Altijd snel en correct

Goede producten en snelle service

Klantvriendelijke website

Ik kon het product snel vinden wat ik zocht

mooi verzorgd en stevig verpakt verzonden.

Zoals altijd werd mijn bestelling mooi verzorgd en stevig verpakt verzonden. Door Post.nl bij mij aan de deur bezorgd. Handig dat er een track en tracy bij geleverd wordt, dan weet je wanneer het pakket komt. :-)

Snelle levering& fantastische producten

Zoals altijd supersnelle service en prima producten!!

Ik ben steeds weer blij met de geweldige service en de mooie producten.

Veel informatie over de producten. Dat is goed, wel moet je even tijd voor uittrekken. Verder ben ik goed op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling. Vond ik heel fijn.

fijne producten,die hun werk goed doen.

een weldaad voor je huid en zintuigen.

Goed merk, fijne webshop.

overzichtelijke webshop en fijne natuurlijke producten. Ik kan niet ierder merk hebben, ik krijg dan galbultjes als reactie. Maar ik heb ook zonnebrand nodig, want anders krijg ik galbultjes als reactie op mijn huid van de zon. De Sunveda zon bescherming is een product wat ik wel kan verdragen.

geweldig product, snel en netjes afgeleverd

Zonnecreme spf 25: Fijn met doseerpompje, geur is aangenaam zomers. Smeert goed uit.

Prima shampoo

Directe levering

Fijne producten, betrouwbare site, snelle levering.

Makkelijk gevonden en snel bezorgd

Ik was op zoek naar Lakschmi met spf en vond dit product snel op de website. Het was ook snel bezorgd.

Snelle afhandeling, Prima service

Altijd snel geleverd!

Bij de bestelling zit meestal een proefje met uitleg en mooi verpakt.

Fijne producten

Vroeger altijd kapha gebruikt als dagcreme, sinds de nieuwe volume niet meer. Dit keer toch maar proberen. Dikker van creme, maar ruikt en voelt prima. Ik heb een gevoelige huid, dus ben benieuwd of dit ook goed bij mij gaat werken. De verzending gaat altijd snel en goed.

Bezorgen minder

Mijn bestelling kwam via post.nl,kreeg geen melding van post.nl dat enof wanneer pakket aankomt,ik moest helemaal naar de andere kant van de stad,dat mag beter

Fijne producten

Ik gebruik het al heel lang. Blijft een fijn product!

Fantastische service

Fijn geholpen!

Geweldige service!

Zeer goede cosmetica voor mijn gevoelige huid. Snelle verzending en altijd een persoonlijk contact. Aanrader

Fijne natuurlijke verzorgingsproducten met een zachte, heerlijke geur.

Het product heb ik ontdekt bij mijn schoonheidsspecialiste en ben inmiddels helemaal fan. Fijne natuurlijke verzorgingsproducten met een zachte, heerlijke geur voor een redelijke prijs. De producten zijn eenvoudig te bestellen via internet en zijn binnen 2 dagen in huis. Top!!

Hele fijne producten

Ben blij met de prducten. Levering is erg snel. Altijd een verassing mee.-:)

Perfect!

De Sunveda Sunbooster Factor 50 zit in een handig flesje dat in mijn handtas past. Perfect voor op reis. Het biedt alles wat mijn zeer gevoelige huid nodig heeft: bescherming en verzorging. Ik gebruik deze crème met zoveel plezier ook door de zachte geur, ik ben een grote fan van Lakshmi!

Fijne producten!

Fijne en mooie producten. Snelle levering en mooi ingepakt. Heel erg blij mee.

Snelle en perfecte service!

Er wordt heel snel gereageerd op mijn bestelling. En er wordt zonodig ook snel en adequaat advies gegeven per telefoon. En heerlijke producten!

Altijd tevreden

Goede producten Snelle verzending

Goorsestraat 49

7496 AC Hengevelde

Over Lakshmi Webshop

Lakshmi is gevestigd in Verona (Italië) en is al meer dan 30 jaar actief in de natuurlijke cosmetica en welzijn. Na een Ayurvedische cursus in New Dehli leerde Franco (oprichter van LakShmi) de bijzondere waarde van de Ayurveda (Indiase natuurgeneeskunde) kennen. Op deze cursus ontdekte hij o.a. hoe de geur van essentiële oliën effect heeft op het balanceren van de dosha’s (Vata, Pitta en Kapha). Dit was het moment dat hij op het idee kwam om verzorgingsproducten van planten, kruiden en bloemenextracten te produceren die Vata, Pitta en Kapha in balans brengen en harmoniseren.