heel erg prettig

heel erg prettig

Mooie Producten

Mooie producten, vlotte levering en heel vriendelijk contact.

Vlotte levering en heerlijke producten!

Snelle verzending met voldoende productinformatie

Snelle verzending Er was bijkomend leuke en zinvolle informatie bij levering. Fijne verpakking!

Wachtend op eerste bestelling.

Op dit ogenblik ben ik aan het wachten op mijn eerste bestelling. Ben benieuwd naar de levering en het gebruiken vd producten.

Fijne producten

Fijne producten en snel verzonden.

Goed assortiment en makkelijk zoeken

Heerlijke producten die makkelijk te bestellen zijn. Er wordt voldoende informatie over het product gegeven maar qua gebruik van het product mag het af en toe iris meer zijn. Belangrijkste wat ik mis in het assortiment zijn de salontubes dagcrème! Wel te bestellen via schoonheidsspecialist maar niet via de webshop.

Heerlijk geurende producten, vooral de bodycreme.

Heerlijk geurende producten, vooral de bodycreme

Heerlijke producten, geweldige service

Ik koop mijn Lakshmi producten altijd in deze webshop omdat er veel info over de producten en Ayurveda gegeven wordt, de verzending altijd supersnel is en er leuke acties zijn. Verder snelle respons op vragen en advies en altijd mooi verpakt. Aanrader!!!

Correcte leveringen

Correcte leveringen

Goed en snel geholpen bij probleem met betaling Was snel en kundig opgelost Ook de vriendelijke reactie van de eigenaar was fijn Super geholpen

Hele fijne producten en goede service

Ik bestel al vele jaren producten bij deze webshop. Altijd goede en tijdige levering en met vragen word je ook goed geholpen. Ik ben fan

Gebruiksvriendelijk

Producten zij gemakkelijk terug te vinden en af te rekenen.

Fantastische producten!

Fantastische producten en top service van Sylvia !

geweldig

geweldige produkten waar je echt lang mee doet hele goede service

Kan niet zonder

Tot nu toe het enige product dat mijn zeer droge huid kan ontlasten. Ik kijk al uit naar de dag dat ook voor het volledige lichaam hier een 'pitta' lijn uitkomt.

Altijd snel!

Er wordt altijd snel en zorgvuldig gereageerd op mijn bestelling!

Snel, betrouwbaar en fijne producten

Elke bestelling is zeer snel thuis in een verpakking waar over na is gedacht met aandacht. Mijn klanten genieten van de heerlijke ayurvedische oliën. massagepraktijklibella.nl

Vlot

Gebruiksvriendelijk.

Snelle en goede service

Snelle en goede service Voor de heerlijke producten

Heel blij met mijn nieuwe producten!

Ik heb voor de eerste keer spullen besteld bij Lakshmi. Het zat allemaal keurig verpakt in een doos. Ben heel blij met de geuren van de shower cream voor pitta en vata.

Altijd een persoonlijke en snelle levering en producten zijn fantastisch.

Het zijn hele fijne producten

Uitstekende en snelle service!

Goede website en prettige ondersteuning als je nog vragen hebt.

Mooie producten

Heel blij met de producten van Laksmi na jarenlange zoektocht naar gezichtsverzorging waar mijn huid blij van wordt. Ik gebruik het nu al een aantal jaar en mijn gezicht voelt nog steeds prettig aan.

Over Lakshmi Webshop

Lakshmi is gevestigd in Verona (Italië) en is al meer dan 30 jaar actief in de natuurlijke cosmetica en welzijn. Na een Ayurvedische cursus in New Dehli leerde Franco (oprichter van LakShmi) de bijzondere waarde van de Ayurveda (Indiase natuurgeneeskunde) kennen. Op deze cursus ontdekte hij o.a. hoe de geur van essentiële oliën effect heeft op het balanceren van de dosha’s (Vata, Pitta en Kapha). Dit was het moment dat hij op het idee kwam om verzorgingsproducten van planten, kruiden en bloemenextracten te produceren die Vata, Pitta en Kapha in balans brengen en harmoniseren.