Heuveling-Dakbedekking levert kwaliteit voor een faire prijs

Ze doen wat ze zeggen. Op zondag meldde ik een lekkage aan mijn platte dak en kreeg dezelfde dag nog antwoord. Kort daarop werd een spoedreparatie uitgevoerd en volgde meteen -op mijn verzoek- een inspectie van de platte daken. Vernieuwing bleek nodig. Na toezending offerte werd ik klant. Je moet wel wachten tot er ruimte is, maar daar worden goede afspraken over gemaakt. Pluspunten: betrouwbaar, behulpzaam, vakbekwaam, goed advies, eerlijk en helder in de communicatie, beleefd, degelijke mooie materialen, snel en accuraat in de afhandeling. Een tien met een griffel voor Heuveling-Dakbedekking en zijn medewerkers. Mensen, bedankt!

Vaklieden, die de tijd nemen om goed werk te leveren.

Omdat ze afhankelijk zijn van o.a. het weer en spoedgevallen, beloven ze niet gauw op welke dag ze komen. Maar heb je ze eenmaal een datum laten noemen, dan komen ze ook ! Goede materialen, goed werk, en een nette oplevering.

Goede communicatie en net personeel

Heuveling Dakbedekkingen hebben bij ons een nieuw dak geplaatst. Communicatie is erg snel en correct. Afspraak is afspraak, je komt dus niet voor verrassingen te staan. Het personeel is erg vriendelijk en hebben voor ons de steigers op de laatste dag nog omgebouwd zodat wij zelf konden schilderen. Ik zou Heuveling voor de volle 100% aanraden!

Pluspunten

- vakmannen - denken praktisch en oplossingsgericht mee

Pluspunten

Na aanvraag snelle offerte gekregen. Uitvoering duurde even maar was het wachten waard. Net/vriendelijk personeel

Nvt

Pluspunten

Snelle reactie na bezoek bij ons thuis. Een scherpe offerte! Kortom goed geholpen!

Pluspunten

Dakdekers melden zich smorgens netjes voordat ze met de klus beginnen Alles wordt opgeruimd na de klus, er blijft geen spoortje vuil achter Er is geen schade aan andere delen van het huis of de tuin Er wordt zeer vakkundig gewerkt Offerte en factuur komen exact overeen Kwaliteit van het werk is niet te overtreffen. Prijs kwaliteit verhouding uitstekend

Blijf op dit nivo presteren

Pluspunten

Snelle en prettige communicatie. Toen ons dak heel slecht bleek, zijn we heel snel en goed geholpen.

Pluspunten

Super service!

Pluspunten

Snelle levering/ goede prijs kwaliteit verhouding

Pluspunten

Goede gespecificeerde offerte. Uitvoering is zorgvuldig en vakbekwaam. Goede communicatie, prettig personeel. Bedrijf denkt met je mee, wij zijn zeer tevreden.

Pluspunten

Netjes en verzorgd werk. Goede communicatie, prettig personeel. Bedrijf denkt met je mee, wij zijn zeer tevreden.

Pluspunten

-Snelle afwikkeling -Betrouwbaar -Denk mee -Bij montage bleek de lichtkoepel schade te hebben die ik bij aflevering niet door het oog had gezien. Ondanks de late montage, dus later dan de periode van 30 dagen heb ik toch een nieuwe toegezonden gekregen. Toppie en zeer aan te bevelen.

Bedankt voor uw beoordeling, we zien wel graag dat mensen direct bij aflevering schade op de bon vermelden. Veel plezier met uw lichtkoepel. Met vriendelijke groeten Emiel

Pluspunten

Buiten dat het bedrijf mijn platte dak vakkundig heeft vernieuwd, heb ik 2 maal gebeld met een probleem van mijn schuine velux raam, 1 maal omdat het lekte dat bleek na inspectie door troep te komen boven het raam, dit is verholpen. de 2de keer ( vandaag) gebeld omdat ik het raam na rond kantelen niet meer dicht kreeg, ook dit is door het bedrijf verholpen en beide keren kosteloos! wat fijn dat dit soort vakmensen zo menselijk zijn om te komen en daar niets voor in rekening brengen . Ik beveel het bedrijf van harte aan

Pluspunten

Snel reactie, goede offerte en mooi werk afgeleverd.

• Kwaliteit
  • Communicatie
  • Betrouwbaarheid
  • Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Super service, in de vakantie periode gebeld voor een heftige lekkage, daar waar ik elders geen antwoord kreeg en 2 bedrijven uit Arnhem extreem duur stond dakdekkersbedrijf Heuveling uit Arnhem dezelfde dag op de stoep. Onze kinderkamer gered. De prijs was ondanks de vakantie periode en spoed erg netjes. Bedankt Firma Heuveling.

Ga zo door, kunnen andere bedrijven uit Arnhem een lesje uit leren.

Pluspunten

Snel, professioneel, vriendelijk en meedenkend. Ik ben zeer tevreden over het nieuwe dak, de geplaatste red cedar boeiborden en de strakke HVA’s!!

Pluspunten

Veel vakkennis, helder verhaal en netjes uitgevoerd.

Pluspunten

Werk netjes uitgevoerd. Duidelijke en snelle communicatie.

Geen.

Pluspunten

Professioneel en zeer vakkundig. Prettige medewerkers

Nvt

Pluspunten

Keurig gewerkt, alles opgeruimd, beleefde en nette werknemers

Pluspunten

Alleen product opgehaald. Waren zeer behulpzaam.

Geen idee !!

Over Heuveling-Dakbedekking