Het is moeilijk om steeds weer een origineel compliment te verzinnen!

Maar altijd weer een geweldige service en fijne producten.

Snel geleverd en prachtig verpakt

Ik had het gevoel dat ik een kadootje aan het uitpakken was. Fijn de extra info.

Tevreden fijne producten

Snel bestelproces en vlot bezorgd

Snel bestelproces en vlot bezorgd

Goede service en heerlijke producten.

Geweldige producten die hun werk uitstekend doen.

Heerlijke producten,natuurlijk en doel gericht voor ieder huidtype.gebruik de AntiAge lijn,ben er zeer tevreden over.

Gezonde cosmetica

Lakshmi is een goede cosmetica voor elk huidtype. Goede ervaring met het gebruik van al de producten die ik besteld heb. Bovendien gezonder dan de "commerciële" producten.

Snelle levering en fantastische producten!

Snel en efficiënt

Ik vind de producten van Lakshmi fijn en de webshop van Sylvia super.

Fijne crème, gemakkelijk te bestellen, snel geleverd.

Ik gebruik deze crème als dagcrème omdat ze snel in de huid trekt en een mooie glans geeft.

Beste crème ever

Prima producten goede snelle service!

Prima producten en goede snelle service! Sylvia is Top!

Correct en kwalitatief

Goede producten, vlotte bestelling, vriendelijke communicatie

Goede en zeer betrouwbare webshop met snelle levering.

Mijn delicate probleemhuid verdraagt alleen Lakshmi cosmetica. Ik ben blij dat ik een goede manier heb gevonden om op eenvoudige wijze te bestellen wat ik nodig heb. Klasse!

Overzichtelijke webshop, fijne producten en snel geleverd.

Fijne producten

Voelt fijn op mijn huid en past bij mij.

Top producten

Ik gebruik al jaren de producten van lakshmi hierdoor weet ik precies wat ik wil. De site is ietswat onhandig in gebruik maar door de vele bestellingen weet ik waar te zoeken!

fijne producten!

de producten van lakshmi vind ik erg fijn en deze webshop levert altijd op tijd en ook altijd in een mooie pakketje met een extraatje erbij!

Mooi ingepakt en een snelle levering.

Super mooie producten!

Heerlijk voor mijn gevoelige huid

Sinds gebruik van deze crème veel minder droge huid op mijn gezicht.

Prima product voor gevoelige huid

Een heel fijn product voor de gevoelige huid. Geen reacties meer zoals roodheid, onzuiverheden.

Duidelijke website, vlot bezorgd.

Duidelijke website, vlot bezorgd

Altijd snel en correct

Goede producten en snelle service

Klantvriendelijke website

Ik kon het product snel vinden wat ik zocht

mooi verzorgd en stevig verpakt verzonden.

Zoals altijd werd mijn bestelling mooi verzorgd en stevig verpakt verzonden. Door Post.nl bij mij aan de deur bezorgd. Handig dat er een track en tracy bij geleverd wordt, dan weet je wanneer het pakket komt. :-)

Goorsestraat 49

7496 AC Hengevelde

Over Lakshmi Webshop

Lakshmi is gevestigd in Verona (Italië) en is al meer dan 30 jaar actief in de natuurlijke cosmetica en welzijn. Na een Ayurvedische cursus in New Dehli leerde Franco (oprichter van LakShmi) de bijzondere waarde van de Ayurveda (Indiase natuurgeneeskunde) kennen. Op deze cursus ontdekte hij o.a. hoe de geur van essentiële oliën effect heeft op het balanceren van de dosha’s (Vata, Pitta en Kapha). Dit was het moment dat hij op het idee kwam om verzorgingsproducten van planten, kruiden en bloemenextracten te produceren die Vata, Pitta en Kapha in balans brengen en harmoniseren.