Snel, goede service, prachtig resultaat!!

Schorten laten bedrukken, mooi linnen Snel bezorgd , goede service, prachtig resultaat!!

Snelle levering, goede kwaliteit

Goede service. Snelle levering en goede kwaliteit product.

Snel en goed geleverd!

Eenvoudige bestelprocedure, snelle levering en prima product!

• Betrouwbaarheid

Leuke producten en snelle afhandeling

Ik heb notitieboekjes en klikdoosjes met muntjes besteld. Allebei met opdruk. Bestellen is zeer eenvoudig, het proces achteraf voor de goedkeuring van het logo is snel en efficiënt. Snelle levertijd met track & trace.

• Betrouwbaarheid

Eerste ervaring met dit bedrijf, helemaal prima

Website duidelijk. Telefonisch contact uitstekend geholpen. Kleine probleempjes snel opgelost.

• Betrouwbaarheid

Voor mijn klant heb ik oranje A5 notitieboekjes besteld. De communicatie verliep tijdens het gehele proces heel soepel. Allervriendelijkste klantenservice. Het product voldoet aan de verwachting. Klant blij, ik blij.

Geweldige service

Vlotte, goede en vriendelijke service! Ook zeer snelle productie- en levertijd.

• Betrouwbaarheid

Geleverd waarom was gevraagd.

Gezochte product makkelijk te vinden op de site. Gemakkelijk het te drukken logo aangeleverd. Daarna besteld. Snel een drukproef te zien gekregen. Mogelijkheid om een aanvulling op de voorgestelde tekst te maken. Aantal te wijzigen. Na definitief akkoord werden de producten eerder dan voorgesteld/verwacht geleverd. Product voldeed aan de verwachtingen.

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Als relatiegeschenk bestelde de OR sleuteletuis. Na betaling kregen de medewerkers een aardigheidje. Het is een praktisch cadeautje.

tasjes prima, levertijd minder

Goedemiddag, prima tasjes, maar ze zouden vrijdag bezorgd worden en dat is pas maandag geworden. Hierdoor moest er 1 groep een alternatief bedenken.

• Communicatie N.v.t.

Prima service!

• Betrouwbaarheid

goede service. enkel doos was helaas niet compleet...

fijn contact

Fijn contact, goed geholpen bij mijn vragen. Snelle levering.

Probleem oplossend denken

Na een klein foutje nam Allgifts direct contact met ons op en wilde het snel oplossen. Kuddos naar het serviceteam van dit bedrijf.

• Betrouwbaarheid

prachtig resultaat en snelle levering!

Product van goede kwaliteit, goede communicatie, fijne eigen omgeving op de site en super snel. kortom, heel tevreden, ik zou zo weer bestellen.

Mooie opdruk

Snelle levering. Goede proefdruk ontvangen.

• Betrouwbaarheid

Snelle en eenvoudige manier van bestellen

Prima geregeld via hen, de wijze van bestellen was eenvoudig en snel. Ook de communicatie en bereikbaarheid is dik in orde

In een woord Perfect !

Snel besteld , en geleverd op het afgesproken moment… wat wil je nog meer ;-)

Prettig contact, goede adviezen

Snelle hulp en advies

Snelle communicatie en juist advies.

• Betrouwbaarheid

Volgende keer zou ik het anders doen

Ten eerste tevreden over de diversiteit aan producten. Ik heb dit keer een puzzelboekje besteld. Het is van goede kwaliteit. Er zijn wel een paar punten die ik bij een volgende bestelling anders zou doen. Zo lijkt het boekje zelf groter dan dat ik in het online voorbeeld kon vermoeden. Daarom lijkt de opdruk nu vrij klein. Ook lijkt de voorkant zoals ik bedacht de achterkant te zijn. Nu is het ontwerp prima om te draaien maar haalde ik ook niet uit het online voorbeeld. Kortom, ik ga een volgende keer meer tijd investeren in het ontwerp en de afstemming met de contactpersoon.

Supersnel en superresultaat

Enorm geholpen om de afbeelding goed op het product te krijgen, supersnelle levering, zelfs veel eerder dan gepland, en top dat er ook kleine oplages mogelijk zijn.

• Betrouwbaarheid

Dag Martijn, Fijn dat je een goede ervaring hebt gehad bij ons! Geen probleem en bedankt voor jouw bestelling! :) Met vriendelijke groet, Inez

Good quality and fast

The print quality is great. The bag itself is a darker shade of grey than in the images but it’s not critical in my case.

• Betrouwbaarheid

Hi Maria, Glad you're happy with the printing. Thank you for your order! Kind Regards, Inez

Prima, bestelling was zoals gehoopt en op tijd!

Prima, bestelling was zoals gehoopt en op tijd!

Uitstekend!

De hulp, vriendelijkheid, flexibiliteit, het meedenken en de snelheid in reageren en dat ook nog onder tijdsdruk. Alles klopte. Dankzij de voortvarende medewerking van Allgifts komen wij op ons volgende evenement goed beslagen ten ijs. Dankjewel voor de geweldige service Claudia en collega's.

• Betrouwbaarheid

Dag Anita, Ik ben blij dat je tevreden bent over ons! We hopen dat we hebben bijgedragen aan een mooi evenement. :) met vriendelijke groet, Team Allgifts