Vakwerk

Ik ben echt super tevreden met het nieuwe dak, je kon echt merken dat het professionals waren. En keurig binnen planning en financien gebleven. Ga zo door...;)

Professioneel, deskundig en kosteloos adviesdoor dhr. F. Heuveling

Goed en kosteloos advies gekregen na de storm. Dakpannen blijken onverwachts nog prima op het dak te liggen. Jagen je zeker niet op onnodige kosten! Bedankt!

goede service

Snelle en vriendelijke service. Mooie dakpannen geleverd!

Vriendelijk & hulpvaardig kontakt. Super snelle levering.

Woensdag daktoetreding Intura PGM A1 besteld op www.platdakraamshop.nl en was vrijdag kort voor middag reeds geleverd in West-Vlaanderen, België. Topservice! Bedankt ;)

Had snel een afspraak en de reparatie aan het dak is daarna ook snel en goed uitgevoerd. Prima service, aanrader!

Super service!

Ik ben via mijn buren aan Heuveling Dakbedekking gekomen. Nadat mijn buren een offerte hadden opgevraagd voor het vervangen van het platte dak heb ik ook een offerte laten opmaken bij Heuveling. Na ongeveer een half jaar waren wij aan de beurt. Alles werd netjes overlegd en na twee dagen waren ze met de twee daken klaar. Ook netjes alle rotzooi afgevoerd en zelfs nog even aangeveegd. In een zin: super service en zeker een aanrader! Bedankt Sükrü, Roy en Joey!

Geweldig! Alle zorgen uit handen genomen.

Ik ben zeer tevreden over Heuveling. Het bedrijf heeft ons de zorgen uit handen genomen en ons dak gerepareerd. Kundige vakmannen, werkzaam bij een echt familiebedrijf. Het dak ligt er nu weer in topconditie bij en dat geeft een heerlijk gevoel.

Heuveling-Dakbedekking levert kwaliteit voor een faire prijs

Ze doen wat ze zeggen. Op zondag meldde ik een lekkage aan mijn platte dak en kreeg dezelfde dag nog antwoord. Kort daarop werd een spoedreparatie uitgevoerd en volgde meteen -op mijn verzoek- een inspectie van de platte daken. Vernieuwing bleek nodig. Na toezending offerte werd ik klant. Je moet wel wachten tot er ruimte is, maar daar worden goede afspraken over gemaakt. Pluspunten: betrouwbaar, behulpzaam, vakbekwaam, goed advies, eerlijk en helder in de communicatie, beleefd, degelijke mooie materialen, snel en accuraat in de afhandeling. Een tien met een griffel voor Heuveling-Dakbedekking en zijn medewerkers. Mensen, bedankt!

Vaklieden, die de tijd nemen om goed werk te leveren.

Omdat ze afhankelijk zijn van o.a. het weer en spoedgevallen, beloven ze niet gauw op welke dag ze komen. Maar heb je ze eenmaal een datum laten noemen, dan komen ze ook ! Goede materialen, goed werk, en een nette oplevering.

Goede communicatie en net personeel

Heuveling Dakbedekkingen hebben bij ons een nieuw dak geplaatst. Communicatie is erg snel en correct. Afspraak is afspraak, je komt dus niet voor verrassingen te staan. Het personeel is erg vriendelijk en hebben voor ons de steigers op de laatste dag nog omgebouwd zodat wij zelf konden schilderen. Ik zou Heuveling voor de volle 100% aanraden!

Pluspunten

- vakmannen - denken praktisch en oplossingsgericht mee

Pluspunten

Na aanvraag snelle offerte gekregen. Uitvoering duurde even maar was het wachten waard. Net/vriendelijk personeel

Nvt

Pluspunten

Snelle reactie na bezoek bij ons thuis. Een scherpe offerte! Kortom goed geholpen!

Pluspunten

Dakdekers melden zich smorgens netjes voordat ze met de klus beginnen Alles wordt opgeruimd na de klus, er blijft geen spoortje vuil achter Er is geen schade aan andere delen van het huis of de tuin Er wordt zeer vakkundig gewerkt Offerte en factuur komen exact overeen Kwaliteit van het werk is niet te overtreffen. Prijs kwaliteit verhouding uitstekend

Blijf op dit nivo presteren

Pluspunten

Snelle en prettige communicatie. Toen ons dak heel slecht bleek, zijn we heel snel en goed geholpen.

Pluspunten

Super service!

Pluspunten

Snelle levering/ goede prijs kwaliteit verhouding

Pluspunten

Goede gespecificeerde offerte. Uitvoering is zorgvuldig en vakbekwaam. Goede communicatie, prettig personeel. Bedrijf denkt met je mee, wij zijn zeer tevreden.

Pluspunten

Netjes en verzorgd werk. Goede communicatie, prettig personeel. Bedrijf denkt met je mee, wij zijn zeer tevreden.

Pluspunten

-Snelle afwikkeling -Betrouwbaar -Denk mee -Bij montage bleek de lichtkoepel schade te hebben die ik bij aflevering niet door het oog had gezien. Ondanks de late montage, dus later dan de periode van 30 dagen heb ik toch een nieuwe toegezonden gekregen. Toppie en zeer aan te bevelen.

Bedankt voor uw beoordeling, we zien wel graag dat mensen direct bij aflevering schade op de bon vermelden. Veel plezier met uw lichtkoepel. Met vriendelijke groeten Emiel

Pluspunten

Buiten dat het bedrijf mijn platte dak vakkundig heeft vernieuwd, heb ik 2 maal gebeld met een probleem van mijn schuine velux raam, 1 maal omdat het lekte dat bleek na inspectie door troep te komen boven het raam, dit is verholpen. de 2de keer ( vandaag) gebeld omdat ik het raam na rond kantelen niet meer dicht kreeg, ook dit is door het bedrijf verholpen en beide keren kosteloos! wat fijn dat dit soort vakmensen zo menselijk zijn om te komen en daar niets voor in rekening brengen . Ik beveel het bedrijf van harte aan

Pluspunten

Snel reactie, goede offerte en mooi werk afgeleverd.

• Kwaliteit
  • Communicatie