Perfecte service, snelle levering

Ik heb een batterij besteld voor mijn MacBook Air rond 16:00, tot mijn verbazing kreeg ik die gelijk de volgende dag binnen. Product zat goed verpakt. Schroevendraaiers zaten erbij. Goede complete service.

Bestelling en levering ging heel makkelijk. Bijgeleverde schroevendraaiers heel handig. Accu is simpel te vervangen en werkt perfect. Bizzix is een aanrader

Makkelijk te bestellen, prima info en razendsnelle levering. Top!!

Kwaliteitsprodukt snel bezorgd

Voor mijn 2019 macbook pro een eerste accu vervangen (mag dat na 11 jaar..). Via Bizix een Hesker Accu besteld. Eenvoudig zelf te doen met een beetje hulp van youtube. Na kalibratie van de nieuwe accu weer capaciteit tot ruim 4 uur werken zonder op te laden. Zeer tevreden!

Prima accu

Makkelijk om via de website de juiste accu te kiezen. Levering netjes op tijd en goed verpakt. Instructie op de website volgen en het is echt super simpel om je accu te vervangen. Ik kan dit iedereen aanraden.

Perfect en snel geleverd.

snelle levering van onderdelen die het DOEN :-)

Gewoon een accu en oplader besteld voor mijn classic macbook. Feest want eindelijk spul die het ding weer tot leven bracht. Okay, kost ietsies meer maar dan heb je wel resultaat.

Volgende dag in huis, alles aanwezig om batterij te vervangen, binnen 30 minuten klaar en laptop is weer als nieuw.

Prima snelle levering

Ik moest de accu van mijn apple air vervangen en kwam bij dit bedrijf uit. Ze hadden een instructie filmpje die duidelijk liet zien hoe makkelijk het is om het zelf te doen. Meteen de besteld en de volgende dag in huis.

Accu ziet degelijk uit. Duidelijke uitleg en is eenvoudig te vervangen. Wat nu anders is; na het aangesloten te hebben op de adapter wordt het systeem, Mac (meteen) spontaan opgestart. Nadat het volgeladen is, adapter uitgezet, laptop in de slaapstand Volgende dag de laptop gebruikt, status 99% In de avond was de status 15%, zonder melding wordt de laptop uitgezet, adapter aangesloten en spontaan wordt het systeem weer opgestart??

Wat is dat fijn zo snel dat is pas top bedankt

Supersnelle verzending en perfecte batterij

Zeker aan te raden, batterij werd geleverd met schroevendraaiers. Binnen tien minuten verwisseld en loopt weer als een zonnetje

Snel en betrouwbaar

Ik heb een nieuwe accu gekocht voor mijn MacBook. De informatie op de website was duidelijk en overzichtelijk, ik kon de accu zelf vervangen en die werkt prima.

NIET TEVREDEN

Nieuwe Hesker batterij voor Macbook pro 13" 2009-2012, na 263 cycli van 100% naar 5% in 45 min!!!!! Dat is dus heel wat minder dan hetgeen beschreven werd op jullie site, waar ik lees: ---->De batterij kan hierdoor tot wel 1000 keer ontladen worden, waar veel goedkope alternatieven al na 500 cycles versleten zijn. Daarnaast is de A1280 MacBook accu van Hesker voorzien van de maximale capaciteit (5000 mAh), gelijk aan de capaciteit van de originele Apple batterij <------

Prima webshop

Overzichtelijk en snel

Levering volgens afspraak, dik in orde.

De beoogde MacBook batterij was niet op voorraad en ook na 3 dagen nog niet te bestellen. Een telefoontje bracht duidelijkheid en een eerlijk antwoord: leveringsproblemen in China, verwachte levering over 3 weken, batterij was na 2 weken al weer te bestellen en werd de volgende dag geleverd.

Gewoon netjes geleverd als... beloofd!

Batterij voor MacBook besteld, grappig dat schroevendraaiers bijgeleverd worden door de batterij fabrikant ebook nog eens door Bizzix!

Goede kwaliteit, duidelijk en snel geleverd

Binnen een dag ontvangen en met behulp van de meegeleverde schroevendraaiers was her nog geen 10 minuten werk de batterij te vervangen. Macbook draait weer als nieuw!

zeer tevreden kwaliteit en service.

100% kwaliteit en zeer goede service.

Besteld en volgende dag geleverd!

Alles 100% naar wens!

Bedrijf met kennis en denk ook nog mee

Bij het bestellen van mijn accu (MacBook Air) kreeg ik een keurig antwoord en de nodige aanwijzingen om de juiste accu te bestellen. Daarna is hij snel geleverd met de juiste tools en instructies.

De volgende dag bezorgd

Ik heb voor mijn MacBook Pro 15 “ medio 2009 een batterij van het type A1321 besteld. De volgende dag werd het artikel geleverd. De batterij is zeer degelijk door de fabrikant verpakt. Je ziet gelijk dat het kwaliteit is. De batterij is inderdaad gemakkelijk te installeren. Ik heb nog wel 2 tips: 1. Draai voor zowel de batterij als de deksel van de MacBook eerst alle schroefjes licht aan. Pas als alle schroefjes ingedraaid zijn, schroef je ze vast. Zo voorkom je dat je een of meerdere schroefjes met geweld moet indraaien en daarmee de schroefdraad vernielt. 2. Verwijder voordat je de batterij plaatst de transparante plakfolie aan de voor en achterzijde van de batterij!!

Goed en heel snel!

Nvt

hele goede informatie van product en eenvoudige bestel procedure

Heldere omschrijving van de labtop accu, Ook compleet met gereedschap. De bestelling ging super makkelijk en intuïtief, directe mail ter bevestig en toch al volgende dag binnen ondanks deze na 19:00 uur is besteld.

Behulpzaam goede informatie snelle levering

Ik had het een ander aan vragen voor de accu werd efficiënt gevonden. Een dag later had ik de gezochte accu in huis. Ook voor de verzending werd ik goed op de hoogte gehouden.