Prima service.

Doen wat ze moeten doen. Duidelijke communicatie. Alleen jammer dat je zakelijk niet achteraf kan betalen.

• Betrouwbaarheid

Keurige snelle levering van een leuke attentie voor onze klanten. Ook het contact met Claudia verliep keurig en snel. Klein drukfoutje op maar 4 pennen en is snel opgelost.

• Betrouwbaarheid N.v.t.

Hallo Fred, We doen ons best om zo snel mogelijk te kunnen leveren inderdaad. Fijn dat dit goed ervaren is :) Een foutje met het bedrukken herstellen we uiteraard! Bedankt voor jouw review! Met vriendelijke groet, Inez

Het is een herhaalde bestelling omdat we zo tevreden zijn over dez kwaliteit van deze rugzakken. Gebruiksvriendelijke website, artwork snel gemaakt en goedgekeurd én ook weer supersnel geleverd. Top!

• Betrouwbaarheid

Supersnelle levering, mooie gravure & goede kwaliteit gereedschapsset

Deze week een bestelling geplaatst en binnen drie (!) dagen zijn de gevraagde de producten geleverd. Mooie houten gereedschapssets met gegraveerd logo. Klein minpuntje was dat de verpakking gescheurd was per item.

Goede communicatie

Er was goede communicatie over het ontwerp en het uiteindelijke resultaat. En snel geleverd!

• Betrouwbaarheid

Nadat het bestelde sample naar wens was via de site besteld en snel geleverd gekregen.

Snelle en vriendelijke service

Al vanaf het plaatsen van het initiële ontwerpverzoek waren de medewerkers erg vriendelijk. Ik heb via de chat en telefoon contact gehad. Eerste proefdruk was niet helemaal naar mijn tevredenheid en de aanpassingen waren zo gemaakt. Op een dinsdag de proefdruk goedgekeurd en betaald en op donderdag had ik alles al binnen. Ruim een week voor de aangegeven levertijd! Ik was zo blij.

• Betrouwbaarheid

perfect geholpen door Ivana!

perfect geholpen door Ivana!

• Betrouwbaarheid

Dag Jack, Wat goed om te lezen dat je onze service als goed hebt ervaren. Bedankt! Met vriendelijke groet, Team Allgifts

Snelle en vlotte levering met goed advies

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor de mooie review! We zijn blij dat je tevreden bent. Met vriendelijke groet, Inez

Goede service en mooi product

Mijn vragen werden snel beantwoord en ik werd vriendelijk en professioneel geholpen. Producten waren ruim op tijd en van goede kwaliteit, volgens verwachting.

• Betrouwbaarheid

Dag Stefanie, Fijn dat we je verwachting hebben waargemaakt! We zien je graag een volgende keer terug :) Met vriendelijke groet, Inez

Ziet er mooi uit

Goed contact snelle levering

Prettig gesprek met de verkoopafdeling. Afhandeling zeer correct en snel.

Goede prijs kwaliteit verhouding

Site is overzichtelijk. Goede presentatie

• Communicatie N.v.t.
  • Betrouwbaarheid

Goed , fijn en snel geregeld!

Top geregeld

zeker aan te bevelen. Mooi product en snel geleverd. Top

Sneller dan voorspeld

De levering was eerder in huis dan voorspeld! De aanvraag en communicatie en levering is soepel verlopen

Super snelle levering

Ziet er erg goed uit

• Communicatie N.v.t.
  • Betrouwbaarheid

Hi Ana, Wat fijn dat je zo tevreden bent! Bedankt voor je review en graag tot ziens :) Met vriendelijke groet, Inez

Goed product, mooie afwerking

Mooi afgewerkt product

Sneller dan verwacht!

De 2e keer dat ik hier bestel. Mijn eerste ervaring was heel slecht, daarom toen 1 ster gegeven. Deze keer is alles echter beter verlopen dan verwacht, daarom een verdiende 10. Snelle communicatie, goed meegekeken met ons drukwerk door Inez (en risico's op foute druk snel doorgegeven), levering ruim voor aangegeven datum (5 dagen sneller!).

• Betrouwbaarheid

Hi Jeffrey, Wat fijn dat je de service zo goed ervaren hebt, bedankt! Dankjewel voor de mooie review en graag tot een volgende keer :) Met vriendelijke groet, Inez

prima, maar kan efficiënter qua opmaak en mooier eindresultaat

het salesteam is zeer hulpvaardig, echt perfect. De proefdruk moest een aantal keren aangepast worden, deze werden met te weinig aandacht verwerkt. Tevens vertrouw je op de mensen die de opmaak maken, het eindresultaat is goed, maar positionering bij het product kon beter. Als particulier blijft dat moeilijk inschatten.

• Betrouwbaarheid

Snelle service, goede communicatie en komen afspraken na

Fijn contact gehad en super tevreden met het product!

• Betrouwbaarheid

Wat fijn Merel dat je zo'n goede ervaring hebt gehad bij ons! We zijn blij met onze samenwerking. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Allgifts

Uiteindelijk product mooi in uitvoering en kwaliteit, maar traject ernaar toe moeizaam

Werktekeningen en kleuren werden niet goed verbeeld in drukproef, na afkeuren drukproef en het geven van nieuwe instructies opnieuw een foutieve drukproef ontvangen. Bij de derde keer was de drukproef goed, maar het uiteindelijke product had toch de verkeerde kleur. Product was wel van goede kwaliteit en de uitvoering was ook netjes.

• Betrouwbaarheid

Handige site op tijd en correct verstuurd

Perfect geregeld, verstuurd en op tijd verzonden!

• Betrouwbaarheid

Dag Rene, Bedankt voor je mooie beoordeling! We zijn blij dat je tevreden bent met onze service :) Met vriendelijke groet, Inez

goede producten en snelle levering

goede producten en snelle levering

• Betrouwbaarheid

Bedankt Petra voor je review! We hebben altijd leuk contact. Tot de volgende keer :) Met vriendelijke groet, Inez

Vlotte en eerlijke communicatie over het ontwerp en de uiteindelijke afhandeling

Over de proefdruk waren ze eerlijk en duidelijk Ons ontwerp bevat veel detail waardoor alles minder opvallend kan zijn... Het resultaat is nochtans heel bevredigend... Snelle verzending en goede afhandeling, ondanks de opgelopen vertraging bij de bezorgers toch vlot de eerst komende werkdag afgeleverd