Verkopen gaat voor service

Op 23/7/2020 een klacht ingediend voor levering van tuinset met een fabricagefout. Na regelmatig te hebben nagevraagd uiteindelijk na een maand een reactie dat nalevering zou plaatsvinden. Echter is het daarbij gebleven. Daarna regelmatig navraag gedaan zowel via email als telefonisch. Het leverde niet meer op dan de reactie dat het goed zou komen. Tot op heden (2021) nog steeds niets geregeld.

slechte service, lijkt niemand te interesseren dat we de hele zomer geen tuintafel hebben.

We hebben op 28 maart een complete tuinset besteld. Alles was op voorraad en het zou daarom mogelijk zijn om de tuinset voor Pasen te leveren. Onze set werd uiteindelijk medio mei geleverd met de mededeling dat men vergeten was het tafelblad te bestellen. Dit had niets te maken met Corona of levering. Er werd ons verteld dat er een nieuwe medewerker was die het niet goed op de bon heeft ingevuld en daarom was het tafelblad er niet bij. Geprobeerd om contact op te nemen om samen naar een oplossing te zoeken maar nooit iemand aan de lijn gekregen. Daarom op 16 juni een mail gestuurd want op de website van Spork staat dat er dan binnen twee weken contact opgenomen wordt. Tot op heden nog geen enkele reactie en ook geen tafelblad. Bedankt firma Spork dat we de hele zomer geen tafel hebben gehad terwijl we juist extra vroeg in het jaar besteld hebben. Corona is in deze geen excuus want de fout ligt bij het aanmaken van de order. Familie Rademacher, ordernummer 2000000449

Komen afspraken niet na

Begin mei 4 tuinstoelen met tafel besteld. Levering zou ongeveer 2 weken duren . Na heel veel mails geschreven te hebben , want telefonisch hun te bereiken is hopeloos,zijn er vandaag 4 augustus 4 stoelen geleverd omdat 3 weken eerder mij gemaild werd dat de tafel niet meer in onze maat leverbaar was.

Beste familie Dolmans, We hebben jullie zojuist proberen te bereiken. Helaas zonder gehoor. Met communicatie heen en weer is helaas iets mis gegaan, waardoor jullie te laat zijn geïnformeerd over jullie bestelde tuinmeubelen. Hiervoor onze excuses. Dit doen we bij een herkansing graag beter. Om jullie een oplossing en alternatief te bieden, kunnen we jullie een 1,60 x 90 cm HPL tuintafel bieden voor dezelfde prijs als jullie bestelde tuintafel. Hiervoor wordt de tafel bezorgd en gemonteerd. Mochten jullie van dit aanbod gebruik willen maken, neem dan contact op met [email protected]. Ik ga ervan uit jullie hiermee een passende oplossing te hebben geboden. Groeten, Fabian van Spork Tuinmeubelen

Heerlijk shoppen

Heerlijk online shoppen, maar ook de fysieke winkel is een genot om inspiratie op te doen voor elk plekje in je tuin

matig

wij hebben enkele maanden geleden twee hele dure tuinset gekocht bij Spork tuinmeubelen te Sittard, de verkoop goed meer dan goed en zeer vlot. tot op het moment van levering ! toen begon het drama. eerst werd ons verteld dat alles op voorraad zou zijn en bij plaatsen van de order ! hebben we zelf moeten bellen wanneer e.e.a. geleverd zou worden met diverse smoezen geen voorraad meer, onze sets net als laatste weg uit het magazijn! uiteindelijke gedreigd met annuleren van de gehele order ! als wij niet binnen een gestelde periode de tuinset zouden ontvangen. heden zitten wij nog op onze afdekhoezen te wachten die al maanden gelden beloofd waren door spork. Helaas reageren ze nu niet meer op email en slecht telefonisch bereikbaar ! alom, slechte service en aftersales Fam. Franssen

