Als het aan Lakshmi lag dan had in vast zeer snel mijn pakketje ontvangen!

De bestelling werd correct verstuurd. Echter, Post NL heeft er weer een potje van gemaakt! Een volle week op mijn bestelling moeten wachten. Pakketje werd uiteindelijk bij de buren afgegeven terwijl ik gewoon thuis was!

Snelle levering, hoogwaardige producten.

Ik had de producten van mijn keuze snel in huis. Een cadeautje aan mezelf en dat werd bevestigd door de fraaie verpakking

Goede communicatie als er een product niet geleverd kan worden.

Fijne producten.

Klopt als een bus! Afspraak is afspraak.

Bestellen en daarna volgt je vanzelf het proces middels mailing

Prima webshop, snelle levering en fijne producten

Prima webshop, snelle levering en fijne producten

Fijne service

Mijn bestelling kwam super snel en de hele service vond ik heel fijn. Mijn product zat mooi en goed verpakt in de doos en was echt een cadeautje om open te maken.

perfect

De wonderolie doet wat hij belooft en de bestelling is snel aangekomen.

Mooie, duidelijke website

Ik kan goed vinden wat ik zoek, duidelijke product informatie

Snel en hele goede producten

Alles is vers en gaat lang mee met een heel goed resultaat. Ik gebruik Lakshmi ruim 20 jaar!

Helemaal goed. Gelukkig mij geïnformeerd over vertraging met de sending

Vriendelijk & professioneel

Fijne producten die snel verstuurd worden in een mooi pakje

Ik ben heel tevreden. Zou nog fijner zijn als pakjes bij ons PostNl-pakketpunt konden worden bezorgd. Ik hoef dan niet thuis te blijven voor de postbode.

Prima ervaring al jarenlang

Ik bestel hier al jarenlang en altijd prima service. Had 1x een product dat gebroken aankwam en binnen enkele dagen een nieuw product gekregen!

besteld en snel geleverd

Op de duidelijke website het artikel gevonden en besteld. Keurig bericht dat de levering iets vertraagd was. Heel correct allemaal.

kwaliteitsproducten en uitstekende bezorgservice

Ik ken deze producten zoals mijn schoonheidsspecialiste in Italië ze heeft aanbevolen! Ik was blij dat ik ze hier kon vinden. Ik heb deze site al twee keer gebruikt. De producten zijn gewoon geweldig en hun service uitstekend! De verpakking is mooi en milieuvriendelijk! Ik zou het niet erg vinden om nog een paar freebies! ; P

Snelle en verzorgde verzending

Fijne 1e ervaring.

Prima, het proces loopt als een zonnetje

Overzichtelijke website en gebruiksvriendelijk!

Geweldige service

fijn en vriendelijk geholpen

zoals hierboven

Goede producten snelle bezorging

Al jaren gebruiken we sunveda als een veilig zonnebrand crème naar volle tevredenheid.

zijn hele fijne producten!!

fijne producten

Super!!!

Duidelijke webshop, makkelijk te bestellen en snelle en nette levering. Echt een aanrader!

Topproducten en snel geleverd.

Verder niets aan te merken.

Fantastische biologische produkten!

Fantastische Produkten. Ik gebruik de zonnecreme al een paar jaar. Een absolute aanrader!

Mooi product, en ruikt heerlijk

Mooi product en een snelle levering.