Verkopen kunnen ze wel, maar garantie doen ze niet aan.

In September '22 Hesker batterij voor Macbook pro gekocht, die nu niet meer laadt. Ik heb ze hierover twee emails gestuurd op hun info@ adres, en een bericht via het contactformulier, maar ze reageren gewoon niet. Er wordt kennelijk geredeneerd dat als je een probleem negeert het vanzelf weg gaat. Heel bijzonder bedrijfje.

zeer behulpzaam

De nieuwe accu van mijn mac ging stuk... Bizzix gaf me een "garantie nieuwe"!! Klasse vette pluim

snel geholpen

Duidelijke aanwijzingen om uit te zoeken wat ik precies nodig had. Snel de accu voor m'n macbook air ontvangen. D.m.v. handleiding en bijgeleverde schroevendraaiers makkelijk de accu vervangen.

goed product, snel geregeld

nieuwe battery voor mijn oude macbook air. op de site makkelijk uit te zoeken welk model ik moet hebben volgende dag afgeleverd zelfs met de benodigde schroevendraaiers met de online beschrijving van Bizzix kon ik hem makkelijk zelf vervangen

goed zoals verwacht

de 123accu accu's zijn verre van goed, maar vorig jaar was er helaas geen voorrad, maar vandaar nu toch weer teruggekomen, en als vertrouwd meteen goede hesker accu, behoud goed z'n lading, en veel minder slijtage dan die van de 123.

Na lang zoeken eindelijk een goede accu gevonden!

Het blijkt dat vele accu's voor de MacBook in omloop zijn, maar weinig die een normale werking bieden. Deze accu was daar een uitzondering op.

Beste site waar ik ooit iets heb besteld!

Ik had een nieuwe accu nodig voor mijn Macbook Air. Ik heb het dan vervolgens zondag besteld en maandag kreeg ik het zorgeloos thuis aangeleverd. De service was echt topkwaliteit en enorm snel. Zeker aan te bevelen aan de rest! Bizzix moet zeker in de watten gelegd worden!

Kwaliteit, snel, vriendelijk

Producten die ik aanschaf gaan jarenlang mee. Goed advies gekregen. Snelle reactie en levering. Topper

Snel en compleet geleverd. Boven verwachting!

Even moeten wachten totdat de batterij weer op voorraad was. Daarna zeer snel geleverd. Vervangen van de batterij is eenvoudig, meest tijdrovende is het verwijderen van de lijmlaag. Duidelijke beschrijving en zelfs de handschoentjes worden mee geleverd. Kwaliteit van de batterij kan pas na een paar weken worden beoordeeld. Maar verwacht geen problemen. Macbook geeft nog wel aan Condition: "Replace now"...

Top accu!

Voor de tweede keer een Hesker accu van Bizzix in een Apple product geplaatst. Prima accu's. Goede handleiding, gereedschappen meegeleverd. Keurig verpakt en snel geleverd.

Zeer tevreden met product en installatiegids. Mijn Apple MacBook Pro die volgens Apple vintage is is van de schroothoop gered. Hij werkt weer als nieuw.

Perfect! Goed advies/hulp en snelle levering.

Heb een oude MBP Mid-2010, accu ging snel leeg echter was 3 jaar ervoor al eens vervangen leek ook goed echter na verschillende vragen aan Bizzix en antwoorden toch besloten een nieuwe accu te kopen, als het niet zou werken kon ik hem terug sturen. Mijn MBP werkt qua accu weer als nieuw!

Batterij kapot na 6 maanden

Prima batterij, tot deze na 6 maanden kapot ging. Met mijn originele Apple batterij deed ik 6 jaar. Mijn laptop gebruik ik niet anders dan de afgelopen 6 jaar. Klantenservice van Joey is ook erg slecht want langzaam. Ik wacht al 1,5 week op een reactie van hem.