Beste familie Franssen, Wat vervelend dat je ons niet krijgt bereikt via telefoon of e-mail. We hebben te maken met een druk en bewogen tuinmeubelenseizoen, mede door de coronacrisis waardoor bestellingen en leveringen langer op zich laten wachten. Dit zorgt voor meer werk, waardoor antwoord of opvolging soms langer op zich laat wachten. Onze excuses hiervoor. Ik verontschuldig me in eerste plaats voor het niet communiceren over de voorraad van de order. Vervelend dat de afdekhoezen reeds nog niet bezorgd zijn. Dit ga ik mijn collega's van de service doorgeven en ik laat hen contact met jullie opnemen. Hoop dat we het dan naar tevredenheid kunnen oplossen. Groeten, Fabian van Spork Tuinmeubelen

Mooie ruime winkel

Mooie ruime winkel, veel keuze, vriendelijk en behulpzaam personeel

Fijne winkel

Prachtige winkel met een mooi assortiment Erg aardige medewerkers en meedenkend.

Onmogelijk om contact met ze te krijgen

Wij hebben tuinstoelen besteld via de webshop van Spork. Toen deze uiteindelijk geleverd werden bleken er twee van de vier stoelen een beschadiging te hebben. Bij een derde stoel is een poot een centimeter korter en een van de bijgeleverde kussens heeft dusdanig klem gezeten dat er een rare bobbel in zit die er niet meer uit gaat. Meteen gebeld, maar dan krijg je een bandje waarin eerst een afdeling moet kiezen waarna gezegd wordt dat ze het te druk hebben om de telefoon op te nemen. De verbinding wordt dan verbroken. E-mail gestuurd met foto’s. Als reactie een mail waarin staat dat ze binnen twee weken reageren. Serieus er staat echt twee weken. Uiteindelijk kreeg ik een mail waarin stond dat de stoelen niet meer op voorraad waren en opnieuw besteld zouden worden bij de fabrikant. Niets over levertijd. Na enkele weken nog niets gehoord, dus maar weer gebeld. Weer het bekende bandje, maar geen contact. Volgende dag weer gebeld, geen contact. E-mail gestuurd met vraag wanneer ik de stoelen mag verwachten. Reactie is weer een automatische mail dat ze binnen twee weken antwoorden. Ruim twee weken gewacht, maar geen antwoord. Weer gebeld, bandje maar geen contact. Nog een keer gebeld, weer hetzelfde bandje, maar geen contact. Mijn bestelling was van 25 april 2020, we zijn nu twee maanden verder en ik heb geen idee of dit nog goed komt. Alles wat ik probeer om in contact te komen met ze loopt op niets uit.

is niet meer wat het geweest is.

Door een goede ervaring bij de aanschaf van een tuintafel enkele jaren geleden besloten een nieuwe loungeset aan te schaffen bij Spork. Binnen 2 minuten na ontvangst van de prijs de order geplaatst en set was bij de leverancier op voorraad, deze zou dan binnen 2 weken geleverd worden, na 2 weken niets vernomen te hebben toch maar zelf eens gepolst en toen kwam de e-mail dat de set niet meer leverbaar was...... kan voorkomen maar dan hoor je dat meestal meteen als je de order bij de leverancier plaatst, met andere woorden ik vermoed dat ze vergeten waar deze te plaatsten, vervolgens diverse malen getracht telefonisch contact te leggen, dit was "helaas door drukte" niet mogelijk aldus de stem op het bandje, dan maar toch een mail met het verzoek voor een reactie per mail of telefonisch, immers fouten maken is menselijk maar het gaat erom hoe het opgelost wordt, ook dat gebeurde niet, toen maar besloten een andere set elders te bestellen. Persoonlijk met mijn commerciële ervaring weet ik dat men klanten slecht nieuws beste telefonisch kan inlichten en zo een oplossing voorstellen dan hadden we vast nog een nieuwe set daar besteld, maar waar men eerst altijd snel op een verzoek reageerde werd het nu radio stilte en kwam niets meer. Heel erg jammer want een tevreden klant die terug komt is de makkelijkste klant.....

