we al jaren met ruim een 9 gewaardeerd. Klachten, vragen of opmerkingen worden altijd direct opgepakt. Ben jij ook zo blij met onze producten en service? Dan zien we een beoordeling graag tegemoet. Niet tevreden, neem dan direct contact met ons op!