Beste Nick, Heel vervelend dat de accu niet naar behoren werkt. Uiteraard heb je gewoon recht op garantie. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je zo lang op een reactie moet wachten, aangezien normaliter een garantieaanvraag van Bizzix binnen 1-2 werkdagen verwerkt wordt. In jouw geval hebben we per e-mail op meerdere aanvragen gereageerd, maar helaas geen reactie terug ontvangen. Heb je de spam/ongewenste box gecontroleerd? Het is goed mogelijk dat onze e-mails daar terecht zijn gekomen. Ook hebben we je telefonisch na verschillende pogingen helaas niet weten te bereiken. Zou je ons z.s.m. telefonisch even willen terugbellen via +31 13 204 50 05? Dan gaan we het vandaag nog voor je oplossen. Vriendelijke groet, Bizzix.nl

Batterij blijft niet plakken

De batterij (A1582) die ik voor mijn 13" MacBook Pro Retina heb gekocht blijft helaas niet plakken. Deze is intern wel verbonden, maar door de speling vraag ik me af voor hoe lang. De stappen om een batterij goed te vervangen zijn nauwkeurig gevolgd. Ik ben zeer benieuwd naar een mogelijke oplossing.

Beste Rik, Vervelend om te lezen dat de accu niet goed blijft plakken. Heb je wel goed de oude lijmlaag verwijderd en de macbook schoongemaakt? Als de accu niet vast ligt kun je de macbook beter niet gebruiken, want dat is vragen om problemen. Als je ons mailt op [email protected] kunnen we je nieuwe speciale tape opsturen om het goed vast te zetten. met vriendelijke groet, Bizzix

makkelijk en snel

Betrouwbare leverancier. Snelle levering accu macbook air 13". Hele fijne uitleg op site. Zo gepiept.

Dikke tien!

‘s Morgens inderhaast een nieuwe batterij besteld voor mijn MacBook Pro in verband met vertrek naar buitenland, gebeld, paar keer terug gebeld voor update bestelling in onzekere Coronatijden, ‘s avonds om tien uur bezorgd, volgens schema. Geweldige service, kan niet beter!

Prima adres!

Geheugen van mijn Ipad Air vervangen. Moeiteloze bestelling van juiste type, snelle levering (met gereedschap), in 15 minuten geïnstalleerd en werkend. Zeker aan te raden om hier je bestelling te plaatsen

Batterij aan het einde van de middag besteld en volgende dag al in huis (ondanks extra drukte ivm Corona). Super service dus. En niet geheel onbelangrijk: batterij was zeer makkelijk zelf te vervangen door duidelijke instructie (video) Bizzix. Laptop loopt weer als een zonnetje :-)

Exelent

Baterij besteld volgende dag binnen communicatie is goed

Dankzij goede online manual en meegeleverde tools zeer makkelijk te plaatsen. Paar minuten.

Goede website, bijzonder goede instructievideo's, vlotte bezorging

Vooral de vindbaarheid van producten en de heldere tekst en uitleg maken Bizzix tot een absolute topper

Bjina niets op aan te merken

Bestelproces was helder. Bestelde artikel bleek echter niet op voorraad te zijn, terwijl op de site stond dat dit wel het geval was. Ik kreeg het artikel dus niet de volgende werkdag, maar de dag erna. Nog steeds niets mis mee (maak wel eens anders mee). Mocht het nodig zijn dan kom ik hier zeker terug

Je krijgt vertrouwen je geeft vertrouwen

Je krijgt vertrouwen je geeft vertrouwen

Alles binnen een halve dag.

De nieuwe batterij voor mijn Mac Air was al de volgende dag in huis. Snel en betrouwbaar, inclusief instructies en gereedschap. Een fluitje van Bizzix.

Snel, goed, betrouwbaar

Super snelle levering van Bizzix binnen een dag. Informatie op de website ook erg goed en betrouwbaar. Prima online winkeltje