Zeer tevreden.

Was netjes op tijd met bezorgen. Goede uitleg gekregen van de heren bezorgers.

Niet opgelost

De wasmachine danst nog steeds dus de probleem is niet op gelost.

Redelijk

Elektrische fiets geleased mensen Zijn aardig en behulpzaam aam de Telefoon alleen in 2 jaar tijd Al 6 keer een andere fiets gehad

Zeer nette vriendelijke bezorgers!

Mijn ervaring is goed, ik ben al een tijdje klant..!

Deskundig en zeer professioneel

Alweer wasmachine kapot

Mijn wasmachine is alweer kapot. Gaat weer mee voor reparatie maar ik betaal voor een duurder machine die ik in bruikleen heb.

Toppers eerlijk

Eerlijke mannen met eerlijke mening

Goede afhandeling van het probleem

Hoewel een uur later dan de geplande afspraak is het probleem met de wasmachine snel verholpen.

Bijna 40 jaar TOP !!

Ben al bijna 40 jaar een tevreden klant bij Skala. Altijd goed contact en prima apparatuur. Het is duurder dan zelf aanschaffen, maar het is gewoon wat je wil. Ik heb er zelf voor gekozen om zowel huishoudelijk als TV en computer bij Skala te huren. En......naar alle tevredenheid! Dank voor het wederzijds vertrouwen.

Goede planning ook wat machine betreft

goede service geven ze

we zijn zeer te vreden over de service die ze geven we zijn al lang bij hun dus

Niet goed

Ik heb niks tegen buitenlandse mensen maar deze 2 heren waren echt niet erg spreekbaar Niet wat is met wasmachine Niet u krijgt een andere Niet hoe verder naar dat ze klaar waren me omruilen niks Heb skala moeten bellen voor wat inlichtingen hoe het nu verder gaat En dan ga onder de zwarte strepen Kelder vol rommel en water En als je dan gehandicapt bent begin maar met opruimen Nauw dankjewel hoor

Helemaal prima' op afgesproken tijd.

Op afgesproken tijd,prima uitleg en aangesloten.

Op Ich goede service

Vond het jammer dat ze de vaatwasser niet konden installeren. Hebben de kapotte wel mee genomen

Was goed

Vriendelijke behulpzaam

Alles perfect afgehandeld

Zeer efficiënt!

Goede zervice

Levering kwam mooi op tijd en alles werd netjes geïnstalleerd. Ook werd de nodige bediening en informatie gedeeld.

vriendelijk

goede monteurs verstand van zaken

Nette mannen vriendelijk en correct.

De tv is keurig netjes geplaats en netjes door de heren aangesproken top team!

Ontevreden

Geen gereedschap bij zich. Geen soundbat hetgeen besteld was. Tv niet kunnen ophangen vanwege een andere bus. Zeer ontevreden!!

Perfecte service

Zeer goed service perfect

Blij verrast

Ik was blij verrast dat de reparatie ter plaatse gedaan kon worden. De heren waren keurig op tijd dn uiterst vriendelijk

prima monteurs zijn prima proberen het probleem op te lossen maar het is complex voor thuis reparatie

Zeer slecht

Het heeft bijna zo 4 maanden geduurd,en het is dat ik tig keer had gebeld anders was er niks gebeurd,tv 10 maanden oud,stuk,repareren,duurt het maanden,raar

4x

Dame aan de telefoon had het probleem netjes in de aanvraag verwerkt waar vervolgens niet naar is gekeken. (Band was stuk en moest vervangen worden) Ze dachten steeds dat ze voor een storing kwamen. 1e keer waren ze 1,5 uur te laat 2e keer hadden ze de spullen niet bij zich 3e keer weer de spullen niet bij zich 4e keer kwamen ze de wasmachine omwisselen +punt de mensen waren wel heel aardig Na 2 bezoekjes had t opgelost kunnen zijn, had voor beide partijen gescheeld!

Oude Bosscheweg 7

5301 LA Zaltbommel