Bestelling geplaatst op 2 mei en nog niet ontvangen en geen reactie op mijn e-mail.

Ik had eergisteren een e-mail gestuurd dat de track en trace code van POSTnl niet bekend is bij PostNL. Geen reactie hierop gekregen van Lakshmi webshop.. Dit is niet klantvriendelijk vind ik. Ik vraag me af of dit wel goed komt.. ik zal morgen proberen telefonisch contact op te nemen.

persoonlijk en vriendelijk

Mijn ervaring met het contact erfaar ik als prettig, betrouwbaar en persoonlijk. Je wordt benaderd met respect, geduld en aandacht.

fijne website

Fijne producten en een goede service.

Zeker goed

Mooi!

Fijne service, vriendelijk, persoonsgericht. Snelle levering en fijne mooie producten!

Brilliant!

I receive fast the order. The packaging was absolutely perfect! I really appreciate the card from Julia and her words!!

top producten

fijne producten en snelle levering

snelle levering en heerlijke producten

Ik had de producten 2 dagen later in huis, testertjes erbij voor het geval het toch niet zou bevallen mocht ik het product nl terugsturen. Goede service. En, terugsturen was gelukkig niet nodig. Wat een heerlijke producten!

Fijne producten

Ik bestel al geruime tijd een groot deel van mijn verzorgingsproducten via deze site en ben ontzettend tevreden. Ook de klantenservice is top!

Snelle bezorging, goede kwaliteit

Mooi product, prettig in gebruik en zo veilig mogelijk

Prima.kan alles vinden.

r

Alles wat je nodig hebt makkelijk gevonden

Prima webshop met kwaliteit producten. Snel gevonden en snel verstuurd.

Altijd goed verzorgd en ik kan weer genieten van de heerlijke producten

Tip top in orde

Supersnelle levering en fijn contact!

De bestelling was er eerder dan aangegeven; supersnel! Het product was mooi ingepakt en er zat een handgeschreven kaartje plus paaseieren bij. Enorm attent.

Goede service, snel in huis

Goede service, snel in huis

Wat ik heb besteld heb ik ook mooi verpakt gekregen

Al jaren koop ik via deze site mijn lakshmi producten naar tevreden

Fijne producten

Lakhsmi heeft fijne producten. Ayurveda Twente verzendt ze snel en de pakjes zien er altijd kleurrijk uit.

Heerlijk product

Tot nu toe de enige producten die ik heb kunnen vinden die mijn buitenleven aan kan. Van een droge huid, trekkend gevoel en barsten naar niets last. Ik geniet er elke dag van.

Snelle levering, goede kwaliteit

Al jaren fan van dit merk.

Fijne producten, snel en mooi aangeleverd

met aandacht worden de producten geleverd met een persoonlijke touche

Prima product

Tevreden met service en het product.

Mooie producten, persoonlijke benadering en snelle bezorging

Mooie natuurlijke subtiel geurende producten. Persoonlijke benadering: attent een handgeschreven kaart en snel bezorgd.

ik ben blij met jullie!

Fijne producten

Netjes op tijd goed verpakt

Bestelling is naar tevredenheid bezorgd geen aanmerkingen.

fine producten