Natuurlijk goed

Wat beloofd is wordt nagekomen

Fijn product Sunveda, werkt goed en ruikt heerlijk.

Snelle,correcte en persoonlijke ervaring

Altijd top producten met een top service

Bestel al jaren iedere keer weer goed, mooi ingepakt met altijd iets extra’s erbij!

Fijne producten en snelle levering

Zeer tevreden met deze webshop!

Prima webshop

Na de bestelling goed op de hoogte gehouden van de order via emails. Nette levering, goed verpakt. Prima webshop!

Gemakkelijk besteld, zeer snel geleverd

Webshop is overzichtelijk ingericht met voldoende productinformatie. Snelle levering vaag de bestelling en leuk verpakt.

makkelijk bestellen, snelle levering

Producten makkelijk te vinden en te bestellen. Snelle levering.

Zeer goede producten,doen uitstekend hun werk.

Alle producten die ik tot nu toe gebruikt heb van lakshmi zijn echt de beste.Zeer goede producten .Ben zeer tevreden.

Ben zeer tevreden.

Producten altijd op tijd geleverd,goed verpakt en milieu vriendelijk.

Uitstekend!

Er wordt meegedacht en plezierig gereageerd als je meer wilt weten over de producten. De verzending is goed verzorgd met een gezellig presentje erbij in.

Teleurgesteld

De pitta crème geurt totaal niet meer naar rozen.

Goede producten, snelle service

Goede producten,veel uitleg en snelle levering

Snelle levering met persoonlijke aandacht

Geweldige producten, snelle service en goede communicatie.

Fijne webshop, ben al jaren klant. Ik koop mijn Lakshmi producten nergens anders meer!!

Persoonlijk en vertrouwelijk

De producten zijn uitstekend. De Lakshmi webshop is een zeer vriendelijk, betrouwbaar en persoonlijk met hun communicatie en service.

Zeer goede service!

Ik koop al jaren mijn producten via de Lakshmi Webshop. Altijd prima service, snel geleverd en vaak met iets extra's.

Snelle levering van een goed product tegen een nette prijs

Site is simpel maar in orde.

Supersnelle en goede service!

De bestelling was heel snel verwerkt, verpakt en verstuurd. De producten werken bij mijn huis fantastisch en zijn van goede kwaliteit.

Van A tot Z perfect gegaan!

De bestelling was makkelijk geplaatst, goede uitleg op website, bestelling snel geleverd en toen zat er ook nog een persoonlijk kaartje bij, dat vond ik echt helemaal super. Ik mis de persoonlijkheid tegenwoordig bij bedrijven en zoek juist weer meer leveranciers die je het gevoel geven dat je gewaardeerd wordt als klant. Ik ga de volgende keer weer zeker bij jullie bestellen of via een schoonheidsspecialiste jullie producten kopen. Dat doet een vriendin van mij namelijk ook. Via haar ken ik jullie producten ook.

Eerlijk en snelle levering

Ik had een bestelfout gemaakt waardoor ik te veel betaalde. Ik kreeg heel snel een mail waarin de webshop mij daarop attendeerde. Heel eerlijk en attent van haar en het te veel betaalde werd gelijk teruggestort. Zo fijn dat er eerlijke mensen zijn! En ondanks de feestdagen werd er ook nog snel geleverd.

Goede producten en snelle levering

Duidelijke website, bij de bestelling werd ik verrast met een heerlijke bodylotion.

Vriendelijk, snel, attentvol en nog een cadeautje ook. Super!!

De producten waren snel verstuurd, goed verzorgd. Inhoud plus een cadeautje voelde als persoonlijk. Toverde een glimlacht op mijn lippen.

Vriendelijke manier van doen!

Zo leuk om wat extra's in het pakket te vinden en altijd een persoonlijk geschreven kaartje erbij! Bedankt!

Zeer goede producten die uitstekend hun werk doen

Heb wel eens een ander merk gebruikt,maar de producten van lakshmi zijn echt werkelijk heel erg goed .

Goorsestraat 49

7496 AC Hengevelde

Over Lakshmi Webshop

Lakshmi is gevestigd in Verona (Italië) en is al meer dan 30 jaar actief in de natuurlijke cosmetica en welzijn. Na een Ayurvedische cursus in New Dehli leerde Franco (oprichter van LakShmi) de bijzondere waarde van de Ayurveda (Indiase natuurgeneeskunde) kennen. Op deze cursus ontdekte hij o.a. hoe de geur van essentiële oliën effect heeft op het balanceren van de dosha’s (Vata, Pitta en Kapha). Dit was het moment dat hij op het idee kwam om verzorgingsproducten van planten, kruiden en bloemenextracten te produceren die Vata, Pitta en Kapha in balans brengen en harmoniseren.