Het zijn hele fijne producten

Uitstekende en snelle service!

Goede website en prettige ondersteuning als je nog vragen hebt.

Mooie producten

Heel blij met de producten van Laksmi na jarenlange zoektocht naar gezichtsverzorging waar mijn huid blij van wordt. Ik gebruik het nu al een aantal jaar en mijn gezicht voelt nog steeds prettig aan.

Fijne producten en een snelle levering. m.

Ik gebruik de producten nog maar kort, maar tot nu toe ben ik enthousiast en erg hoopvol. Mijn huid is nogal gevoelig maar reageert goed op pitta lijn producten. De levering ging ook snel.

Goede producten, snelle levering

Ik ben zeer tevreden. Ik bestel van deze site al jaren.

Geweldige producten

Ik ben zeer tevreden over de producten van Lakshmi. De werking is prima en ze ruiken heerlijk. Het assortiment is recent ook enorm uitgebreid zodat er altijd een passend product te vinden is. De bestellingen worden snel en mooi verpakt geleverd.

Leuk dat je ook proefjes krijgt met duidelijke uitleg.

Duidelijk

Het is goed verdeeld qua gezichtstype en type producten dus op basis van je huidtype weet je precies naar welke “sectie” van de site je moet gaan, dat maakt het heel duidelijk.

Altijd super snel en prima verzorgd!

Ik ben een groot fan van Lakshmi. Nu voor het eerst besteld voor mijn rosacea-huid. Vol verwachting kijk ik uit naar de resultaten!

Goede ervaring

Snel en nette levering

Fijne producten

De lakshmi-producten zijn fijn in gebruik zowel qua substantie als qua geur. Bovendien zijn ze duurzaam gemaakt. Mijn huid vaart er wel bij. Het enige dat ik jammer vind is dat de fabrikant bepaalde producten relatief snel en plotseling uit het assortiment haalt, zonder er vervangende producten aan toe te voegen. Noodgedwongen moest ik voor deze overstappen naar een ander merk.

Correcte levering

Order bevestiging zou fijn zijn. Als bestelling een week duurt enigszins zorgen of wel aangekomen

Een cadeautje om uit te pakken! En nog voor t weekend ontvangen.

Zie boven

SNEL

zeer goede service!

Heerlijk

Het zijn fantastische producten.

Voldoende informatie

Voldoende informatie, makkelijk menu, zoekfunctie kan beter

Heerlijk snel en prachtig verzorgd bij mij bezorgd. Dankjewel

Heerlijk snel en prachtig verzorgd bij mij bezorgd. Dankjewel.

Hemels

Topprodukten met eerlijke en natuurzuivere ingredienten!

Topkwaliteit en supersnelle levering!

Ruime keuze in producten van hoge kwaliteit. En alles wordt snel en efficiënt verzonden.

Natuurlijk goed

Wat beloofd is wordt nagekomen

Fijn product Sunveda, werkt goed en ruikt heerlijk.

Snelle,correcte en persoonlijke ervaring

Altijd top producten met een top service

Bestel al jaren iedere keer weer goed, mooi ingepakt met altijd iets extra’s erbij!

Fijne producten en snelle levering

Zeer tevreden met deze webshop!

Goorsestraat 49 7496 AC Hengevelde

Over Lakshmi Webshop

Lakshmi is gevestigd in Verona (Italië) en is al meer dan 30 jaar actief in de natuurlijke cosmetica en welzijn. Na een Ayurvedische cursus in New Dehli leerde Franco (oprichter van LakShmi) de bijzondere waarde van de Ayurveda (Indiase natuurgeneeskunde) kennen. Op deze cursus ontdekte hij o.a. hoe de geur van essentiële oliën effect heeft op het balanceren van de dosha’s (Vata, Pitta en Kapha). Dit was het moment dat hij op het idee kwam om verzorgingsproducten van planten, kruiden en bloemenextracten te produceren die Vata, Pitta en Kapha in balans brengen en harmoniseren.