Goede producten, snelle service

Goede producten,veel uitleg en snelle levering

Snelle levering met persoonlijke aandacht

Geweldige producten, snelle service en goede communicatie.

Fijne webshop, ben al jaren klant. Ik koop mijn Lakshmi producten nergens anders meer!!

Persoonlijk en vertrouwelijk

De producten zijn uitstekend. De Lakshmi webshop is een zeer vriendelijk, betrouwbaar en persoonlijk met hun communicatie en service.

Zeer goede service!

Ik koop al jaren mijn producten via de Lakshmi Webshop. Altijd prima service, snel geleverd en vaak met iets extra's.

Snelle levering van een goed product tegen een nette prijs

Site is simpel maar in orde.

Supersnelle en goede service!

De bestelling was heel snel verwerkt, verpakt en verstuurd. De producten werken bij mijn huis fantastisch en zijn van goede kwaliteit.

Van A tot Z perfect gegaan!

De bestelling was makkelijk geplaatst, goede uitleg op website, bestelling snel geleverd en toen zat er ook nog een persoonlijk kaartje bij, dat vond ik echt helemaal super. Ik mis de persoonlijkheid tegenwoordig bij bedrijven en zoek juist weer meer leveranciers die je het gevoel geven dat je gewaardeerd wordt als klant. Ik ga de volgende keer weer zeker bij jullie bestellen of via een schoonheidsspecialiste jullie producten kopen. Dat doet een vriendin van mij namelijk ook. Via haar ken ik jullie producten ook.

Eerlijk en snelle levering

Ik had een bestelfout gemaakt waardoor ik te veel betaalde. Ik kreeg heel snel een mail waarin de webshop mij daarop attendeerde. Heel eerlijk en attent van haar en het te veel betaalde werd gelijk teruggestort. Zo fijn dat er eerlijke mensen zijn! En ondanks de feestdagen werd er ook nog snel geleverd.

Goede producten en snelle levering

Duidelijke website, bij de bestelling werd ik verrast met een heerlijke bodylotion.

Vriendelijk, snel, attentvol en nog een cadeautje ook. Super!!

De producten waren snel verstuurd, goed verzorgd. Inhoud plus een cadeautje voelde als persoonlijk. Toverde een glimlacht op mijn lippen.

Vriendelijke manier van doen!

Zo leuk om wat extra's in het pakket te vinden en altijd een persoonlijk geschreven kaartje erbij! Bedankt!

Zeer goede producten die uitstekend hun werk doen

Heb wel eens een ander merk gebruikt,maar de producten van lakshmi zijn echt werkelijk heel erg goed .

Top service en uitstekende kwaliteit

Mooie producten en vriendelijke supersnelle verzending.

Prima in orde en snel in huis

Zoals altijd stipte aflevering, vaak met een kleine attentie. Goede website en service

Zeer klantvriendelijk en zeer snelle levering

Mijn vraag werd erg snel beantwoord. Ik kreeg een duur product cadeau en mijn bestelling werd zeer snel geleverd. Het was goed en mooi verpakt. Klasse!

Prima webshop.

Goede informatie over de producten, Hele snelle levering.

De beste verzorging,beter bestaat niet.

Goede producten,natuur zuiver ,Heb veel producten geprobeerd ,maar de producten van lakshmi zijn nog steeds mijn favoriet.

Het gaat meestal heel goed! Bestellen en ontvangen

Al jaren heel goede ervaringen

Snelle levering, leuk verpakt en ook nog proefjes erbij ❤️

Fijn product in Degelijke én mooie verpakking

Ga zo door !

Prettig contact en goede service!

Snelle levering en goede service!

Fijne producten,doen hun werk uitstekend.

Tot nu toe het beste wat ik gebruik hebt voor mijn verzorging. Fijne producten die hun werk uitstekend doen.

Heerlijke producten

Fijn product en snelle levering

Heel goede producten

Ik heb geel goede ervaring met Laksmi producten

Over Lakshmi Webshop

Lakshmi is gevestigd in Verona (Italië) en is al meer dan 30 jaar actief in de natuurlijke cosmetica en welzijn. Na een Ayurvedische cursus in New Dehli leerde Franco (oprichter van LakShmi) de bijzondere waarde van de Ayurveda (Indiase natuurgeneeskunde) kennen. Op deze cursus ontdekte hij o.a. hoe de geur van essentiële oliën effect heeft op het balanceren van de dosha’s (Vata, Pitta en Kapha). Dit was het moment dat hij op het idee kwam om verzorgingsproducten van planten, kruiden en bloemenextracten te produceren die Vata, Pitta en Kapha in balans brengen en harmoniseren.