vriendelijk, goed, snel en vrij behulpzaam

Erg behulpzaam en vriendelijk geholpen. Ons logo is ook erg mooi geworden op de thermobeker. Levering is ook snel. Erg blij met het resultaat!

• Betrouwbaarheid

Slechte en late communicatie, verkeerde aantal geleverd, geen nazorg

Begin augustus voor ongeveer 800 euro besteld. Bedrag direct overgemaakt. Ik had 2 ontwerpen nodig, dus op verzoek 2 logo's aangeleverd. Na 11 dagen reactie gekregen dat wij het zelf moesten ontwerpen (2 logo's plaatsen is kennelijk heel lastig). Gevraagd of, door deze vertraging, levertijd nog wel haalbaar was. Dat was geen probleem. Na een aantal dagen toch gebeld, bleek dat deze 8 dagen later was gezet dan afgesproken. Weer gebeld, order zou met spoed worden aangepast. Uiteindelijk producten 4 werkdagen later (9 september) ontvangen dan afgesproken. Producten waren qua kwaliteit prima in orde, maar aantal klopte niet. Dit was niet goed in de order terug te vinden, dus laten we het erop houden dat dit mijn fout was. Al met al een slechte ervaring. Dat er iets fout gaat, is geen probleem. Dat ik zelf 5 keer contact op moet nemen, er wordt gezegd dat ik word teruggebeld (wat niet gebeurt) en dat ik alles alles dubbel moet checken, is een kwalijke zaak. Ten slotte de vraag gesteld hoe ze mij een tevreden klant wilden gaan houden, aangezien er hier toch wel heel veel fout ging. Ondertussen wel duidelijk dat ik daar niets meer van heb gehoord. Voor mij de eerste en laatste keer dat ik besteld heb.

Super vlotte service!

Heel persoonlijke en correcte service gekregen! Geen vraag te veel en steeds met de glimlach! Aanrader!

• Betrouwbaarheid

Snelle service, goed geholpen!

Verschillende zaken besteld, toen bleek dat 1 bestelling niet voor mijn deadline geleverd kon worden, ontving ik snelle reactie en keurige afhandeling.

• Betrouwbaarheid

Super snel binnen, vriendelijk contact en kwaliteit.

Good

I am satisfied with the purchase, good quality product, fast shipping, fast help from Martijn, solved the problem. I will definitely come back to shopping again.

Super snel

Super snelle levering

• Betrouwbaarheid

Hoi Frank, Goed je zojuist even gesproken te hebben over je ervaring. Jammer dat het aanmaken van je profiel op de site even niet zo soepel verliep, omdat je ons anders zeker een 10 had gegeven ;-) Hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Susan

Topservice

Fijne samenwerking om tot een mooi resultaat te komen! Alles verliep vlot, mooi product, helemaal content

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor je mooie eindbeoordeling Lien!

goed contact, mooi product!

Helaas is mijn product naar een verkeerd adres gestuurd, daar moest ik zelf wel behoorlijk achteraan. Gelukkig heb ik ruim van tevoren besteld, anders was ik mooi de mist in gegaan. Wat ik miste was een melding van UPS wanneer ze zouden leveren, geen melding vooraf. Ze zouden bij mij aan de deur geweest zijn, ook geen melding van gehad, niet vooraf of achteraf. Inmiddels is het product binnen en daar ben ik blij mee, ziet er goed uit.

• Betrouwbaarheid

Beste Carolien, Bedankt voor je beoordeling. Vervelend om te horen dat er bij UPS het e.e.a. niet goed verlopen is! Fijn dat je blij met het product bent! :-) Met vriendelijke groet, Susan

Er was een goede service bij het helpen zoeken naar het geschikte artikel. Er werd goed advies gegeven. De bestelling zelf is ook geleverd op de dag dat geschreven stond. Zeer blij van de service en de bestelde artikels.

• Betrouwbaarheid

Beste Gloria, Bedankt voor je mooie cijfer! Daar doen we het voor! :-) Met vriendelijke groet, Susan

Product nog mooier dan op de foto

Wij als stichting waren opzoek naar een partij rode veiligheidshesjes. Via Google kwam ik op deze site uit. Na een kort overleg binnen de stichting hebben wij ze besteld de volgende dag werden ze al geleverd door DHL . Toen wij het product uit de doos haalde qas onze eerste opmerking WAUW. ze zien er nog mooier uit dan op de website. Wij zijn super blij met service het product en niet te vergeten de prijs

• Betrouwbaarheid

Wauw René, super te lezen dat we zelfs je verwachting overtroffen hebben! Super! Graag tot een volgende keer gewenst. Met vriendelijke groet, Susan

Prima geregeld

Netjes geregeld, snel geleverd en helemaal naar wens

Vlotte communicatie.

Alles mooi verpakt toegestuurd.

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor je 10 Filiep! :-)

perfect

• Betrouwbaarheid

Bedankt Davy voor je fijne beoordeling en het delen hiervan. Met vriendelijke groet, Susan

ontzettend tevreden over Allgifts!

Omdat een andere leverancier 1,5 week voor ons evenement had afgezegd moest ik ineens opzoek naar 2600 nieuwe cadeau's. De Mannen van Allgifts hebben meegedacht aan een oplossing en hierdoor is het toch op tijd gelukt! Blij met deze ervaring en ik zal in het vervolg zeker weer voor Allgifts kiezen!

• Betrouwbaarheid

Bedankt Indy voor je 10 en het delen van je tevredenheid!! Tot de volgende keer :-)

Goede service, mooi resultaat.

Via mail goed contact gehad over mijn bestelling

• Betrouwbaarheid

Snel en met respect voor de deadline

Wij hadden een heel strakke deadline en door een goede overeenkomst met Allgifts, werd het product op tijd geleverd. Snel en goede service!

• Betrouwbaarheid

Beste Jasmijn, Leuk je zojuist ook telefonisch gesproken te hebben over uw beoordeling. Telefonisch gaf je aan eigenlijk nooit een 10 te geven en dat een 7 een prima cijfer is. Fijn te horen dat je tevreden over ons bent en ons zou aanbevelen bij anderen! Bedankt hiervoor. Met vriendelijke groet, Susan

Heel klant- en oplossingsgericht met een heel goede communicatie.

• Betrouwbaarheid

Goed advies en snelle levering

Er wordt goed meegedacht, de prijs is scherp en snelle levering

Alles naar behoren

Goede communicatie en ondersteuning. De uitvoering was professioneel en voldeed helemaal aan de verwachtingen. Snelle levering. In een woord, perfect!

Snel en doeltreffend

Excellent service , rapide et efficace

Perfect!

Snelle service zeer vriendelijk personeel. Michel bedankt!

goede service, snelle levering

goede service, snelle levering

• Betrouwbaarheid

Had bij mijn bestelling een beschadigde beker. Deze werd enkele dagen later meteen vervangen THANKS

Klantgericht en betrouwbaar

Wwe moesten een tweede bestelling plaatsen voor een gepersonaliseerd artikel en Allgifts deed zijn best om het op de gevraagde dag bij ons te bezorgen.

• Snelheid/Levertijd
  • Kennis & vakmanschap N.v.t.