TOP-klasse + vakwerk = Heuveling Dakbedekking

Na verschillende offertes en gesprekken te hebben gehad, hebben we vrij snel voor Heuveling Dakbedekking gekozen. De offertes waren qua prijs gelijk, maar de service was fantastisch. Na diverse e-mails en telefoontjes met Edwin, kwam Frans ter plaatse kijken. Hij was heel vriendelijk, professioneel en nam ruim de tijd om alles met mij te doorlopen. Van de dakpannen, isolatie tot aan de loodvervanger toe. Dat vond ik heel prettig en alle vragen die ik had opgesteld werden duidelijk beantwoord. Op vrijdag was het eindelijk zover! Natuurlijk zijn deze vakmensen enorm druk en dat zegt dus zeker wat over dit bedrijf! Als eerste werden de steigers opgebouwd en de bouwmaterialen geleverd, zodat op maandag direct gestart kon worden met het verwijderen van het oude dak. Elke dag zag ik dezelfde 2 jongens Evo en Roy hard en secuur aan het werk! Wat ik erg fijn vond, is dat ze altijd tijd voor mijn vragen en wensen hadden! De cola, koffie en koeken stonden altijd klaar en een geintje/praatje waren zo gemaakt. Wat heb ik gelachen zeg! Na 10 dagen hard werken met Frans er ook nog bij op het eind is het resultaat echt prachtig geworden! Fantastisch wat een vakwerk. De hele buurt is inmiddels langs geweest om ons mooie nieuwe dak te bewonderen. Ik ben echt supertrots en blij! Toen ik afscheid van de jongens nam, zei Frans nog: 'Het is dak ziet er goed uit, jammer dat er straks zonnepanelen op komen te liggen!' Hahaha, ik ging stuk! Een lang verhaal kort... heeft u een nieuw dak nodig, laat dan een offerte maken bij Heuveling Dakbedekking, zij zijn het wachten meer dan waard! Groetjes van de familie Heinen en nogmaals Edwin, Frans, Evo en Roy heel erg bedankt!!!

Super snel en super goed geholpen!

Ondanks de sluiting hebben jullie mij geholpen en daar ben ik heel blij mee! Nogmaals dank voor jullie snelle en menselijke service!

Top werk

Ze hebben ons dak helemaal vervangen en ze zijn heel vriendelijk

Top werk

Ze hebben ons dak helemaal vervangen en ze zijn heel vriendelijk

goeie service

ik had een lichtkoepel besteld maar deze was niet de juiste maat. deze is naar overleg netjes retour gezonden en opgehaald. ik wist niet zo goed wat ik er mee aan moest met de situatie maar ik ben uitstekend geholpen. jos

Kwaliteit en goede service

Begin 2020 de volledige dakbedekking laten vervangen door Heuveling. De goede reputatie die Heuveling heeft kwam vooraf in het offerte traject, de daadwerkelijke klus en de nazorg. Zaterdagavond 26 september waterlekkage in de keuken vanuit de dakgoot (dachten wij) , mailtje gestuurd, zondagochtend telefonisch contact vanuit de firma, maandagochtend ter plaatse en probleem binnen no-time gevonden en hersteld. Afvoer zat verstopt met blad. Nadeel van wonen in een boomrijke buurt. Heuveling gaat nu ook periodiek het dak op om dit in de toekomst te voorkomen. We maakten de woordspeling dat we "alles onder één dak willen houden" Hartelijk dank voor de goede service!

geweldige service en goed werk geleverd

Heuveling doet wat ze zeggen. kwalitatief hoogstaand werk afleveren. Ons dak is de afgelopen weken vervangen. Erg aardige nette mensen en vakmannen. Ze hebben uitstekend werk afgeleverd. We zijn uitermate tevreden. Het resultaat mag er zijn!

Eindelijk geen lek meer

Jaren en veel geld later bij Heuveling uitgekomen om lekkage in een schoorsteen te verhelpen. Wat andere bedrijven niet lukte heeft Heuveling snel voor elkaar gekregen.

