Vriendelijk en behulpzaam personeel !

Vriendelijke mensen en erg behulpzaam, zelfs uitleg over de wasmachine en zijn programma’s Zeker aan te raden !

Beste, Beide heren waren echt heel aardig. Hadden precies alle stappen uitgelegd. Top ! Groetjes

hij bevalt uitstekend

DE DROGER IUTSTEKEND

Het was een vriendelijk persoon

Hij heeft alles netjes uitgelegd En het was een fijne man om mee te praten Ik ben er zeer tevreden mee Hij had gezegd als er wat was kon ik contact opnemen

Alles goed uitgelegd

Hardwerkende mensen

Goed Geregeld

Goede service en goede uitleg Als klant bij skala ben ik zeer tevreden Als er iets is dan word het gelijk in orde gemaakt medewerkers zijn altijd vriendelijk en niet te vergeten snelle levering ...heel fijn dat je op deze manier kan huren en afkopen wat wil je nog meer al met al goed geregeld..

goeie en snelle service

de monteur heeft de TV snle en professioneel geinstalleerd, ondanks een probleem.

Super tevreden

Goed en vriendelijk geholpen door de helpdesk. Zijn al jaren klant en dik tevreden.

Zeer vriendelijke nette heren die goede service verleende.

2 vriendelijke heren, professioneel en mijn tv start klaar gemaakt. Visitekaartje voor jullie bedrijf.

uitstekend

vriendelijke bezorgers alles keurig geplaats

Heel vriendelijk en behulpzaam

Bezorger was heel vriendelijk en behulpzaam legte alles heel duidelijk uit

Hele lieve monteurs, hebben goed geholpen. Wasmachine draait perfect en de tv staat goed. Ik kan weer wassen en heb blije kindjes die weer tv kunnen kijken!

Perfect geholpen

Goede service geen op of aanmerkingen.

Kwamen met zn tweeen naar boven

Man van boven de 60 naar mijn idee, viel van de trap en de koelkast ook, tevens 2 lichte deuken aan de zijkant.

Valt toch tegen

Ik kom er op terug.mijn keuze was fout. Vandaag 6/2022. Ik wil en maak gebruik van de 14dagen bedenk tijd. Jullie kunnen de televisie weer op halen. Mevrouw b.Hubbard GOOIOORD 77 1103CE AMSTERDAM

Ik huur al meer dan 20 jaar en altijd goede service

Fijne mensen, netjes beleefd en erg kundig Vriendelijk en vooral snel werkend Echt mijn complimenten. U heeft geweldige mensen in dienst !

Fantastische service

Geweldige service en enorm aardig personeel,een aanrader!

Zeer duidelijk en netjes

Zoals altijd top service

Wij zijn al heel lang klant bij Elbuco/Skala..altijd tevreden en goede communicatie!!