Snel en vakkundig geholpen

Platdak laten vernieuwen, deskundig snel en voor een marktconforme prijs. Nette en vriendelijke vakmensen

Lekkage vakkundig verholpen

Heuveling heeft onze daklekkage verholpen. We hadden er al eerder anderen bij gehad maar zonder resultaat. We zijn superblij dat het nu gerepareerd is. Heuveling heeft een fijne communicatie en service. Een eventuele volgende keer doen we zeker weer een beroep op dit bedrijf.

Snelle reactie

Tijdens deze regenachtige zomer spoedlekkage aangevraagd en de volgende dag opgelost. Vakmannen want er was al een dakdekker bij geweest en die kon het niet vinden.

Mooi resultaat en probleem opgelost

Ik heb goede ervaringen met Heuveling Dakbedekking. Bij mijn jaren 30 woning bleek het zink van de luifel boven de voordeur lek. Heuveling Dakbedekking heeft het zink en de boeiborden vervangen met behoud van de jaren 30 uitstraling. Alles netjes afgewerkt, tuin opgeruimd en dat alles door gezellige en beleefde werknemers.

Super snel geholpen

Op zondag een lekkage gemeld, bleek achteraf door de wasmachine te komen. Heuveling Dakbedekking gebeld en op maandag was het opgelost. Geen lekkage aan het dak maar gewoon een kraan die lekte. Dat noem ik service en ik hoefde niets te betalen. Dankjewel Frans Heuveling voor deze geweldig Actie.

Goed werk, netjes afgeleverd.

We hebben een grote Velux laten vervangen. Goed werk, netjes afgeleverd door vaklui, klaar in een halve dag. Het was een tien geweest als de communicatie (per email) net iets meer van hen was uitgegaan in plaats van van ons.

Goed.

Vlotte reactie op verzoek om te komen bezichtigen en het maken van de offerte. Deze is duidelijk. Door de drukke orderportefeuilles vond ik de tijd tussen offerte en uitvoering wel lang (7 maanden). Uitvoering was snel, correct en goed afgewerkt. Zonnepanelen de- en monteren is goed gedaan.

Vakkundig en fijn contact

Het eerste contact gesprek was persoonlijk en laagdrempelig, goed afgestemd op mijn wensen. De totstandkoming van de afspraak verliep niet vlekkeloos (ik was er bij ingeschoten) en moest er nog even achteraan bellen. Waar ik vriendelijk en vlot aan een afspraak geholpen werd. De werkzaamheden zijn naar vakkundig uitgevoerd. Ze hebben zelfs nog extra meegedacht en gecontroleerd!

Snelle service in noodsituatie

Snel uit de brand geholpen na,noodweer.

Een goede ervaring

Ondanks dat men het heel druk had, zijn we toch eerder ingepland dan verwacht. Heel fijn. Er werd netjes gewerkt en het geheel ziet er goed uit. We gaan ervan uit dat we met deze kilgoot weer jaren vooruit kunnen en zonder lekkage!

Vakkundig en betrouwbaar bedrijf

Prima werk gelevert door de dakdekkers van Heuveling. Ons pannendak is geheel vernieuwd incl het plaatsen van een dakraam. Complimenten voor het harde werken van de heren. Daarnaast zijn ze prettig in de omgang, super beleefd en werken keihard. Wij zijn zeer tevreden over dit bedrijf, de medewerkers en de afhandeling van alles. Topbedrijf!

Ik geef deze sterren wat ze verdienen!

Wat zijn dit toch toffe mensen. Wij hebben alle daken laten doen in Veenendaal. Deze vrolijke mensen stonden ineens met veel man sterk, professioneel te knutselen aan onze verouderde daken. Ze hebben lol in hun werk, denken mee en wat ons voornamelijk buiten hun talenten bij is gebleven, is de eerlijkheid die er heerst. Recht toe recht aan, zonder magical words. Klussen kunnen ze als geen ander. Ik noem ze master dekkers! Aanrader als je échte wilt dat je klus professioneel geklaard wordt. Dank je wel Frans en dank je wel team!

Erg goed geholpen na de storm

Als gevolg van de 2 stormen, de hulp van Heuveling ingeschakeld, erg snel en netjes geholpen!

Dakreparatie na storm

Snel, vakkundig en veel schade voorkomen. We zijn blij dat onze lichtkoepel op voorraad was en direct vervangen kon worden na de storm van afgelopen vrijdag.

Super geholpen !

Super snel geholpen bij stormschade ! Fijne vriendelijke en vooral KUNDIGE medewerkers.

Goed geholpen door Heuveling, moest wel even wachten maar is opgelost.

Vakkundig en snel

Na de storm Eunice was een gedeelte van de dakbedekking van mijn loods beschadigd. Één telefoontje naar Heuveling dakbedekking en de volgende dag was het al hersteld. Snelle actie van deskundige vaklui tegen een ook nog scherp tarief.

Mijn lekkage in één dag opgelost.

Ik kwam na de storm er achter dat we een lekkage aan het dak hadden. De volgende dag gebeld met Heuveling dakbedekking en er werd op dezelfde dag al een afspraak gemaakt. Onze lekkage is verholpen en ben super tevreden met de service en de klantvriendelijkheid van het bedrijf.

Snel geholpen

Zondag twee dakpannen vervangen. Zo fijn dat ze ons zo snel geholpen helpen. Top bedrijf.

Super bedrijf

Kreeg goede advies en snelle levering Top bedrijf

Meer dan geweldig

Na een flinke schade aan ons dak, Waren de volgende ochtend al heel vroeg de heren van Dakdekkersbedrijf Heuveling bij ons. Hebben wat ze direct konden maken gelijk gemaakt. En om grotere schade te beperking ook een noodreparatie gedaan De kapotte dakpannen zijn al door Dakdekkersbedrijf Heuvelung besteld...en zo snel als deze binnen zijn zal het bedrijf het definitief herstellen.... Ben echt super tevreden met dit bedrijf

Perfecte service

Door de storm veel stormschade. Heuveling dakbedekking heeft dit perfect herstelt. Snelle service en professioneel.

Een zorg minder

Snel en adequaat geholpen.

Fijn bedrijf betrouwbaar en vakkundig

Lekkage in onze slaapkamer, was snel opgelost. Dezelfde dag een offerte ontvangen en die zag er vakkundig en betrouwbaar uit. Na 3 offerte te hebben ontvangen van gerenommeerde bedrijven was de keuze op familie bedrijf Heuveling gevallen. We hebben hier geen moment spijt van. Bedankt voor het mooie werk.

Uitstekende ervaring met alle betrokkenen

Onze ervaring met het team, dat bij ons de werkzaamheden heeft uitgevoerd, alsmede het meedenken en actie nemen van Frans, is ons zeer goed bevallen. Het resultaat van de werkzaamheden (vervangen dak en plaatsen dakramen, alsmede het zink en loodwerk) is prima uitgevoerd. De contacten met ons en de medewerkers waren prettig en correct.