fantastische web-site en goeie klantenservice

Al meerder keren besteld en werkt steeds heel goed.

Binnen 1 dag het product ontvangen

Ik gebruik ANTIAGE (Timeless Cream) na alle tevredenheid.

Snel geleverd. Heerlijke producten

Heel fijn!!

Mooi puur product

Goede service, kreeg een ander product dan besteld, was eerder over gebeld. Als het niet goed was mochten we het terug sturen.

Fantastische producten

De Lakshmi webshop geeft zeer goede en vriendelijke service. De zonneproducten gebruik ik al een paar jaar. Het is écht het beste van het beste! Absoluut een aanrader als je zuinig bent op je huid en op ons milieu.

Fijne shop met mooie producten.

Na bestellen supersnel verzonden, mooi ingepakte, prachtige producten.

Makkelijk bestellen, snel geleverd

Producten zijn makkelijk te bestellen en worden netjes en snel geleverd

Overzichtelijke site en snelle verzending Blij met het product

Mijn bestelling worden altijd super snel geleverd en altijd meteen een mail met de informatie

Fijne producten

Mooi verpakt, snel verzonden.

Snelle levering producten, goed verpakt en zeer behulpzaam

Ik gebruikt al jaren deze crème , na zoveel verschillende te hebben geprobeerd. Dit is het enige wat voor mijn huid werkt.

Fijne produkten

Het was snel en goed geleverd

Goede service, snel geleverd, en fijne producten

Goede service, snel geleverd, en fijne producten

Makkelijk bestellen, snelle levering.

Producten zijn makkelijk te vinden en te bestellen. Snelle, goede levering.

Aangenaam er door te scrollen , interessante producten

Maar om één of andere reden vond ik niet onmiddellijk via zoekfunctie de grapefruit pitten druppels terug die ik zocht, ook niet toen ik de naam van op de verpakking ingaf…

geweldige producten en service!

Fijne producten en goede service

Afwachten op resultaat

Zeer geïrriteerde huid, reactie op product is goed het verergert niet nu hopen dat er verbetering te zien is na enkele tijd.

Snel en goed geleverd.

Producten zijn prima, die ken ik al langer. Maar deze webshop was nieuw voor mij en heeft me verrast. Heel snel geleverd. Een zeer attente en persoonlijke welkomstkaart. Dat voelt goed. Ik kom zeker weer terug.

de heerlijke producten van Lakshmi supersnel ontvangen

Na wat testflesjes te hebben geroken de massageolie van de 3 types besteld, de geuren nog lekkerder dan de testers.

heerlijke producten supersnelle levering

De producten van Lakshmi zijn zo lekker . en zoveel keus voor elke huid. Advies krijg je als je daarom vraagt .alles puur natuur ! dus geen belasting voor je zelf en voor de aarde. Ik wil even apart de deo noemen : een zalfje en werkt de hele dag!! Of verwen jezelf en ga voor een behandeling naar Ayurveda in Twente .één massage of meerdere dagen .

makkelijk te bestellen, snel geleverd

makkelijk om te bestellen, producten snel geleverd

Snelle levering en goede service

Producten worden altijd heel snel geleverd en goed verpakt

Makkelijk, snel en goede produkten

Ik kocht mijn lakshmi spullen bij mijn schoonheidsspecialiste maar zij is helaas gestopt met haar praktijk. Dan maar online zoeken. Deze webshop bevalt mij. Duidelijk overzichtelijk site. Snel en netjes verzonden.

Over Lakshmi Webshop

Lakshmi is gevestigd in Verona (Italië) en is al meer dan 30 jaar actief in de natuurlijke cosmetica en welzijn. Na een Ayurvedische cursus in New Dehli leerde Franco (oprichter van LakShmi) de bijzondere waarde van de Ayurveda (Indiase natuurgeneeskunde) kennen. Op deze cursus ontdekte hij o.a. hoe de geur van essentiële oliën effect heeft op het balanceren van de dosha’s (Vata, Pitta en Kapha). Dit was het moment dat hij op het idee kwam om verzorgingsproducten van planten, kruiden en bloemenextracten te produceren die Vata, Pitta en Kapha in balans brengen en harmoniseren.