Goede service top producten

Lakshmi is mijn favoriete huidverzorging en de producten worden snel geleverd. Een keer ging er iets mis met de bestelling en dat werd gelijk en heel netjes opgelost. Zeer tevreden met kwaliteit van de producten en de service.

Zeer tevreden over de producten

Ik kwam in aanmerking met deze producten bij de beautysalon Beautysisters in Purmerend. Sindsdien heb ik geen één ander product gebruikt. Ik heb psoriasis en deze producten helpen mijn huid weer rustig te krijgen. Ik gebruik de Pitta producten

Fijn merk goede service

Fijne producten en goede klantenservice

Uitstekende klantenservice

fijne producten

ik gebruik de winterpreventie al een tijdje en tot nu toe niet ziek geweest!! hoop dat het zo blijft

Is een hele prettige webshop!

Snel, bestellingen zijn altijd correct!

Prima gegaan en dit keer ook snel (zeker gezien de bijzondere omstandigheden).

Ik vind de produkten van Lakshmi erg prettig. De geur doet mij aan India denken. Ze zijn zacht en prettig en "verantwoord in elk opzicht". En zo steunen we Italië nog een beetje... _/\_ Melissa

Goede service, hoog bestelbedrag

Fijne service, levering is prima. Ik vind alleen het bedrag voordat levering gratis is hoog in vergelijking met andere webshops.

Snelle levering, met kleine verrassing zelfs, erg leuk.

Goed te volgen.

zie onder

geen commentaar alles was prima

Heel goed en zeer verzorgd.

Zeer content

Gemakkelijk besteld, snelle levering, gebruik bed producten met plezier.

Prima producten

prima webshop

De webshop heeft fijne producten en is servicegericht en klantvriendelijk. Als ik dan toch wat mag wensen: graag de mogelijkheid geven voor bezorging bij een PostNl-punt.

Super handig en overzichtelijk en mijn producten snel en goed geleverd

Goede snelle service

Prima vlotte service.

Snel bezorgd

Mag via de mail duidelijker gecommuniceerd worden of het afgeleverd is. Daarbij bij het openmaken bemerkte ik dat er de verkeerde oogschaduw inzit. Ben benieuwd hoe jullie dit oplossen. Heb al een mail verstuurd hierover

Hele fijne goede service en vriendelijkheid

De producten worden snel geleverd, altijd liefdevol ingepakt. Als er vragen zijn over het product/de bestelling, wordt daar heel vriendelijk over gecommuniceerd. Klant-en service gericht.

goede producten en snelle service

producten zijn goed vindbaar op de site en de productomschrijving geeft voldoende informatie. Mocht toch iets niet helder zijn, kun je altijd het via mail vragen. Heb je eenmaal besteld, wordt je goed op de hoogte gehouden van de status van de opdracht - tot nu toe heb ik mijn bestelling altijd snel in huis gehad. kortom: een eenvoudige manier om goede, eerlijke en heerlijke producten te verkrijgen!

Fijne producten snel in huis

Lakshmi-producten zijn fijn. Bovendien is zo een doosje van Sylvia altijd bijzonder verpakt.

Prettig!!

Prettig en persoonlijk

fijne producten en natuurlijke ingrediënten

Voel me als klant zeer gewaardeerd.

Er wordt de tijd voor je genomen en goed gecommuniceerd als er iets anders gaat met de bestelling. Ik voel me belangrijk als klant doordat jullie de tijd nemen voor klanten. Daarbij bedankt voor de bodylotion en het kaartje afgelopen december!

Supersnelle verzending!

Snelle service en als kers op de taart een lief kerstkaartje en een heerlijke bodycream cadeau!