Snelle levering l

Goed om te horen! Bedankt voor je review. Hartelijke groet, Team CVFishing

In volle tevredenheid!

Ook telefonisch perfect.

Dat is zeer fijn om te horen. Bedankt voor je review Ludwig! Hartelijke groet, Team CVFishing

Slecht

Ik vroeg de verkoper donker oranje rubber boilies te sturen zoals op de site stond Krijg ik fel fluo Volgens hem dezelfde kleuren Beetje kleurenblind daar En service....ho maar

Bedankt voor uw review. Helaas voor u is er gewoon geleverd wat er besteld is. Echter was u het daar inderdaad niet mee eens. Uiteraard mag u het op onze kosten retour sturen, maar daar wilde u blijkbaar geen gebruik van maken. We deden ons best wat betreft de service maar u wilde niet luisteren en wilde vooral uw frustratie uiten. Sorry maar dan kunnen wij uw review niet serieus nemen. Hartelijke groet, Team CV Fishing

Snel en duidelijk

Bedankt voor je review! Hopelijk tot een volgende keer. Hartelijke groet, Team CVFishing

GLS laat wat langer op zich wachten maar de service van CV Fishing is prima.

Dat is heel fijn om te horen Richard, Bedankt voor je review! Hartelijke groet, Team CVFishing

Goed bedrijf

Duidelijk communicatie en prima levering

Mooi om te horen Enno. Bedankt voor je review! Hartelijke groet, Team CVFishing

Excellent

Snel en makkelijk

Super! Bedankt voor je review. Hartelijke groet, Team CVFishing

ottimo venditore.. consigliato

ottima gestione degli ordini.. spedizione puntuale

• Ci consiglieresti? Si

Che bella recensione, grazie mille per questo Marco! Cordiali saluti, Team CVFishing

Prima prijs kwaliteit

Snelle verzending, schappelijke prijzen. Aardige verkoper ook

Daar maak je ons blij mee Stefan, Bedankt voor je review! Hartelijke groet, Team CVFishing

Top bedrijf

Alles duidelijk vermeld op jullie site en mooie prijzen. Snelle levering in stevige verpakking

Wat een complimenten! Ontzettend bedankt hiervoor Frans. Hopelijk tot een volgende keer. Hartelijke groet, Team CVFishing

Product snel ontvangen , goede service

Heel fijn Wilfred, Bedankt voor je review! Hartelijke groet, Team CVFishing

Prima goed surves

Ik heb hier soul nero karperhengels gekocht snel bezorgd en onbeschadigd echt een aanrader CV fisching

top

snelle levering en goed verpakt super

Super Ron! Heel erg bedankt voor je review. Hartelijke groet, Team CVFishing

Keurig en snel afgehandeld

Ik kreeg bericht dat de hengels weer leverbaar waren heb er meteen 2 besteld ,die ik al heel snel binnen kreeg . waar ik erg blij mee ben .

Dat vinden wij heel fijn om te horen. Bedankt voor je mooie review Roel! Vang ze! Hartelijke groet, Team CVFishing

Excellent product, good price, friendly seller, quick shipping.

Excellent product, good price, friendly seller, quick shipping. Five star.

You just made us very happy Niels. What a great review, thank you for this! Best regards, Team CVFishing

Geen gezeur. Gewoon een goede service

Netjes mijn bestelling zoals beloofd bezorgd.

Dat is mooi om te horen Peter. Bedankt voor je review! Hartelijke groet, Team CVFishing

Prima hengel voor een leuke prijs

Mooi assortiment, snel geleverd.

Super Rene, Bedankt voor je review! Hartelijke groet, Team CVFishing

Zeer tevreden client !

Heb toch een vraag op wat plekken laat het sealband los. Hoe lossen wij dat op? Met hulp van jullie ? Verder past het prima. Dank je wel, Coen. Groet van Ruud uit Gouderak.

Fijn om te horen Ruud! We gaan je even mailen, gaan we samen naar een oplossing kijken. Ontzettend bedankt voor je review! Hartelijke groet, Team CVFishing

perfecte service

snelle levering/ goede service precies wat ik zocht.

Wat fijn om te horen Willem. Bedankt voor je mooie review! Hartelijke groet, Team CVFishing

Via marktplaats gevonden en netjes ingepakt.

Bedankt voor je review Jan, Hopelijk tot een volgende keer! Hartelijke groet, Team CVFishing

Duidelijke fotos

Super! Bedankt voor je review. Hartelijke groet, Team CVFishing

Snel en product goed omschreven

Mooi om te horen. Bedankt voor je review! Hartelijke groet, Team CVFishing

Snelle levering .. goeie prijs

Bedankt voor je review Jimmy! Hartelijke groet, Team CVFishing

Goede product omschrijving, mooie prijs, snelle service

Blij met m'n ontvangen product

Geweldig om te horen Thomas. Heel erg bedankt voor je mooie review! Hartelijke groet, Team CVFishing

Goede

Van dag besteld En een dag later in huis

Top Hendrie! Bedankt voor je review. Hartelijke groet, Team CVFishing

Herinckhavestraat 5

7557JJ Hengelo

Over CV Fishing

CV Fishing is gespecialiseerd in de inkoop, inruil en verkoop van nieuwe & tweedehands producten. Hier lees je wat onze klanten van ons vinden en met trots worden we al jaren met ruim een 9 gewaardeerd. Klachten, vragen of opmerkingen worden altijd direct opgepakt. Ben jij ook zo blij met onze producten en service? Dan zien we een beoordeling graag tegemoet. Niet tevreden, neem dan direct contact met ons op!