Raadsels achtig

Kreeg niet te horen of mijn tv terug kwam

Beste Piet, Vervelend om te horen dat u langer moest wachten om te horen of de tv gerepareerd kon worden. We proberen dit altijd zo snel mogelijk te doen. Team Customer Care van Skala

Uitstekende afhandeling en stiptheid, dit is geweldig

Bedankt vanuit mijn hart

Beste Ahmad, Bedankt voor de geweldige woorden. Team Customer Care van Skala

Keurige service

Netjes en betrouwbaar goede service en vriendelijke mensen .

Beste meneer Van IJs, Bedankt voor uw mooie review. Team Customer Care van Skala

Heel goed uitstekend

Het waren vrolijke mensen

Beste mevrouw Wallaard, Hartelijk bedankt voor de positieve review. Team Customer Care van Skala

Ik ben altijd zeer tevreden

Beste mevrouw Lamerus, Dat horen wij graag. Bedankt voor de goede review. Team Customer Care van Skala

Vriendelijke bezorging en aansluiting

Prachtig en snel geregeld. Super mooie wasmachine!

Beste Nick, Bedankt voor de goede review. Fijn om te horen dat u tevreden bent met onze service. Team Customer Care van Skala

Top geregeld

Top geregeld

Beste Marion, Bedankt voor de mooie review. Team Customer Care van Skala

Geweldige service en hele aardige mannen

Ik ben blij met deze ervaring. Het zijn echt toppers. Hebben goed bekeken hoe de aansluiting was en het afstellen. tevreden klant. Goede uitleg gekregen over de service. Mocht er iets zijn dan kon ik altijd bellen. Ook de uitleg over verhuizen wat ik voorlopig nog niet doe. Dank je wel voor een goede uitleg en service.

Beste Diana, Wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent met onze service. Bedankt voor het achterlaten van deze goede review. Team Customer Care van Skala

Erg tevreden met de service

De mannen die bij mij geweest zijn waren erg vriendelijk, geduldig en behulpzaam.

Beste Melanie, Wij zijn blij met uw positieve reactie, dank daarvoor. Team Customer Care van Skala

Netjes op tijd. Snelle service nu er iets kapot is ,vervangend toestel Vriendelijk

Dank voor uw positieve review mw Appelmelk. Team Customer Care van Skala

Geweldige service

Bij storing snelle reactie en eventuele reperatie, of gelijk een vervangende artikel

Beste heer Rook, Fijn te lezen dat u tevreden bent over onze dienstverlening. Dank voor uw positieve review. Team Customer Care van Skala

De monteur(s) krijgt een tien. Het voortraject een 1

Het maken van een afspraak is meer dan slecht. De monteu(s)r maakte alles goed!! Zeer aardig en vakkundige man(ben)Ps. Zij hebben niet om deze review gevraagd.

Beste heer van Son, Dank dat u de moeite heeft genomen om een review achter te laten. Wij vinden het erg vervelend om te lezen dat u ontevreden bent voor wat betreft het maken van de afspraak. We zullen het met de betreffende afdeling bespreken hoe we dit kunnen verbeteren. Het is in ieder geval goed te lezen dat u tevreden bent over de monteur en uw wasdroger vakkundig is gerepareerd. Team Customer Care van Skala

Een uitstekende service

Geen opmerkingen

Beste mevrouw De Kok, Bedankt voor de goede review! Team Customer Care van Skala

Supergoed

Beste meneer Van Dongen, Bedankt voor het delen van uw ervaring. Team Customer Care van Ska;a

Fantastiesch

Fantastisch prima gegaan

Beste Evert, We zijn blij dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan. Bedankt voor de review. Team Customer Care van Skala

Altijd supper en al 35 jaar bij Skala ,dat zecht genoegt toch ??

Beste meneer De Vries, Het is geweldig om te horen dat u al 35 jaar klant bent bij ons. Dat wordt gewaardeerd. Bedankt voor het delen van uw ervaring. Team Customer Care van Skala

Super service lieve en geduldige installateurs

Beste Marianne, Bedankt voor de uitstekende review! Team Customer Care van Skala

Alles goed gedaan ben blij.

Daar kan je op rekenen bij Skala dat alles goed komt.

Beste meneer Kruit, Het doet ons goed om te horen dat u tevreden bent met onze service. Bedankt! Team Customer Care van Skala

Probleem opgelost

Het probleem van de tv is goed opgelost. Het bleek aan de afstandsbediening van de kpn te liggen. Was nauwelijks communicatie met de monteur. Toch het probleem zelf is na tevredenheid opgelost

Beste meneer Loed, Fijn om te horen dat de service na tevredenheid is verholpen. Bedankt voor de review. Team Customer Care van Skala

Skala hel goed

Beste familie Horvath, fijn te lezen dat de storing naar tevredenheid is verholpen. Team Customer Care van Skala

Ze waren wel wat later maar de rep is goed en netjes uitgevoerd

Beste Fred, Het wil, om wat voor reden dan ook, niet altijd lukken om op tijd te zijn. In ieder geval dank voor uw geduld in deze. Fijn dat u weer gebruik kunt maken van de vaatwasser. Team Customer Care van Skala

De service van jullie monteurs zijn altijd geweldig

Ik lease al een aantal jaren bij jullie. En ik kan alleen maar zeggen dat ik altijd tevreden bent over de service en de monteurs geven ook altijd goede uitleg over de apparatuur.

Beste meneer Dammers, Wat fijn om te horen dat u tevreden bent met onze service. We waarderen het dat u al jaren klant bent bij ons! Team Customer Care van Skala

Dik tevreden

Ik kan wel heel veel hier plaatsen Voor mij heel positief Ik zou skala zeker aan raden bij wie dan ook

Beste mevrouw Meijer, Bedankt voor de uitstekende review. Team Customer Care van Skala

Prima vak man is geweest

Zeer aardige hulp zamen man heeft geholpen

Beste meneer Beijersbergen, Hartelijk bedankt voor de positieve review. Team Customer Care van Skala

Klantvriendelijk

Het bestellen en bezorgen alles bij elkaar ging vlot. Bedankt.

Beste mevrouw Emanuels, Dat horen wij graag. Bedankt voor de goede review. Team Customer Care van Skala