Supersnelle verzending, prachtig ingepakt, goede service

Mijn bestelling is meteen verzonden, prachtig ingepakt met een paar fijne samples. Alles is heel goed verzorgd en wat een mooie producten.

Top producten, perfecte aflevering.

Wij ervaarden de producten van Lakshmi reeds via de schoonheidsspecialiste, nu ook via jullie webshop. Perfecte aflevering, professionele aanpak. Top.

makkelijk om te bestellen, snelle goede levering

Het was eenvoudig om de producten te vinden en te bestellen.Levering was ook snel. Spullen waren leuk verpakt, met een persoonlijke note.

bestelling en levering prima op tijd

ik kreeg wel erg veel mails na mijn bestelling: 5 mails met een orderwijziging....vind ik niet zo belangrijk eerlijk gezegd, met 1 was ik ook voldoende geïnformeerd....

Geweldig goed

Sneller kan niet. Alles aanwezig. Met zorg verpakt incl. kleine verrassing.

Goede producten

Duurt alleen een week voor de artikelen er zijn verder dik tevreden

Snel, zorgvuldig

Heel prettig!

Zorgvuldig

Naast dat ik blij ben met de etherische olie die ik heb ontvangen was ik ook erg verrast met hoe zorgvuldig mijn pakketje was verpakt met ook nog een leuke attentie.

Helemaal prima!

Heerlijke producten en de volgende dag al geleverd. Gezellig verpakt en nog een mooi armbandje cadeau gekregen ook nog. Ik ben meer dan tevreden!

Snelle levering van top product

Goed contact via mail over vooruitgang van de order. Snelle levering Product is top

Mooi verzorgd pakketje.

Op tijd en zoals besteld

fijne Producten

Fijne producten en een snelle levering.

Snelle levering en er zat een geschenkje bij!

perfect

snel vriendelijk en warm

Geweldig product

Ik ben fan van lakshmi top product.

Snel

De bestelling is heel vlot verlopen. Volgende dag was het in huis terwijl er aangegeven werd dat het paar werkdagen zou duren. Dus aangenaam verrast en sinds ik helemaal door het product heen zat, was het echt fijn dag ik geen tussentijdse oplossing hoefde te bedenken. Top service noem ik dat!

Zo n super snelle levering.

Netjes geregeld.

Prima wehshop

Goede producten snelle levering

Snelle levering, mooi verpakt.

Fijne produkten van Lakshmi, altijd snel geleverd, mooi verpakt en met een proefmonster bij gesloten. Ik houd ervan! Bestel mijn produkten nooit ergens anders.

Voor het eerst iets besteld, dit werd netjes en snel bezorgd.

hele fijne produkten

het gebruik van jullie producten vind ik fijn

Excellent

Goede producten , snelle bezorging

Goede producten, Goede service

Ik ben zeer tevreden over de producten. En de nieuwe city detox verzorgd mij huid goed onder mijn mondmasker .Vlot bestellen, vlugge levering en indien vragen of problemen een snelle reactie.

Snelle bezorging

Makkelijk bestellen en pakket snel binnen.