SUPER

Service top, vriendelijk en beleefde medewerker

Was een topppperrr

Was een top monteur

Vriendelijkheid van de monteur

De monteur was erg behulpzaam

Zeer goede service

Ik ben zeer tevreden met de levering en de service

De service en de levering was goed Ik ben zeer tevreden Echt een dikke 10

waren 2 mannen die het brachten vriendelijke mannen zeer te vreden

Goed en netjes

Prima ervaring

Er kwam een meneer die erg gezellig was en alles goed uitlegde Erg beleefd en respectvol

Monteur was aardig en behulpzaam

klasse

vriendelijk en goed geholpen

Fake views

Ik heb ook een aantal reviews nagetrokken allemaal met een 10 en die kloppen niet dus dat ze beoordeeld worden met een 9 klopt ook totaal niet. Ze zijn gewoon gekocht dus noem het maar fake views! Het is dat het moet maar zelfs deze halve ster zijn ze niet waard. Stelletje oplichters!

Inmiddels al weer flink wat jaren bij Skala. Ook wederom nu weer goeder service. Droger stuk. Dezelfde dag een nieuwe geregeld en 1 week later bezorgd en geïnstalleerd.

Vriendelijke man dat geleverd heeft

Ik was wel wat verbaasd dat het een tweede handsfiets was I had al van verleden jaar in juni een nieuwe fiets besteld maar nooit ontvangen dus ik dacht dat ze wel een nieuwe fiets gingen leveren zodus ik was wel teleurgesteld Michel wist dit nog en begreep me volkomen ik heb nu veertien dagen bedenk tijd want op zich is dan 51€pm wel veel voor deze fiets De prijs is dan 2500€ o geveer voor een ocasiefiets en als ik deze nieuw aankoop kost hij 1995€ die prijs heb ik van de site van jullie bekeken mss als u dit leest kan er mss toch nog iets aangedaan worden Mvg Dian

Heelgoed

Snel en zonder problemen en uitstekende service.

hele goede service

wordt heel goed te woord gestaan en met veel geduld en altijd vriendelijk zijn ze

Goed en behulpzaam

Prima snel en netjes

Heel erg vriendelijk ...jammer dat hij niet meer deed b.v mijn outlook en wapp en fb installeerde..Ben 74 jaar dus moet nu kijken wie dat voor mij kan doen ...

Na lange tijd klant ben ik nog steeds tevreden.

Hele vriendelijke monteur, hield netjes aan de maatregelen. Een hele fijne ervaring!

Goeie service en snelle levering en een vriendelijke monteur en een goeie uitleg van het product

Geweldig.

Bijzonder vriendelijke vent, deskundig en snel. Geeft duidelijke uitleg. An asset to your company.

Duidelijk en prettig te woord gestaan.

Goede ervaring

Geweldige service aardige/vriendelijke bezorgers...

Uitstekend en geweldige service.!

Wat je ook vraagt de mannen doen het voor je.! En eigenlijk hoef je je ze niks te vragen want alles is automatisch gedaan...geweldig.!!

Omdat de draadloze verbinding niet wilde lukken kwamen er de volgende dag nog medewerkers langs die ons prima geholpen hebben. Snelle levering en alle documenten via de mail, makkelijk en overzichtelijk.