TOP!

Mooie en stevige bekers!

• Betrouwbaarheid

Goed en goede service en de persoon was fantastisch aan de telefoon/chat.

Alles goed en behulpzaam

Prima,

Ik had per ongeluk 2 x een bestelling gedaan van dezelfde partij. Na een telefoontje is het keurig opgelost.

Super netjes bedrijf met goede service

Super netjes bedrijf met goede service

goede service

Na een misdruk op mijn artikelen , andere artikelen uitgezocht en snel geleverd, top!

• Betrouwbaarheid

handig produkt met leuke bedrukking erop. Snelle levering!

Behulpzame medewerkers, denken mee over juiste plaats bedrukking en lettertype. Snelle reactie per mail. En supersnelle levering. Wij geven met kerst een leuk cadeautje aan onze medewerkers! Dank.

helemaal goed!

Snel, mooi....gewoon blij mee!

• Betrouwbaarheid

Contact was goed en afspraken worden nagekomen

We hadden een spoedbestelling gedaan. Deze kon niet helemaal nagekomen worden in verband met drukte. Hierover ben ik netjes gebeld en is er telefonisch een uiterlijke afleverdatum afgesproken. Hier is netjes aan gehouden. De bandjes die we besteld hadden zijn op tijd binnen en zien er goed uit!

Goed geholpen

Prima geholpen met vragen

• Betrouwbaarheid

Alles prima, heel tevreden, ze denken met je mee, alles op tijd.

Helemaal tevreden; goede service, ze denken met je mee, alles oké.

• Betrouwbaarheid

Goed contact en bestelling prima afgehandeld.

Het hele bestelproces is prima verlopen.

• Betrouwbaarheid

Hi Karin, Wat goed dat we op elk punt 5 sterren krijgen van je! Dankjewel en graag tot een volgende keer :) Met vriendelijke groet, Inez

Wonderful service & product

We bought the ugly/but also sort of very cute Christmas sweaters for our company. Claudia helped me sort everything out. They were able to add our logo, and send them out very quickly the product itself was way better quality than I imagined. Overall I highly recommend! Thanks Claudia!

Groot assortiment

Grote keuze, goed op de hoogte gehouden van de bestelling, mooi op tijd afgeleverd

Snelle levering. Prima service

Bestelde product werd heel snel geleverd. Helaas voldeed het product niet geheel aan onze verwachting qua verpakking. Na persoonlijk contact hierover heeft Allgifts voor een goede oplossing gezorgd, waardoor we nu zeer tevreden zijn.

• Betrouwbaarheid

Goed contact en sneller geleverd dan verwacht

Goed advies, denken mee en sneller geleverd dan verwacht. Eindresultaat netjes.

• Betrouwbaarheid

Nog wel een tip voor verbetering. Als er verschillende bestellingen zijn omdat er bijbesteld wordt of omdat er dames en heren bestellingen zijn, betaal ik voor minder produkten een hogere prijs per product. Na overleg kreeg ik korting maar echt klantvriendelijk is dat niet. Dit moet toch ook te automatiseren zijn?

Levering op tijd en product zoals verwacht

Levering op tijd en product zoals verwacht

• Betrouwbaarheid

Bestelling zou afgeleverd zijn, maar staat in Mannheim..

Ontvang een bericht dat de bestelling in Mannheim is afgeleverd. En all gifts meldt dat de opdracht is afgehandeld.. update 24/11. Na mijn review ben ik direct gebeld door een medewerkster van all gifts. Zij heeft mij keurig en vriendelijk geholpen, en er voor gezorgd dat alles in orde zou komen. En vandaag is de bestelling alsnog conform afspraak binnengekomen. Kortom, keurig opgelost. complimenten !!

Topservice!

Het contact tijdens het bestelproces, de aanpassingen die snel gemaakt worden, de opvolging, de vlotte levering. Ondertussen al ontelbare producten bij jullie besteld, de stalen die we op voorhand kosteloos mogen ontvangen. Onze medewerkers die elk jaar uitkijken naar hun verjaardag om te zien hoe we ze deze keer gaan verrassen. Geweldig! Dankjewel Inez en Roderik, toppers!

• Betrouwbaarheid

Dag Annelies, Super om te horen dat je zo tevreden bent! Wij zijn ook altijd blij met de samenwerking. Heel erg bedankt voor je review :) Met vriendelijke groet, Inez

De artikelen zijn op tijd geleverd en hebben een goede kwaliteit. Het logo is mooi bedrukt. We zijn erg tevreden!

• Betrouwbaarheid

Goede service en goede producten

Bestelling plaatsen ging zonder problemen en mij vraag werd keurig en vriendelijk beantwoord door de klantenservice. Producten waren wat ik ervan verwacht had en werden snel geleverd.

Prima communicatie.

Fijn geholpen

Wij wilde voor onze vereniging sporthanddoekjes laten bedrukken. Ik had veel vragen. Via de chat ben ik hiermee goed geholpen. Wat mij wel onduidelijk was was de proefprint. Ik wilde deze aanvragen om het bestuur te overtuigen deze handdoekjes te bestellen. Bleek ik al een bestelling gedaan te hebben. Nu wilde we deze handdoekjes uiteindelijk wel hebben. Dus kwam alles goed. Maar het is mij nog steeds niet duidelijk wat er mis is gegaan bij de proefdruk. En stel we wilde deze handdoekjes na het zien van de proefdruk niet? Wat dan?

• Betrouwbaarheid

Hele fijne service en medewerkers!

Janco en Inez waren erg behulpzaam tijdens het bestellen van het kaartspel! Ze hielpen goed, snelle service! Ik zou Allgifts zeker aanbevelen!

• Betrouwbaarheid

We hebben leuk contact gehad Simone! Fijn dat de kaarspellen naar wens zijn geworden. Heel erg bedankt! Met vriendelijke groet, Inez

goede communicatie en snelle levering

Er wordt snel gereageerd op vragen. Er wordt meegedacht door AllGifts. De spullen wordens snel geleverd.

Ferdinand Bolstraat 25

8021 ES Zwolle