Vakwerk

Ik ben echt super tevreden met het nieuwe dak, je kon echt merken dat het professionals waren. En keurig binnen planning en financien gebleven. Ga zo door...;)

Professioneel, deskundig en kosteloos adviesdoor dhr. F. Heuveling

Goed en kosteloos advies gekregen na de storm. Dakpannen blijken onverwachts nog prima op het dak te liggen. Jagen je zeker niet op onnodige kosten! Bedankt!

goede service

Snelle en vriendelijke service. Mooie dakpannen geleverd!

Vriendelijk & hulpvaardig kontakt. Super snelle levering.

Woensdag daktoetreding Intura PGM A1 besteld op www.platdakraamshop.nl en was vrijdag kort voor middag reeds geleverd in West-Vlaanderen, België. Topservice! Bedankt ;)

Had snel een afspraak en de reparatie aan het dak is daarna ook snel en goed uitgevoerd. Prima service, aanrader!

Super service!

Ik ben via mijn buren aan Heuveling Dakbedekking gekomen. Nadat mijn buren een offerte hadden opgevraagd voor het vervangen van het platte dak heb ik ook een offerte laten opmaken bij Heuveling. Na ongeveer een half jaar waren wij aan de beurt. Alles werd netjes overlegd en na twee dagen waren ze met de twee daken klaar. Ook netjes alle rotzooi afgevoerd en zelfs nog even aangeveegd. In een zin: super service en zeker een aanrader! Bedankt Sükrü, Roy en Joey!

Geweldig! Alle zorgen uit handen genomen.

Ik ben zeer tevreden over Heuveling. Het bedrijf heeft ons de zorgen uit handen genomen en ons dak gerepareerd. Kundige vakmannen, werkzaam bij een echt familiebedrijf. Het dak ligt er nu weer in topconditie bij en dat geeft een heerlijk gevoel.

Heuveling-Dakbedekking levert kwaliteit voor een faire prijs

Ze doen wat ze zeggen. Op zondag meldde ik een lekkage aan mijn platte dak en kreeg dezelfde dag nog antwoord. Kort daarop werd een spoedreparatie uitgevoerd en volgde meteen -op mijn verzoek- een inspectie van de platte daken. Vernieuwing bleek nodig. Na toezending offerte werd ik klant. Je moet wel wachten tot er ruimte is, maar daar worden goede afspraken over gemaakt. Pluspunten: betrouwbaar, behulpzaam, vakbekwaam, goed advies, eerlijk en helder in de communicatie, beleefd, degelijke mooie materialen, snel en accuraat in de afhandeling. Een tien met een griffel voor Heuveling-Dakbedekking en zijn medewerkers. Mensen, bedankt!

Vaklieden, die de tijd nemen om goed werk te leveren.

Omdat ze afhankelijk zijn van o.a. het weer en spoedgevallen, beloven ze niet gauw op welke dag ze komen. Maar heb je ze eenmaal een datum laten noemen, dan komen ze ook ! Goede materialen, goed werk, en een nette oplevering.

Goede communicatie en net personeel

Heuveling Dakbedekkingen hebben bij ons een nieuw dak geplaatst. Communicatie is erg snel en correct. Afspraak is afspraak, je komt dus niet voor verrassingen te staan. Het personeel is erg vriendelijk en hebben voor ons de steigers op de laatste dag nog omgebouwd zodat wij zelf konden schilderen. Ik zou Heuveling voor de volle 100% aanraden!

Pluspunten

- vakmannen - denken praktisch en oplossingsgericht mee

Pluspunten

Na aanvraag snelle offerte gekregen. Uitvoering duurde even maar was het wachten waard. Net/vriendelijk personeel

Nvt

Pluspunten

Snelle reactie na bezoek bij ons thuis. Een scherpe offerte! Kortom goed geholpen!

Pluspunten

Dakdekers melden zich smorgens netjes voordat ze met de klus beginnen Alles wordt opgeruimd na de klus, er blijft geen spoortje vuil achter Er is geen schade aan andere delen van het huis of de tuin Er wordt zeer vakkundig gewerkt Offerte en factuur komen exact overeen Kwaliteit van het werk is niet te overtreffen. Prijs kwaliteit verhouding uitstekend

Blijf op dit nivo presteren

Pluspunten

Snelle en prettige communicatie. Toen ons dak heel slecht bleek, zijn we heel snel en goed geholpen.

Pluspunten

Super service!

Conradweg 10

6827 BZ Arnhem