Beste Bjorn, Heel vervelend dat je ervaring met onze winkel niet geëvenaard is ten opzichte van je vorige aankoop. Door drukte pakken onze leveranciers ook later onze leveringen op. Daar hebben we helaas geen invloed op. Daardoor hebben we je pas later kunnen informeren over jouw bestelling en dat deze niet meer leverbaar is. We proberen altijd naar tevredenheid dingen op te lossen. Erg vervelend dat dit zo is gelopen. Maar we hebben gedaan wat binnen onze macht ligt. Groeten, Fabian van Spork Tuinmeubelen

Klant is koning-gevoel

Goede uitleg bij aankoop jacuzzi, correcte levering, telefonisch prima bereikbaar en door ons gevraagde Nederlandse gebruiksaanwijzing was binnen 1 uur op onze mail. Kortom FA. SPORK is een aanrader.

Slechte klachtenafhandeling

Mooie parasol gekocht. Helaas na levering gaatjes in doek. Na veel bellen eindelijk na 2 maanden nieuw doek besteld. Levering 4 maanden.

Beste Desiree, wij konden helaas niet meer inloggen bij Kijoh, de problemen zijn inmiddels verholpen (zelfs daar gaat het niet altijd zo snel we zouden wensen). Wij proberen al onze klanten snel te helpen met hun klacht, helaas was in uw geval de levertijd op een los doek als onderdeel langer dan gehoopt. Dat kan helaas soms gebeuren. Maar wij lossen dat altijd op, wij hopen dat u veel plezier mag hebben van uw mooie parasol! Vriendelijke groet, Roy

Vriendelijk personeel met kennis van zaken en super in de nazorg.

Enige jaren na aankoop van een parasol kon ik deze niet meer uitzetten door een gebroken kabeltje. Een mailtje naar Spork-Sittard was voldoende. Spork zorgde voor een nieuw kabeltje en was zelfs spontaan genegen deze per post te verzenden. Dit alles onder coulance, dus kosteloos. KLANTENSERVICE 10+

Hoi Ronald, Dat je nog veel jaren mag genieten van je mooie parasol! Groeten, Fabian van Spork Tuinmeubelen

Aangenaam ontvangen en naar volle tevredenheid geholpen.

Vandaag onverwacht binnen gelopen. Voor tuinmeubelen. Een eerste indruk opgedaan. Veel keus voor iedereen is er een mogelijkheid. Er wordt tijd voor je gemaakt. Personeel voldoende aanwezig. Even moeten wachten maar een kopje koffie gedronken. En verder gekeken. Geven goede tips en adviezen. Bedankt voor de service

Hoi Els, Dankjewel voor je mooie beoordeling! Met vriendelijke groeten, Fabian van Spork Tuinmeubelen

Prima service, tuinstoel direct gratis herstelt terwijl hij al een aantal jaren oud was. Perfect!

Pluspunten

Aankoop volledig on-line gedaan. Goed telefonisch geadviseerd. Stoelen super verpakt en volledig geseald in Brabant ontvangen, keurig op pallet geleverd. Kwaliteitsstoelen 4SO, wij zijn zeer tevreden. Goed geholpen door beleefde en kundige medewerkers. Vriendelijke groet, Willem

Dit bedrijf is een aanrader.

Pluspunten

Hotspring gekocht bij spork, Goed advies, klantvriendelijk, geleverd volgens afspraak en netjes geplaats. Leuke/mooie winkel en vriendelijk personeel.

Aanrader.

perfect, zeker aan te bevelen

zeer slecht, onaanvaardbaar

zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

klantvriendelijk personeel, mooie zaak

voldoende, een redelijke ervaring

perfect, zeker aan te bevelen

Over Spork Tuinmeubelen

De meest trendy tuinmeubelen tegen de beste prijs. Bij Spork Tuinmeubelen kiezen we voor kwaliteitsmerken en de scherpste prijzen. Wij laten je het buitenleven opnieuw ontdekken. Dit doen wij 100% met passie en liefde voor het vak. Meer dan 1500 combinaties zijn mogelijk. Kies uit meer dan 1500 combinaties en stel jouw eigen tuinset samen. Duik in ons authentieke assortiment en laat je inspireren door de nieuwste trends en waanzinnige combinaties.