Top accu!

Voor de tweede keer een Hesker accu van Bizzix in een Apple product geplaatst. Prima accu's. Goede handleiding, gereedschappen meegeleverd. Keurig verpakt en snel geleverd.

Zeer tevreden met product en installatiegids. Mijn Apple MacBook Pro die volgens Apple vintage is is van de schroothoop gered. Hij werkt weer als nieuw.

Perfect! Goed advies/hulp en snelle levering.

Heb een oude MBP Mid-2010, accu ging snel leeg echter was 3 jaar ervoor al eens vervangen leek ook goed echter na verschillende vragen aan Bizzix en antwoorden toch besloten een nieuwe accu te kopen, als het niet zou werken kon ik hem terug sturen. Mijn MBP werkt qua accu weer als nieuw!

Batterij kapot na 6 maanden

Prima batterij, tot deze na 6 maanden kapot ging. Met mijn originele Apple batterij deed ik 6 jaar. Mijn laptop gebruik ik niet anders dan de afgelopen 6 jaar. Klantenservice van Joey is ook erg slecht want langzaam. Ik wacht al 1,5 week op een reactie van hem.

Beste Nick, Heel vervelend dat de accu niet naar behoren werkt. Uiteraard heb je gewoon recht op garantie. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je zo lang op een reactie moet wachten, aangezien normaliter een garantieaanvraag van Bizzix binnen 1-2 werkdagen verwerkt wordt. In jouw geval hebben we per e-mail op meerdere aanvragen gereageerd, maar helaas geen reactie terug ontvangen. Heb je de spam/ongewenste box gecontroleerd? Het is goed mogelijk dat onze e-mails daar terecht zijn gekomen. Ook hebben we je telefonisch na verschillende pogingen helaas niet weten te bereiken. Zou je ons z.s.m. telefonisch even willen terugbellen via +31 13 204 50 05? Dan gaan we het vandaag nog voor je oplossen. Vriendelijke groet, Bizzix.nl

Batterij blijft niet plakken

De batterij (A1582) die ik voor mijn 13" MacBook Pro Retina heb gekocht blijft helaas niet plakken. Deze is intern wel verbonden, maar door de speling vraag ik me af voor hoe lang. De stappen om een batterij goed te vervangen zijn nauwkeurig gevolgd. Ik ben zeer benieuwd naar een mogelijke oplossing.

Beste Rik, Vervelend om te lezen dat de accu niet goed blijft plakken. Heb je wel goed de oude lijmlaag verwijderd en de macbook schoongemaakt? Als de accu niet vast ligt kun je de macbook beter niet gebruiken, want dat is vragen om problemen. Als je ons mailt op info@bizzix.nl kunnen we je nieuwe speciale tape opsturen om het goed vast te zetten. met vriendelijke groet, Bizzix

makkelijk en snel

Betrouwbare leverancier. Snelle levering accu macbook air 13". Hele fijne uitleg op site. Zo gepiept.

Dikke tien!

‘s Morgens inderhaast een nieuwe batterij besteld voor mijn MacBook Pro in verband met vertrek naar buitenland, gebeld, paar keer terug gebeld voor update bestelling in onzekere Coronatijden, ‘s avonds om tien uur bezorgd, volgens schema. Geweldige service, kan niet beter!

Prima adres!

Geheugen van mijn Ipad Air vervangen. Moeiteloze bestelling van juiste type, snelle levering (met gereedschap), in 15 minuten geïnstalleerd en werkend. Zeker aan te raden om hier je bestelling te plaatsen

Batterij aan het einde van de middag besteld en volgende dag al in huis (ondanks extra drukte ivm Corona). Super service dus. En niet geheel onbelangrijk: batterij was zeer makkelijk zelf te vervangen door duidelijke instructie (video) Bizzix. Laptop loopt weer als een zonnetje :-)

Exelent

Baterij besteld volgende dag binnen communicatie is goed

Dankzij goede online manual en meegeleverde tools zeer makkelijk te plaatsen. Paar minuten.

Goede website, bijzonder goede instructievideo's, vlotte bezorging

Vooral de vindbaarheid van producten en de heldere tekst en uitleg maken Bizzix tot een absolute topper

Bjina niets op aan te merken

Bestelproces was helder. Bestelde artikel bleek echter niet op voorraad te zijn, terwijl op de site stond dat dit wel het geval was. Ik kreeg het artikel dus niet de volgende werkdag, maar de dag erna. Nog steeds niets mis mee (maak wel eens anders mee). Mocht het nodig zijn dan kom ik hier zeker terug

Je krijgt vertrouwen je geeft vertrouwen

Je krijgt vertrouwen je geeft vertrouwen

Alles binnen een halve dag.

De nieuwe batterij voor mijn Mac Air was al de volgende dag in huis. Snel en betrouwbaar, inclusief instructies en gereedschap. Een fluitje van Bizzix.

Snel, goed, betrouwbaar

Super snelle levering van Bizzix binnen een dag. Informatie op de website ook erg goed en betrouwbaar. Prima online winkeltje

Perfecte service, snelle levering

Ik heb een batterij besteld voor mijn MacBook Air rond 16:00, tot mijn verbazing kreeg ik die gelijk de volgende dag binnen. Product zat goed verpakt. Schroevendraaiers zaten erbij. Goede complete service.

Bestelling en levering ging heel makkelijk. Bijgeleverde schroevendraaiers heel handig. Accu is simpel te vervangen en werkt perfect. Bizzix is een aanrader

Makkelijk te bestellen, prima info en razendsnelle levering. Top!!

Kwaliteitsprodukt snel bezorgd

Voor mijn 2019 macbook pro een eerste accu vervangen (mag dat na 11 jaar..). Via Bizix een Hesker Accu besteld. Eenvoudig zelf te doen met een beetje hulp van youtube. Na kalibratie van de nieuwe accu weer capaciteit tot ruim 4 uur werken zonder op te laden. Zeer tevreden!

Prima accu

Makkelijk om via de website de juiste accu te kiezen. Levering netjes op tijd en goed verpakt. Instructie op de website volgen en het is echt super simpel om je accu te vervangen. Ik kan dit iedereen aanraden.

Perfect en snel geleverd.

snelle levering van onderdelen die het DOEN :-)

Gewoon een accu en oplader besteld voor mijn classic macbook. Feest want eindelijk spul die het ding weer tot leven bracht. Okay, kost ietsies meer maar dan heb je wel resultaat.

Volgende dag in huis, alles aanwezig om batterij te vervangen, binnen 30 minuten klaar en laptop is weer als nieuw.

Prima snelle levering

Ik moest de accu van mijn apple air vervangen en kwam bij dit bedrijf uit. Ze hadden een instructie filmpje die duidelijk liet zien hoe makkelijk het is om het zelf te doen. Meteen de besteld en de volgende dag in huis.