Heel goede en correcte service.

• Betrouwbaarheid

Mooie kwaliteit bril en drukwerk, snelle levering

Ik had in eerste instantie niet in de gaten dat je de proef niet alleen digitaal kon goedkeuren maar ook afkeuren incl opmerkingen. Dit lag echter aan mijzelf (kwestie van de mail goed lezen:-)). Bedankt!

• Betrouwbaarheid

Alleen ik had aan de telefoon aangeven dat we de tekst wat te klein vonden Maar daar is helaas niks mee gedaan Voor de rest goed service

Komen afspraken na !!

Ik had op kort termijn relatiegeschenken nodig en dit hebben ze prima voor mij geregeld, binnen 2 dagen.

super goede service en prijs-kwaliteit TOP

super goede service en prijs-kwaliteit TOP

Snelle levering.

• Betrouwbaarheid

Uitstekend geholpen en snelle levering!

Bij de bestelling ben ik heel goed geholpen, medewerker dacht goed mee! Hoedjes en zonnekleppen met logo zien er goed uit.

• Betrouwbaarheid

Super! Bedankt voor de 10 !!

Helpen goed

Duidelijke communicatie. Fijn contact. Komen afspraken goed na.

prima service

n.v.t.

• Betrouwbaarheid

Product van zeer goede kwaliteit, maar onduidelijk qua levertermijn

Het product is zeer goed qua kwaliteit! Wat jammer was, is dat de levertermijnen op voorhand niet zo duidelijk zijn, en wanneer de eigenlijke leverdatum bekend is, er niets meer kan aangepast worden, ondanks dat die nog twee weken ver is. Voor de rest een fijne ervaring.

• Betrouwbaarheid

Vlotte en proactive communicatie en opvolging, alleen werd de afgesproken leverdatum niet gerespecteerd.

Goede begeleiding door medewerkers en vlotte afwerking van de bestelling

Goede begeleiding door medewerkers en vlotte afwerking van de bestelling

• Betrouwbaarheid

Hoi Tom, Ik heb je ge-wel-dige cijfer en feedback doorgegeven aan mijn collega! Daar worden we blij van :-) Groet, Susan

Mooi zonnebril met logo

Wij hebben onze zonnebrillen met ons logo snel ontvangen. De zonnebrillen zijn van degelijke kwaliteit en ons logo staat er netjes op.

Beste Nele, Bedankt voor je super cijfer! Met vriendelijke groet, Susan

Opletten met de digitale proefdruk

De kleuren van de digitale proefdruk waren veel duidelijker. In realiteit is het bijna niet te lezen. Dus opgepast met de kleuren! Maar de afdrukkwaliteit is wel top. Daar is niks op aan te merken.

• Betrouwbaarheid

Beste Joeri, Bedankt voor je feedback! Het resultaat kan via een beeldscherm anders uitpakken dan in het echt. Helaas is dit niet altijd te voorkomen doordat iedereen zijn eigen beeldscherminstellingen heeft. Fijn dat je over de kwaliteit tevreden bent. Daar doen we het voor! Met vriendelijke groet, Susan

Is uitstekend verlopen

BEDANKT ALAIN! :-)

Perfecte communicatie

Vlotte levering en bestelling van uitstekende kwaliteit en niet duur.

• Betrouwbaarheid

Betrouwbare service en prima kwaliteit

Heb niets dan positieve ervaringen met Allgifts. Communicatie is altijd goed en duidelijk. Ook de kwaliteit van de bestelde USB-sticks en de bedrukking is uitstekend.. Dit keer had ik USB-sticks besteld waarvan bekend was dat er een levertijd op zat. Toen de levertijd langer zou duren dan aangekondigd, bracht Allgifts mij hier ruim op tijd van op de hoogte en bood mij een passend (beter) alternatief.

• Snelheid/Levertijd
  • Kennis & vakmanschap N.v.t.
  • Betrouwbaarheid

Beste Patricia, Super dat je zo tevreden over ons bent. Tot een volgende keer weer :-) Met vriendelijke groet, Susan

Prima contact via chat, email en netjes conform afspraak gemaakt en geleverd. Top!

• Betrouwbaarheid

Beste Kerstin, Fijn dat je onze service met een 10 waardeert! Met vriendelijke groet, Susan

Zeer vlotte en snelle service!

• Betrouwbaarheid

Beste Lieve, Bedankt voor de 10, daar doen we het voor! Met vriendelijke groet, Susan

Weer tijdig en goede kwaliteit

opnieuw voor onze vereniging een gadget besteld. Het logo is goed gedrukt en de geboden kwaliteit voor deze prijs is uitstekend.

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor je mooie cijfer Sandra! :-) Tot de volgende keer!

Mooie producten geleverd gekregen, helemaal volgens afspraak!

Goed contact gehad met de medewerkers van All Gifts. Ik zocht een custom item, zij konden het leveren, ik had een paar verzoeken, daar hebben ze netjes gehoor aan gegeven, de levering leek even fout te gaan, na 1 belletje was ook dat gefixt... Dus wij zijn als bedrijf helemaal tevreden over de bestelling en afwikkeling van het proces!

• Betrouwbaarheid

Goedendag Winston, Bedankt voor je mooie cijfer en fijne ervaring! Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Susan

Powerbank van fl-tronics werkt voor geen meter

Powerbank van FL-Tronics werkt voor geen meter. Laat niet op in de zon. Kan dus de prullenbak in.

• Communicatie N.v.t.
  • Snelheid/Levertijd N.v.t.
  • Kennis & vakmanschap N.v.t.
  • Betrouwbaarheid

Beste Patric, Vervelend dat het (kosteloze) sample niet naar behoren werkte en niet voldeed aan je verwachting. We hebben het issue gemeld bij ons magazijn en de hele voorraad van dit artikel gecontroleerd. Gelukkig hebben we bij de overige voorraad geen problemen geconstateerd. Met vriendelijke groet, Susan

Er waren wat problemen met de levering maar uiteindelijk is het goed gekomen

• Betrouwbaarheid

Beste Mariët, Voor wat betreft het transport zijn wij afhankelijk van een derde, uiteraard doen we er wel áltijd alles aan om het zo snel mogelijk op te lossen. Gelukkig is het goed gekomen en waren de goederen op tijd bij je! Bedankt voor je mooie cijfer! Met vriendelijke groet, Susan

Goede kwaliteit voor redelijke prijs

Had de samples snel in huis. Na besteld te hebben ook snel bezorgd door DHL

• Betrouwbaarheid

Super Marcel! Bedankt voor je 10 ! Veel plezier van / met de gifts :-) Met vriendelijke groet, Susan