Heerlijke producten, super service

Ik vind het heerlijke producten, mijn huid gaat er van stralen en dat zie en voel je ook.

Fijn product

Fijn product. Gebruik het nu al zo'n 2 jaar en mijn huid is er echt op vooruit gegaan. Helaas wel wat duur, heb twee maanden een goedkope van kruidvat gebruikt en je ziet echt verschil. Nu toch weer terug naar mijn vertrouwde lakshmi. 1 minpunt. De bezorging was later als wat er aan gegeven word op de website. Het is niet binnen 1-2 dagen thuis bezorgt helaas.

Puur natuur!

Lakshmi is een uitstekende productenlijn! Puur natuur!

Super producten en goede service.

Hele fijne producten en een hele goede service.

Goeie webshop

Goed gebruik

Duidelijke website, snelle levering

Staaltje dat erbij was was leeg zakje, laat vreemde indruk na

Mijn huid is veel rustiger geworden

Ik had al veel andere cremes gebruikt, maar nooit was mijn huid zoveel rustiger en minder rood dan met Lakshmi Pitta creme. Ik beveel het nu ook al aan bij mijn collega’s.

Fijne producten en snelle levering

Fijne producten en snelle levering

Alsof je een kadootje ontvangt!

zeer professioneel en vriendelijk

zeer professioneel en vriendelijk, leuke producten.

Mooie producten

Mooie producten die mijn pitta huid precies geven wat het nodig heeft

De beste producten die echt goed hun werk doen

Gebruik de producten voor de rijpe huid,ze doen uitstekend hun werk.Ben hier echt blij mee.

Mooie producten en snelle levering

Een goede site voor ayurvedische cosmetica en oliën.

Heerlijke producten en snelle levering.

En in het pakketje een bosje lavendel en altijd een interessant proefje.

Fijne producten, snelle levering

Altijd een aardige prima verzorgde bestelling

Alles wordt mooi en zorgzaam verpakt vlot verzonden. Daar word ik elke keer blij van.

Snelle levering, netjes verpakt, mooi product

Voor het eerst iets besteld bij Lakshmi en heel erg tevreden. Ik heb de dagcrème besteld die hoort bij mijn dosha en het ruikt heerlijk en voelt fijn aan op mijn huid. Ik ga hier zeker vaker bestellen.

goed snel en fijn

Hele fijne producten .goed verpakt en snel bezorgd .Het is een traktatie !

Duidelijke site en snelle verzending!

Ik gebruik Lakshmi met reden al voor ruim 11 jaar

Ik gebruik Lakshmi met goede reden al voor ruim 11 jaar

Zuivere cosmetica en geweldige service

Lakshmi huidverzorgingsproducten zijn geweldig goed. Zeker voor een gevoelige probleemhuid aan te raden! De bestelling wordt altijd heel snel en verzorgd geleverd.

Ik bestel al jaren via de webshop, gaat altijd perfect! Oók als ik een vraag heb, wordt die snel en vakkundig beantwoord. Ik ben helemaal tevreden!

Mooi site, worsteling om juiste olie te bestellen.

Ik gebruik 500 ml lakshmi massage olie pittah kappha vatta. Tegen de tijd dat ik de juiste gevonden heb, heb ik al een keer gebeld of gemaild om het juiste produckt op te sturen. Het is mij nog niet gelukt om de juiste in 1x te bestellen. Vraag zou u mij de producktcode van deze produckten op willen sturen, zodat ik volgende x in 1x kan bestellen. Voordat ik weer kleinverpakking opgestuurd krijg? Mvg corne

Geweldige producten

Ik gebruik al weer een jaar of tien de producten van Lakshmi. Ik ben zeer tevreden zowel over het resultaat als over het luxe gevoel dat ik krijg van de heerlijke geuren en de mooie verpakkingen. Als je advies vraagt via de e-mail krijg je snel een goed advies. Zeker een aanrader!!

Ben nog nooit teleurgesteld!

Uitstekende producten en vriendelijke en snelle service!

Over Lakshmi Webshop

Lakshmi is gevestigd in Verona (Italië) en is al meer dan 30 jaar actief in de natuurlijke cosmetica en welzijn. Na een Ayurvedische cursus in New Dehli leerde Franco (oprichter van LakShmi) de bijzondere waarde van de Ayurveda (Indiase natuurgeneeskunde) kennen. Op deze cursus ontdekte hij o.a. hoe de geur van essentiële oliën effect heeft op het balanceren van de dosha’s (Vata, Pitta en Kapha). Dit was het moment dat hij op het idee kwam om verzorgingsproducten van planten, kruiden en bloemenextracten te produceren die Vata, Pitta en Kapha in balans brengen en harmoniseren.