Product kunnen vinden

Heb t product snel gevonden

Snelle verzending, mooi ingepakt, goede service!

Snelle verzending, mooi ingepakt, goede service!

Goede Service en prima Deo

Goede producten en snelle levering

Al verschillende keren producten besteld bij de Lakshmi webshop, er wordt snel gereageerd én geleverd

prima, snelle levering

fijne produkten

Fijne producten

Betrouwbaar en snel

Snelle levering, binnen 3 dagen. Mooie producten, bestel altijd Sunveda, heerlijke veilige zonnebrand crème

Bestelling was snel binnen, fijn!

Snelle reactie en levering, goede producten

Snelle reactie en levering, goede producten

prachtig!

Mooie producten en klantvriendelijk

Ik had een vraag over 2 producten en er werd zeer snel en klantvriendelijk op mijn mail gereageerd. De volgende dag al in huis.

Een overzichtelijke website

Makkelijk zoeken en snel bezorgd

Goed persoonlijk contact

Ik vertrouw dit webshop, mede door klantvriendelijk contact. Ook telefonisch is een goede persoonlijk gesprek ontstaan die niet alleen commercieel gericht is.

Super fijne producten die doen wat ze moeten doen

De website is redelijk makkelijk in gebruik. Wat mij betreft verdienen de producten een mooiere opmaak en layout.

snelle levering, mooie webshop

fijne producten en snelle levering

Goede producten en snelle levering

goed en snel

Aanrader!

Supersnel en heel vriendelijk!

Goede service top producten

Lakshmi is mijn favoriete huidverzorging en de producten worden snel geleverd. Een keer ging er iets mis met de bestelling en dat werd gelijk en heel netjes opgelost. Zeer tevreden met kwaliteit van de producten en de service.

Zeer tevreden over de producten

Ik kwam in aanmerking met deze producten bij de beautysalon Beautysisters in Purmerend. Sindsdien heb ik geen één ander product gebruikt. Ik heb psoriasis en deze producten helpen mijn huid weer rustig te krijgen. Ik gebruik de Pitta producten

Fijn merk goede service

Fijne producten en goede klantenservice

Uitstekende klantenservice

fijne producten

ik gebruik de winterpreventie al een tijdje en tot nu toe niet ziek geweest!! hoop dat het zo blijft

Is een hele prettige webshop!

Snel, bestellingen zijn altijd correct!