goede ervaring niets op aan temerken

huren er al jaren en altijd klant vriendelijk en goed in uitleg

Goed behulpzaam en zorgvuldig,vriendelijk

Geen woorden maar daden

Zie titel ! Erg vriendelijke telefonische service en geweldige bezorging. Stipt op tijd en de twee bezorgers waren erg kalm en bekwaam.

Beste Mario, Wij zijn blij met uw positieve review, dank daarvoor. Team Customer Care van Skala

Beter als dit wordt het niet.

Alles snel geregeld. Machine op tijd geleverd en vakkundig geplaatst en aangesloten. De twee monteurs waren vriendelijk, hadden een gezonde dosis humor, werkte snel en ruimden alles na de installatie netjes op. Een tien! Echt top.

Beste Johannes, Bedankt voor de uitstekende review. Team Customer Care van Skala

goede monteurs gaven goede uitleg.

ze wisten alleen niet dat er een soundbar en een subwoover bij moest zijn.

Beste familie Luining, Dank voor uw positieve review. Vervelend dat de Soundbar met Subwoofer niet direct zijn meegeleverd. Hiervoor is inmiddels een nieuwe afspraak met u ingepland. Team Customer Care van Skala

Vriendelijke bezorger. Mis alleen een handleiding van de tv en zou die nog graag ontvangen.

Beste Michael, Wij zijn blij met uw positieve review. De handleiding van de tv zullen we u alsnog doen toekomen. Team Customer Care van Skala

Zijn aardige mensen

Alleen hebben ze het oude apparaat niet mee hebben genomen

Beste Diana, Dank voor uw compliment. We vinden het vervelend dat er miscommunicatie is geweest over het oude apparaat. We wensen u desondanks plezier met het nieuwe apparaat. Team Customer Care van Skala

Super vriendelijk en goede uitleg top

Beste Marinus, Bedankt voor jouw uitstekende review. Team Customer Care van Skala.

Nette en snelle levering

De beide heren waren super aardig en behulpzaam. Alles uitgelegd niets was reveil

Beste Benjo Claus, We zijn blij met uw review en we vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent met de verleende service. Team Customer Care van Skala

Perfecte en goede service

Aanbeveling zeker! Erg aardige chauffeurs, perfecte mensen. Goede service en uitleg.

Beste Familie Goedee, Bedankt voor de uitstekende review. Team Customer Care van Skala

Heel beleefd en nette mensen

De gene die het bezorgen beleefd en hebben het netjes geleverd

Beste Monique, Wij zijn blij met uw positieve review, dank daarvoor. Team Customer Care van Skala

Uitstekend!!

Dienstbaar en hartelijke servicemonteur.

Beste Andre, Bedankt voor uw positieve review. Wij wensen u veel plezier met de TV. Team Customer Care van Skala

Goed geregeld

Het wachten duurden lang. Maar het was het wachten waard. De bezorgers waaren heel vriendelijk. En klanten service was ook top. Wij zijn blij dat we voor u gekozen hebben. Groetjes van Johan en pascalle van uijen

Beste Johan, Wij zijn blij met uw positieve review, dank daarvoor. We wensen u veel plezier met de tv en soundbar. Team Customer Care van Skala

Goed bevallen.

Deskundige mensen,

Beste Leo, Bedankt voor uw positieve review. Wij wensen u veel plezier met de TV. Team Customer Care van Skala

Top ervaring en service !

Zowel aan de telefoon met verkoper tot aan planning en uiteindelijke installeren en montage Top service ! Jammer dat er geen extra korting is voor een trouwe klant als ik met 4 apparaten en jaren contracten... Verder top gereed

Beste Jasmeet, Wij zijn blij met uw positieve review, dank daarvoor. Team Customer Care van Skala

Vlotte werkers en zeer vriendelijk.

Zie hierboven

Beste Marian, Bedankt voor de uitstekende review. Wij wensen u veel plezier met de TV. Team Customer Care van Skala

zeer goed

Heel goed afgeleverd en geplaats en zie er goed uit krijgt van mij een dikke tien.

Beste Marco, Wow, wat een positieve reactie! Dank daarvoor. Team Customer Care van Skala

Goede service!!

Aardige behulpzame mannen, alles goed uitgelegd

Beste Maya, Bedankt voor de uitstekende review. Team Customer Care van Skala

goede service tot op heden

tot op heden geen problemen en vriendelijke man die de fiets kwam afleveren

Beste Willo, Wij zijn blij met uw positieve review, dank daarvoor. We wensen u veel plezier met de fiets. Team Customer Care van Skala

Supper

Ik heb een hele prettige ervaring met de levering en ben supper op de hoogte gehouden over de levering en de leverings tijd van mijn 2 elektrische fietsen

Beste Keven, Goed te lezen dat u tevreden bent over onze service. Dank voor uw positieve review. We wensen u veel fietsplezier. Team Customer Care van Skala

De heren waren zeer vriendelijk en netjes alles uitgelegd en ingesteld

Beste Monica, Bedankt voor uw positieve review. Wij wensen u veel plezier met de TV. Team Customer Care van Skala

Super goed

Super goede uitleg vriendelijke heren.

Beste Chelesta, Bedankt voor de uitstekende review. We wensen je veel kookplezier. Team Customer Care van Skala

Super goed

Ben zeer tervreden

Beste Jan, Wij zijn blij met uw positieve review, dank daarvoor. Team Customer Care van Skala

Super goed geholpen

Vriendelijke heren. Alles tip top verzorgd

Beste Mireille, Bedankt voor de uitstekende review. We wensen u veel was plezier. Team Customer Care van Skala

prima geregeld

prima input van de monteur. Erg klantvriendelijk

Beste heer Vierhout, Goed te lezen dat u door de input van de monteur weer Wifi op uw laptop heeft. Bedankt voor uw positieve review. Team Customer Care van Skala

Oude Bosscheweg 7

5301 LA Zaltbommel