De service van jullie monteurs zijn altijd geweldig

Ik lease al een aantal jaren bij jullie. En ik kan alleen maar zeggen dat ik altijd tevreden bent over de service en de monteurs geven ook altijd goede uitleg over de apparatuur.

Beste meneer Dammers, Wat fijn om te horen dat u tevreden bent met onze service. We waarderen het dat u al jaren klant bent bij ons! Team Customer Care van Skala

Dik tevreden

Ik kan wel heel veel hier plaatsen Voor mij heel positief Ik zou skala zeker aan raden bij wie dan ook

Beste mevrouw Meijer, Bedankt voor de uitstekende review. Team Customer Care van Skala

Prima vak man is geweest

Zeer aardige hulp zamen man heeft geholpen

Beste meneer Beijersbergen, Hartelijk bedankt voor de positieve review. Team Customer Care van Skala

Klantvriendelijk

Het bestellen en bezorgen alles bij elkaar ging vlot. Bedankt.

Beste mevrouw Emanuels, Dat horen wij graag. Bedankt voor de goede review. Team Customer Care van Skala

Perfect! Je wordt goed op de hoogte gehouden van wanneer je bestelling komt en onderweg is! Hele goede service ze testen en installeren het voor je!

Beste meneer Matenaar, Bedankt voor uw uitstekende review. Bedankt dat u de moeite heeft genomen om dit te delen. Team Customer Care van Skala

Goede en snelle levering alles wordt netjes op de plek geplaatst en uitgelegd hoe het werkt

Beste mevrouw Debeye, Bedankt voor de mooie review. Team Customer Care van Skala

Prima goede service dikke 10

Super vriendelijke monteurs zeer goede mensen waardering dikke 10

Beste meneer Vasterd, Bedankt voor de vriendelijke woorden! Dat wordt gewaardeerd. Team Customer Care van Skala

Goede kennis van het product

2e dag onderdeel vervangen. Dit was niet de oplossing. Defecte machine meegenomen en leen machine achter gelaten.

Beste mevrouw Meerwijk-Slinkers, Bedankt voor het delen van uw ervaring. Team Customer Care van Skala

De mensen die kwamen waren super,vrienelijk en correct.

De heren die kwamen,perfect,vriendelijk correct ,en beleeft,maar de gaspit waar het om ging,die deed helemaal niks bijzonders ,of er niks aan de hand was,maar gisteravond bij het eten koken begon hij dus weer ,eerst dat geplof van het vuur en later het geluid wat ik eerder gehoord had,zet ik het gas lager is het minder ,maar de heren niks mis mee die waren geweldig

Beste meneer Van Ballegooijen, Bedankt voor de goede review. Fijn om te horen dat u tevreden bent met onze service. Team Customer Care van Skala

Perfekt goed jongens priema werk verricht

De jongens waren heel behulpzaam en vriendelijk zijn perfekt mannen .ben heel tevreden vree

Beste meneer Blom, Wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent met onze service. Bedankt voor het achterlaten van een goede review. Team Customer Care van Skala

Ben al meer dan 34 jaar klant altijd top

Super service ben al meer dan 34 jaar klant .

Beste mevrouw Verkruysen, Bedankt voor de uitstekende review. Team Customer Care van Skala.

Goede Koelkast Goede service Bedankt Skala

Beste meneer Ishwardat, Bedankt voor de uitstekende review. Team Customer Care van Skala.

Zeer goede aflevering en service door de Monteurs echt goed

Beste meneer Eckhardt, Wij zijn blij met uw positieve reactie, dank daarvoor. Team Customer Care van Skala.

Word vriendelijk geholpen door uw mensen

Beste meneer Cornax, Bedankt voor uw positieve review. Team Customer Care van Skala.

heel goed

ze werken heel netjes en goed

Beste meneer Post, Wij zijn blij met uw positieve review, dank daarvoor. Team Customer Care van Skala

Goed en volgens afspraak.bellen voor dat ze komen en netjes neer gezet

Beste mevrouw Brugman, Bedankt voor uw positieve review. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe koelvriescombinatie. Team Customer Care van Skala

Goed geholpen

Heel goed geholpen en uitleg gekregen

Beste meneer Van de Kamp, Bedankt voor uw positieve review. Team Customer Care van Skala.

Super service en heel vriendelijk

Hele vriendelijke en behendige heren. Ze hebben alles keurig in overleg neergezet en goed aangesloten.

Beste Marre, Bedankt voor de prachtige review! Team Customer Care van Skala

Geweldig goed

Super service, snelle levering . Goede uitleg

Beste Ron, Wij waarderen uw mooie review enorm, bedankt hiervoor! Team Customer Care van Skala

Deskundig, vriendelijk

Zeer vriendelijke man deskundig en op tijd

Beste mevrouw Jansen, Bedankt voor uw uitstekende review. Team Customer Care van Skala

goede service

Ze zijn klantvriendelijk wordt snel geholpen. Goede service en uitleg

Beste Willem, Wij zijn erg blij met uw positieve review, dank daarvoor. Team Customer Care van Skala

Mensen wat ik gesproken heb zijn positief. Dat geld voor de gena van de melding aannamen planning en monteurs. Vind wel als voor 12 uur melden volgende dag komen er niet mag staan. Had ik niet gebeld had ik 14 dagen moeten wachten nu 7

Beste mevrouw Aarts, Wij proberen inderdaad zo snel mogelijk langs te komen voor reparatiebezoeken, helaas is dit door bijvoorbeeld grote drukte bij de buitendienst niet altijd mogelijk. Wij streven er uiteraard naar u in het vervolg sneller van dienst te kunnen zijn. Desalniettemin, bedankt voor uw mooie review! Team Customer Care van Skala

De eerste 3 zeer slecht, de 2 die alles hersteld hebben uitstekend.

Toen Dinsdag de tv en soundbar geïnstalleerd werd, hebben uw mensen het slecht achter gelaten. De kabels hingen lis, achteraf hing de tv los, stond op het punt naar beneden te vallen. De soundbar was niet eens opgehangen. Ik had dit nog nooit mee gemaakt vanuit jullie De 2 die gisteren geweest zijn hebben keurig gewerkt, alles gedaan wat er dinsdag niet gedaan was. De oudere man was geduldig en heeft alles samen met zijn collega alles kundig opgehangen en alle kabels weg gewerkt.

Beste Helga, Vervelend dat het bij de eerste bezorging niet goed gegaan is, dit is natuurlijk niet de bedoeling. Fijn om te lezen dat de twee andere monteurs het probleem goed opgelost hebben. Alsnog enorm bedankt voor uw mooie review. Dit wordt erg gewaardeerd. Team Customer Care van Skala

Goede service snel en volgens afspraak!

Beste Jet, Bedankt voor de mooie review! Team Customer Care van Skala

Vriendeljk en klantgericht

Heel meedenkend en zeer vriendelijk.

Beste Eliza, Fijn te lezen dat je tevreden bent over onze service. Team Customer Care van Skala