PERFECT

De aflevering van de 3 machines was afgelopen vrijdag 2 december 2022, PERFECT. 2 heel vriendelijke heren, goede uitleg gekregen en deden hun werk met enthousiasme. Geweldig!!!

reparatie

Snel service,nauwkuerig

Prima zoals al 12 jaar het geval is

Prima zoals al 12 jaar het geval is, gewoon netjes.

Goed behandeld

Alles is goed geïnstalleerd goed gedaan

goede sevice

nam de tijd om alles goed te installeren

Bezorging netjes op tijd, netjes geplaatst , alles netjes opgeruimd en oude gasfornuis meegenomen TOP !!

Gewoon TOP

Gewoon super in alles, klantvriendelijk goede service deskundig afspraken worden altijd nagekomen en luisteren naar jou wensen

Vriendelijke bezorgers, werkten netjes en hebben alles goed geïnstalleerd,niets negatiefs op aan te merken.

Nette service , op de vast gestelde tijd , snel geïnstalleerd , goede uitleg. Zeer tevreden !!

Super tevreden over de installatie

Ik was zeer blij, opgelucht en tevreden dat de installateur van mijn nieuwe televisie super vriendelijk en geduldig was. Als A-technisch ouder persoon vond ik het heel prettig dat mij alles rustig werd uitgelegd over hoe de tv precies werkte en dat de monteur het mij extra makkelijk heeft gemaakt door bepaalde handelingen al voor mij in te stellen zoals de knop voor Netflix. Echt top!!! Chapeau voor mijn installateur van 30 november j.l. in De Meern. Een 10 met een griffel voor zijn klantvriendelijkheid en service!!

Met Skala weet je zeker dat je kwaliteit in huis haalt.

Ik heb al meer dan 30 jaar ervaring met Skala en zelden hulp nodig gehad, maar als dat een keer gebeurde was dat zo geregeld. Je weet waar je aan toe bent en je wordt goed geholpen om de keuze te maken die bij jou past en je beurs.

Alles was prima inpak rotzooi werd netjes mee genomen top .

Goede srrvice

Goeden en keurig instaleurs

Slecht gedaan

Slecht

Werd netjes en vriendelijk te woordt gestaan hy heeft alles netjes perfect uit gelegd en waas super vriendelijk goede service

Waren vriendelijke mannen en super netjes

Goede service, telefonisch en op locatie. Wordt goed op de hoogte gehouden per mail. Snelle service en keurig uitleg gekregen. Dik tevreden!

Goed en snelle service! Ik wist zelf niet of het product bij mij zou passen. En toch uiteindelijk binnen 2 weken geanuleerd.(goed beleid) Product zoals ze het aansluiten tot aan het ophalen. Super verlopen. Een compliment voor de vriendelijke chauffeur!

Als ik meer kon geven in cijfer zou ik dat zeker doen .

Deze mannen wisten niet van stoppen ,en hebben diversen mensen gebeld om het probleem op te lossen . Zij kwamen uiteindelijk uit bij ziggo. Met deze damen aan de lijn vonden deze mannen het probleem om de tv aan de praat te krijgen . Hoewel deze mannen mij vroegen of de kabel antennen wel goed was ? ik zei ja ik heb altijd tv gehad . Ik wist niet dat er een breuk in de kabel zat dus de ontvangst ging via WiFi . Zelf ben ik naar mijn kamertje gegaan en heb ik een andere kabel gevonden en die aan de mannen gegeven . Probleem opgelost . Skala Elbuco hebben uitstekende proffesioneler mensen in dienst en hebben verstand van zaken wanneer zij ook dieper op de tv ingaan . De omruiling was ook perfeckt de oude tv in ruilen voor een nieuwe grotere en ik ben goedkoper uit Elbuco Skala is een topbedrijf . Ik beveel iedereen aan om bij Elbuco Skala te huren of te kopen.

beste site van nederland !!!

Snel Kieskeurig Altijd goede prijs Levering 100% Alle Hulp met 1 woord Geweldig voor ons niks anders !! alvast voor heel Team fijne feest dagen & gezond 2023 m.v gr de vos cleaning

Super goed

Mooi duidelijk alles uit gelegt en ziet er super goed uit

deskundig en vriendelijk personeel

top ervaring met een top medewerker

man heeft mogelijk gemaakt dat de computer het dezelfde dag weer deed aart is een top medewerker geef hem opslag