Ben al meer dan 34 jaar klant altijd top

Super service ben al meer dan 34 jaar klant .

Beste mevrouw Verkruysen, Bedankt voor de uitstekende review. Team Customer Care van Skala.

Goede Koelkast Goede service Bedankt Skala

Beste meneer Ishwardat, Bedankt voor de uitstekende review. Team Customer Care van Skala.

Zeer goede aflevering en service door de Monteurs echt goed

Beste meneer Eckhardt, Wij zijn blij met uw positieve reactie, dank daarvoor. Team Customer Care van Skala.

Word vriendelijk geholpen door uw mensen

Beste meneer Cornax, Bedankt voor uw positieve review. Team Customer Care van Skala.

heel goed

ze werken heel netjes en goed

Beste meneer Post, Wij zijn blij met uw positieve review, dank daarvoor. Team Customer Care van Skala

Goed en volgens afspraak.bellen voor dat ze komen en netjes neer gezet

Beste mevrouw Brugman, Bedankt voor uw positieve review. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe koelvriescombinatie. Team Customer Care van Skala

Goed geholpen

Heel goed geholpen en uitleg gekregen

Beste meneer Van de Kamp, Bedankt voor uw positieve review. Team Customer Care van Skala.

Super service en heel vriendelijk

Hele vriendelijke en behendige heren. Ze hebben alles keurig in overleg neergezet en goed aangesloten.

Beste Marre, Bedankt voor de prachtige review! Team Customer Care van Skala

Geweldig goed

Super service, snelle levering . Goede uitleg

Beste Ron, Wij waarderen uw mooie review enorm, bedankt hiervoor! Team Customer Care van Skala

Deskundig, vriendelijk

Zeer vriendelijke man deskundig en op tijd

Beste mevrouw Jansen, Bedankt voor uw uitstekende review. Team Customer Care van Skala

goede service

Ze zijn klantvriendelijk wordt snel geholpen. Goede service en uitleg

Beste Willem, Wij zijn erg blij met uw positieve review, dank daarvoor. Team Customer Care van Skala

Mensen wat ik gesproken heb zijn positief. Dat geld voor de gena van de melding aannamen planning en monteurs. Vind wel als voor 12 uur melden volgende dag komen er niet mag staan. Had ik niet gebeld had ik 14 dagen moeten wachten nu 7

Beste mevrouw Aarts, Wij proberen inderdaad zo snel mogelijk langs te komen voor reparatiebezoeken, helaas is dit door bijvoorbeeld grote drukte bij de buitendienst niet altijd mogelijk. Wij streven er uiteraard naar u in het vervolg sneller van dienst te kunnen zijn. Desalniettemin, bedankt voor uw mooie review! Team Customer Care van Skala

De eerste 3 zeer slecht, de 2 die alles hersteld hebben uitstekend.

Toen Dinsdag de tv en soundbar geïnstalleerd werd, hebben uw mensen het slecht achter gelaten. De kabels hingen lis, achteraf hing de tv los, stond op het punt naar beneden te vallen. De soundbar was niet eens opgehangen. Ik had dit nog nooit mee gemaakt vanuit jullie De 2 die gisteren geweest zijn hebben keurig gewerkt, alles gedaan wat er dinsdag niet gedaan was. De oudere man was geduldig en heeft alles samen met zijn collega alles kundig opgehangen en alle kabels weg gewerkt.

Beste Helga, Vervelend dat het bij de eerste bezorging niet goed gegaan is, dit is natuurlijk niet de bedoeling. Fijn om te lezen dat de twee andere monteurs het probleem goed opgelost hebben. Alsnog enorm bedankt voor uw mooie review. Dit wordt erg gewaardeerd. Team Customer Care van Skala

Goede service snel en volgens afspraak!

Beste Jet, Bedankt voor de mooie review! Team Customer Care van Skala

Vriendeljk en klantgericht

Heel meedenkend en zeer vriendelijk.

Beste Eliza, Fijn te lezen dat je tevreden bent over onze service. Team Customer Care van Skala

Geweldige service

Dank je wel Lisette voor je "super geweldige" beoordeling. Team Customer Care van Skala

prettig geholpen

Beste Ria, Bedankt voor de goede review. Team Customer Care van Skala

Slechts

Ik ben niet blij dat de vaatwasser elke keer stuk gaat en als hem ophalwn het water in mijn keuken loop mijn vloer is kapot maar doen net of ze gek zijn daarom vindt ik de service van jully zo slecht mijn vaatwasser is nu voor de vierde keer in tweehalf maand alweg om dat hij kapit is ik wil hem niet meer terug

Beste mevrouw Dirks van Aarts, Wat vervelend om te horen dat u ontevreden bent met de vaatwasser en onze service. Er zal contact met u opgenomen door de afdeling klantenservice. Team Customer Care van Skala

Snel en kundig opgelost

Door een goede ingeving van Joris de monteur die bij ons het probleem aan kwam pakken is het heerlijk om nu zonder problemen tv te kunnen kijken. Dankbaar ben ik hem ook dat hij bepaalde instellingen van de tv goed gezet heeft. Hou Joris in ere die is bereid stapje meer te doen!

Beste Betty, Fijn om te lezen dat u tevreden bent met onze service. Bedankt voor de uitstekende review! Team Customer Care van Skala

De gasten waren heel vriendelijk en hebben alles netjes gedaan

Beste Alice, Bedankt voor uw positieve review. Team Customer Care van Skala

Goede service Vriendelijke mensen

Beste Peter, Bedankt voor uw review. Team Customer Care van Skala

goed keurig

Beste meneer Meijer, Hartelijk dank voor de goede review. Team Customer Care van Skala

Goede producten, goede service

De heren die de nieuwe fiets kwamen brengen waren zeer vriendelijk en professioneel. Op tijd volgens afspraak, dus dat is ook fijn

Beste Marjolein, Bedankt voor de mooie review. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe fiets. Team Customer Care van Skala

Uitstekend ! Wordt goed met de spullen om gegaan , goeie uitleg en service. Top mensen!

Beste Tallie, Bedankt voor de positieve review. Wij zijn blij dat u tevreden bent met onze service. Team Customer Care van Skala

Super vriendelijk service

Beste Joyce, Bedankt voor de goede review. Team Customer Care van Skala