Goede service en mooie producten

500 blikjes besteld voor stroopwafels. Prima prijs-kwaliteit verhouding, goede bereikbaarheid en ruim binnen de afgesproken termijn geleverd.

Fijne en professionele site

Heel fijn en snel geholpen. Men denkt met je mee en biedt hulp waar nodig is! Zeker een aanrader om hier te bestellen je gaat geen spijt krijgen :)

100% tevreden.

Fijn te horen dat je 100% tevreden bent! Met vriendelijke groet, Susan

prachtige kerstbal met ons logo

Snel, efficiënt en heel mooi eindresultaat! Blij mee!

• Betrouwbaarheid

Goed te horen dat je er blij mee bent! Bedankt voor het nemen van de moeite voor zo'n fijne beoordeling! Met vriendelijke groet, Susan

super leuk geschenk ontvangen voor personeel

Hele vriendelijke service. Mooi geschenk ontvangen. Het is zeker een aanrader.

Super dat je ons aanraad! Bedankt :-) Met vriendelijke groet, Susan

Duidelijk en snel

Ik ben goed geholpen en de producten zijn keurig en zelfs eerder dan verwacht aangeleverd.

• Betrouwbaarheid

Très satisfaite de ma commande. Société fiable et professionnelle

Pour la première fois, j'ai fait appel à cette société et je recommencerai. Les délais ont été respectés et la société fut disponible (tant par téléphone que par mail) pour répondre à la moindre de mes questions.

Goed en duidelijk contact... nette levering

Tussentijds ben ik gebeld dat de levertermijn iets verlaat zou worden. Was voor mij geen probleem. Fijn dat er dan contact gezocht wordt... dit gebeurt ook wel eens niet!

• Betrouwbaarheid

Snel geleverd. Alles duidelijk!

• Communicatie N.v.t.
  • Snelheid/Levertijd
  • Kennis & vakmanschap N.v.t.

helemaal goed

Hele goede ervaring met Allgifts. Goede communicatie en tijdige levering. Een deel van de levering was zoek geraakt bij de transporteur maar dit is goed en snel opgepakt waardoor we onze bestelling alsnog compleet en tijdig hebben ontvangen.

• Betrouwbaarheid

Mooie pennen in mooie box met zeer fraaie gravering

De bamboo pennen in box zijn vandaag bezorgd. Ze zien er mooi uit. Zelfs de kleine details van de gekozen gravering zijn goed uit de verf gekomen, de kleine lettertjes zijn duidelijk leesbaar, niet alleen op de box, maar ook op de pennen zelf. Een mooi geschenk voor mensen die in onze gemeente in het huwelijk treden en met deze pen hun huwelijksakte gaan tekenen en de pen als aandenken mee krijgen. Het enige minpuntje was dat de levertijd heel lang was. Maar daar was gelukkig duidelijk over gecommuniceerd en we waren er vroeg bij om te bestellen.

• Betrouwbaarheid

Zeer netjes en snelle levering

Ik ben zeer tevreden over het produkt. Een snelle levering.

• Betrouwbaarheid

Goede service en altijd vriendelijk en behulpzaam!

Ik kan met mijn vragen altijd terecht bij AllGifts en wordt dan altijd keurig en snel geholpen. Geen vraag is te gek.

• Betrouwbaarheid

Beste Gerrie, Bedankt voor je positieve feedback! Graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Susan

Snel en correct

Makkelijk te bestellen en snel geleverd.

• Betrouwbaarheid

Fijn dat je de tijd genomen hebt om zo'n mooie beoordeling achter te laten Ria! Super! Met vriendelijke groet, Susan

Prima service en levering

Zoals gezegd een prima service ne dito levering

Bedankt voor je mooie beoordeling Ron! Met vriendelijke groet, Susan

Goed bedrijf en komen afspraken na

Bestelling eenvoudig geplaatst en sneller dan geleverd dan verwacht.

• Betrouwbaarheid

Hoi Gerbrand, Bedankt voor je feedback en het mooie cijfer! Graag tot een volgende keer gewenst! Met vriendelijke groet, Susan Strijkveen

Goed product, snelle levering. Blij mee!

Goed product, Snelle levering. Blij mee !

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor je mooie beoordeling Jolanda! :-)

Bestelde artikel voldoet geheel aan onze verwachtingen.

Fijn contact met Allgifts, ondanks een aantal keer verschuiven van de leverdatum, toch op tijd geleverd en daarover goed geinformeerd.

• Betrouwbaarheid

Hoi Monique, Bedankt voor je mooie cijfer! We weten als geen ander dat het in onze branche belangrijk is om de deadline van onze klanten te halen! Bedankt voor je flexibiliteit en vertrouwen! Met vriendelijke groet, Susan

Super goed

Savana dacht mee en schakelde snel! Super blij met het eindproduct.

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor je mooie cijfer Chantal! Fijn te horen dat je goed geholpen bent door mijn collega! :-) Met vriendelijke groet, Susan

Super !

vlotte service en mooi product

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor je mooie beoordeling! Fijn dat je blij bent met het product en onze vlotte service! Graag tot een volgende keer :-) Met vriendelijk groet, Susan

goede online hulp gehad en snelle bezorging

goed geholpen via chatfunctie. Telefonisch was nog fijner en persoonlijker geweest.

• Betrouwbaarheid

Beste Marianne, Bedankt voor je beoordeling en fijn dat je onze dienstverlening als goed hebt ervaren! Uiteraard zijn we ook bereikbaar per telefoon, dus voor een volgend keer bel ons gerust! Veel plezier met de handschoenen! Met vriendelijke groet, Susan

Prima product en supersnel geleverd

Zie de aanhef. Daarnaast wordt er goed meegedacht.

• Betrouwbaarheid

Beste Joop, Hier worden we blij van! Bedankt voor je 10! Vanzelfsprekend denken wij graag met onze klanten mee ;-) Graag tot een volgende keer gewenst. Met vriendelijke groet, Susan

Snelle service en correct

• Betrouwbaarheid

Hoi Sanne, Bedankt voor het mooie cijfer!! Hier doen we het voor :-) Met vriendelijke groet, Susan

prima afspraken worden nagekomen.

Gewoon zoals het behoort te zijn

• Betrouwbaarheid

Hoi Rob, Goed je telefonisch gesproken te hebben na aanleiding van je beoordeling! Fijn dat je de tijd genomen hebt om je positieve ervaring te delen. Ook leuk om te horen dat je graag weer bij ons terug komt! Mocht je door je voorraad zijn, kan je ons via verkoop@allgifts.nl mailen en dan zetten we de herhaal opdracht voor je in gang. Goede zaken gewenst en tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Susan

Mooi product en goede service

Eerste keer telefonisch lastig te bereiken maar per mail uiteindelijk wel gelukt. Na het plaatsen van een bestelling was de communicatie uitstekend. Fijn dat je eerst een proefdruk per mail ontvangt ter goedkeuring Mooi product en aanzienlijk snel geleverd.