Skala staat voor jouw klaar

Skala staat open voor alle vragen die worden gevraagd en ook belangstellenden voor de klanten

Beste Paulina, Bedankt voor deze mooie review! Team Customer Care van Skala

Top en snel

Kon snel een afspraak maken en het probleem was snel verholpen en aardige monteurs.

Beste meneer de Bruyn, Fijn om te lezen dat u tevreden bent met onze service. Bedankt voor de goede review! Team Customer Care van Skala

Ervaren vriendelijk en goeie monteurs,zeer tevreden

Aardige en vriendelijke vakmensen.

Beste Peter, Bedankt voor uw positieve review. Wij wensen u veel plezier met de TV en SB. Team Customer Care van Skala

Slechte fiets

Een slechte elektrische fiets nieuw!!!en zeer klote dat ik voor me zusje nu geen 2de elektrische fiets mag

Beste Ad, Wij vinden het erg vervelend om te lezen dat u ontevreden bent. Er wordt met u persoonlijk contact opgenomen door de afdeling klantenservice. Team Customer Care van Skala

Top levering met super aardige mensen.

Beste Colinda, Bedankt voor de uitstekende review. Team Customer Care van Skala

Zeer goede service ook die gene die is hem komen brengen

Goede sevice ook de mensen die hem brachten echt top!

Dag Patricia, Goed te lezen dat u onze service als positief heeft ervaren. Dank voor uw review. Team Customer Care van Skala

Positief

De mannen waren vriendelijk ze hebben goed werk geleverd en mij duidelijk en goed uitgelegd hoe de apparaten werken

Beste D. Wij zijn blij met uw positieve review, dank daarvoor. Team Customer Care van Skala

Netjes afgehandeld

Heel netjes afgeleverd

Beste Piet, Dank voor uw positieve review. Team Customer Care van Skala

Heel behulpzaam

Gebeld ,twee dagen later een andere televisie. Monteur naam dè kapote mee en zette een andere op zijn plaats. En dat zonder een cent te moeten betalen. Dat noem ik nog service in deze tijd.

Goed te lezen dat u tevreden bent over onze service mevrouw Derikx. Zijn we blij mee. Team Customer Care van Skala

Zeer vriendelijke bezorgers

Goeie ervaring De 2 mannen waren erg vriendelijk Helemaal top

Beste Sissy, Fijn dat je onze service als positief hebt ervaren. Zijn we blij mee. Dankjewel. Team Customer Care van Skala

Top mannen die kundig waren

Snelle oplossing! De mannen waren professionele mannen droger was snel gemaakt

Beste Mario, Dank voor de positieve review. Fijn dat storing snel en kundig is opgelost. Team Customer Care van Skala

Correcte medewerkers, vriendelijk en behulpzaam

Beste Diana, Dank voor de positieve review. Team Customer Care van Skala

Gemakkelijk en snel aangevraagd

Ben helemaal blij met mijn tv en PS5. De aanvraag duurt niet lang en de service is super vriendelijk. Fijn dat dit zo kan, echt aan te raden

Beste Marco, Bedankt voor uw positieve review. Wij wensen u veel plezier met de TV en de PS5. Team Customer Care van Skala

probleem was snel gevonden

er was 1 ding wat mij niet beviel en dat was dat 1 van de monteurs nadrukkelijk in een verhuisdoos keek en zelfs zijn hand er in stak om te zien wat er in zat , wel kreeg ik een andere afstandsbediening

Geweldig, probleem super opgelost

In 2de instantie super opgelost, hard werkende medewerkers, zeer vakkundig.

Beste Fred, Fijn dat de storing aan uw tv alsnog naar tevredenheid is opgelost. Dank voor de positieve review. Team Customer Care van Skala

Beste Frans, Dank voor uw positieve review. Team Customer Care van Skala

Uitstekend!

Uitstekende service en volgens de afspraak keurig op tijd geleverd en de gebruikte KVC weer meegenomen. Dankuwel!!

Beste Daryll, Dank voor je positieve review. Zeer gewaardeerd. Team Customer Care van Skala

Netjes bezorgd

Alleen verkeerde info over de wasdroger maar met online gebruiksaanwijzing en een telefoontje naar skala ben ik weer blij en is alles naar wens..

Beste Margot, Goed te lezen dat je, ondanks de verkeerde info bij aflevering, de service van Skala alsnog als positief hebt ervaren. Dank voor het delen ervan. Team Customer Care van Skala

Moeilijk verstaanbaar

Vond het lastig/vervelend dat ze slecht te verstaan waren, 1 monteur kon gebrekkig NL en de ander helemaal niet. Kon iets moeilijk uitleggen, maar het is wel goed gekomen. Wel goed in wat ze doen!!

Beste Vanessa, Dank voor je reactie. Inderdaad een punt van aandacht voor ons. Fijn dat ondanks de 'taalbarrière' de storing wel naar tevredenheid is afgehandeld. Team Customer Care van Skala

goed geholpen

zeer te vreeden

Beste Dijon, Dank voor uw positieve review. Fijn dat u tevreden bent over onze dienstverlening. Team Customer Care van Skala

Van klantenservice tot de monteurs zijn de medewerkers geweldig, klantvriendelijk en professioneel. Keep on doing the good job mensen!

Beste Anastacia, Bedankt voor uw geweldige review! Team Customer Care van Skala

uitstekende service maakt tijd voor de klant

Beste heer/mevrouw Dijkstra, Bedankt voor de mooie review. Team Customer Care van Skala

zeer goed

goede service en klantvriendelijk

Beste meneer Loos, We zijn blij dat u tevreden bent! Team Customer Care van Skala

Fijn 9

Was fijn vriendelijke mensen die het hebben geïnstalleerd

Beste mevrouw Potters, Bedankt voor de uitstekende review. Team Customer Care van Skala

Spontaan bezoek

Leuk dat de monteurs spontaan langskomen en het probleem dan ook direct oplossen!

Beste mevrouw Schrijvers, Fijn om te horen dat u tevreden bent met onze service. Bedankt! Team Customer Care van Skala