Snel en hele goede producten

Alles is vers en gaat lang mee met een heel goed resultaat. Ik gebruik Lakshmi ruim 20 jaar!

Helemaal goed. Gelukkig mij geïnformeerd over vertraging met de sending

Vriendelijk & professioneel

Fijne producten die snel verstuurd worden in een mooi pakje

Ik ben heel tevreden. Zou nog fijner zijn als pakjes bij ons PostNl-pakketpunt konden worden bezorgd. Ik hoef dan niet thuis te blijven voor de postbode.

Prima ervaring al jarenlang

Ik bestel hier al jarenlang en altijd prima service. Had 1x een product dat gebroken aankwam en binnen enkele dagen een nieuw product gekregen!

besteld en snel geleverd

Op de duidelijke website het artikel gevonden en besteld. Keurig bericht dat de levering iets vertraagd was. Heel correct allemaal.

kwaliteitsproducten en uitstekende bezorgservice

Ik ken deze producten zoals mijn schoonheidsspecialiste in Italië ze heeft aanbevolen! Ik was blij dat ik ze hier kon vinden. Ik heb deze site al twee keer gebruikt. De producten zijn gewoon geweldig en hun service uitstekend! De verpakking is mooi en milieuvriendelijk! Ik zou het niet erg vinden om nog een paar freebies! ; P

Snelle en verzorgde verzending

Fijne 1e ervaring.

Prima, het proces loopt als een zonnetje

Overzichtelijke website en gebruiksvriendelijk!

Geweldige service

fijn en vriendelijk geholpen

zoals hierboven

Goede producten snelle bezorging

Al jaren gebruiken we sunveda als een veilig zonnebrand crème naar volle tevredenheid.

zijn hele fijne producten!!

fijne producten

Super!!!

Duidelijke webshop, makkelijk te bestellen en snelle en nette levering. Echt een aanrader!

Topproducten en snel geleverd.

Verder niets aan te merken.

Fantastische biologische produkten!

Fantastische Produkten. Ik gebruik de zonnecreme al een paar jaar. Een absolute aanrader!

Mooi product, en ruikt heerlijk

Mooi product en een snelle levering.

duidelijke website

Tea Tree besteld en keurig bericht ontvangen dat de levering een paar dagen vertraagd was

Snelle correcte levering

Werd netjes gebeld dat er een deel van de levering iets later binnen zou zijn, keurig verpakt, heerlijke producten, dank je wel

Snelle levering en goede service

De bestelling is snel verwerkt en verzonden en je werd in het proces goed op de hoogte gehouden van de status. De bestelling was mooi verpakt en het extraatje is zeer op prijs gesteld.

Pluspunten

Denkt goed mee en snelle levering

Let op adressen of die goed door komen maar bij het aangeven hiervan is alles heel netjes opgelost.

• Personeel
  • Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

snelle en goede bezorging. Bestelde product voldoet goed.