Snelle levering, mooi verpakt.

Fijne produkten van Lakshmi, altijd snel geleverd, mooi verpakt en met een proefmonster bij gesloten. Ik houd ervan! Bestel mijn produkten nooit ergens anders.

Voor het eerst iets besteld, dit werd netjes en snel bezorgd.

hele fijne produkten

het gebruik van jullie producten vind ik fijn

Excellent

Goede producten , snelle bezorging

Goede producten, Goede service

Ik ben zeer tevreden over de producten. En de nieuwe city detox verzorgd mij huid goed onder mijn mondmasker .Vlot bestellen, vlugge levering en indien vragen of problemen een snelle reactie.

Snelle bezorging

Makkelijk bestellen en pakket snel binnen.

heerlijke en goede producten op eenvoudige wijze te bestellen

via de webshop kun je op een eenvoudige wijze aan goede producten komen met oog voor het behoud van onze natuur en gezondheid. Goede prijs- kwaliteitverhouding.

Goede website, prima service

Bestel al jaren bij ze en altijd goede service

Goede service en fijne producten

Met veel liefde en aandacht verpakt en verzonden, snelle service

Zeer aan te raden. (H)eerlijke biologische producten, met veel aandacht ingepakt, en snel geleverd.

Goede producten, fantastische kwaliteit

Wat duurder in aanschaf dan de massa, maar de kwaliteit is er dan ook naar en bij goed gebruik heb je weinig nodig. Dus, niet duur.

Netjes verpakt,informatie over het merk erbij,op tijd geleverd en proefmonsters cadeau.

Probleem met levering opgelost

Voorheen heb ik een slechte beoordeling geplaatst omdat ik mijn pakje niet aankreeg. Na een telefoontje van Sylvia werd het misverstand opgeklaard. Ik was er verkeerdelijk vanuit gegaan dat het pakje met track en trace werd verzonden. Per gewone post heeft het wel lang onderweg geweest maar op 11 augustus heb ik het pakje wel ontvangen. Dit was buiten de wil van de webshop gebeurd. Sylvia en ik hebben samen een persoonlijke oplossing uitgewerkt om dit met toekomstige leveringen te vermijden. Ik vond het belangrijk om deze rechtzetting mede te delen.

Overzichtelijke fijne webshop

Overzichtelijk , duidelijk en snelle verzending .

Topservice !

X

Handig op deze manier !

Duidelijke website !

Product kunnen vinden

Heb t product snel gevonden

Snelle verzending, mooi ingepakt, goede service!

Snelle verzending, mooi ingepakt, goede service!

Goede Service en prima Deo

Goede producten en snelle levering

Al verschillende keren producten besteld bij de Lakshmi webshop, er wordt snel gereageerd én geleverd

prima, snelle levering

fijne produkten

Fijne producten

Betrouwbaar en snel

Snelle levering, binnen 3 dagen. Mooie producten, bestel altijd Sunveda, heerlijke veilige zonnebrand crème

Bestelling was snel binnen, fijn!

Snelle reactie en levering, goede producten

Snelle reactie en levering, goede producten