tasjes prima, levertijd minder

Goedemiddag, prima tasjes, maar ze zouden vrijdag bezorgd worden en dat is pas maandag geworden. Hierdoor moest er 1 groep een alternatief bedenken.

• Communicatie N.v.t.

Prima service!

• Betrouwbaarheid

goede service. enkel doos was helaas niet compleet...

fijn contact

Fijn contact, goed geholpen bij mijn vragen. Snelle levering.

Probleem oplossend denken

Na een klein foutje nam Allgifts direct contact met ons op en wilde het snel oplossen. Kuddos naar het serviceteam van dit bedrijf.

• Betrouwbaarheid

prachtig resultaat en snelle levering!

Product van goede kwaliteit, goede communicatie, fijne eigen omgeving op de site en super snel. kortom, heel tevreden, ik zou zo weer bestellen.

Mooie opdruk

Snelle levering. Goede proefdruk ontvangen.

• Betrouwbaarheid

Snelle en eenvoudige manier van bestellen

Prima geregeld via hen, de wijze van bestellen was eenvoudig en snel. Ook de communicatie en bereikbaarheid is dik in orde

In een woord Perfect !

Snel besteld , en geleverd op het afgesproken moment… wat wil je nog meer ;-)

Prettig contact, goede adviezen

Snelle hulp en advies

Snelle communicatie en juist advies.

• Betrouwbaarheid

Volgende keer zou ik het anders doen

Ten eerste tevreden over de diversiteit aan producten. Ik heb dit keer een puzzelboekje besteld. Het is van goede kwaliteit. Er zijn wel een paar punten die ik bij een volgende bestelling anders zou doen. Zo lijkt het boekje zelf groter dan dat ik in het online voorbeeld kon vermoeden. Daarom lijkt de opdruk nu vrij klein. Ook lijkt de voorkant zoals ik bedacht de achterkant te zijn. Nu is het ontwerp prima om te draaien maar haalde ik ook niet uit het online voorbeeld. Kortom, ik ga een volgende keer meer tijd investeren in het ontwerp en de afstemming met de contactpersoon.

Supersnel en superresultaat

Enorm geholpen om de afbeelding goed op het product te krijgen, supersnelle levering, zelfs veel eerder dan gepland, en top dat er ook kleine oplages mogelijk zijn.

• Betrouwbaarheid

Dag Martijn, Fijn dat je een goede ervaring hebt gehad bij ons! Geen probleem en bedankt voor jouw bestelling! :) Met vriendelijke groet, Inez

Good quality and fast

The print quality is great. The bag itself is a darker shade of grey than in the images but it’s not critical in my case.

• Betrouwbaarheid

Hi Maria, Glad you're happy with the printing. Thank you for your order! Kind Regards, Inez

Prima, bestelling was zoals gehoopt en op tijd!

Prima, bestelling was zoals gehoopt en op tijd!

Uitstekend!

De hulp, vriendelijkheid, flexibiliteit, het meedenken en de snelheid in reageren en dat ook nog onder tijdsdruk. Alles klopte. Dankzij de voortvarende medewerking van Allgifts komen wij op ons volgende evenement goed beslagen ten ijs. Dankjewel voor de geweldige service Claudia en collega's.

• Betrouwbaarheid

Dag Anita, Ik ben blij dat je tevreden bent over ons! We hopen dat we hebben bijgedragen aan een mooi evenement. :) met vriendelijke groet, Team Allgifts

Prima service.

Doen wat ze moeten doen. Duidelijke communicatie. Alleen jammer dat je zakelijk niet achteraf kan betalen.

• Betrouwbaarheid

Keurige snelle levering van een leuke attentie voor onze klanten. Ook het contact met Claudia verliep keurig en snel. Klein drukfoutje op maar 4 pennen en is snel opgelost.

• Betrouwbaarheid N.v.t.

Hallo Fred, We doen ons best om zo snel mogelijk te kunnen leveren inderdaad. Fijn dat dit goed ervaren is :) Een foutje met het bedrukken herstellen we uiteraard! Bedankt voor jouw review! Met vriendelijke groet, Inez

Het is een herhaalde bestelling omdat we zo tevreden zijn over dez kwaliteit van deze rugzakken. Gebruiksvriendelijke website, artwork snel gemaakt en goedgekeurd én ook weer supersnel geleverd. Top!

• Betrouwbaarheid

Supersnelle levering, mooie gravure & goede kwaliteit gereedschapsset

Deze week een bestelling geplaatst en binnen drie (!) dagen zijn de gevraagde de producten geleverd. Mooie houten gereedschapssets met gegraveerd logo. Klein minpuntje was dat de verpakking gescheurd was per item.

Goede communicatie

Er was goede communicatie over het ontwerp en het uiteindelijke resultaat. En snel geleverd!

• Betrouwbaarheid

Nadat het bestelde sample naar wens was via de site besteld en snel geleverd gekregen.

Snelle en vriendelijke service

Al vanaf het plaatsen van het initiële ontwerpverzoek waren de medewerkers erg vriendelijk. Ik heb via de chat en telefoon contact gehad. Eerste proefdruk was niet helemaal naar mijn tevredenheid en de aanpassingen waren zo gemaakt. Op een dinsdag de proefdruk goedgekeurd en betaald en op donderdag had ik alles al binnen. Ruim een week voor de aangegeven levertijd! Ik was zo blij.

• Betrouwbaarheid

perfect geholpen door Ivana!

perfect geholpen door Ivana!

• Betrouwbaarheid

Dag Jack, Wat goed om te lezen dat je onze service als goed hebt ervaren. Bedankt! Met vriendelijke groet, Team Allgifts

Snelle en vlotte levering met goed advies

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor de mooie review! We zijn blij dat je tevreden bent. Met vriendelijke groet, Inez

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.